برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

بسته بندی صنایع دستی | ایده های خاص و ناب بسته بندی صنایع دستی

بسته بندی تخصصی صنایع دستی | امیران تبلیغ

بسته بندی یک محصول اثرگذارترین فرآیند در تولید صنایع دستی به شمار می رود.بسته بندی صنایع دستی مزیت هایی دارد که به طور مختصر و مفید به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مزیت های بسته بندی صنایع دستی چیست؟

مزیت اول، توجه به شکل بصری از دیدگاه مشتری و جذابیت بخشیدن به کالا یا محصول خدماتی باعث اطلاع رسانی دقیق تر محصول می شود.مزیت دوم، جهت جذب مشتری های جدید، بسته بندی با بهترین کیفیت و خلاقیت در طراحی بسته بندی می تواند اهمیت به سزایی در نمایش کالا داشته باشد.

به دلیل تنوع بسیار بالای صنایع دستی اصفهان که به عنوان بزرگترین منبع تهیه آن به شمار میرود و طبق آخرین مقاله های به چاپ رسیده، مشخص شده شهر اصفهان میزان 70% کل صنایع دستی کشور را تهیه و تولید می نماید.

 

برخی از نمونه صنایع دستی اصفهان عبارتند از:

میناکاری، خاتم کاری اصفهان ، مس و پرداز، مس و خاتم، فیروزه کوبی، تابلو قلم زنی، کیف های قلمکاری، سفره های قلمکاری، قلمزنی و الماس تراش که تمامی این محصولات صنایع دستی هر کدام نیازمند به بسته بندی مخصوص و جعبه های فانتزی به خود می باشند.

به فرض مثال ظروف میناکاری با متریال هایی همچون جعبه جیر و جعبه های پی وی سی و MDF، با خلاقیت و زیبایی خاصی که در طرح بسته بندی ایجاد شده به زیباترین مدل جهت صادرات و حتی مصارف داخل کشور بسته بندی می گردد.

از جمله تمامی گلدان های میناکاری در سایزهای جیر (اعلاء) بسته بندی می گردند. تنوع و تولید بسته بندی در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ زیاد می باشد.

برخی از آنها عبارتند از: بسته بندی صنایع دستی با متریال هارد باکس و استفاده از ابرهای برش خورده لیزری جهت پوشش دادن زیبا در کف هارد باکس ها، جعبه هاردباکس در طول و عرض و ارتفاع های متفاوتی با اشکال هندسی گوناگونی طراحی و در نتیجه به خط تولید ارسال می گردند.

از جمله طراحی های جعبه هارد باکس شکل دو طبقه ای آن ها هستند که طبقه بالا مخصوص گلدان های صنایع دستی و طبقه پایین مخصوص به بشقاب ها و انواع قاب های صنایع دستی طراحی می گردیده اند.

نوع دیگری از متریال های مورد استفاده در دنیای صنایع دستی متریال پی وی سی به شمار میروند، این متریال به دلیل تنوع رنگ ها و جذابیت بالایی که دارند جدیداً به عنوان یک مدل زیبا به صورت هایی لبه گرد و لبه تخت در تولید بسته بندی ها به کار گرفته می شوند.حتی ترکیب جنس پی وی سی و MDF در طراحی محصولات صنایع دستی صادراتی و خاص، زیبایی جعبه سازی و بسته بندی را دو چندان نموده است.

افزایش ارزش صنایع دستی با بسته بندی اصولی

بسته بندی صحیح صنایع دستی نه تنها می تواند به شما در فروش بیشتر صنایع دستی کمک کند ، بلکه باعث افزایش ارزش محصولات شما نیز می شود و در نتیجه می توانید محصولات خود را با قیمت بالاتری در بازار به فروش برسانید.علاوه بر این بسته بندی صنایع دستی بسیار کاربردی است و از محصولات شما در برابر آسیب ها محافظت می کند.

در این صورت شما می توانید با خیال راحت محصولات خود را برای مشتریان در سراسر ایران و جهان ارسال کنید ، بدون اینکه نگران بازخورد منفی درباره کیفیت ارسال آنها باشید.بسته بندی به آنقدر مهم است که باید از همان ابتدای شروع تجارت به عنوان بخشی از محصول به آن توجه شود.

بسته بندی باید با طراحی و تولید صنایع دستی شما یکپارچه باشد. در واقع اگر بسته بندی را در فرآیند تولید صنایع دستی خود قرار دهید ، می توانید یک محصول منسجم و کامل با ارزش درک شده بیشتر برای مشتریان ایجاد کنید.قطعا انتخاب نوع بسته بندی صنایع دستی تحت تأثیر بازار هدف قرار می گیرد.

