برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

ست هدیه صنایع دستی

خاص ترین محصولات ست صنایع دستی

صنایع دستی ایران با صنایع دستی سایر ملل تفاوت زیادی دارد. به همین خاطر انواع صنایع دستی ما شهرت جهانی پیدا کرده اند. اگر به صنایع دستی ایران علاقه مند هستید، در فروشگاه امیران تبلیغ می توانید به انواع ست هدیه صنایع دستی متنوع و بی نظیر ایرانی از جمله صنایع دستی مس و پرداز ، صنایع دستی خاتم کاری ، صنایع دستی فلزی، الماس تراش، انواع جعبه ها با نقاشی دست و سایر محصولات دست ساز سنتی که بازتاب کاملی از فرهنگ غنی و میراث کهن سرزمین مان دارند، دسترسی داشته باشید.

خوشبختانه با توجه به میزان رشد صنایع دستی در کشورمان امروزه شاهد نگاهی تازه در ایده پردازی، طراحی، رنگبندی، مواد اولیه و حتی جنبه های کاربردی اثرهای هنری هستیم. شما می توانید انواع ست هدیه صنایع دستی نفیس و کاربردی را در این مجموعه پیدا کنید و برای اهداف تجاری خود همچون هدیه به مشتریان داخل یا خارج از کشور از آنها استفاده نمایید.

خرید مدرن ترین ست هدایای صنایع دستی با بهترین قیمت

ست هدیه صنایع دستی اصفهان در تهران و سایر مناطق ایران همراه با بسته بندی لوکس، خاص و مدرن صنایع دستی جدید در بزرگترین فروشگاه ست هدیه و کادو صنایع دستی ( شرکت امیران تبلیغ )، امکان ثبت سفارش عمده را دارد.

کیفیت و مرغوبیت در مراحل طراحی و ساخت کادو و هدیه سازمانی از جنس انواع ست هدیه صنایع دستی اصفهان محصولاتی چشم نواز و در عین حال ترکیب شده با فرهنگ، تاریخ، هنر و تمدن ایرانی است.با وجود طیف رنگ گسترده در ساخت صنایع دستی اصفهان، ساخت ست صنایع دستی با بسته بندی های چوبی یا جعبه های جیر نیاز به مشاوره با هنرمندان و اساتید متخصص خود را دارد.

لذا کانون اگهی و تبلیغات امیران تبلیغ بزرگترین و جامع ترین مرکز طراحی، تولید و ثبت سفارش ست های اختصاصی و مشاوره رایگان در کنار برند های بزرگ قرار دارد. قابلیت ثبت سفارش انلاین در خرید ست مدیریتی صنایع دستی، فروش انواع ست های لاکچری صنایع دستی،هدایای تبلیغاتی صنایع دستی، تامین و تهیه اقلام ست صنایع دستی به صورت کاملا تخصصی توسط تیم فروش امیران تبلیغ از طریق فروشگاه صنایع دستی امیران تبلیغ امکان پذیر است.

مقایسه صنایع دستی ایران و سایر ملل

یکی از مهم ترین وجه تمایزات صنایع دستی ایران با سایر کشورها، نگاهی عارفانه و شاعرانه به دست سازه هایی است که حتی با ویژگی کاربردی و نه صرفا تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع ست هدیه صنایع دستی موجود در فروشگاه امیران تبلیغ نه فقط از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و شکیل هستند بلکه بعد کاربردی آنها نیز حفظ شده است و می توانند برای مصارف گوناگون همچون پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

نقوش اسلیمی، گل و مرغ، سرو، دوایر تو در تو، ضربی، قرینه سازی و موارد دیگر همگی نشان دهنده ی نگاه عارفانه و عاشقانه هنرمندان کشورمان است که در عمده صنایع دستی ایران جلب توجه می کند و هر فردی با مشاهده آن به نوعی حس آرامش و تامل دست می یابد.

