برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

هدیه روز کارمند

معرفی جذاب ترین هدیه ها برای روز کارمند

ارائه یک هدیه ی ارزشمند به کارکنان سازمان ها و شرکت ها در روز کارمند مصادف با 4ام شهریور ماه 1400، نه تنها یک ایده عالی برای تقدیر و قدردانی از زحمات پرسنل فعال و ممتاز است بلکه می تواند به عنوان یک یادبود انگیزشی برای افزایش سخت کوشی و تلاش آنها در محیط کار نیز مفید باشد.

فروشگاه امیران تبلیغ دارای طیف گسترده ای از ایده های منحصر به فرد و با کیفیت برای هدیه روز کارمند و قدردانی از پرسنل زحمت کش سازمان ها است. از ست های چرم مخصوص گرفته تا تندیس ها و انواع ست هدیه صنایع دستی نفیس را می توانید برای هدیه روز کارمند خریداری نمایید.

برای خرید انواع جعبه هارد باکس ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه دمنوش ، جعبه تی بگ ، انواع محصولات خاتم نظیر جا دستمال کاغذی خاتم کاری  و انواع ست هدیه صنایع دستی فیروزه کوبی ، میناکاری ، مس و خاتم و … به مناسبت هدیه روز کارمند به محصولات این فروشگاه سر بزنید.

روز کارمند در ایران

روز کارمند و روز تقدیر از کارکنان در ایران در تاریخ 4 شهریور می باشد. اگر مدیر یک سازمان دولتی یا خصوصی هستید پیشنهاد می کنیم حتما این روز را در تقویم خود یادداشت کنید تا مطمئن شوید که از این روز ویژه برای ارتقاء و پیشرفت کارکنان خود استفاده می کنید. آمارها نشان می دهد قدردانی از پرسنل موجب افزایش وفاداری، بهبود بهره وری، افزایش رضایت کاری و همینطور کاهش استرس و غیبت کمتر کارکنان در محیط کار می شود.

البته شما می توانید از هر روز و تاریخی در طول سال مثل اعیاد مذهبی و ملی برای قدردانی از پرسنل سخت کوش و لایق خود استفاده نمایید و با ارائه هدایای ویژه همچون انواع ست هدیه صنایع دستی و تندیس های چشم نواز صنایع دستی از آنها قدردانی کنید. اما اهداء هدیه روز کارمند یک راه ملموس برای تشکر از کارکنان سازمان ها و شرکت ها است.بدون شناسایی کارکنان لایق و قدردانی ویژه از آنها شرکت شما در معرض خطر از دست دادن مشارکت و بهره وری قرار دارد. استفاده از هر رویدادی برای گردآوری و تشکر از کارکنان یک ایده عالی برای حفظ مشارکت کارکنان و افزایش بهره وری در محیط کار است.

هدیه روز کارمند

روز کارمند زمانی است که شما به عنوان یک مدیر می توانید برای یادآوری تلاش ها و زحمات تیم تجاری خود، کارمندان را به یک ضیافت یا رویداد دعوت کرده و از دستاوردها و تلاش های آنها قدردانی کنید. میزبانی یک رویداد ویژه و اهدای هدایا به کارکنان نتایج طولانی مدتی را برای کسب و کار شما ایجاد می کند. مزایای ارائه هدیه روز کارمند عبارتند از:

  • روحیه کارکنان را بهبود می بخشد.
  • انگیزه کارکنان را حفظ می کند.
  • روابط بین همکاران را تقویت می کند.

تقدیر از زحمات کارکنان شرکت ها و سازمان ها به بهانه های مختلف همچون روز کارمند نه تنها روحیه ی آنها را تقویت می کند بلکه با ایجاد احساس ارزش در کارکنان به همراهی بیشتر آنها با کسب و کار شما و در نتیجه موفقیت بیشتر سازمان کمک می کند.

اگر به دنبال یک هدیه کاملا منحصر به فرد و سفارشی برای هدیه روز کارمند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از انواع ست هدیه صنایع دستی در این مجموعه که در یک بسته بندی صنایع دستی بسیار شیک و نفیس آماده شده است، دیدن نمایید. ما به شما کمک می کنیم تا یک هدیه به یادماندنی و ارزشمند را برای کارمندان و مدیران سازمان ها تهیه نمایید.

