برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

جعبه هارد باکس

بررسی جدید ترین مدل های جعبه هارد باکس و خریداز تولید کننده

خرید جعبه هارد باکس لوکس ترین حالت ممکن در صنعت بسته بندی به همراه یک عدد کیف قلمکاری یا ساک دستی سنتی اصفهان برای ست زدن هدایای تبلیغاتی ، صنعت پوشاک ، دستگاه الات کوچک و بزرگ صنعتی ، بسته بندی زعفران ، بسته بندی خاویار ایران و سایر صنعت ها کاربرد دارد. چاپ بر روی جعبه هارد باکس به شیوه های متنوعی امکان پذیر است اما نقش جعبه هارد باکس آماده در بازار کنونی بسیار پرطرفدار تر می باشد به دلیل اینکه در کمترین زمان ممکن با 7 شیوه قابلیت درج لوگو یا هر اطلاعاتی روی باکس از طریق چاپ امکان پذیر است.

جعبه هارد باکس یاس سفید کد HB-57
جعبه هارد باکس مخصوص عسل کد HB-54
جعبه هارد باکس لولایی سه قسمتی کد HB-09
جعبه هارد باکس گل HB-59

بدون شک تا به امروز نام‌های مختلفی اعم از جعبه سخت، هارد باکس صنعتی  ، باکس مقوایی یا هارد پکیجینگ و جعبه های چوبی به گوشتان خورده است. تمامی این واژه به نوعی برای بسته بندی با قیمت های متنوعی کاربرد دارند. هنگامی که بحث بسته بندی محصولات تبلیغات لوکس و یا خاص باشد، شما می‌توانید به سراغ سفارش هارد باکس آماده بروید که یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش پای خود دارید. این بسته بندی از محصولاتی که در داخل آن گذاشته می‌شوند محافظت خواهد کرد و از هر نوع آسیبی جلوگیری می‌کند.

آیا در خصوص اهمیت بسته بندی محصولات برای صادرات اجناس به خارج از کشور اطلاع دارید؟ طراحی و تولید انواع جعبه هارد باکس در شرکت امیران تبلیغ به منظور رفع نیاز شما تولیدکننده و صادرکننده محترم برای عرضه محصولات به بازارهای داخلی و خارجی با یک بسته بندی شیک و لوکس جهت موفقیت بیشتر در اهداف تبلیغاتی است.

این جعبه ها اگر چه ممکن است در شکل ظاهر از طراحی های بسیار متفاوتی از یکدیگر تولید گردند اما همگی با هدف و برای بسته بندی محصولات لوکس و ارزشمند استفاده می شود تا به زیبایی و ارزش آن ها بیفزاید. جعبه هارد باکس دارای کاربردهای مختلفی اعم از وسایل الکترونیکی، جواهرات و یا محصولات گران قیمت بسیار ایده آل است. بعد ها درباره فوم های چاپی و نوع کاربرد انواع فوم برای پارتیشن بندی کف باکس و صنعت جیر پاشی با تداخل انواع دستگاه های لیزری جامع ترین اطلاعات فنی را ارائه خواهیم داد.

تعریفی مختصر درباره جعبه هارد باکس

جعبه هارد باکس چیست؟ و بر اساس چه معیارهایی تولید میگردد؟ آیا ضخامت مقوا در قیمت هارد باکس ها تاثیر گذار است؟

جعبه هارد باکس که با نام جعبه سخت یا گیفت باکس نیز در بازار به فروش می رسد ، در واقع یک دسته گسترده از بسته بندی های شیک و لوکس است که با اهداف خاصی همچون تبلیغات شرکتی ، طراحی ، و بازایابی بصری تولید و به بازار عرضه می شوند. جعبه هارد باکس به عنوان یک جعبه تزئین شده ی فانتزی و زیبا جهت قرار دادن بهترین محصولات در داخل آن استفاده می شود. این نوع از بسته بندی محصول با ظاهری زیبا ، ظریف ، مقاوم و بسیار لوکس بیشتر برای اهداف تبلیغاتی توسط تولیدکنندگان محصولات مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