از سوی دیگر، تنوع و گستردگی صنایع دستی ایران زیاد است که همین امر بسیار قابل توجه مشتریان داخل و خارج از کشور بوده است. در واقع با توجه به این که هر کدام از اقوام ساکن در ایران دارای صنایع دستی با ویژگی های قومی ، فرهنگی و اقلیمی خاص خود هستند ما شاهد نمود این ویژگی ها در آثار هنری و صنایع دستی هر قوم هستیم. از این رو انواع ست هدیه صنایع دستی که در فروشگاه امیران تبلیغ گردآوری شده است برای جلب رضایت مشتری با هر نوع سلیقه و فرهنگ مناسب می باشد.

جذاب ترین محصولات ست هدیه صنایع دستی
سفارش ست صنایع سدیت گلدان و شکلات خوری

وجه تمایز محصولات صنایع دستی فروشگاه امیران تبلیغ چیست؟

کیفیت و تنوع آثار هنری و انواع ست هدیه صنایع دستی موجود در فروشگاه امیران تبلیغ حرف اول را می زند. شما می توانید در این فروشگاه انواع آثار هنری را با کیفیت و قیمت قابل قبول تهیه نمایید. ما در این مجموعه همواره تلاش کرده ایم تا ترکیبی متنوع از گلچین ارزشمند صنایع دستی ایران را به فروش برسانیم. انواع ست هدیه صنایع دستی و سایر محصولات ما شامل ترمه، قلمکار، خاتم، مس و خاتم، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و نگارگری و غیره است که تمام محصولات در یک بسته بندی باکیفیت و شکیل جهت کاربردهای هدیه و تبلیغات به مشتریان عزیز ارائه می گردد. همچنین شما می توانید لوگو و برند تجاری خود را بر روی جعبه بسته بندی و برخی از محصولات موجود در این فروشگاه هک نمایید.

ست هدیه تبلیغاتی

انواع کادو صنایع دستی و ست هدیه صنایع دستی

  • ست صنایع دستی خاتم کاری
  • ست هدیه و کادو صنایع دستی میناکاری مسی
  •  ست هدایای صنایع دستی ظروف الماس تراش

ارزان ترین ست هدیه و کادویی صنایع دستی

  1.  ست هدیه صنایع دستی از جنس جفت گلدان 16 سانت میناکاری مسی با بسته بندی جعبه جیر
  2. گیفت صنایع دستی اصفهان از جنس تک گلدان مسی خاتم کاری شده 16 سانتی با جعبه های مقوایی
  3. ست کادویی صنایع دستی جفت گلدان مس و پرداز با نقاشی حرفه ای در ارتفاع 20 سانتی متر

کاربرد انواع ست های صنایع دستی

این روزها که بحث تبلیغات بسیار داغ است، انواع ست هدیه صنایع دستی ایران به عنوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین هدایای هنری و تبلیغاتی در بسیاری از شرکت های داخل و خارج است کشور استفاده می شود. این محصولات همچنین به عنوان یک هدیه ارزشمند از هنر سرزمین مان در نمایشگاه های بین المللی به مدیران شرکت ها و بازدیدکنندگان خارجی اهدا می گردد.ست هدیه صنایع دستی مسلما بسیار ارزشمند است و علاوه بر ظاهر زیبا و شکیلی که دارد در بسته بندی های مختص به این صنایع قابل عرضه می باشد. همانطور که می دانید این روزها توجه به بسته بندی صنایع دستی نیز برای بازاریابی امر بسیار مهمی تلقی می شود. بنابراین اگر قصد تهیه ست هدیه صنایع دستی برای مصارف تبلیغاتی را دارید حتما این محصولات را با بسته بندی شیک و نفیس تهیه نمایید.

