برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

استفاده از یک جا دستمال کاغذی طراحی شده به زیباتر شدن هر چه بیشتر دکوراسیون خانه و دفتر کار شما کمک می کند. جذابیت روکش جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری ، رنگ و طرح فرهنگ اصیل ایران را به زندگی روزمره شما می بخشد و یک تزئین عالی در خانه ، هتل یا محل کار شما است. اگر می خواهید در مهمانی های خود بدرخشید خرید صنایع دستی خاتم کاری شده از جمله سطل و جا دستمال کاغذی خاتم کاری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. طرح های جا دستمال کاغذی خاتم کاری متنوع بوده و به این ترتیب با هر سلیقه و سبکی در خانه یا محل کار شما سازگار است. با خرید یک جا دستمال کاغذی زیبا ، به یک محصول پر استفاده در منزل خود جنبه تزئینی هم اضافه خواهید کرد.

اگر می خواهید دکوراسیون خانه شما منحصر بفرد باشد قطعا باید به جزئیات بیشتر توجه کنید. مثلا آیا تاکنون به نقش جا دستمال کاغذی در تزئین اتاق پذیرایی خود توجه کرده اید؟ همین عنصر به ظاهر ساده در صورتی که به درستی و با سلیقه انتخاب شود می تواند نقش بسیار موثری در زیبایی هر چه بیشتر میز سالن پذیرایی شما داشته باشد. بیشتر دستمال کاغذی های موجود در بازار ، از جعبه های چندان زیبا و با کیفیتی برخوردار نیستند و معمولا برای افزودن جذابیت بصری به این محصول کاربردی از یک جعبه تزئین شده ارزشمند به صورت جداگانه استفاده می گردد. در واقع خرید یک جا دستمال کاغذی زیبا می تواند یک ایده ی عالی برای پنهان کردن جعبه های معمولی دستمال کاغذی در دکوراسیون خانه شما باشد. اگر قصد خرید یک جا دستمال کاغذی خاتم کاری شده را دارید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

خرید بهترین جعبه جا دستمال کاغذی از امیران تبلیغ

امروزه با در دسترس بودن انواع سبک ها ، رنگ ها و اندازه های مختلف جعبه دستمال کاغذی ، هنگام خرید این جعبه ها لازم است که بدانید چگونه یک مورد مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید که بیشترین انطباق را با سایر وسایل خانه و موارد موجود دیگر داشته باشد. جا دستمال کاغذی خاتم کاری با انواع سبک های دکوراسیون منزل و محل کار به راحتی همخوانی دارد و ست کردن آن با وسایل دیگر اتاق پذیرایی ، اتاق خواب و یا اتاق کار آسان تر است.

یک جا دستمال کاغذی خاتم کاری شده جلوه ی میز پذیرایی شما را در مهمانی ها و دورهمی ها بیشتر می کند. شایان ذکر است کیفیت خاتم کار شده بر روی جعبه دستمال کاغذی در دوام این محصول بسیار اهمیت دارد. بنابراین قبل از خرید جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری حتما از کیفیت جعبه مطمئن گردید. همین الان انواع جا دستمال کاغذی خاتم کاری شده ی شیک و با کیفیت را از فروشگاه امیران تبلیغ سفارش دهید و جلوه میز خود را در ایام عید چندین برابر کنید.

انواع جعبه های دستمال کاغذی در طرح ها و اندازه های سفارشی برای اهداف تجاری و غیر تجاری در فروشگاه امیران تبلیغ موجود هستند که دقیقا مطابق با نیاز شما تهیه می شوند. ما همچنین می توانیم مارک و برند تجاری شما را بر روی این جعبه ها قرار دهیم. قطعاً این جعبه های رنگی و تزئین شده یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای جلب توجه مشتریان شما است. به این ترتیب به راحتی می توانید جعبه های دستمال کاغذی موجود در این فروشگاه را با نام و نشان مارک تجاری خود سفارشی کنید. جعبه های سفارشی دستمال کاغذی باعث افزایش اعتبار برند شما می شوند و در صورت لزوم به یادآوری محصول در ذهن مشتریان نیز کمک می کنند. جهت مشاهده محصولات و ثبت سفارش روی لینک زیر کلیک کنید.

