برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

هدیه تبلیغاتی روز معلم

خرید هدایای تبلیغاتی روز معلم
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

هدایای تبلیغاتی روز معلم

یکی از زیباترین کارهایی که می‌ توانید برای معلم خود انجام دهید ، تقدیم کردن یک هدیه تبلیغاتی روز معلم به او است. هدایای تبلیغاتی انواع و اقسام متعددی دارند که این هدایا علاوه بر این که می‌توانند معلم را خوشحال کنند ، به او احساس ارزشمندی هم می‌دهند‌. در ادامه این مطلب، قصد داریم پیشنهادهایی را در مورد هدایای تبلیغاتی روز معلم ارائه دهیم.

هدایای روز معلم یکی از رسوم کهن تقویم ما ایرانیان می باشد. لذا وب سایت امیران تبلیغ با تولیدات محصولات صنایع دستی متنوع، بزرگترین مرجع اینترنتی و تخصصی در این زمینه به شمار می رود.از مزیت های خرید هدیه روز معلم، مباحث فرهنگی، هنری و ترویج اصول اسلامی و دینی می باشد.پس چه بهتر با پایین ترین هزینه و ارزانترین قیمت ها بتوان بهترین هدیه روز معلم را تهیه نمود. تا سرمایه لازم جهت این هدف هدر نرود. 12 اردیبهشت هر سال در کشور عزیزمان، با روز معلم نام گذاری شده است.

تاریخچه روز معلم

همان طور که می دانید در تاریخ کشور هم مشخص شده در دوازده اردیبهشت یاد اور دو اتفاق بسیار مهم می باشد. یکی از ان موارد قتل عام معلمان در میدان بهارستان تهران در تجمعی اعتراض امیز به سیاست گذاری دولت در سال 1340 شمسی بود. اما سر آغاز این شورش ها تصمیم دولت وقت درباره حقوق معلمان و دبیران بود. در ان دوران معلمان به خیابان ها ریختند و شعارهایی علیه رژیم پهلوی سر دادند و خواهان اصلاح حقوق خود شدند.
در همان روزها قتل های بسیار زیادی اتفاق افتاد و هم زمان با شهید شدن دکتر مطهری دوازهم اریبهشت روز معلم نام گذاری گردید.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بهترین هدیه روز معلم 1402

از نظر ابعاد روانشانسی حس آرامش و ترکیب رنگ ها در انواع ست هدیه صنایع دستی با بسته بندی نفیس ترین جعبه های خاص می تواند بهترین گزینه خرید هدیه 1402 برای معلمان ایرانی باشد.

امروزه راهکارهای خرید هدایای جذاب برای پزشکان ، مهندسان ، داروسازان و معلمان خانم یا آقا بسیار متفاوت تر از دهه های 1360 تا 1370 است لذا با در نظر داشتن هدایای تبلیغاتی تاثیر گذار با ارزش افزوده بالا می توانید از طریق سایت صنایع دستی امیران تبلیغ با ما در ارتباط باشید.

گروه تولیدی صنایع دستی امیران تبلیغ با در دست داشتن بیش از دوازه عدد دستگاه های لیزر و طراحان حرفه ای در جهت تولید تابلوهای معرق با اشعار معروف و حتی متون مذهبی و ایه های مذهبی و سفارشات اختصاصی، اماده همکاری با تمامی نهادهای مرتبط با معلمان عزیز می باشد.جهت مشاوره رایگان در خرید هدیه روز معلم در سال 99 هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

بهترین هدایای تبلیغاتی روز معلم

یکی از دغدغه‌ هایی که برای بسیاری از دانش آموزان وجود دارد ، این است که نمی‌ دانند برای روز معلم چه هدیه‌ای خریداری کنند. در این مورد باید بگوییم که بهترین هدیه سازمانی روز معلم، به سلیقه و نیاز معلمان بستگی دارد.

ما در این زمینه چندین ایده را در نظر داریم که آن‌ها را برای شما مطرح می‌کنیم:

  • لوازم تحریر اختصاصی

یکی از پیشنهاد های جالبی که برای هدایا تبلیغاتی روز معلم وجود دارد، در نظر گرفتن لوازم تحریر اختصاصی برای معلم است. به عنوان مثال شما می‌توانید از دفترچه یادداشت‌، پازل و همینطور قلم‌هایی که دارای طرح‌ها و نقوش مرتبط به حرفه معلم هستند، به عنوان هدیه استفاده کنید‌. شما می‌توانید از این هدیه، برای هدایای تبلیغاتی روز مهندس هم استفاده کنید.