در فروشگاه امیران تبلیغ به مبحث بسته بندی صنایع دستی بسیار توجه شده است. شما می توانید انواع صنایع دستی را با بسته بندی و جعبه هارد باکس درجه یک، از ما تحویل بگیرید. با توجه به ارزشمند مند بودن ست هدیه صنایع دستی، مشتریان شما که این محصولات را به عنوان هدیه از شما دریافت کرده اند، برای سال ها از این هدیه ی ارزشمند استفاده کرده و در حفظ و نگهداری آن نیز تلاش خواهند کرد. بنابراین برند تجاری تان مدت ها در ذهن مشتری یادآوری خواهد شد.

امروزه ست های صنایع دستی مورد استقبال عموم افراد قرار گرفته اند. ست های صنایع دستی جزو هدایای کاربردی و مفید محسوب می شوند  که تاثیر زیادی بر دیدگاه مشتریان نسبت به برند شما خواهند گذاشت. از انواع ست های هدیه صنایع دستی می توان در حوزه توریست و گردشگری استفاده کرد. این هدایا نه تنها نقش بسیار مهمی برای بازاریابی از بازدید کنندگان و مخاطبین خارجی شما ایفا می کنند، بلکه نماینده اصلی تمدن، فرهنگ و هنر ملی کشورمان خواهند بود. از طرف دیگر طراحی و تولید انواع ست های صنایع دستی موجب رونق اقتصاد ملی و همینطور ارزآوری در داخل کشورشده و به اشتغال زایی برای هر قشری در جامعه کمک کرده است.

صنایع دستی هر کشوری هنر دست هنرمندان و استاد کاران آن کشور را نشان می دهد و در نتیجه جز هدایای ارزشمند و خاص به شمار می رود. این ست ها می توانند از هر دو جنبه ی تزئینی و کاربردی برخوردار باشند و یک پذیرایی به یاد ماندنی را در ذهن مهمان های شما به یادگار بگذارند. شما می توانید زیبایی، روح، هنر و تمدن را در این ست ها پیدا کنید.

بسته بندی ست هدیه صنایع دستی

با اهمیت ترین نکته در خرید و انتخاب کادو و پکیج صنایع دستی نفیس، انتخاب نوع بسته بندی هدیه است. جعبه هدیه سازمانی بین 66 % تا 77 % از دو جنس ( جعبه فشرده هارد باکس یا انواع جعبه های چوبی ) است. اما دلیل این دو سبک بسته بندی ست سازمانی چیست ؟ اختصاصی شدن هدیه صنایع دستی برای کادو سازمان ها چه اهمیتی دارد؟ متنوع ترین عکس و کاتالوگ هدیه و ست صنایع دستی را از کجا تهیه کنیم؟ نکاتی هستند که در ادامه مقاله به ان ها خواهیم پرداخت.

بسته بندی هویت یک کالا و شناسنامه ای به مبنای مرغوبیت کالا است. از طرفی هویت سازمانی برای برند سازی و حک لوگو تبلیغاتی بر روی بسته بندی می تواند راه کاری مناسب و جذاب در چاپ بر روی جعبه باشد.

انواع ست هدیه صنایع دستی در امیران تبلیغ

در فروشگاه امیران تبلیغ طیف گسترده ای از ست های صنایع دستی یک پارچه نظیر میوه خوری مس و پرداز تا چندین پارچه نظیر آجیل خوری مس و پرداز به فروش می رسد. محصولات داخل این ست ها شامل صنایع دستی الماس تراش، صنایع دستی مس و پرداز، انواع ظروف مینا کاری، محصولات خاتم کاری، صنایع دستی چوبی یا صنایع دستی فیروزکوبی شده هستند که با بهترین کیفیت و مرغوب ترین متریال با قیمت های مناسب تولید شده اند.

هر کدام از انواع ست هدیه صنایع دستی موجود در امیران تبلیغ با توجه به اقلام موجود در ست، زیبایی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند و پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای خواهند بود.