جعبه های هارد باکس از مواد سخت و با کیفیت مانند مقوا ، چوب و پلاستیک ساخته می شوند و در بیشتر اوقات به صورت جعبه های مکعبی درب دار با روکش های اختصاصی موجود هستند. معمولا از جعبه هارد باکس در مراسم مختلف به خصوص اعیادی همچون نوروز جهت تبلیغات شرکتی استفاده می گردد.

دامنه قیمت جعبه های هارد باکس با توجه به تنوع متریال و اندازه آنها زیاد است. جعبه های هارد باکس تولید شده در امیران تبلیغ در اندازه ها و طرح های گوناگون با توجه به سلیقه ، بودجه و نیاز شما تهیه شده و به فروش می رسد. جعبه هارد باکس ها بر خلاف تولید جعبه های چوبی یا جعبه جیر از مدت زمان بیشتری برای تولید انبوه نیاز دارند چرا که به دلیل ساختار لوکس و بدون دخالت دست و بر اساس معیارهای مصرف ان کاملا” اختصاصی تولید میگردد.

معرفی 7 مدل چاپ بر روی جعبه هارد باکس

اگر یک تولید کننده هستید و برای معرفی و فروش کالای خود به یک جعبه و بسته بندی شیک و خاص نیاز دارید می توانید گزینه های بسیار زیادی را انتخاب کنید اما مقاومت و نگهداری اصولی با وزن پایین بسته بندی با بی نهایت رنگ چاپی تنها گزینه ای است که با خرید عمده هارد باکس امکان پذیر است.

در ادامه با شیوه های مختلف صنعت چاپ بر روی هارد باکس ها اطلاعاتی جامع در اختیار شما قرار خواهیم داد. به یاد داشته باشید انتخاب رنگ بعد از طراحی بسته بندی معیاری برای فروش و بازاریابی کسب و کار شماست.

تعریف 7 شیوه چاپ :

  1. چاپ افست ( لیتوگرافی )

  2. چاپ حروفی ( لتر پرس )

  3. چاپ فلسکو

  4. چاپ گود

  5. چاپ اسکرین

  6. چاپ جوهر افشانی

  7. چاپ لیزری

شناخت این 7 مورد چاپ و تفاوت های آن ها برای هر متخصص تولید کننده هارد باکس و همچنین طراحان گرافیست در این حوزه فوق العاده با اهمیت است. محاسبه قیمت چاپ بر روی جعبه بر اساس کیفیت چاپ و مرغوبیت رنگ ها مشخص میگردد.

سفارش و فروش عمده جعبه هارد باکس

دامنه تنوع هارد باکس ها به قدری بالاست که عمده فروشان این بازار حتی در صالح آباد تهران آمادگی انبار همگی نمونه ها را ندارند لذا با وجود فروشگاه اینترنتی با زبانی بسیار ساده و با ارائه فیلم مراحل ساخت ، ابعاد و سایر مشخصات فنی و موجودی انبار کار فروش عمده محصولات جعبه ای را آسان تر از گذشته نموده است.

برای درک بهتر و آشنایی با تولید کنندگان جعبه در ایران این روش بسیار کار امد و مفید به نظر می رسد.

انواع جعبه هارد باکس امیران تبلیغ به کمک ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در تیراژهای گوناگون تولید و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

انواع روکش های جعبه هارد باکس در این شرکت شامل روکش با طرح های سنتی پرطرفدار همچون ترمه و ترنج و یا روکش های لاکچری و فانتزی مانند طرح های ابر و بادی با درب مگنتی موجود است در ادامه مقاله هارد باکس انواع روکش های مورد استفاده در مراحل ساخت را معرفی خواهیم نمود.

