برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

هدیه روز داروساز

بهترین ایده برای هدیه روز داروساز
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

روز پنجم شهریور ماه به پاس زحمات دانشمند عالیقدر، فیلسوف و پزشک ایرانی، محمد زکریای  رازی، در تقویم شمسی به‌ عنوان روز بزرگداشت داروساز به ثبت رسیده است. هدیه تبلیغاتی روز داروساز، بهترین ابزاری است که به ما کمک می‌کند تا گوشه‌ای از زحمات داروسازان‌ عزیز را جبران نماییم.

 داروسازان همان افرادی هستند که پابه‌پای پزشکان و پرستاران برای درمان بیماری‌هایی که جان آدمی را به خطر می‌ اندازند، تلاش می‌ کنند؛ سالیان زیادی از عمر خود را صرف مطالعه و تحقیق می‌ نمایند و در نهایت همچون زکریای رازی فروغ دیده و بهتر است بگوییم تمام جان خود را در این راه فدا می‌کنند.

هدیه روز داروساز نه یک هدیه معمولی و کم‌اهمیت، بلکه دریچه‌ای برای ورود عشق، احترام، قدردانی و حس ارزشمندی به روابطمان است. اگر نمی‌دانید هدیه مناسب روز داروساز چه نوع هدیه‌ای است، در این نوشته از امیران تبلیغ با ما همراه باشید.

جهت مشاهده ی مدل های بیشتر و خرید سریع تر با ما در تماس باشید

این مطلب را هم حتما بخوانید : هدیه تبلیغاتی روز پزشک 

بهترین هدیه برای روز داروساز

انواع ست هدیه صنایع دستی مملوء از حس امید و آرامش هستند و می توانند نویدبخش روزهای خوب در زندگی ما باشند. 

بنابراین با خرید یکی از انواع ست هدیه صنایع دستی موجود در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ به عنوان هدیه روز داروساز قطعا این عزیزان را خوشحال خواهید کرد. چرا که تماشای این محصولات در طول روز یک حس انرژی بخش و آرامش بخش به آنها می دهد.

اگر می خواهید برای روز داروساز بهترین هدیه ها را به راحتی و با چند کلیک ساده خریداری کنید، انواع ست هدیه صنایع دستی منحصر به فرد موجود در این فروشگاه را از دست ندهید.

ما به شما اطمینان می دهیم ست هدیه مورد نظرتان با بهترین کیفیت و در یک جعبه بسته بندی صنایع دستی نفیس خیلی سریع به دستتان برسد.

 با هدایای موجود در این سایت فرد مورد نظر شما قطعا شگفت زده و خوشحال خواهد شد. 

صدها ایده متنوع و خلاقانه برای خرید بهترین هدیه روز داروساز وجود دارد. اما از نظر متخصصان و مشاوران مجرب این حوزه، هدایای زیر از تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی روز داروساز هستند:

  • صنایع دستی؛ هدایایی ارزشمند، باشکوه و ماندگار

تابلوهای خوش نقش و نگار معرق، آثار قلمزنی، نقوش زیبای مینا، خاتم‌کاری و فیروزه‌کوبی و… تنها گوشه‌ای از صنایع دستی ارزشمند ایران عزیز هستند. 

بهترین هدیه برای روز پرستار، روز پزشک و داروساز همین آثار ارزشمندی هستند که هنر ایران و ایرانی و زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی را جلوه می‌دهند. همچنین ماندگاری این آثار بسیار بالاست و در محیط کار یا منزل مادام می‌توانند در مقابل دید مخاطب باشند.

  • محصولات چوبی؛ جریان پرشور طبیعت!

دومین و یکی از بهترین پیشنهادات در مورد هدیه مناسب روز داروساز، محصولات چوبی هستند. این هدایا در کنار رنگ ملایم و آرامش‌بخش خود، به حفظ تعادل هوای اتاق کمک می‌کنند و حس جذاب و سرشار از نشاط طبیعت را به فضا انتقال می‌دهند. 

هدایای چوبی در قالب استند موبایل، ساعت چوبی رومیزی و ست‌های اداری چوبی کاربردی و پرطرفدار هستند.

این مطلب را هم حتما بخوانید : هدیه تبلیغاتی روز معلم 

  • تابلوهای مدرن و زیبای سنگی؛ آمیخته‌ای از سرسختی و ظرافت!

تابلوهای سنگی از مدرن‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توانید به‌عنوان هدیه برای روز پرستار تهیه نمایید. بعضی از این تابلوها حاوی اشعاری ارزشمند و بعضی دارای طرح و نقش‌هایی سه بعدی و رنگین هستند.

  • آثار ارزشمند و زیبای فیروزه‌کوبی و انعکاس آسمان!