طراحی بسته بندی شما باید منعکس کننده تصویری باشد که می خواهید از برند و محصولات خود به مشتریانتان نشان دهید.در واقع ظاهر بسته بندی می تواند بازگو کننده ی داستان و هویت برند شما باشد. به عنوان مثال اگر صنایع دستی لوکس می فروشید ، مشتریان شما انتظار بسته بندی های سطح بالاتر را دارند و از آن استقبال می کنند. یا اگر صنایع دستی شما با محیط زیست سازگار است ، بسته بندی شما نیز باید همین هدف را منعکس کند.

بسته بندی صنایع دستی اصفهان

بسته بندی صنایع دستی در کارگاه های کوچک و زیر پله ای شهر اصفهان متأسفانه جایگاهی ندارد، به طوری که کوچکترین اهمیتی به بسته بندی محصولات صنایع دستی نمی دهند.لذا اندک شماری از اساتید دانشگاه های هنر برآن شدند تا با برگزاری همایش ها و جشنواره هایی بتوانند مبحث بسته بندی صنایع دستی را فرهنگ سازی نمایند، که با توجه به تلاش و کوشش و صرف هزینه هایی هنوز موفق به نهایی شدن ایده هایشان شده اند، لذا گروه تولیدی امیران تبلیغ با به کارگیری طراحان با استعداد و خلاق در زمینه طراحی بسته بندی محصولات در رشته خاص و گروه مربوطه و بر اساس متریال های متفاوت در ابتدا طرح مورد نظر را طراحی نموده و سپس به مرحله تولید برساند.

گروه دیگری از صنایع دستی که به طور کامل در حال حاضر چه در جهت صادرات صنایع دستی و چه مصارف داخل کشور به طور کامل در این گروه تولیدی به سرانجام رسیده است؛ گروه بشقاب های میناکاری از قطرهای زیر 10 سانتی تا بشقاب های میناکاری بالای 35 سانتی متری تمامی طرحی و تولید بسته بندی با متریال جیر و PVC به صورت گسترده و موجود در انبار طراحی و تولید گردیده است.

گروه دیگری از صنایع دستی که به عنوان هدایای تبلیغاتی جدیداً بسیار پر استقبال بوده و همیشه مشکل بسته بندی داشته تابلوهای قلمزنی و تابلو معرق در سایز های بسیار متفاوت می باشد.در این مدل قاب ها معمولاً جنس قاب از دو متریال تشکیل می شود.

نوع اول قاب، از جنس PVC بوده و دلیل تولید این نوع قاب های قلمزنی (صنایع دستی) مقرون به صرفه بودن قیمت آنها می باشد.تمامی این مدل صنایع دستی در گروه امیران تبلیغ با تفکر خاص و خلاقیت طراحان تماماً با بسته بندی های جعبه مقوایی به صورت کاملاً حرفه ای بسته بندی شده و به بازار نیاز ارائه می گردند.

نوع دوم صنایع دستی (تابلوهای قلمزنی) که جنس قاب آن ها از هنر بزرگ و فاخر خاتم کاری می باشد و هزینه تمام شد آنها نسبت به PVC بسیار بالاتر است.

همچنین جزء یکی از محصولات صادراتی صنایع دستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس به شمار میروند که به گروهی از صنایع دستی که بسته بندی آنها به صورت کاملاً مهندسی طراحی و تولید گردیده، پیوسته است.

لذا دیگر جای نگرانی بابت این محصول صنایع دستی و پر زحمت بابت بسته بندی نیست.

پلاک های قلمزنی که بر روی مس زده می شود از نظر طرح بسیار پرتنوع بوده به عنوان مثال نمونه های قلمزنی گل و مرغ با آیه های و ان یکاد، آیه آیت الکرسی، یا آیه چهار قل، جزء پرفروش ترین های تابلوهای قلمزنی به شمار می روند.

چنانچه سفارشی اختصاصی با ابعاد خاص در زمینه بسته بندی با جنس مقوا یا جعبه های جیر داشته باشید با واحد فروش

گروه تبلیغاتی امیران تبلیغ هم اکنون جهت مشاوره رایگان و سفارش عمده تماس حاصل فرمایید.

استفاده از بسته بندی با جعبه های جیر در صنایع دستی فیروزه کوبی با اشکال متفاوت (سنگاب، گلدان فیروزه کوبی، انواع بشقاب پرنده فیروزه کوبی و بشقاب های فیروزه کوبی برای هک لوگو طراحی شده است.

گروه دیگری از صنایع دستی اصفهان که بستر مناسبی جهت بسته بندی، جعبه سازی، به صورت کاملاً حرفه ای صورت پذیرفته با نام هدایای تبلیغاتی الماس تراش ها می باشند.

این مدل صنایع دستی از جمله جدیدترین نوع صنایع دستی به شمار میروند که زمینه در رنگ بدنه مسی آن ها با فرمول خاصی به رنگ های سرمه ای، فیروزه ای قابل تولید هستند. همچون دیگر صنایع دستی اصفهان این مدل هنر با بسته بندی و جعبه های جیر قابل تولید می باشند.