شما می توانید از این جعبه ها برای بسته بندی مواد غذایی ، انواع شیرینی و شکلات ، محصولات صادراتی ، صنایع دستی ، عطر و ادکلن ، جواهرات و هدایای تبلیغاتی و غیره استفاده نمایید

معمولا داخل هارد باکس ها از جنس مقوا تهیه می شود. البته جنس بسته بندی بر اساس نوع محصول شما می تواند متفاوت باشد. همچنین روی بسته بندی نیز از روکش کرافت ، کاغذ سفید و یا روکش سفارشی مورد نظر شما تهیه می شود.

به کمک روکش لمینت شده بر روی این نوع جعبه های آماده ، شما می توانید انواع طرح ها و متن های تبلیغاتی خود را به صورت سفارشی بر روی آن چاپ نمایید خوشبختانه به تازگی امکان درج نام تجاری بر روی هارد باکس های آماده از طریق دستگاه های سه بعدی فیبری امکان پذیر شده است.

این روکش ها به صورت جداگانه آماده شده و بر روی جعبه هارد باکس مورد نظر مشتری چسبانده می شود.

فراموش نکنید که قبل از سفارش جعبه هارد باکس در مورد طرح ، اندازه ، نوع روکش و تمام مشخصات مرتبط با بسته بندی مورد نظر خود با کارشناس فروش ما مشورت نمایید.زیرا در بیشتر موارد امکان تغییر جعبه هارد باکس آماده شده وجود ندارد و یا برای تغییر باید هزینه های اضافی بپردازید که برای شما به صرفه نخواهد بود.

کاربرد جعبه هارد باکس آماده و سفارشی

امروزه کسب و کارهای بسیاری هستند که برای ارائه محصولات خود، هدایای تبلیغاتی و هدیه سازمانی و.. به سراغ خرید جعبه هارد باکس می‌ روند که این جعبه‌ ها به محصولات ارزش بسیاری را می‌دهند. ویژگی ظاهری بسیار زیبای این باکس‌ ها در کنار ساختار بسیار مقاوم آن باعث شده است که طرف داران بسیاری داشته باشند.

در ادامه برخی از اصلی‌ترین موارد کاربرد جعبه هارد باکس آماده را برای شما ارائه داده‌ایم:

  1. یکی از کاربردهایی که جعبه هارد باکس دارد برای تولید کننده‌های گوشی تلفن و دوربین‌های دیجیتالی است.
  2. جعبه‌ های هارد باکس که برای گوشی‌ های تلفن همراه تولید می‌ شوند نشانی از مالکیت آن‌ها به شمار می‌ رود و برای فروش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند که سالم باشند.
  3. طلا، جواهر و دیگر جواهرات برای محافظت نیازمند به باکس‌های مقاوم دارند که می‌توان به سراغ خرید جعبه هارد باکس آماده بروید
  4. کسب و کارهایی که کالاهای با ارزش و لوکسی را ارائه می‌دهند و یا صادر می‌کنند عموماً برای محصولات خود از انواع این جعبه‌ها استفاده می‌کنند.
  5. در صنایع غذایی نیز محصولات مختلف اعم از زعفران که از ارزش بالایی برخوردار هستند جعبه هارد باکس استفاده می‌کنند
  6. محصولات دیگری مانند عطر، محصولات آرایشی و ادکلن‌های گران قیمت عموماً با این نوع از بسته بندی‌ها به بازارها معرفی می‌شوند.
جعبه دستمال کاغذی خاتم و هارد باکس کد GS-50
جعبه هارد باکس مروارید با کد HB-60
ست هدیه گلدان مس و پرداز با هارد باکس GS-47

فروشگاه اینترنتی انواع جعبه هارد باکس

به دلیل تولید انواع جعبه هاي هارد باکس تنها در برخی از مناطق کشور، فروش عمده انواع جعبه هارد باکس ، تولید اختصاصی هارد باکس و خرید عمده جعبه هارد باکس با راه اندازی یک سایت فروشگاهی جعبه هارد باکس به راحت ترین شیوه و با دسترسی اسان در اختیار بسیاري از مشتریانی که نیازمند چنین محصولاتی هستند؛ قرار می گیرند.

