برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

جعبه تی بگ

جعبه تی بگ

به طور کلی نگهداری درست از انواع نوشیدنی ها مثل قهوه ها، دمنوش ها و چای ها برای ماندگاری و حفظ کیفیت، عطر و طعم آنها ضروری می باشد. بنابراین با خرید یک جعبه تی بگ زیبا هم نوشیدنی های خود را تازه و خوشمزه نگه می دارید و هم زیبایی دکوراسیون و میز پذیرایی خود را دو چندان می کنید. توجه به نکات نگهداری کافه ها، دمنوش ها و چای ها تفاوت زیادی در ماندگاری این نوشیدنی ها ایجاد می کند. برای تازه نگه داشتن تی بگ ها و نوشیدنی های دیگر باید آنها را از موارد زیر دور نگه دارید:

چگونه چای کیسه ای و سایر نوشیدنی های خشک را تازه نگه داریم؟

اگر شما هم عاشق نوشیدنی هایی مثل چای و دمنوش هستید، قطعا انواع تی بگ ها با طعم ها و خواص گوناگون را در کابینت آشپزخانه خود دارید. اما آیا می دانید چه عواملی باعث خراب شدن زودهنگام این نوشیدنی ها می شود و چگونه باید از آنها مراقبت کنید تا طعم بی نظیر و خواصشان را از دست ندهند؟ نور آفتاب، گرما، رطوبت و … از جمله مواردی هستند که خیلی زود تی بگ شما را خراب می کنند. بنابراین شما باید تی بگ، چای و سایر نوشیدنی های خود را از عوامل تخریب کننده دور نگه دارید. البته این کار به راحتی به کمک یک جعبه تی بگ مرغوب و زیبا امکان پذیر است.

  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب

اشعه های نور آفتاب و UV ، سایر نوشیدنی ها نظیر تی بگ ها را خیلی زود خراب می کند. اگر چای و تی بگ را در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی شفاف نگه دارید، خیلی زود طعم ، عطر و مزه خود را از دست می دهند. اگر می خواهید تی بگ ها را خارج از کابینت و کنار میز پذیرایی یا چایساز قرار دهید، بهتر است از یک جعبه تی بگ چوبی یا خاتم زیبا استفاده کنید. یک جعبه تی بگ شیک مناسب ترین مکان برای نگهداری نوشیدنی های شماست. انواع جعبه تی بگ موجود در فروشگاه امیران تبلیغ بسیار زیبا، با کیفیت و کاربردی هستند. برای مشاهده محصولات جعبه تی بگ و دمنوش روی این لینک کلیک کنید.

[foogallery id=”10434″]

  • قرار گرفتن در معرض گرما

گرما یکی دیگر از عوامل محیطی است که مانند نور آفتاب هر نوع نوشیدنی نظیر تی بگ، برگ چای و دمنوش ها را خراب می کند. بنابراین از قرار دادن تی بگ و دمنوش در معرض آفتاب یا در مجاورت منابع گرما مانند اجاق ها یا بخاری ها خودداری کنید. بک جعبه تی بگ چوبی محل مناسبی برای حفظ نوشیدنی ها از هرگونه نور و گرما است.

  • قرار گرفتن در معرض رطوبت

قطعا شما مایل نیستید چای و تی بگ خود را در معرض رطوبت و آب قرار دهید ، مگر اینکه قصد دم کردن آن را داشته باشید! آب و رطوبت نیز باعث ایجاد مشکلاتی در نگهداری نوشیدنی های خشک می شوند. یک جعبه تی بگ با کیفیت، به راحتی رطوبت و آب را به خود جذب نمی کند، در نتیجه محل نگهداری چای و دمنوش شما را کاملا خشک نگه می دارد. انواع جعبه تی بگ با اشکال و طرح های گوناگون ساخته شده اند و نه تنها بسیار شکیل و چشم نواز هستند بلکه مانع از خراب شدن تی بگ و دمنوش ها در خانه و محل کار شما می شوند. همین الان یکی از جعبه های زیبای تی بگ را از فروشگاه امیران تبلیغ خریداری کنید. برای دیدن محصولات روی این لینک کلیک کنید.