بسته بندی صنایع دستی ایران

یکی از صنایع دستی ایران بافتنی های سنتی نام دارد، که به طور عمده توسط بانوان انجام می گیرد.این هنرها به وسیله میل بافتنی (دو میل، پنج میل و یا قلاب) انجام می گیرد و به فرآورده هایی از قبیل جوراب ، شال گردن، بلوز ، کلاه و غیره را شامل می گردد.لذا متأسفانه هنوز هیچ اقدامی توسط این کارگاه های کوچک، بابت بسته بندی انجام نپذیرفته است.

برخی از انواع بافتنی های سنتی ایران تزئینی هستند مانند عروسک های بافتنی که در شهر ماسوله یافت می شوند.این هنر در اکثر مناطق ایران رواج دارد و بانوان به طور معمول در روز های سرد زمستان اوقات فراغت خود را با اشتغال به این هنر، پُر می کنند.نوع دیگری ازصنایع دستی ایران با نام بامبو بافی (Straw work) نام دارند.

قدمت بامبو بافی در ایران حدود صد سال می باشد. ساعت های خورشیدی خاتم کاری با صفحه میناکاری از جمله هدایای تبلیغاتی و جزء محصولات صنایع دستی پر زحمت در کشور ایران در شهر اصفهان می باشند.

لذا بسته بندی این مدل صنایع دستی بسیار دشوار بوده به طوری که کمتر تولید کننده ای به دنبال بسته بندی خاص و صادراتی این هدیه تبلیغاتی زیبا را دنبال می کند.

لذا گروه تولیدی امیران تبلیغ با طراحی جعبه های چوبی در سایز های متفاوت دست به طراحی و تولید بسته بندی بسیار زیبایی زده و این محصول را به عنوان یک مدل از محصولات صادراتی تبدیل کرده است.

انواع بسته بندی هایی که در کشور از نظر متریال قابل تولید هستند عبارتند از:

هارد باکس، جعبه جیر، بسته بندی با MDF ، بسته بندی با PVC ،بسته بندی ترکیبی با PVC و MDF و بسته بندی با پارچه های جیر. بسته بندی با پارچه های قلمکار، بسته بندی با جعبه چوبی ، بسته بندی ترکیبی چوب و کاشی.

نکات مهم درباره بسته بندی صنایع دستی

مطمئناً هنگام انتخاب بسته بندی صنایع دستی ، باید فراتر از ظاهر معمولی به آن نگاه کنید.بسته بندی در کنار برقراری ارتباط با تصویر برند شما و ترغیب مشتریان به خرید ، محصولات شما را ایمن نگه می دارد.

مثلا اگر در حال فروش آنلاین و ارسال محصولات خود از طریق پست هستید ، بسته بندی شما باید به گونه ای طراحی شود که نه تنها مشتری از ظاهر آن به وجد آید ، بلکه از محصولات شما نیز در برابر هر چیزی که به آنها آسیب می رساند مانند رطوبت ، سرما یا گرما ، به اندازه کافی محافظت کند.

همچنین شما باید اندازه و وزن بسته بندی را نیز در هزینه های حمل و نقل محصولات خود در نظر بگیرید.مثلا اگر استفاده از یک جعبه کمی کوچک تر برای حمل و نقل ارزان تر است و همچنان محصول شما را زیبا و ایمن نگه می دارد ، این یک روش ساده برای پایین آوردن هزینه های ارسال شما و مشتریانتان است.

قطعا نحوه بسته بندی انواع صنایع دستی نظیر فرش و گلیم دستباف، صنایع دستی چوبی، صنایع دستی فلزی، صنایع دستی سنگی، صنایع دستی چرمی، محصولات کیف قلمکار ، میناکاری، معرق کاری، خاتم کاری، منبت کاری، مشبک کاری و … متفاوت است و هنگام طراحی و انتخاب نوع دسته بندی هر کدام از صنایع دستی باید به جزئیات زیادی توجه شود.

همچنین اجازه ندهید بسته بندی بیش از حد باعث پنهان شدن ظاهر زیبای صنایع دستی نفیس شما شود.زیرا امکان تعامل با صنایع دستی است که منجر به فروش بیشتر آنها می شود.

شما می توانید علاوه بر نام شرکت و اطلاعات تماس ، اطلاعات اضافی دیگری را نیز بر روی بسته بندی صنایع دستی خود درج نمایید.