استاندارد هاي اصولی در معرفی و ساخت، طراحی و همچنین معرفی تولید کننده جعبه هارد باکس در فروشگاه هاي انلاین و سایت هاي تولید کننده جعبه هارد باکس توانسته با ارزان ترین قیمت، هارد باکس را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان ارسال کند.

قیمت جعبه هارد باکس چقدر است؟

همانطور که اشاره شد بازه قیمتی جعبه های هارد باکس گسترده است و معمولا بر اساس نوع و جنس مقوا ، لمینت ، ابعاد و جنس روکش آن تعیین می گردد. مثلا کرافت یکی از روکش های به نسبت ارزان تر است و روکش های اختصاصی معمولا گران ترین روکش ها برای ساخت جعبه هارد باکس هستند.

اگر شما به دنبال یک بسته بندی خاص و متفاوت برای جذب مشتری بیشتر هستید باید به ظاهر و کیفیت روکش جعبه ی هارد باکس بیشتر اهمیت دهید. اگر می خواهید بسته بندی شما از ظاهری شیک و لوکس و در عین حال کیفیت بالا برخوردار باشد، مسلما باید یکی از انواع سفارشی هارد باکس را در نظر بگیرید.

خرید جعبه هارد باکس آماده

اکثر قریب به اتفاق مجموعه هاي تولیدي و خدماتی جهت فروش بیشتر محصولات نیازمند به بسته بندي کالاها با جعبه هاي لاکچري و لوکس و خلاقانه هارد باکس می باشند، لذا در این مجموعه تولیدي بسته بندي در زمان تولید انبوه جعبه ها یک حداقلی بابت سفارش انبار و اماده سازي هارد باکس در مواقع ضروري جهت مشتریان اماده سازي می نمایند.

ابعاد، سایزها و حتی شکل ان ها بسیار متفاوت است به این خاطر که بتوان به راحت ترین شیوه ممکن در دسترس مشتریان قرار داده شود. البته جعبه هاي از قبل آماده شده دیگر قلبلیت هیچ گونه تغیرات فیزیکی از جمله چاپ لوگو را نداشته و فقط می توان انواع پلاك هاي تبلیغاتی را بر روي ان ها نصب نمود. به طور کلی یکی از مزیت های خرید هارد باکس آماده تحویل فوری با تعداد کم به مشتریان و رفع نیاز ان ها است.

خرید عمده جعبه هارد باکس از تولید کننده

با یک گشت و گذار ساده در سایت امیران تبلیغ به راحتی می توانید انواع اهداف تبلیغاتی و نیازهای بسته بندی خود را پوشش دهید. خوشبختانه انواع جعبه هارد باکس با هر گونه اهداف تبلیغاتی در فروشگاه امیران تبلیغ موجود است. ما این جعبه ها را در رنگ ها ، شکل ها و اندازه های مشخص برای پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان طراحی و تولید می کنیم.

شما می توانید انواع جعبه بسته بندی لولایی ، مگنتی و مغناطیسی را در اینجا سفارش دهید و لوگوی شرکت خود را به صورت اختصاصی بر روی آنها هک نمایید.

خرید عمده هارد باکس در تیراژ بالاي ۱۰۰۰ عددي می تواند باعث گردد تا از تخفیفات بسیار ویژه و خدمات ارسال رایگان بهره مند شوید.خرید عمده انواع جعبه سخت در سایت فروشگاهی امیران تبلیغ براي علاقه مندان بسته بندي هاي مدرن با سفارش هاي اختصاصی امکان پذیر می باشد.

