برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

جعبه دستمال کاغذی چوبی

جعبه دستمال کاغذی چوبی
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

بعد از خرید دستمال کاغذی هایی که به صورت عمده داخل پلاستیک به فروش می رسند و یا جعبه آنها از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست، بهتر است هنگام استفاده، آنها را در یک جعبه دستمال کاغذی زیبا نگهداری کنید. در حال حاضر شما می توانید انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی ، خاتم کاری شده، ملیله و غیره را در بازار پیدا کنید. این جعبه ها متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند. انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی موجود در فروشگاه امیران تبلیغ معمولا با دکوراسیون و مبلمان هر خانه ای سازگار است و به راحتی قابل استفاده می باشد. برای استفاده از جعبه دستمال کاغذی چوبی کافی است درب کشویی آن را باز کنید و دستمال کاغذی در داخل آن قرار دهید. سپس مجددا درب آن را ببندید. به همین سادگی یک دستمال کاغذی با ظاهر زیبا و دکوراتیو خواهید داشت.

انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی موجود در فروشگاه امیران تبلیغ از استحکام بالایی برخوردار بوده و می تواند نظر مشتریان با هر سلیقه ای را جلب کند. همین الان برای خرید یک جعبه دستمال کاغذی چوبی زیبا بر روی این لینک کلیک کنید.

به طور کلی چوب یکی از متریال های بسیار محبوب در ساخت انواع وسایل دکوری و ابزارهای دکوراتیو است. هر مشتری خوش سلیقه ای هنگام تزئین منزل خود از وسایل ساخته شده با چوب استقبال می کند. جعبه دمنوش ، جعبه دستمال کاغذی و سطل زباله چوبی از جمله محصولات پر فروش ما در فروشگاه امیران تبلیغ هستند. اگر شما هم قصد خرید جعبه دستمال کاغذی چوبی را دارید ادامه مطلب را دنبال کنید.

خرید جعبه دستمال کاغذی چوبی امیران تبلیغ

بهترین جعبه دستمال کاغذی برای خانه و دفتر کار

این روزها توجه به ابزارهای دکوراتیو برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و متفاوت در هر خانه ای حرف اول را می زند و همین امر باعث شده تا همواره خانم ها و آقایان خوش سلیقه به دنبال اشیا شیک و لوکس برای هر چه زیباتر کردن محیط زندگی و کار خود باشند. جعبه دستمال کاغذی چوبی از جمله ابزارهای دکوری است که علاوه بر جنبه ظاهری آن ، بسیار کاربردی نیز می باشد. بنابراین خرید جعبه دستمال کاغذی چوبی یک پیشنهاد عالی برای هر خانه ، دفتر کار ، هتل و رستوران است. همچنین اگر در آپارتمان زندگی می کنید و فضای خانه شما محدود است، برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه خود بهتر است از ابزارهای دکوراتیو کاربردی نظیر جعبه دستمال کاغذی چوبی و همینطور سطل چوبی استفاده نمایید.

جا دستمال کاغذی در کنار کاربردی که دارد مانند بسیاری از وسایل دکوری دیگر می تواند با استفاده از مواد خاص و با اضافه کردن تزئینات و رنگ های زیبا تهیه شود. جعبه دستمال کاغذی چوبی به خوبی با دراور اتاق خواب، میز کار، میز پذیرایی در خانه ها ، هتل ها، رستوران ها و مکان های دیگر ست می شود. انواع جعبه های دستمال کاغذی چوبی با طرح های مختلف یک المان طبیعی و منحصر بفرد همراه با انرژی مثبت را به خانه شما اضافه می کنند. همین الان برای دیدن جعبه های دستمال کاغذی موجود در فروشگاه امیران تبلیغ روی این لینک کلیک کنید.

انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی موجود در فروشگاه امیران تبلیغ

جعبه دستمال کاغذی چوبی هم ارزشمند است و هم از ظاهری زیبا برخوردار می باشد. همچنین شما می توانید انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی ، خاتم کاری ، ملیله کاری ، معرق و غیره را در فروشگاه امیران تبلیغ سفارش دهید و برای اهداف تبلیغاتی شرکت خود مارک یا برندتان را بر روی آنها هک نمایید. برخی از جا دستمال کاغذی های موجود در این فروشگاه از بهترین متریال MDF همراه با روکش PVC و همچنین با رویه ضد خش ساخته شده اند و با دکوراسیون های منزل و محیط کار شما همخوانی کامل دارند. اگر می خواهید با یک ابزار دکوری ساده و کاربردی جلوه ی خاصی به دکوراسیون خانه ، دفتر کار ، هتل و رستوران خود ببخشید همین الان یکی از این جا دستمال کاغذی های زیبا را سفارش دهید. برای مشاهده محصولات ما بر روی این لینک کلیک نمایید.

چوب مورد استفاده در ساخت انواع جعبه دستمال کاغذی، می تواند از جنس چوب طبیعی راش ، روسی ، گردو و غیره باشد. همچنین ممکن است برخی از انواع جا دستمال کاغذی ها را با جنس ام دی اف مرغوب در بازار پیدا کنید. به هر حال انتخاب نوع جعبه دستمال کاغذی به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد و در همین راستا انواع این محصولات با قیمت ها و طرح های گوناگون در بازار عرضه شده است.

جعبه دستمال کاغذی چوبی

شما می توانید یک جعبه دستمال کاغذی چوبی ساده با رنگ طبیعی چوب را برای میز پذیرایی خود انتخاب کنید و یا از جعبه های چوبی طراحی شده و پر نقش و نگار برای نگهداری دستمال کاغذی استفاده نمایید. انتخاب ابزارهای دکوری ست معمولا طرفداران زیادی دارد. برای این منظور شما می توانید جعبه دستمال کاغذی خود را متناسب با جنس و طرح سطل زباله و جعبه دمنوش خود انتخاب کنید.

جعبه دستمال کاغذی چوبی مناسب برای هدیه تبلیغاتی

اگر به فکر یک هدیه ارزشمند و نفیس برای مشتریان خود هستید که برای سال ها با هر بار مشاهده و استفاده،  برند شما را در ذهن مشتری تداعی کند، ما به شما انواع ست هدیه تبلیغاتی موجود در فروشگاه امیران تبلیغ نظیر جعبه دستمال کاغذی چوبی را پیشنهاد می کنیم. این محصولات به دلیل طراحی منحصر به فرد توسط نیروی های متخصص با دقت و ظرافت ساخته می شود و همینطور جنس چوب و یا ام دی اف به کار رفته در ساخت آنها از مقاومت و ظاهر مطلوبی برخوردار است. علاوه بر این روکش ضد خش و ضد آب به کار رفته بر روی جعبه دستمال کاغذی چوبی، این محصولات را در برابر رطوبت، آب و سایش مقاوم کرده است. اکثر جعبه های دستمال کاغذی تزئینی دارای یک درب کشویی هستند که می توان به راحتی جعبه دستمال کاغذی را درون آنها قرار داد.

محصولات ما به خاطر برخورداری از کیفیت بالا و ظاهر زیبا قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. برای اطلاع از قیمت های محصولات جدید امیران تبلیغ و سفارش انبوه با ما تماس بگیرید.

[foogallery id=”10530″]

امیران تبلیغ