برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خرید جعبه جواهرات خاتم کاری

جعبه جواهرات خاتم کاری
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

همه خانم ها به داشتن یک جعبه جواهرات زیبا و ارزشمند که کاملا متناسب با دکوراسیون اتاق خواب آنها باشد علاقه دارند. وقتی می خواهید یک جعبه جواهرات دوست داشتنی برای خود بخرید، باید چند فاکتور مهم نظیر جنس، ابعاد، کیفیت و قیمت جعبه جواهرات را در نظر بگیرید. اگر به انواع هنرهای صنایع دستی خاتم، فیروزه کوبی و غیره علاقه مند هستید می توانید جعبه جواهرات خود را از میان این هنرهای دستی نفیس انتخاب نمایید. برای خرید جعبه جواهرات خاتم کاری روی این لینک کلیک کنید.

همچنین برای خرید انواع جعبه های کاربردی دیگر نظیر جعبه دمنوش و جعبه تی بگ ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه هارد باکس و غیره بر روی لینک فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ کلیک کنید. در ادامه به نکات مهم در خرید جعبه جواهرات خاتم کاری ، چوبی و سنگی اشاره خواهیم کرد.

خرید جعبه جواهرات

خرید جعبه جواهرات علاوه بر اینکه مانع از گم شدن جواهرات شما می شود برای نظم بخشیدن و سالم نگهداشتن آنها نیز بسیار لازم است. اگر به دنبال یک جعبه جواهرات پر زرق و برق و لاکچری هستید ما به شما خرید جعبه جواهرات خاتم کاری در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ را پیشنهاد می کنیم. این جعبه ها از جنس چوب مرغوب گردو ساخته شده اند و علاوه بر اینکه ظاهر بسیار جذاب و شیکی دارند، جواهرات و وسایل گرانبهای شما را نیز ایمن و سالم نگه می دارند.

خاتم کار شده بر روی جعبه جواهرات از نقوش و طرح های مختلف و منحصر به فردی برخوردار است و شما می توانید مطابق با سلیقه خود یک جعبه جواهرات خاتم کاری زیبا را برای اتاق خوابتان انتخاب نمایید.

خرید جعبه جواهرات خاتم کاری

همانطور که گفته شد در فروشگاه امیران تبلیغ انواع جعبه های نفیس کاربردی نظیر جعبه دمنوش و جعبه تی بگ ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه هارد باکس و جعبه جواهرات به فروش می رسد. برای مشاهده محصولات ما کافی است بر روی لینک فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ کلیک کنید. انواع جعبه جواهرات خاتم و سنگی موجود در این فروشگاه یک انتخاب ایده آل برای جهیزیه و یا هدیه دادن به نوعروسان و بانوان عزیز کشورمان است.

به ابعاد و جنس جعبه جواهرات خود دقت کنید:

هنگام خرید هر کدام از جعبه های کاربردی مانند جعبه جواهرات، جعبه دمنوش ، جعبه تی بگ و غیره باید به ابعاد جعبه توجه نمایید. مثلا هنگام خرید جعبه جواهرات خاتم کاری باید تعداد و سایز جواهرات خود را در نظر بگیرید. برای نگهداری از انگشتر و سکه طلا می توانید جعبه ای با ابعاد کوچکتر خریداری نمایید. اما برای نگهداری سرویس طلا قطعا به جعبه جواهرات بزرگتری نیاز خواهید داشت.

همچنین جنس داخل جعبه جواهرات شما نباید زبر و خشن باشد. چرا که باعث خراش و آسیب رسیدن به جواهرات شما می شود. داخل جعبه های خاتم و سنگی معمولا با نوعی آستر بسیار نرم و لطیف پوشانده شده است تا هیچ گونه آسیبی به طلا و جواهرات خریداران وارد نشود. معمولا روی جعبه جواهرات خاتم کاری نیز یک قفل ساده تعبیه شده است که از ریختن جواهرات شما به بیرون جلوگیری می کند.

به طراحی جعبه جواهرات خود دقت کنید:

قبل از خرید جعبه جواهرات خاتم کاری، ابتدا اطمینان حاصل کنید که جعبه جواهرات انتخاب شده با طراحی و دکوراسیون منزل و اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر از طرح بسیار سنتی و اصیل ایرانی استقبال می کنید یک جعبه جواهرات خاتم کاری یا فیروزه کوبی با جزئیات زیبا بهترین انتخاب شما خواهد بود. یا اگر جعبه های مدرن تر را برای نگهداری جواهرات خود ترجیح می دهید انواع جعبه جواهرات سنگی موجود در این فروشگاه می تواند به خوبی نظر شما را جلب نماید.

برای خرید انواع جعبه های کاربردی نظیر جعبه جواهرات، جعبه دمنوش و جعبه تی بگ ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه هارد باکس و غیره بر روی لینک فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ کلیک کنید.

فروشگاه جعبه های خاتم

خرید جعبه جواهرات خاتم کاری شده

خرید انواع محصولات کاربردی و تزئینی لوکس و نفیس که توسط استادان ماهر و زبردست خاتم کار کشورمان ساخته می شود مدت هاست که طرفداران زیادی در بین هنردوستان داخل و خارج از کشور پیدا کرده است. محبوبیت انواع ست هدیه صنایع دستی خاتم کاری موجب شده تا هنرمندان ما اقدام به ساخت انواع محصولات خاتم نظیر شکلات خوری خاتم کاری ، جا دستمال کاغذی خاتم کاری ، ساعت خاتم کاری، ست اداری خاتم کاری، تخته نرد و شطرنج خاتم کاری و جعبه جواهرات خاتم کاری نمایند.

جعبه جواهرات خاتم کاری یکی از محبوب ترین محصولات خاتم محسوب می شود که نظر بسیاری از خانم ها و آقایان را به خود جلب کرده است. از این جعبه ها برای نگهداری مطمئن و ایمن از انگشتر، گردنبند، دستبند، گوشواره و سکه های طلا استفاده می شود. برای مشاهده و خرید جعبه جواهرات خاتم کاری روی این لینک کلیک کنید.

در اصل هنر خاتم کاری هنر زینت بخشیدن و یا پوشاندن سطح چوب یا مس با مثلث های کوچک به صورت موزاییکی است. ارزش یک جعبه خاتم زمانی بیشتر است که اندازه مثلث های کار شده بر روی آن کوچک تر باشد و همینطور این مثلث ها بسیار دقیق در کنار هم قرار گرفته باشند.

جعبه جواهرات خاتم زیبا

نکات مهم برای خرید جعبه جواهرات خاتم کاری

جعبه جواهرات خاتم کاری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات خاتم است. این جعبه ها در اندازه و طرح های مختلف تولید و به فروش می رسد. برخی از این جعبه ها نیز از ترکیب هنر خاتم و نقاشی اصیل ایرانی ساخته می شوند. معمولا افراد هنر دوست و خوش سلیقه از این جعبه ها برای نگهداری جواهرات و وسایل ارزشمند خود استفاده می کنند. اما هنگام خرید جعبه جواهرات خاتم کاری باید به چه نکاتی دقت کرد. به طور کلی مهم ترین مواردی که در هنگام خرید خاتم باید در نظر بگیرید عبارت اند از:

1- سطح جعبه خاتم کاری باید کاملا صاف و یکنواخت باشد و هیچ قسمت از آن خالی نباشد.

2- رنگ اثر کار شده برای روی جعبه جواهرات باید یکنواخت باشد.

3- تمامی اشکال کار شده روی جعبه خاتم کاری باید قرینه باشند.

امیران تبلیغ