از جمله خریداران عمده جعبه هاي هارد باکس کانون هاي تبلیغاتی تهران، که در ماه هاي اخر سال و با فرا رسیدن سال نو جهت پکیج هاي تبلیغاتی با فضاي مناسب حک لوگو و ترکیب بندي انواع سر رسید از این سبک جعبه هاي لوکس و مدرن جهت بسته بندي محصولات از ان ها بهره می برند.

چاپ بر روی هارد باکس چگونه انجام می گردد؟

دو پارامتر طراحی و چاپ تاثیر گذارترین مواردی هستند که در فروش هارد باکس ها نقش به سزایی دارند چاپ بر روی جعبه های اختصاصی اعتبار ان شرکت را در بازاریابی و فروش افزایش خواهد داد. برتری هارد باکس با سایر موارد بسته بندی کیفیت در چاپ و جلب توجه مشتریان به برند است.

جعبه هارد باکس مقسم دار چیست؟

باکس های مقسم دار یا پارتیشن دار یا دیوایدر دار جدا کننده هایی هستند که بر اساس مقیاس میلیمتر بهترین بازده را در حمل و نقل کالا ، زیبایی و در موارد کاربرد در صنعت خوراکی نگهدارنده هایی بسیار مفیدی هستند. جنس دیوایدر ها در ساخت هارد باکس از مقوای نازک انتخاب میگردد و در قیمت جعبه سازی فاکتور مجزایی دارد.

در صنعت هدایای تبلیغاتی لوکس از جدا کننده های مختلفی مانند فوم های XP یا پلی اتیلن های یک سانت به ویژه دو سانت و با برش لیزری استفاده میگردد مانند انواع ست هدیه سررسید ، ست های مدیریتی ، ست صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خارجی است.

انواع جعبه هارد باکس بر اساس نوع کاربرد

جعبه هارد باکس کاوری یا تخت / هارد باکس بالشتکی / هارد باکس پستی / جعبه هدیه تبلیغاتی / جعبه هارد باکس دمنوش ، تی بگ و زعفران / جعبه های کبریتی / هارد باکس قفل دار / هارد باکس مکملی / هارد باکس مینیمال / کشویی /  هارد باکس قفلی /  باکس مگنتی / جعبه هاردباکس مخصوص ولنتاین / هارد باکس تلسکوپی / لولایی

بسته بندی صنایع دستی با جعبه هارد باکس

جعبه هارد باکس، از جدیدترین بسته بندي صنایع دستی اصفهان در تهران است. جعبه هارد باکس از طراحی هاي بسیار مدرن و در ردیف لوکس ترین سبک از صنایع تولید بسته بندي است. خرید از سایت تولید کننده جعبه هاي هارد باکس با تنوع بالاي 280 مدل متفاوت، یکی از بهترین پیشنهادات در خرید عمده انواع جعبه هاي هارد باکس در تهران و اصفهان است. تولید انواع جعبه هارد باکس همراه با تکنولوژي کاملا” متفاوت و جدید با حداقل سفارش 300 عددي در کارگاه تولید جعبه هاردباکس امیران تبلیغ امکان پذیر می باشد.

در شرکت امیران تبلیغ انواع جعبه هارد باکس با ظاهری لوکس ، فانتزی یا سنتی مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان طراحی و تولید شده است. ما همچنین می توانیم انواع طرح ها را با سلیقه دلخواه شما و به صورت اختصاصی بر روی جعبه هارد باکس چاپ نماییم.
اگر می خواهید محصول شما با یک بودجه اقتصادی ، لوکس تر به نظر برسد برای دریافت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همانطور که گفته شد امروزه استفاده از جعبه هاردباکس برای اهداف تبلیغاتی در بیشتر مشاغل و همینطور در میان تولیدکنندگان و صادرات کنندگان بسیار رواج دارد.