  • کتاب

انتخاب یک کتاب به روز و مرتبط با حوزه تدریس معلم هم، می‌تواند یک هدیه عالی برای او باشد. بنابراین اگر کتابی که به رشته و علاقمندی‌های معلمتان مربوط است را برای او خریداری کنید، می‌توانید او را خوشحال کنید. این هدیه علاوه بر روز معلم، می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی روز کارمند هم، در نظر گرفته شود.

  • لیوان‌های سرامیکی چاپی

یکی دیگر از ایده‌های جذابی که برای هدیه روز معلم وجود دارد، یک لیوان سرامیکی چاپی زیبا است. بنابراین اگر قصد دارید یک لیوان سرامیکی چاپی برای معلم خود خریداری کنید ، حتماً آن را با طرح‌های زیبا سفارش دهید. هنگام سفارش لیوان ، می‌ توانید طرح ، نوشته یا متن مورد نظر خود را به صورت اختصاصی روی لیوان چاپ کنید.

  • آموزش آنلاین

آیا تا به حال در مورد آموزش آنلاین به عنوان یک هدیه برای روز معلم مطلبی شنیده‌اید؟ در مورد آموزش آنلاین باید بگوییم که شما می‌ توانید از طریق اشتراک در پلتفرم‌های آموزشی آنلاین که با حوزه تدریس معلمتان مرتبط است، یک هدیه ارزشمند به او بدهید. از این طريق این امکان را برای معلم خود فراهم کنید که بتواند مهارت‌های خود را توسعه دهد.

هدایای تبلیغاتی روز معلم چه ویژگی‌ هایی دارند؟

هدایای تبلیغاتی روز معلم معمولأ دارای برخی ویژگی‌های مهم و کلیدی است که افراد می‌ توانند باتوجه به آن‌ها نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

برخی از خصوصیات اصلی این دسته از هدیه‌ها به شرح زیر هستند:

  • مفید و کاربردی

هدیه معلم اگر برای مفید و کاربردی باشد، ارزش بیشتری دارد. از جمله هدایای ارزشمندی که شما می‌توانید برای معلم خود در نظر بگیرید، دستگاه‌های الکترونیکی ، لوازم تحریر، دفترچه یادداشت، کلاه و کیف‌های کاربردی و غیره هستند.

  • مرتبط با حوزه تدریس

مسلماً هدیه معلم اگر با موضوعات تدریسی و آموزشی مرتبط باشد، برای او جذابیت بیشتری خواهد داشت. یکی از پیشنهادهایی که در این زمینه وجود دارد، ابزارهای آموزشی هستند که مضامین درسی دارند.

  • هزینه مناسب

هنگام خرید هدیه تبلیغاتی معلم، هزینه آن هم دارای اهمیت است. پیشنهاد می‌کنیم هدایایی را خریداری کنید که با توجه به بودجه سازمان یا مدرسه باشند. از طرفی دیگر قابلیت خرید گسترده‌تر را هم داشته باشند.

  • بازتاب برند

هدیه تبلیغاتی معلم، باید بتواند برند و پیام معلم، مدرسه یا سازمان را به بهترین نحو انتقال دهد.

  • هدیه سفارشی

هدایایی که با نام مدرسه یا لوگوی آن سفارشی شده‌اند، می‌توانند ارتباط شخصی‌تری با معلم برقرار کنند و پیام تبلیغاتی را هم بهتر انتقال دهند. از این قبیل هدیه‌ها، می‌توان به لوازم تحریر با نام مدرسه، تیشرت یا کلاه اشاره کرد.

هدایای دست ساز برای روز معلم

آیا هدایای دست‌ ساز برای روز معلم مناسب هستند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، شما می‌توانید از هدایای دست‌ساز هم برای روز معلم استفاده کنید. گاهی اوقات می‌توانید با ساخت یک هدیه، نهایت علاقه و قدرشناسی خود را نسبت به معلمتان نشان دهید.

در این زمینه هم ایده‌های جذابی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان یک هدیه دست ساز به معلم خود تقدیم کنید. یکی از مزیت‌هایی که این نوع هدیه دارد، این است که می‌توان با یک مبلغ بسیار کم هم، آن را ساخت. یک نمونه از این هدیه‌ها، کارت پستال است که جذابیت زیادی دارد.