هنگام انتخاب بسته بندی صنایع دستی ؛ به این موارد فکر کنید:

  • چگونه طراحی با نام تجاری شما و انتظارات بازار هدف شما متناسب است؟
  • تأثیر بسته بندی بر ارزش درک شده محصول شما چقدر است؟
  • هزینه ای که بسته بندی شما به مواد اولیه شما اضافه خواهد کرد در مقابل افزایش احتمالی فروش و حاشیه سود ایجاد شده توسط بسته بندی چقدر است؟
  • بسته بندی شما چگونه از محصول شما محافظت می کند؟
  • بسته بندی و برچسب های شما چگونه داستان برند شما را به مشتریان نشان می دهد؟
  • بسته بندی شما چگونه بر نحوه تعامل مشتریان با محصول شما تأثیر می گذارد؟

بسته بندی صنایع دستی صادراتی

بسته بندی صنایع دستی اصفهان از جمله نکات بسیار مهمی در استاندارد سازی محصول در صادرات به شمار می رود.کیفیت و نوع طراحی بسته بندی در جلوه دادن به محصول صنایع دستی از جمله مباحث فنی در تهیه بسته بندی بسیار حائز اهمیت می باشند.
از نمونه های بارز محصولات صنایع دستی اصفهان که نقش بسیار مهمی در صادرات و ورود ارز دارند عبارتند از:
صنایع دستی ساعتهای خاتم سازی در پنج شکل هندسی دایره، خورشیدی، مربع، هشت ضلعی، بیضی که با بسته بندی از جنس هارد باکس با بهترین کیفیت بسته بندی جزء یکی از پر فروش ترین محصولات صادراتی است.

گلدان های خاتم سازی در سایز های 16-20-2530-35 سانتی متر همراه با بسته بندی جیر،هارد باکس ، جیر و PVC انجام می پذیرد. در داخل این جعبه های بسته بندی لایه های ابر با دانسیته بالا و برش لیزری جای گلدان برش خورده و با یک روکش جیر یک محصول صادراتی استاندارد طراحی و تولید می گردد.یکی از اساسی ترین ارکان محصولات صادراتی بستگی به مدل و شکل ظاهری بسته بندی دارد.

گروه صنایع دستی فیروزه کوبی اصفهان امروزه صادراتش به کشورهای اروپایی همچون انگلیس و فرانسه رواج خوبی پیدا کرده است که از دلایل مهم میتوان به نوع بسته بندی این محصول اشاره نمود.

معمولاً محصولات صنایع دستی که به اروپا صادر می گردند بیشتر با جعبه هایی از مدل هارد باکس با بهترین کیفیت مقوا طراحی و تولید می گردد.

لطفاً جهت سفارش عمده محصولات فیروزه کوبی همراه با بسته بندی  هدایای تبلیغاتی نفیس با واحد فروش امیران تبلیغ جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید.

ناگفته نماند به جهت تولید جعبه های خاص صادراتی بایستی به چند مورد توجه ویژه نمود از جمله این موارد درباره تاریخچه بسته بندی صنایع دستی، مبانی بسته بندی صنایع دستی،  گرافیک بسته بندی صنایع دستی طراحی و خلاقیت در بسته بندی صنایع دستی می باشد.

حتی نمونه های بسته بندی صنایع دستی موجود در بازار علم و فن تولید قویترین جعبه سازی و بسته بندی را به طراحان آموزش خواهد داد و نگرشی نو به آنها ارائه خواهد نمود.

معمولاً بسته بندی های صادراتی در گروه صنایع دستی عبارتند از:

هرگونه ظروف میناکاری، فیروزه کوبی، الماس تراش، ظروف مس و پرداز و در کل هر گونه صنایع دستی که قرار است برای فروش به بازار عرضه گردد.

ناگفته نماند اطلاعات بر روی بسته بندی معرف محصول در نگاه مشتری و یا مصرف کننده می باشد.

در اصل بسته بندی، هنر ما، علم و صنعت آماده کردن کالا در محیط، حمل و نقل و فروش در مبحث صادرات در کنار دیگر استاندارد ها نقش به سزایی دارند.

نقش گرافیک در طراحی و خلاقیت در بسته بندی محصولات صنایع دستی در دنیای کنونی نقش متنوع و به سزایی بر عهده دارند.در مورد نقوش کشیده شده بر روی بسته بندی الزاماً بایستی در ابتدا نوع صنایع دستی انتخاب گردیده و سپس طراحان بر اساس متریال داخل جعبه شروع به گرافیک بر روی بسته بندی جعبه ها نمایند.

چرا که در دنیای کنونی طبقه بندی های متفاوت و هر نمونه صنایع دستی تخصص مربوط به خود را دارا می باشد. که هر یک به نوبه خود با دقت بالا بایستی کامل و جامع شناسنامه خود را بر روی بسته بندی معرفی نمایند.

اما چه مواردی می تواند عرف یک نمونه صنایع دستی صادراتی باشد و عملکرد بسته بندی چه نقشی ایفا می نماید؟

بسته بندی های صادراتی الزاماً بایستی معرف کننده کالا از جهت نام و برند و دیگر استانداردهای مجاز به صورت کاملاً شفاف در نظر مصرف کنندگان ایفای نقش نمایند.