با توجه به مقاومت جعبه هارد باکس این جعبه ها برای سال ها نزد مشتریان شما باقی می ماند. به این ترتیب اگر لوگو یا برند شرکت شما بر روی این جعبه ها به صورت طلاکوب چاپ شود همواره خدمات یا محصولات شما در ذهن مشتری یادآوری می گردد. همین الان برای خرید جعبه هارد باکس متناسب با محصولات خود با ما تماس بگیرید.

قیمت و خرید جعبه هارد باکس از امیران تبلیغ

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم جعبه هارد باکس با ضخامت‌ های متفاوتی تولید می‌شود که هر یک از آن‌ ها دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد هستند.

قیمت جعبه هارد باکس نیز با توجه به ضخامت‌های مختلف، جنس مواد اولیه، تیراژ تولید، پیچیدگی طراحی آن تعیین و محاسبه خواهد شد.

لازم به ذکر است این که شما این جعبه‌ها را از کجا تأمین و خریداری کنید نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا که افراد سودجو بسیاری در این بازار فعالیت دارند.

شما به راحتی می‌توانید در امیران تبلیغ انواع جعبه هارد باکس را به صورت اختصاصی برای خود سفارش دهید و خریداری کنید.

یکی از اصلی‌ ترین ویژگی‌ هایی که شما با سفارش این باکس‌ ها از امیران تبلیغ دارید است که می‌توانید با کارشناسان این مرکز در خصوص ایده خود صحبت کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

انواع هارد باکس در امیران تبلیغ عبارت‌اند از:  تلسکوپی (درب و کف)، سه تکه، کشویی، مگنتی و کتابی.

مزایا خرید هارد باکس

برخی از اصلی‌ ترین  که شما با خرید جعبه کادویی هارد باکس می‌توانید از آن بهره بگیرید عبارت‌اند از:

  • کوتاه‌ ترین زمان برای تولید

تمامی مراحل تولید هارد باکس با استفاده از پیشرفته‌ ترین ماشین آلات در این زمینه صورت می‌گیرد.

این روش بسیار سرعت بالایی دارد، همین امر باعث می‌شود در صورتی که تعداد سفارش شما بالا باشد نیز سرعت کار بالا باشد.

  • تمیزی و دقت بالا

از دیگر ویژگی‌ هایی که می‌ توان برای این باکس‌ ها در نظر گرفت تمیزی و دقت بالایی است که سطح این جعبه‌ ها را نسبت به دیگر بسته بندی‌ ها افزایش داده است.

  • قیمت پایین‌ تر

قیمت مواد اولیه برای تولید این جعبه‌ها کمتر است؛ زیرا به صورت عمده خریداری می‌شوند، همین امر نیز باعث شده است که اجرت کار نهایی کمتر باشد.

سخن آخر

جعبه‌ های سخت که امروزه به آن‌ها هارد باکس نیز گفته می‌شود، ترکیبی از روکش‌ های مختلف کاغذ و چرم و یا دیگر تزئینات هستند که از مقوای سخت تولید می‌ شود.

این جعبه‌ها حس لوکس بودن را به مشتری‌ها و مخاطبین شما ارائه می‌دهند. جعبه کادویی هارد باکس از نظر ظاهری بسیار جذاب هستند، این در حالی است که از نظر ساختار بسیار تجملی هستند.

قیمت و خرید جعبه هارد باکس از امیران تبلیغ

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم جعبه هارد باکس با ضخامت‌ های متفاوتی تولید می‌شود که هر یک از آن‌ ها دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد هستند.

قیمت جعبه هارد باکس نیز با توجه به ضخامت‌های مختلف، جنس مواد اولیه، تیراژ تولید، پیچیدگی طراحی آن تعیین و محاسبه خواهد شد.

لازم به ذکر است این که شما این جعبه‌ها را از کجا تأمین و خریداری کنید نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا که افراد سودجو بسیاری در این بازار فعالیت دارند.