  • قرار گرفتن در معرض بو

جالب است بدانید بوهای محیط به راحتی توسط چای و تی بگ جذب می شوند. اصلا همین ویژگی چای است که امکان ایجاد چای های معطر شگفت انگیز را فراهم می کند! البته این ویژگی می تواند به این معنا نیز باشد که ذخیره چای در مجاورت سایر ادویه جات ، ترشی جات یا منابع بوی دیگر موجب از بین رفتن عطر بی نظیر چای شما می شود! به این ترتیب با استفاده از یک جعبه تی بگ و جعبه دمنوش درب دار از نفوذ و جذب هر گونه بو در تی بگ ها جلوگیری نمایید.

  • قرار گرفتن در معرض هوا

قرار گرفتن در معرض هوا احتمال جذب رطوبت و بو در چای کیسه ای و تی بگ را افزایش می دهد. با قرار دادن تی بگ در یک فضای دربسته مانند جعبه تی بگ از ورود هر گونه هوای اضافی همراه با رطوبت و بو به داخل نوشیدنی های خود جلوگیری نمایید.

چگونه از تی بگ یا چای کیسه ای به درستی نگهداری کنیم؟

برای نگهداری طولانی مدت از انواع تی بگ ، چای و دمنوش ، اطمینان حاصل کنید که  آنها را در یک جعبه ی مناسب قرار داده اید. توجه به پنج مورد ذکر شده در بالا به این معنی است که شما باید به محل نگهدای تی بگ ها در خانه خود بیشتر توجه نمایید. خوشبختانه به کمک انواع جعبه تی بگ این امر به راحتی امکان پذیر شده است. بنابراین نه تنها جنبه ظاهری جعبه تی بگ به زیباتر شدن میز صبحانه و پذیرایی شما کمک می کند، بلکه جنبه کاربردی آن نیز موجب حفظ و نگهداری بهتر از نوشیدنی های شما در خانه و محل کار می شود.

[foogallery id=”10528″]

به این ترتیب جعبه تی بگ یا جعبه دمنوش یکی از کاربردی ترین و در عین حال زیباترین محصولات دکوری خانه است که برای نگهداری چای کیسه ای، دمنوش ، قهوه و حتی سایر خوردنی ها و تنقلات مثل نبات، شکلات، آبنبات، گز، آجیل ها و خشکبار استفاده می شود. برخی از این محصولات از جنس چوب طبیعی با روکش ضد آب و ضد خش تهیه می شوند. البته تنوع جعبه تی بگ موجود در فروشگاه امیران تبلیغ بسیار زیاد بوده و مناسب با هر سلیقه ای یک یا چند جعبه تی بگ در این فروشگاه پیدا می شود. شما می توانید انواع جعبه تی بگ را با درب چوبی مشبک ، خاتم کاری شده ، نقاشی دست، کاشی هنری و غیره در امیران تبلیغ پیدا کنید. این جعبه ها حتی برای نگهداری زیور آلات و لوازم خرده ریز هم مناسب می باشند.

انواع جعبه تی بگ در فروشگاه امیران تبلیغ

اگر به فکر دادن هدیه به دوستان و آشنایان خود هستید و یا به دنبال یک هدیه با اهداف تبلیغاتی برای مشتریان خود می گردید ما به شما خرید یکی از انواع جعبه تی بگ را پیشنهاد می کنیم. این جعبه ها با نام جعبه دمنوش یا جعبه پذیرایی نیز به فروش می رسند و برای نگهداری انواع چای کیسه ای، دمنوش یا نسکافه و غیره و نظم بخشیدن به آنها در محیط آشپزخانه و محل کار مناسب هستند. انواع جعبه های تی بگ برای پذیرایی در محیط های رسمی و کاری نیز بسیار کاربرد دارند و از شلوغ شدن میز جلسات شما جلوگیری می نمایند. بنابراین اگر می خواهید در یک محیط کوچک یک پذیرایی بهینه را تجربه کنید همین الان یک جعبه تی بگ زیبا را از فروشگاه امیران تبلیغ تهیه نمایید.

5/5 - (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