شایان ذکر است  کلیه اقلام و محصولات فوق را می توان بسته به نیاز مشتری در داخل جعبه های بسته بندی اختصاصی و شیک به صورت چوبی، پلکسی، هارد باکس و جعبه های سفارشی دیگر آماده کرد. اگر به دنبال یک هدیه نفیس، ماندگار و ارزشمند برای مشتریان خود هستید همین الان یکی از محصولات زیبای موجود در این فروشگاه را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت عمده و تک محصولات با ما تماس بگیرید.

ست کادو صنایع دستی، بهترین هدیه سازمان

در حال حاضر کاربرد صنایع دستی در هدایای سازمانی بسیار راج تر از قبل است. اما اکثر غریب به اتفاق شرکت ها از انواع ست و کادو صنایع دستی استفاده از بهترین هدایای تبلیغاتی خریدهای عمده انجام می دهند.

ویژگی های منحصر به فرد ست و کادو صنایع دستی

  • بسته بندی خاص و خلاقانه در ست صنایع دستی اصفهان
  •  فضای مناسب جهت درج لوگو و نام تجاری در بسته بندی ویژه هدایای سازمانی از جنس کادو های صنایع دستی ایران
  •  طیف رنگ های جذاب در ست زدن انواع کادو های لاکچری و گرانبها ی صنایع دستی
  • کاربرد هنر دست از صفر تا صد در مراحل ساخت ست و پک های صنایع دستی نفیس ایرانی
  •  رنگ بندی متنوع در جعبه های ست صنایع دستی
  •  بزرگ ترین و خاص ترین کاتالوگ پکیج های صنایع دستی اصفهان
  •  هدیه ای از جنس مس و با ارزش و ماندگاری بالا
خرید انواع ست صنایع دستی + بسته بندی خاص با جعبه چوبی

ست چند تکه صنایع دستی چیست؟

در 96 % از کادو و ست صنایع دستی تصور بر ست های مدیریتی یا رومیزی های اداری ( جا قلمی خاتم کاری، خودکار خاتم کاری و … ) است. در صورتی که در پکیج های هنرهای دستی در بالای 989 تنوع فقط و فقط در ساخت سفارشی ست هدیه صنایع دستی از جنس هنر خاتم کاری است.
در کنار یکدیگر قرار گرفتن ظروف صنایع دستی ( کاربردی ) یا ( تزئیناتی ) اما با طیف رنگ یکسان، شکلی از انواع ست کادویی صنایع دستی است.
قیمت ست صنایع دستی ارزان ترین هدایای تبلیغاتی ایرانی است. جهت خرید ارزان ترین هدایا و پکیج صنایع دستی در سایت صنایع دستی ایران امکان پذیر است.

ست صنایع دستی خاتم کاری چیست ؟

هدیه ست خاتم کاری، لوکس ترین و مدرن ترین کادو های سازمانی و نوروزی است. برخی از نمونه ست هدیه خاتم کاری کنار یکدیگر قرار دادن انواع شکلات خوری و یا گز خوری خاتم کاری چوبی با اشکال هندسی 78 مدل متفاوت در کنار انواع جعبه دستمال کاغذی های چوبی خاتم کاری است.
فروش پکیج صنایع دستی سازمانی با تکنیک ساخت خاتم کاری اصفهان به صورت عمده و حک لوگو بر روی جعبه ها در سایت شکلات خوری شرکت امیران امکان پذیر است. یکی از خصوصیات منحصر به فرد در مراحل ساخت کادو صنایع دستی همرنگ سازی در ترکیب زدن گیفت های خاتم کاری و هنری است.

ست کادویی صنایع دستی میناکاری مسی

انواع ظروف مسی مینا کاری ارزان ترین هدایای سازمانی است. دلیل این امر حرفه ای شدن و مدرن شدن سبک نقاشی پرداز است. کشیدن نقاشی پرداز بر روی ظروف مسی جدیدترین هنرهای مسی را خلق نموده است. در مراحل ساخت ظروف میناکاری به دلیل کاربرد از ارزان ترین متریال ها در طی فرایند تولید میناکاری مسی یکی از ارزان ترین ست هدیه صنایع دستی معروف است. قرار دادن ست صنایع دستی در داخل انواع جعبه های جیر باعث گردیده یک عامل اساسی در فروش ارزان ترین پکیج هدیه سازمانی از جنس مس قرار بگیرد.