شما به راحتی می‌توانید در امیران تبلیغ انواع جعبه هارد باکس را به صورت اختصاصی برای خود سفارش دهید و خریداری کنید.

یکی از اصلی‌ ترین ویژگی‌ هایی که شما با سفارش این باکس‌ ها از امیران تبلیغ دارید است که می‌توانید با کارشناسان این مرکز در خصوص ایده خود صحبت کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

انواع هارد باکس در امیران تبلیغ عبارت‌اند از:  تلسکوپی (درب و کف)، سه تکه، کشویی، مگنتی و کتابی.

آیتم های مهم در قیمت جعبه هارد باکس چیست؟

تنوع جعبه هارد باکس ها به قدری بالاست که هیچ محدودیتی از لحاظ قیمت وجود ندارد از اقتصادی ترین گرفته تا گران ترین هارد باکس در گروه هنری امیران تبلیغ از طریق سایت فروش هدیه تبلیغاتی امکان پذیر است.
تعرفه قیمت جعبه هارد باکس بر اساس کیفیت و نوع کارخانه تولید کننده تعیین می شود. فراموش نکنیم قیمت گذاری هارد باکس مهمترین فاکتور فروش عمده این مدل بسته بندی خاص در بازار است. راهکارهای قیمت گذاری زیادی در صنعت جعبه سازی وجود دارد، قیمت گذاری اقتصادی با کیفیت متوسط یا استراتژی کیفیت مطلوب باعث می شود تا مشتری تصمیم به خرید بگیرد همچنین نحوه مقایسه قیمت هارد باکس از طریق سایت هدایای تبلیغاتی در سراسر کشور امکان پذیر است.

همچنین در رقابت بر سر سازندگان هارد باکس در برخی مواقع قیمت های رقابتی ایجاد می گردد در این شرایط برای خریداران هارد باکس عمده یا آماده بهترین موقعیت خرید ایجاد می شود.
بطور کلی با داشتن اطلاعات کافی درباره اینکه هارد باکس چیست به سادگی خواهید فهمید در 94 درصد فرایند تبلیغات، بسته بندی چه نقش مهمی ایفا می نماید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مزایا خرید هارد باکس

برخی از اصلی‌ ترین  که شما با خرید جعبه کادویی هارد باکس می‌توانید از آن بهره بگیرید عبارت‌اند از:

  • کوتاه‌ ترین زمان برای تولید

تمامی مراحل تولید هارد باکس با استفاده از پیشرفته‌ ترین ماشین آلات در این زمینه صورت می‌گیرد.

این روش بسیار سرعت بالایی دارد، همین امر باعث می‌شود در صورتی که تعداد سفارش شما بالا باشد نیز سرعت کار بالا باشد.

  • تمیزی و دقت بالا

از دیگر ویژگی‌ هایی که می‌ توان برای این باکس‌ ها در نظر گرفت تمیزی و دقت بالایی است که سطح این جعبه‌ ها را نسبت به دیگر بسته بندی‌ ها افزایش داده است.

  • قیمت پایین‌ تر

قیمت مواد اولیه برای تولید این جعبه‌ها کمتر است؛ زیرا به صورت عمده خریداری می‌شوند، همین امر نیز باعث شده است که اجرت کار نهایی کمتر باشد.

سخن آخر

جعبه‌ های سخت که امروزه به آن‌ها هارد باکس نیز گفته می‌شود، ترکیبی از روکش‌ های مختلف کاغذ و چرم و یا دیگر تزئینات هستند که از مقوای سخت تولید می‌ شود.

این جعبه‌ها حس لوکس بودن را به مشتری‌ها و مخاطبین شما ارائه می‌دهند. جعبه کادویی هارد باکس از نظر ظاهری بسیار جذاب هستند، این در حالی است که از نظر ساختار بسیار تجملی هستند.

4.6/5 - (134)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