از جمله هدایای دست‌ساز دیگر، می‌توان به خطاطی کردن یک متن ادبی، ساخت کلیپ تبریک، تهیه یک کیک خوشمزه، طراحی یک نقاشی، بافت یک تابلو فرش، صنایع دستی جذاب و زیبا، نقاشی روی سفال، ساخت کیف پول چرم و غیره اشاره کرد.

خرید هدایای تبلیغاتی مفید روز معلم

در گام اول، خرید همیشه از نظر اصول مهمی مانند نوع کاربردی هدیه در روز معلم, اصالتپ, ماندگاری و ترویج هنر بسیار حائز اهمیت می باشد.در عصر کنونی به دلیل رقابت در بین مدارس دولتی و غیر دولتی و حتی برند سازی مدارس که به صورت بنیادی و گروهی نسبت به پرورش عزیزان کشور زحمات فراوانی می کشند، در همه حال رقابت هایی وجود دارد.

در هنگام خرید روز معلم به یک سری نکات اساسی باید توجه داشت، در زیر به چند مورد مهم اشاره خواهیم نمود :

  • خریدهای اینترنتی با هدف کیفیت و تنوع بالا
  • خرید های روز معلم از تولید کننده های صنایع دستی.
  • دقت در هنگام خریدجهت نفیس بودن هنر دست.
  • جایگاه ویژه و مخصوص بانوان معلم در نوع انتخاب هدیه روز معلم.
  • تفاوت گذاری در نوع انتخاب هدیه روز معلم بانوان و آقایان.
  • هدیه روز معلم در شرایط کنونی اقتصاد مقرون به صرفه و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
  • یک مدل هدیه کادویی روز معلم بایستی خاص، مفید و خلاقانه انتخاب گردد.
  • هدایای تبلیغاتی مدیران با معلمان در پله های متفاوت تهیه گردند.

بهترین هدیه بانوان در روز معلم

در همین سامانه اینترنتی روز معلم را به تمامی بانوان زحمت کش در پرورش و به ثمر نشستن خلاقیت های بشریت تبریک عرض می نماییم. قشری بسیار قابل احترام و جایگاه بزرگ در ارزش گذاری روز معلم که متاسفانه همیشه در تبلیغات اختصاصی و نوع محصول و یا ارائه خدمات تبلیغاتی که در حوزه شخصیت معلمان بانو در سراسر کشور باید در نظر گرفته شود، کوتاهی شده و با هدر دادن سرمایه های پولی هدایای بسیار کم ارزش به بانوان تعلق می گیرد.

از نمونه های تزئینی هدیه روز معلم برای معلم زن می توان از تنوع بالای سیصد مدل از قاب های دیوار کوب و تلفیق با هنر میناکاری و معرق رنگی در قالب های لوکس و همچنین انواع ظروف تزییناتی شامل شیرینی خوری میناکاری، گلدان مس و پرداز و دیگر نمونه های صنایع دستی با تنوع بالا که تمامی ان ها در وبسایت امیران تبلیغ به نمایش گذاشته شده است.

 

این گروه تولیدی به دلیل سوابق همکاری بسیار زیاد با اموزش و پرورش استان اصفهان و همچنین اداره کل مدارس استثنایی و مشاوره مفید در ارتباط با اثر گذاری موثر در انتخاب نوع هدیه روز معلم و مجزا نمودن هدیه روز معلم برای خانم و کادو روز معلم مردانه از دیگر هدایای تبلیغاتی کاملا مجزا طراحی و تولید شده است.پیشنهاد ما در ظروف صنایع دستی میناکاری همچون انواع گلدان میناکاری ، شکلات خوری و قندان های میناکاری و دیگر محصولات صنایع دستی مانند شیرینی خوری مس و پرداز از جمله لوکس ترین هدایای مفید در روز با شکوه معلم، نمونه ای خلاقانه جهت هدایای اختصاصی به بانوان گرامی می باشد.

ست جاخودکاری، سرکلیدی و خودکار خاتم p12

بهترین هدیه روز معلم مخصوص بانوان چیست ؟

همه ساله این سوال در ذهن مدیران اموزش و پرورش و حتی مدیران مدارس خطور می کند، که چه مدل هدیه ای مناسبترین و کاربردی ترین هدیه روز معلم در خصوص بانوان می تواند باشد.در شخصیت تمام معلمان بانو می باشند که در درجه اول باشکوه ترین مراسم قدر دانی از زحمات انها برگزار گردد و در همین حین از نمونه های صنایع دستی به عنوان مهمترین گزینه انتخاب نمایند.هر چند روز معلم، روزی بابت قدر دانی از زحمات اموزشی دبیران بانو می باشد، می توان با یک هدیه ساده و ارزان هم انها را غافلگیر نمود، اما ما در این مقاله و در وبسایت امیران تبلیغ کلکسیونی جذاب را به معلمان عزیز جهت این روز با شکوه پیشنهاد می نمایم.