نگرش دوم در بسته بندی صنایع دستی صادراتی که این گروه تولیدی (امیران تبلیغ) بسیار حائز اهمیت بوده و هست، ایجاد انگیزه خرید در دیدگاه مشتریان می باشد.

تا زمانی که یک تولید کننده محصولات صنایع دستی نتواند انگیزه خرید را در مشتری ایجاد نماید؛ هرگز فروشی انجام نخواهد پذیرفت (در مباحث فروش به صورت صادرات).

به عنوان مثال بسته بندی صادراتی جهت صنایع دستی گروه میناکاری الزاماً بایستی روی جعبه توسط گرافیک کاران نقوش اسلیمی – ختایی و نقاشی های پرداز 100% به نمایش گذاشته شوند.

صفر تا صد مراحل ساخت فیروزه کوبی

بسته بندی صنایع دستی و افزایش صادرات

امروزه خریداران صنایع دستی در سراسر جهان دوست دارند احساس خاص بودن داشته باشند.

ارزش یک محصول دیگر به دوام یا مفید بودن آن ختم نمی شود ، بلکه بسته بندی محصولات نیز بسیار اهمیت پیدا کرده است.

صنایع دستی به عنوان بخشی از صنایع در حال رشد در سراسر جهان شناخته می شود.

استفاده از بسته بندی منحصر به فرد برای صنایع دستی راهی عالی برای افزایش صادرات این محصولات به خارج از کشور است.

یک بسته بندی منحصر به فرد برای صنایع دستی به روند شخصی سازی محصولات در بازارهای داخلی و حتی خارجی کمک می کند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که به ایده بسته بندی صنایع دستی خود به اندازه کافی فکر کرده اید. آن را به عنوان روشی که می خواهید از مشتری خود استقبال کرده و در یاد آنها بمانید در نظر بگیرید. خوشحال کردن مشتریان و تبدیل آنها به یکی از مشتریان وفادار از اهداف هر کسب و کاری است.

وقتی بسته بندی به روشی خلاقانه و حرفه ای انجام شود ، به محصولات شما ارزش افزوده بخشیده و در نتیجه تاثیر زیادی بر روی رشد تجارت شما می گذارد.

شرکت های بسته بندی صنایع دستی

بسته بندی صنایع دستی باید الزاماً ارتباط مستقیم در جهت شکوفایی و نشان دادن مرغوبیت کالا و همچنین یک راهنمایی ویژه و اختصاصی و شناسنامه دار برای هر یک از صنایع دستی باشد.

در واقع بسته بندی الزاماً گویای ارتباطی مستقیم بین تولید کننده با کیفیت مرغوب با خریدار باشد. نگرشی دیگر در بسته بندی ها می تواند به صورت غیر مستقیم ارتباط با خریدار با استفاده از رنگ های جذاب- شکل های مناسب با محصول داخل بسته بندی و راهنمایی کننده خوب برای مشتری در بازار خرید ایجاد نماید.

حتی نشانگر چگونگی استفاده از محصول نیز صد درصد باید رعایت گردد. از جمله نگرش های دیگر شرکت های بسته بندی صنایع دستی تفکر در ایجاد بازار های جدید (با خلاقانه کردن مدل بسته بندی) همراه است.

یک بسته بندی مدرن بایستی معرف سهولت استفاده در باز و بسته شدن به ساده ترین شکل ممکن و مشاهده کالا و در دسترس بودن آن برای استفاده مشتری و همچنین همکاران فروش بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

یک بسته بندی خاص صنایع دستی در نظر گرفتن چیدمان کالاها روی یکدیگر و سپس قرار گرفتن جعبه ها و بسته بندی بر روی یکدیگر در داخل انبارها از مسائل مهمی هستند که یک مشتری همکار فروشنده بسیار به آن مهم نیازمند است.

یک بسته بندی صنایع دستی در شرکتهای تولیدی بایستی برند مربوطه و یا مارک و لوگو را به ساده ترین و شیک ترین مدل نشان دهند. در واقع بسته بندی های امروزه بر خلاف گذشت بایستی چند منظوره تولید گردند.

به طوری که در گذشته بسته بندی مفهومی بیشتر از جا به جایی یک محصول نداشته، اما امروزه دیدگاه مدرنتر و شفاف تری نسبت به مبحث بسته بندی دارند.

شرکت های بسته بندی صنایع دستی این مطلب مهم را بایستی مدنظر داشته باشند که بسته بندی چندین نقش خاص و منحصر به فرد بودن کالا و محصول به صورت واضح به نمایش بگذارند. و بدون هر گونه عیب و نقصی بیانگر یک فکر خلاق در توسعه صادرات ایفای نقش نمایند. از جمله موارد دیگر، کیفیت بسته بندی باید به مصرف کننده بها و ارزش سرمایه گذاری بدهد؛ حتی کارایی محصول را به نمایش بگذارد.