گلدان‌ها، ظروف شکلات خوری و به‌طورکلی آثار ارزشمند و خوش رنگ و لعاب فیروزه‌کوبی از جمله هدایای سازمانی خاص و منحصر به‌ فردی هستند که تا سال‌ها در خاطر مخاطب نقش خواهند بست. یکی از پیشنهادات بسیار جذاب هدیه برای روز پرستار همین آثار فیروزه‌ای رنگ و زیبا هستند که گاها در کنار سررسید و خودکارهای شکیل، به مخاطبان اهدا می‌شوند.

  • انواع ست های رومیزی- اداری خاتم نفیس

انواع ست هدیه صنایع دستی خاتم نظیر ست اداری خاتم یک هدیه به یاد ماندنی برای روز داروساز است. قطعا پزشکان و داروسازان با دیدن یک ست اداری خاتم کاری نفیس خوشحال می شوند. شما می توانید انواع این ست ها را با تکه های مختلف خودکار خاتم کاری شده، جا خودکاری خاتم، جا یادداشتی خاتم و غیره در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ خریداری نمایید.

  • انواع ست هدیه صنایع دستی

برای هدیه روز داروساز یک ایده بدون نقص خرید انواع ست هدیه صنایع دستی است. همانطور که گفته شد این ست ها انرژی فوق العاده ای را به محیط خانه و دفتر کار این عزیزان می بخشند و انرژی آنها را تا پایان روز کاری بالا نگه می دارند. برای مشاهده ی این ست ها به محصولات سایت مراجعه کنید.

  • انواع تندیس های صنایع دستی

انواع تندیس های صنایع دستی میناکاری و خاتم و مس، فیروزه کوبی و غیره که در این فروشگاه مشاهده می کنید کاردست استادان ماهر اصفهانی بوده و هدیه ای بسیار نفیس و ارزشمند برای روز داروساز می باشد. ما به سفارش شما عزیزان نام شخص مورد نظرتان را بر روی پایه چوبی این تندیس ها حک می کنیم و این هدیه را در یک جعبه بسته بندی صنایع دستی نفیس به شما تحویل می دهیم. برای دریافت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

این مطلب را حتما بخوانید : هدیه تبلیغاتی روز وکیل 

  • ست چرم طبیعی برای داروسازان

محصولات چرم طبیعی در بین همه اقشار جامعه بسیار محبوب هستند. انواع محصولات چرم این فروشگاه از دیگر ایده های جذاب و فوق العاده برای هدیه روز داروساز به شمار می روند. 

البته قبل از خرید ست های چرم مطمئن شوید که داروساز مورد نظر شما چرم طبیعی را ترجیح می دهد یا چرم مصنوعی. اما به هر حال انواع محصولات چرم موجود در اینجا یک هدیه ی لوکس و انتخابی جذاب به عنوان هدیه روز داروساز است.

  • ست هدیه قهوه خوری و دمنوش های گیاهی

داروسازان به نوشیدن دمنوش، قهوه و چای در طول روز اهمیت می دهند. بنابراین تهیه ست قهوه خوری صنایع دستی یا انواع جعبه دمنوش همراه با شیشه های دمنوش های گیاهی و گالش های نفیس صنایع دستی می تواند یک هدیه جذاب و دوست داشتنی برای این عزیزان باشد.

هدیه روز داروساز چی بخریم؟

تفاوتی ندارد در محیط کار خود با داروسازان عزیز و گرانقدر در ارتباط هستید و یا از اعضای خانواده و دوستانتان‌ داروسازان هستند؛ بهترین روش تقدیر و تشکر برای روز داروساز، خرید یک هدیه کاربردی، شیک و ماندگار است. داروسازان به‌واسطه شغل دقیق و حساس خود، روحیه ریزبین و پر دقتی دارند. برای اینکه بتوانید به قلب ایشان راه پیدا کنید، باید حواس خود را خوب جمع کنید و در تمامی ارکان هدیه تبلیغاتی روز داروساز، هوشمند و جزئی‌نگر باشید.

می‌توانید برای هدیه روز داروساز به سراغ ابزارهای کاربردی بروید و یا با صنایع دستی زیبا و پرشکوه جای جای ایران عزیز، ایشان را شگفت‌زده کنید. همچنین موقعیت خوبی است که اگر به‌دنبال هدیه برای روز پرستار هستید، صنایع دستی را چاشنی مهر خود کنید و کسب‌وکارتان را با اصالت و ارزشمند جلوه دهید. شک نکنید که انعکاس رنگ‌های دل‌انگیز صنایع دستی، آسمان برند شما را نیز رنگین خواهد کرد و راهتان را هموار و پرفروغ خواهد ساخت.

تابلوهای معرق، میناکاری و فیروزه‌کوبی هر یک زیبایی‌های خاص خود را دارند و همه از شیک‌ترین هدایایی هستند که می‌توانید برای روز داروساز تهیه نمایید.

این ست‌ها در قالب ساعت رومیزی، تقویم، جاخودکاری و… مادام در مقابل دید مخاطبان قرار می‌گیرند و با کاربرد بالایی که دارند، هدف تبلیغات را به بهترین نحو ممکن و به‌صورت مادام‌العمر محقق می‌سازند.

5/5 - (7)

امیران تبلیغ