ست چند تکه مدیریتی صنایع دستی جدید و نفیس چیست؟

انواع ست هدیه رومیزی ساخته شده از جنس چوب با روکش خاتم شامل جا قلمی خاتم کاری، خودکار تبلیغاتی خاتم کاری، جا سوزن خاتم کاری از مجموعه ست های چند تکه هنرهای دستی است. ست های چند تکه هدیه ای لوکس برای مدیران ارشد است. ست های چند تکه از سخت ترین مراحل ساخت پکیج های صنایع دستی است. بسته بندی و جعبه سازی انواع پکیج های صنایع دستی از تخصص های حرفه ای طراحان جعبه ساز است. چند منظوره بودن جعبه ست هدایا مراحل ساخت ست های سفارشی در صنایع دستی را مشکل تر اما در عین حال لاکچری ترین کادو صنایع دستی است.

ست فیروز کوبی هدیه لوکس ست هدیه مدیریتی

این متد از ساخت ست هدیه تبلیغاتی صنایع دستی شامل کنار هم قرار دادن یک جفت گلدان در ارتفاع برابر و وزن یکسان سنگ های و ظروف فیروزه کوبی اصفهان در مراحل ساخت گلدان مسی فیروزه کوب، اما بسته بندی و جعبه سازی ست هدیه تعیین کننده ای دقیق از قیمت انواع گیفت های صنایع دستی مدرن است. در بین ست صنایع دستی جفت گلدان مسی فیروزه کوبی می توان از بشقاب مسی نیز استفاده نمود و یک نمونه خاص از پکیج سه تکه تولید نمود.

هنر فیروزه کوبی بر روی مس یکی از زیر شاخه های مدرن در صنعت ساخت ست مدیریتی صنایع دستی اصفهان است. البته در برخی نقاط کشور به صورت کارگاه های کوچک نیز دستی بر تولید فیروزه کوبی دارند. لذا بزرگترین و کامل ترین و ارزان قیمت ترین ظروف هدیه فیروزه کوبی در شرکت امیران تبلیغ ساخته می شود. جهت اطلاع از تولید کنندگان ظروف مسی فیروزه کوب اصفهان به سایت فیروزه کوبی مراجعه نمایید.

گیفت صنایع دستی مسی الماس تراش، خاص ترین کادو سازمانی

یکی از هنر های جدید در ست های لاکچری و مفید صنایع دستی مسی ایران و در عین حال شناخته شده ترین ظروف فانتزی و مدرن، الهام گرفته از هنر قلم زنی ظروف است. پکیج صنایع دستی الماس تراش لیست قیمت های متنوع دارد. خاص ترین هدیه تبلیغاتی است. فروش، خرید، انواع جعبه ست تبلیغاتی 45 درصد زیبایی و جذابیت ست و کادو صنایع دستی را شامل میشود. لذا اطلاع کافی از قیمت جعبه ست و مرغوبیت جعبه از ویژگی های انتخاب درست شیک ترین هدیه تبلیغاتی است. محصولات با مرغوبیت بالایی مانند ( قندان الماس تراش مسی، سرویس چایی خوری مسی، گلدان مسی الماس تراش ها ) باعث گردیده چشم نوازترین ست هدیه صنایع دستی در بازار فروش ست هدیه عرضه گردد.

مزایای خرید انواع ست هدیه صنایع دستی

تولید انواع ست صنایع دستی به حفظ و اعتلای تمدن، فرهنگ و هنر کشورمان کمک کرده است.