معرفی صنایع دستی برای هدیه به کارمندان

همچنین جهت خرید انواع جعبه هارد باکس ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه دمنوش ، جعبه تی بگ ، انواع محصولات خاتم نظیر جا دستمال کاغذی خاتم کاری و انواع ست هدیه مسی، ست قهوه خوری و پک دمنوش VIP به محصولات فروشگاه امیران تبلیغ سر بزنید. شایان ذکر است در این فروشگاه امکان سفارش درج لوگو و تاریخ بر روی تک تک محصولات وجود دارد.

ایده های گفتاری قدردانی از کارکنان

شما به عنوان یک رهبر کسب و کار می توانید شخصاً از طریق یک سخنرانی جذاب و سریع از کارکنان خود تشکر کنید و از زحمات آنها قدردانی نمایید. این کار در کنار ارائه هدیه روز کارمند به افزایش انگیزه و روحیه کارکنان کمک می کند. همچنین شما باید اطمینان حاصل کنید که یک سخنرانی الهام بخش ارائه می دهید که باعث می شود تیم شما حتی در بزرگترین چالش ها نیز نا امید نشود و برای کسب موفقیت های بیشتر در آینده تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد.

ایده های هدیه روز کارمند در فروشگاه امیران تبلیغ:

-ست هدیه دمنوش های گیاهی:

پک دمنوش، جعبه دمنوش و جعبه تی بگ یک هدیه کاربردی دیگر برای کارمندان و مدیرانی است که در یک روز پر مشغله کاری برای حفظ انرژی خود عادت به نوشیدن قهوه و چای یا دمنوش دارند. به این ترتیب انواع ست هدیه دمنوش های گیاهی موجود در این فروشگاه علاوه بر نمای جذاب و تزئینی یک وسیله بسیار کاربردی برای کارمندان خواهند بود.

شما می توانید علاوه بر ست هدیه دمنوش های گیاهی به صورت جداگانه انواع جعبه دمنوش و جعبه تی بگ را نیز از این فروشگاه خریداری نمایید.

– انواع ست هدیه صنایع دستی و تندیس های صنایع دستی:

خرید انواع ست هدیه صنایع دستی به عنوان کادو و هدیه روز کارمند سال هاست در بیشتر سازمان ها و شرکت ها با استقبال روبرو بوده است. چرا که این هدایا علاوه بر ارزش بالای مادی و معنوی خود از انرژی فوق العاده ای برخوردار هستند.

علاوه بر این خرید تندیس های مس و پرداز، فیروزه کوبی، میناکاری، خاتم و مس و غیره نیز پیشنهاد می شود. این تندیس ها کار دست استادان ماهر اصفهانی بوده و هدیه ای بسیار نفیس و ارزشمند برای روز کارمند به شمار می روند. شما همچنین می توانید لوگوی شرکت خود را بر روی پلاک طلایی پایه ی چوبی این تندیس ها حک کنید.

ما به سفارش شما نام برند تجاری مورد نظرتان را بر روی این تندیس ها حک می کنیم و این هدیه را در یک جعبه بسته بندی هدایای تبلیغاتی نفیس به شما تحویل می دهیم. برای دریافت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

-انواع ست رومیزی خاتم نفیس:

یکی از هدایای بسیار محبوب و پرکاربرد به خصوص برای کارمندان انواع ست رومیزی خاتم نفیس یک تا چند تکه است. این ست ها شامل خودکار خاتم کاری شده، جا خودکاری خاتم، جا یادداشتی خاتم و غیره هستند که قطعا یک هدیه به یاد ماندنی برای روز کارمند خواهند بود.

-ست چرم طبیعی برای کارمندان:

شما علاوه بر ست رومیزی خاتم می توانید ست رومیزی اداری چرم قلمزنی، ساعت دیواری چرم قلمزنی، شکلات خوری چرم قلمزنی، ست هدیه کیف چرم قلمزنی و محصولات چرمی دیگر را برای کارمندان خود خریداری نمایید.

جشن روز کارمند با هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

صنایع دستی بی مثال ترین هدایای تبلیغاتی لوکس شناخته شده است. همه رنگ ها در زندگی بشر دارای روانشناسی مختص خود است. لذا رنگ در تبلیغات و برندینگ به موازات بسته بندی لوکس تاثیرات هوشمندانه ای دارد.الگوهای برترین هدایای سازمانی در سرزمین هنر شایسته خاص ترین هدیه به کارمندان خانم و آقا است.