خرید اینترنتی هدیه روز معلم

از نمونه های هدایای روز معلم مخصوص بانوان و دبیران محترم تابلو های دیوار کوب تلفیقی از سه هنر دست شامل گلدان فیروزه کوبی، گل های نقره و قاب خاتم و دیوار کوب همراه با زمینه پارچه های جیر سرمه ای می باشند.تابلوها در سایزهای متفاوت و با اشکال هندسی مربعی و لوزی بر روی دیوار نصب می گردند.این مدل هدایای روز معلم همراه با بسته بندی های نفیس و یادداشت هایی به مناسبت این روز می توان یک مدل هدایای مفید واقع شود.قاب بشقاب میناکاری با زیر ساخت معرق رنگی از دیگر نمونه هایی از هنرهای دستی به شمار می روند که فوق العاده ابتکاری و خلاقانه طراحی و تولید شده و با ارزان ترین قیمت ها می توان شیک ترین مدل هدایای روز معلم را تهیه نمود.تندیس های میناکاری با تنوع بیش از سی مدل متنوع از دیگر نمونه های هدایای روز معلم بانوان توصیه می گردد.

تاریخچه روز معلم در اروپا چیست؟ و چه هدیه ای برای استاد و معلم خارجی مناسب است؟

تاریخچه روز معلم در اروپا به صورت جهانی در تقویم ثبت شده است و فرصتی بسیار ارشمند برای تشکر از تلاش معلمان و استاتید برجسته دانشگاه ها یا مدارس می باشد.

در برخی کشورهای اروپایی 5 اکتبر از طرف کنفداراسیون اساتید جهانی معرفی گردید.اما برخی کشورهای اروپایی همانند اسپانیا ( Saint Nicholas ) به معنای نیکولاس کوچک در 6 دسامبر جشن روز معلم برگزار مینمایند.در کشوری مثل آلمان 5 اکتبر با عنوان روز کارگر و دانش اموز شناخته شده است. و در واقع دو جشن همزمان در یک روز با ارزش برگزار میگردد.

در کشور فرانسه روز معلم ( Lajournee Nationale des Ensenants  ) در تاریخ 30 نوامبر با عنوان یک روز ملی اساتید تجلیل میگردد.

اما چه هدیه ای مناسب معلم خارج است؟

اگر هوشمندانه تصمیم بگیرید شاید صنایع دستی با نماد سبک زندگی ، تاریخچه و تمدن ایران می تواند ایده ال ترین هدیه به استاد یا معلم خارجی باشد. برخی از این هدایای تبلیغاتی صنایع دستی شامل خاتم کاری ، فیروزه کوبی اصفهان ، ملیله کاری ، میناکاری و مس و تشعیر گزینه ای مناسب است.

15 تکنیک مهم قبل از خرید هدیه روز معلم

1.هدایای تبلیغاتی خاص برای معلم خانم  و آقا مانند صنایع دستی

2.هدایای کاربردی مانند انواع ست رومیزی خاتم کاری اصفهان

3.به بسته بندی هدیه روز پزشک دقت نماید.

4.هدایای شخصی سازی شده مانند انواع تندیس میناکاری اصفهان

5.هدایای که سبک زندگی معلمان را به چالش می کشد.

6.هدایای سلامت محور و تغذیه ای مانند انواع ست هدیه قهوه خوری ، پک هدیه دمنوش

7.هدایای از جنس نوستالژی

روز معلم یک روز خاص برای معلم‌ های عزیز است و بسیاری از دانش آموزان از هدیه تبلیغاتی روز معلم برای این روز استفاده می‌کنند و تمایل دارند که در این روز به معلم خود هدیه دهند. بهتر است که هدی تبلیغاتی معلم را با توجه به شخصیت و علاقه‌مندی‌های معلم انتخاب شوند.

شایان ذکر است، هدایای پیشنهادی که در قسمت‌های بالاتر ارائه دادیم، می‌توانند به عنوان هدیه تبلیغاتی روز دانش آموز هم، مد نظر قرار داده شوند. یکی از سایت‌هایی که در زمینه ساخت هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. سایت امیران تبلیغ است که شما می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و یک هدیه مناسب برای معلم خود یا هر شخص دیگری سفارش دهید.

4.4/5 - (23)

امیران تبلیغ