[button title=”رفتن به فروشگاه” link=”http://amirantabligh.ir/shop” target=”_blank” class=”post-bt” ]

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

انتخاب جا دستمال کاغذی خاتم کاری در فروشگاه امیران تبلیغ

دستمال کاغذی از جمله محصولاتی است که همه افراد در طول روز حداقل یک بار از آن استفاده می کنند. استفاده از دستمال کاغذی معمولا در مهمانی ها افزایش می یابد بنابراین با استفاده از یک جعبه زیبا و ارزشمند ، این محصول پر کاربرد را به یک وسیله برای تزئین خانه خود بدل کنید و هنگام استفاده از دستمال کاغذی از دیدن آن لذت ببرید.

امروزه تنوع جا دستمال کاغذی بسیار زیاد است. از طرح های سنتی گرفته تا جا دستمال کاغذی با طرح های جدید و مدرن همگی برای تبدیل این محصول کاربردی به یک ابزار دکوراتیو چشم نواز مناسب هستند. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه و همینطور دکوراسیون میز کار یا پذیرایی خود یکی از انواع جا دستمال کاغذی نظیر جعبه دستمال کاغذی چوبی و یا جا دستمال کاغذی خاتم کاری شده را انتخاب نمایید و هنگام جدا کردن دستمال کاغذی از دیدن آن لذت ببرید.

یکی از محصولات پر طرفدار در صنایع دستی ما ، جا دستمال کاغذی است که در انواع خاتم ، منبت ، ملیله ، الماس تراش ، مس و پرداز و … طراحی و ساخته می شود. جا دستمال کاغذی خاتم کاری شده یکی از پرطرفدارترین انواع جعبه های دستمال کاغذی موجود در بازار است. به طور کلی انواع صنایع دستی خاتم کاری اصفهان چه در داخل و چه در خارج از کشور بسیار محبوب هستند و جا دستمال کاغذی خاتم نیز به عنوان یکی از صنایع دستی پر کاربرد از این امر مستثنی نیست.

اما در خصوص صنایع دستی خاتم چه می دانید؟ اگر قصد خرید جا دستمال کاغذی خاتم کاری و یا هر کدام از انواع دیگر صنایع دستی خاتم کاری شده را دارید ، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید با این هنر با اصالت و بی نظیر کشورمان بیشتر آشنا شوید.

انواع جا دستمال کاغذی خاتم کاری

صنایع دستی خاتم کاری

همانطور که می دانید خاتم کاری یا خاتم سازی یکی دیگر از صنایع دستی ارزشمند در کشورمان است که مهد خلق آن به استان های اصفهان و شیراز نسبت داده می شود. در این رشته هنری با قرار دادن اشکال منظم چند ضلعی در کنار یکدیگر ، یک اثر چشم نواز ساخته می شود. به عبارت دیگر خاتم؛ هنر آراستن سطح اشیا با مثلث ‌های کوچکی است که به صورت اشکال منظم هندسی تصاویر گوناگونی را ایجاد می کند. صنایع دستی خاتم کاری هم به عنوان سوغات و هم به عنوان هدیه کاربرد زیادی دارند. خاتم کاری بر روی هر کدام از ظروف چوبی یا مسی انجام می شود. ظروف خاتم کاری شامل گلدان ، شیرینی خوری و شکلات خوری ، شطرنج ، سطل و همینطور انواع جعبه خاتم کاری شده نظیر جا دستمال کاغذی خاتم کاری است.

شما می توانید از انواع محصولات خاتم کاری به عنوان هدیه تبلیغاتی و هدایای سازمانی برای مشتریان داخل و خارج از کشور خود استفاده نمایید. در واقع با توجه به این که صنایع دستی خاتم به عنوان شناسنامه فرهنگ و تمدن ایران شناخته می شود می تواند گزینه بسیار خوبی جهت آشنایی همگان با تمدن کشور ما باشد که البته جنبه تبلیغاتی نیز دارد. از جمله هدایای تبلیغاتی سازمانی قابل سفارش در فروشگاه امیران تبلیغ در زمینه هنر خاتم کاری تهیه و موجود شده است شامل قاب های خاتم کاری شده ، ساعت خاتم کاری اصفهان ،  جای قلم خاتم کاری ، شکلات خوری خاتم ، وسایل میز کار همچون جا دستمال کاغذی خاتم کاری و موارد دیگر است. برای اطلاع از انواع محصولات خاتم فروشگاه امیران تبلیغ و قیمت آنها با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