مزیت های هدیه به کارمندان

  • بررسی اهمیت هدیه به کارمندان خانم

بهترین راه حل در تفکیک سازی یا به نوعی تناسب هدیه برای مرد و خانم هدایای تبلیغاتی صنایع دستی است.

برخی از صنایع دستی جنبه دکوری و دسته ی دیگر کاربردی هستند. لذا چنانچه انتخاب هدیه به مناسبت روز کارمند خانم با استراتژی دیزاین یا کاربردی مانند شکلات خوری فیروزه کوبی ، گلدان مس و خاتم کاری ، سرویس چای خوری فیروزه کوبی و. . .  انتخاب گردند قطعا” الگوهای مناسبی در این راستا هستند.

  • نقش طراحی بسته بندی لوکس در هدیه کارمندان خانم و اقا

طیف گسترده ای از رنگ ها تنها در جعبه های هارد باکس به دلیل چاب چند رنگ چشم نوازی فوق العاده ای در جعبه ست هدیه بانوان دارد.قیمت طراحی بسته بندی و جعبه هدیه بانوان گران نیست و یکی از روش های مشاهده نمونه های بی مثال از طریق سایت هدایای تبلیغاتی امکان پذیر است.راه حل بسته بندی با رنگ های قرمز ، صورتی ارزش هدیه بانوان بالاتر می برد.

  • افزایش انگیزه کاری کارمندان با ایده های هدایای تبلیغاتی خاص

در بین سال های 1370 تا 1380 تعریف هدایای تبلیغاتی جز سررسید در ذهن خریداران معنای دیگری وجود نداشت. اما با گسترش اینترنت و سایت های هدایای تبلیغاتی خاص با معرفی تخصصی انواع ست هدیه ویژه بانوان و آقایان کاملا” تخصصی در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند.بدون شک خرید صنایع دستی با ست زدن جعبه هارد باکس تنها راه حل ایده های جذاب هدیه ویژه خانم ها و اقایان است.

  • شخصی سازی هدیه روز کارمند با برند شرکت

شخصی سازی هدیه به مناسبت روز کارمند ایده ای جالب است که اولین بار در شرکت هدایای تبلیغاتی برند امیران تبلیغ شکل گرفت. جهت مشاهده نمونه کاتالوگ هدیه خاص به وبسایت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مراجعه نماید.

شما برای ارزش گذاری و قدردانی از کامندان چه استراتژی دارید؟ امروزه کارکنان شرکت ها سرمایه های درونی و بیرونی محسوب میگردند.  لذا صمیمی سدن ارتباط کارکنان با مدیران و احترام به شخصیت کارمندان نیازمند به خرید هدیه مناسب چنین روز با ارزشی است.

  • فراتر از تاریخ مصرف دار بودن ، هدایای تبلیغاتی معنی دار برای کارمندان خریداری کنید.

اقلام تبلیغاتی خارجی از قبیل انواع پاوربانک ها ، خودکار های تبلیغاتی ، ست سررسید ، سالنامه ، بادکنک ، چتر تبلیغاتی و . . . غیر از نامتعارف بودن هزینه ها هدیه ای تاریخ مصرف دار و غیر پایدار هستند. لذا در مقابل هدایای تبلیغاتی میناکاری اصفهان یا فیروزه کوبی ، ملیله کاری ، خاتم کاری اصفهان و انواع ست هدیه ظروف مسی در دسته هدایای تبلیغاتی معنی دار برای کارکنان هستند.

  • به روز کارمند اهمیت دهید و با هدایای صنایع دستی تقدیر کنید.

به نظر شما چرا روز کارمند مهم است؟ و شما از چه طریقی از پرسنل خود قدردانی میکنید؟

صنایع دستی در هر کشوری کالای لوکس تبلیغاتی و سرشار از تاریخچه و تمدن ملل ها محسوب می گردد.لذا ترویج هنر و فرهنگ چنانچه در سازمان ها با خرید هدیه به تناسب نوروز ، هدیه روز پزشک ، هدیه مناسب روز مهندس ، هدایای ویژه نوروز و یلدا از جنس صنایع دستی انتخاب گردد بدون شک بهترین راهکارها و ترفند برای مدیران خواهد بود.

5/5 - (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