اهمیت بسته بندی صنایع دستی

میتوان گفت سال های متمادی است که بسته بندی صنایع دستی به عنوان بهره گیری، حفاظت کالاها عنصری بسیار مفید به شمار می رود.در حال حاضر در بسیاری از مشاغل حتی خرده فروشی ها و تک فروشی ها بحث بسته بندی مخصوصاً در صنایع غذایی بسیار حائز اهمیت می باشند.

به طوریکه تمامی این مدل محصولات همگی با بسته بندی های مخصوص به خود در بازار فروش عرضه می گردند.به علاوه تمامی خصوصیات یک بسته بندی خوب و ایده آل برای تمامی گروه های مصرف کننده در نظر گرفته می شوند.مانند نقل و انتقال جاسازی کالاها و حتی توزیع آن هماهنگی در یک مجموعه بسته بندی استاندارد در نظر گرفته می شوند.

بی تردید یک بسته بندی طراحی شده قادر است، نمایی مهندسی و فنی و برتر بودن یک کالای ایدآل را نسبت به سایر محصولات صنایع دستی روزنامه پیچ ارائه نماید.همچنین ارتباط موثری بین مصرف کننده و تولید کننده با استفاده از یک طراحی مدرن در ارتباط با رنگ، طرح از مهمترین راههای ارتباطی و با اهمیت در زمینه بسته بندی به شمار میروند.چنانچه به دنبال محصولات صنایع دستی و منحصر به فرد می باشید هم اکنون جهت مشاوره رایگان سفارش عمده محصولات صنایع دستی همراه با مدرنترین بسته بندی روز دنیا با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید.

گروه تولیدی امیران تبلیغ با طراحی بیش از 200 مدل قاب های میناکاری، قاب های خاتم کاری، قاب های نقره کاری، قاب های معرق با ابعاد متفاوت تمامی محصولات خود را با بسته بندی مقوایی به مشتریان عرضه می نماید.

استفاده از پارچه های دستباف ترمه، قلمکار با ترکیب جعبه های pvc نوعی از بسته بندی های صنایع دستی به شمار میروند.

بسته بندی در تعریف محافظتی که سلامت کالا و محتوای داخلی پس از تولید تا مرحله مصرف محافظت نماید.

صنعت جعبه سازی و ترکیب شدن آنها با انواع پارچه های دستباف نمونه ای بارز از یک مدل جدید صنایع دستی به شمار می روند.

جعبه های هاردباکس تنوع بسیار زیادی دارند اما برخی از پرفروش ترین و زیباترین جعبه ها و بسته بندی های صنایع دستی شامل: جعبه ها بنددا، بسته بندی های فانتزی ، جعبه های کتابی، جعبه های خاص، جعبه های غیر سخت، تجهیزات اداری، جعبه های لبه دار، جعبه های دو در و جعبه های لولایی، جعبه جیر ، جعبه چوبی 

صنایع دستی تبلیغاتی همراه با بسته بندی خاص

اثر گذاری بسته بندی های خاص جهت رقابت های منحصر به فرد در بازارهای جهانی بر کسی پوشیده نیست، لذا طراحی بسته بندی های خاص و منحصر به فرد برگرفته از روش های تولید و طراحی های مدرن به شمار می رود از جمله روش های موثر و نوین در صنعت جعبه سازی های سخت و بسته بندی های خاص و مدرن به شمار می روند، ترکیب شدن صنایع دستی و دست بافته های سنتی که دست آورد ذوق و سلیقه اساتید بزرگ شهر و کشور عزیزمان ایران می باشد.

نمونه های بارزی از تولیدات مجموعه گروه تولیدی امیران تبلیغ جهت خاص و منحصر به فرد بودن مشتریان، همکاران،سازمان ها و نهاد های محترم به شمار می روند.

چرا که بر کسی پوشیده نیست که دست بافته های سنتی و ترکیب با بسته بندی های هارد باکس همراه با طراحی های مدرن و گرافیک و خدمات نوین چاپی می تواند خاص بودن بسته بندی های این گروه تولیدی را دو چندان نماید.

در ضمن مفتخریم که تولید این گونه بسته بندی های خاص و چشم نواز توانسته تا حد بسیار زیادی در بازارهای جهانی نمایش صنایع دستی همچون مینا کاری اصفهان و سایر خدمات صنایع دستی در فرم ها و ابعاد گوناگون ارائه نماید.

از جمله بسته بندی هایی که توانست صنایع دستی گروه میناکاری به عنوان زیباترین مدل هدایای تبلیغاتی در بازار معرفی نمایند.

جعبه های جیر در رنگ های متفاوت بود، لذا این گروه تولیدی مفتخر است با تولید انواع جعبه های جیر در ابعاد گوناگون و هر تیراژ آماده گرفتن هر نوع سفارش با هر تعدادی میباشند، لذا جهت هر گونه مشاوره رایگان و سفارش عمده محصولات بسته بندی با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

اثر گذاری بسته بندی در صنایع دستی توانسته این گروه هدایای تبلیغاتی را به عنوان یکی از اساسی ترین مدل هدایای سازمانی معرفی نمایند.