این ست ها بهترین هدیه تبلیغاتی برای مقاصد تجاری هر سازمان و شرکتی محسوب می شوند.

این ست ها جایگزین محصولات بی کیفیت وارداتی شده اند

گسترش تولید صنایع دستی به افزایش روند اقتصادی کشور و همینطور افزایش صادرات و ارزآوری کمک کرده است

نکاتی که باید در هنگام خرید ست هدیه صنایع دستی به آن توجه نمایید:

حتما ست صنایع دستی را آگاهانه و صحیح انتخاب کنید.

به طراحی و رنگبندی ست مورد نظر خود و قابلیت تطابق آن با دکوراسیون های سنتی و مدرن توجه داشته باشید.

به کاربردی بودن اقلام ست صنایع دستی توجه داشته باشید.

این ست ها باید عاری از هر گونه خش خوردگی و ضربه خوردگی باشند.

به کیفیت محصولات و همینطور هماهنگی هارمونی اقلام هر ست توجه نمایید.

صنایع دستی نباید در مجاورت مستقیم نور خورشید و گرمای بالا قرار بگیرند.

برای نظافت صنایع دستی از دستمال مرطوب استفاده کنید.

اهمیت دادن به هدیه صنایع دستی در سازمان ها

تبلیغات با هنرهای دست ساز و خلاق از خلق مواد خام مسی در مدل های متنوع به شکل ظروف کاربردی هویت ملی جوامع کهن با تاریخی سرشار از تمدن است.

خرید هدایای سازمانی با نماد فرهنگ و سنت در همه کشورهای جهان امکان پذیر نیست چرا که تاریخچه کشورها تعامل مستقیمی با ان ها دارد.

جایگاه هدایای تبلیغاتی قبل از خرید بسیار مهم است. هنرهای سنتی قابل استفاده در سمینارها ، نمایشگاه ها ، هدایای ویژه یلدا ، هدایای مدیریتی با نمادی از ارزش گذاری به برند شما و هدیه ای با ارزش افزده بسیار بالا و منحصر به فرد تمامی قابلیت ها و مزیت های هدایای سازمانی را دارد.

اهمیت چاپ برند سازمانی بر روی هدایای صنایع دستی

به نظر شما آیا هدایای سازمانی نیاز به چاپ لوگو دارند؟

در 74 درصد آمار گرفته شده بسیاری از مدیران مالک کسب و کارهای حرفه ای و موفق جواب مثبت دادند به دلیل افزایش شناخت برند و قدرتمند تر شدن در بازارهای داخلی و حتی خارجی بسیار مفید می دانند.تبلیغات به هر شیوه ای دارای هزینه های اختصاصی دارد لذا مهم ترین ابزار در دنیای مدرن امروز است.

بعضی شرکت ها در کنار چاپ لوگو شماره تماس یا ادرس وبسایت درج می نمایند تا ارتباط با مشتریان پایدار بماند.در کل چاپ لوگو بر روی هدایا کاملا” اختیاری است اما امکان حک ، چاپ لوگو بر روی تمامی صنایع دستی در اصفهان امکان پذیر است.

تاثیر ست هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بر افزایش تعهد کاری در سازمان ها

ایا تاکنون به مناسبت روز کارمند هدایای تبلیغاتی تدارک دیده اید؟ ایا میدانستید برای رسیدن به اهداف بزرگ و قدرتمند در سازمان ها نیاز به اهدا هدیه دارید؟

خرید پک هدیه اداری همیشه برای خارج ار شرکت ها نیست در روانشناسی فروش و کسب و سود حداکثری شناخت اصول ابتدایی در بازاریابی حرفه ای تبلیغاتی موثر است.به یاد داشته باشید روز کارمند برای خانم ها و اقایان بسیار ارزشمند است لذا بهترین فرصت برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات کارکنان خرید هدایای تبلیغاتی کارامد  از جنس صنایع دستی اصفهان گزینه ای مناسب است.

5/5 - (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