در ضمن دارا بودن فضای مناسب بر روی جعبه ها و بسته بندی های صنایع دستی جهت جک لوگو ـ برند ـ مارک به زیبایی و اصالت صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد بسیار اثر گذاری مثبتی داشته است.

از جمله صنایع دستی با زیرساخت فلز مس که به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس تولید میگردند و همراه با آنها میتوان زیباترین و لوکس ترین جعبه های فانتزی و بسته بندی های تبلیغاتی منحصر به فرد تولید کرد عبارتند هستند از:

  1. صنایع دستی (هدایای تبلیغاتی) فیروزه کوبی که شامل انواع گلدان ها و سایر ظروف می باشند.
  2. دسته دوم شامل صنایع دستی (هدایای تبلیغاتی) مینا کاری از ظروف مانند انواع بشقاب ها و تمامی گلدان ها همراه با بسته بندی های بسیار نفیس از جنس هارد باکس ترکیبی با پارچه های ترمه، قلمکار و چرم به صورت بسته بندی های خاص و صادراتی میتوان نام برد.
  3. دسته سوم شامل گروه قلمزنی در قاب های خاتم کاری و PVC با انواع جعبه های مقوایی و بسته بندی های هارد باکس جزء شیک ترین هدایای تبلیغاتی جدید به شمار می روند.
  4. دسته چهارم صنایع دستی (هدایای تبلیغاتی) در برگیرنده گروه خاتم کاری شامل انواع گلدان ها می باشند.

به دلیل طراحی بسیار مدرن بسته بندی این گروه صنایع دستی، توانسته به عنوان برترین مدل صادراتی را به خود اختصاص نماید.

بسته بندی و جعبه سازی گروه بعدی با نام مس و پرداز می باشند که با زیر ساخت مقوایی و روکش پارچه های سنتی توانسته نوعی دیگر از هدایای تبلیغاتی خاص و مدرن را به خود اختصاص نمایند.

گروه بعدی هدایای تبلیغاتی از زیر مجموعه های صنایع دستی یا متریال PVC و ترکیب با پارچه های سنتی توانسته زیبایی این محصولات را دو چندان نمایند.

 

روش های بسته بندی صنایع دستی

روشی که برای بسته بندی صنایع دستی خود انتخاب می کنید بسیار مهم است.

زیرا اولین چیزی است که مردم با دیدن کالایی متوجه آن می شوند. شما نه تنها کالای خود را می فروشید ، بلکه می خواهید با یک احساس خوشحال کننده یک تجربه فراموش نشدنی را در اختیار مشتریان خود بگذارید.

سعی کنید مشتری در همان نگاه اول به محصول شما ، احساس رضایت داشته باشد.

انتخاب نوع و ابعاد بسته بندی صنایع دستی بیشتر به اندازه و شکل محصول و شکننده بودن یا نبودن محصول بستگی دارد.

اما مهمتر از همه به تصویر برند شما نیز بستگی دارد. لایه محافظ بخشی از محصول شما نیست ، اما گام بسیار مهمی در روند جعبه سازی است. این لایه باید زیبا و بادوام باشد تا هنگام حمل و نقل محصول به خوبی از آن محافظت نماید. انواع جعبه هارد باکس که از روکش کاغذ کرافت ، کاغذ رنگی و روکش های رایج دیگر تهیه می شوند می توانند برای بسته بندی صنایع دستی مناسب باشند.

معمولا برای بسته بندی صنایع دستی از جعبه هایی با رنگ ها و طرح های سنتی استفاده می شود.

اما این یک اصل اجباری نیست و شما می توانید بر اساس برند و اهداف تجاری خود هر طرح و رنگی را برای آن در نظر بگیرید.

لزومی ندارد برای بسته بندی این محصولات از طرح های شلوغ استفاده کنید.

گاهی اوقات یک بسته بندی ساده ، شیک و با کیفیت برای مشتری از جذابیت بالاتری برخوردار است. همچنین با توجه به افزایش طرفداران سبک مینیمالیسم یا ساده گرایی؛ در نظر گرفتن این سبک در بسته بندی صنایع دستی و دیگر محصولات جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. برای انتخاب بهترین نوع بسته بندی محصولات خود می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت امیران تبلیغ تماس بگیرید. 09138757742

انواع بسته بندی صنایع دستی در امیران تبلیغ

  • بسته بندی صنایع دستی با جعبه چوبی یا چرمی

انواع جعبه های چوبی و چرمی جهت بسته بندی صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی در امیران تبلیغ قابل سفارش است.

این جعبه ها علاوه بر زیبایی ظاهری ، استحکام و ماندگاری بالایی دارند و می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

شما می توانید لوگو و نشان تجاری خود را نیز بر روی این جعبه ها درج کنید.

  • بسته بندی صنایع دستی با جعبه ترمه

یکی دیگر از جعبه های نفیس موجود در فروشگاه امیران تبلیغ جعبه های ترمه است که برای بسته بندی صنایع دستی نیز پیشنهاد می شود.

روکش این جعبه خود به تنهایی می تواند یادآور هنر و اصالت سرزمین ما باشد.

برای تهیه جعبه ترمه و درج لوگو و برند تبلیغاتی خود بر روی آنها با ما تماس بگیرید.

  • بسته بندی صنایع دستی با جعبه پلکسی

جعبه های پلکسی با کیفیت برای نگهداری انواع محصولات و کارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شفافیت جعبه های پلکسی منجر می شود تا محصولات قرار گرفته در آن به راحتی قابل رویت باشد. شما می توانید لوگو و برند تجاری خود را بر روی پایه جعبه پلکسی نصب نمایید.

  • بسته بندی صنایع دستی با جعبه هارد باکس

جعبه هارد باکس یکی از انواع رایج بسته بندی برای محصولات گوناگون همچون صنایع دستی است که در امیران تبلیغ با انواع روکش های کرافت ، کاغذ سفید ، کاغذ رنگی ، ترمه و یا روکش های اختصاصی تر موجود است.

این جعبه ها مقاومت بیشتری نسبت به جعبه مقوایی دارند و از تنوع طرح و رنگ بی نظیری برخوردار هستند. بسته بندی انواع صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی در جعبه هارد باکس و درج لوگو و نشان تبلیغاتی بر روی جعبه برای معرفی هر چه بهتر برند شما بسیار موثر است.

  • بسته بندی صنایع دستی با جعبه مقوایی

در حال حاضر جعبه مقوایی یکی از ساده ترین و ارزان ترین نوع بسته بندی برای صنایع دستی و همینطور هدایای تبلیغاتی محسوب می شود.

قبل از انتخاب نوع بسته بندی محصولات بهتر است ابتدا بازار هدف و مشتریان خود را در نظر بگیرید تا بتوانید مناسب ترین و به صرفه ترین نوع بسته بندی را برای آنها لحاظ کنید.

تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در بازار تبلیغات تهران

استفاده از هدایای تبلیغاتی با بسته بندی های نفیس حتی در خارج از مرزهای ایران بسیار شگفت انگیز شده است.درک تلفیق هویت ملی با تبلیغات مدرن در دنیای کنونی بر کسی پوشیده نیست.منشا اصلی هویت ملی در صنعت صنایع دستی نقش جهان خلاصه میگردد. اما اینکه چه هدیه ای برون مرزی است و چه هدایایی در داخل با چه فاکتورهایی خریداری گردد از طریق سایت هدایای تبلیغاتی امکان پذیر است.

چه سبک صنایع دستی نیاز بسته بندی با جعبه هارد باکس دارند؟

در طی 15 سال گذشته اگر درخواست سفارش خرید عمده یا شخصی سازی در تولید هارد باکس به فرض با ابعاد 15 * 45 * 45 داشتید هیچ شرکت بسته بندی توان طراحی و تولید در این سایز نداشت. و محدودیت های سایز در هارد باکس فوق العاده دست و پا گیر بود به دلیل نبود تکنولوژی طراحی و ساخت هارد باکس در ایران که واقعا” درصد اصلی مشکلات صادرات هنرهای دست ساز تنها همین مورد بود خوشبختانه طی سال های اخیر این مشکل به طور جامع رفع گردید.

نقش بسته بندی در استراتژی صادرات صنایع دستی

Packaging in Craft Exports نقش بسته بندی در فعالیت کارگاه های تولید کننده هنرهای دستی در ملل های مختلف و جوامع در حال توسعه به دلیل ساختار در امد زایی و جذب نیروی کار بالا در طی مراحل ساخت بسیار محبوب و ارزشمند است.

خاص بودن و بیوگرافی تاریخی و مراحل ساخت این صنعت به دلیل ارزش افزدوه بالا تقاضای بسیار بالایی در صادرات به اسیا دارند لذا بسته بندی نقش بسیار حیاتی و ارزشمندی در این راستا دارد. به طوریکه یکی از منابع با ارزش در امدزایی و توسعه این صنعت توریسیتی است.

در اصل بسته بندی عامل ارتباط مشتریان ، کارگاه تولید کننده و صادرات است.بازار صادرات با داخل از نظر تحلیل های بسته بندی 100 درصد لاکچری تر و پارامترهای طراحی بر مبنای مشتری پسند و تبلیغات است.هنری بودن این صنعت باید با شیوه های مدرن بسته بندی سازگار باشد تا بتوان در تعداد بالاتری از آسیا بازار فروش را گسترش داد.

4.5/5 - (52)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