برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

هدایای تبلیغاتی نفیس + بسته بندی اختصاصی با بهترین قیمت بازار

خرید انواع هدایای تبلیغاتی نفیس با تنوع مدلی بالا | امیرن تبلیغ

هدایای تبلیغاتی نفیس

یکی از سنت‌های دیرینه که در ایران وجود دارد هدیه دادن می‌باشد. امروزه شرکت‌ ها و سازمان‌ های بزرگ و کوچک در مناسبت های مختلف به عزیزان خود قصد دارند هدیه‌ای خاص را ارائه دهند؛ عبارت خاص بودن هدیه در این بخش به معنای آن است که شرکت‌ ها قصد دارند هدیه‌ای که ارائه می‌دهند منحصر به فرد باشد و به قول معروف هیچ جایی دیده نشود!

انواع هدایای تبلیغاتی نفیس در دسته بندی بسیار متنوعی تقسیم بندی شده‌ اند که شما می‌ توانید با توجه به سلیقه و نیاز مخاطبین خود در این دسته بندی هدیه خاص خود را انتخاب و از امیران تبلیغ خریداری کنید.

هدایای مدیریتی هدیه نفیس برای مدیران نشان دهند ارزشمند بودن شخص خواهد بود و شما می‌توانید شرکای تجاری خود را پیدا کنید.

جامعه هدف هدایای نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس به هدیه‌هایی گفته می‌شود که برای تبلیغات به افراد خاص و افرادی که جایگاه ویژه‌ای دارند ارائه داده می‌شود.

بدون شک شرکت‌ها امروزه برای داشتن شرکای تجاری جدی  به این فکر افتاده‌اند که به سراغ هدایای تبلیغانی مدیریتی بروند و رابطه خوبی را با شرکای خود داشته باشند.

لازم به ذکر است شما می‌توانید با هدایای نفیس مدیریتی پاسداشت همکاری خوبی را نیز به عنوان پیام به آن‌ها القا کنید. هدیه نفیس در نظر گیرنده ارزشمند جلوه کند، شما می‌توانید با هدیه نفیس برای مدیران این جایگاه را برای آن‌ها فراهم کنید.

جامعه اصلی شما برای این هدایای تبلیغاتی می‌تواند مشتری‌های خاص شما باشد، می‌تواند شرکای تجاری شما باشند، رقیب شما در بازار کنونی و… باشد.

جذاب ترین مدل های هدایای تبلیغاتی نفیس | امیران تبلیغ

مزایای هدایای نفیس

خرید هدایای تبلیغاتی نفیس در 2 بعد مختلف قابل بررسی هستند، بعد اول، بعد مادی و بعد دیگر نیز بعد معنوی می‌باشد.

هدایای مدیریتی نفیس از آن دسته هدیه‌هایی هستند که سازمان‌ ها از آن برای شرکای تجاری و یا افراد خاص که در نزد شرکت از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار شده‌ اند ارائه داده می‌ شوند.

این هدیه‌ ها دارای مزایای بسیاری هستند که غیر قابل چشم پوشی اند. انواع هدایای تبلیغاتی نفیس می‌تواند به مخاطبین شما احساس ارزشمندی و قدردانی را ارائه دهد، این در حالی است که سود و فایده این هدایای تبلیغاتی نفیس برای شخص شما و کسب و کارتان خواهد بود.

در ادامه برای درک بهتر مزیت‌های این هدایای تبلیغاتی برخی از مزایای این هدیه‌ها را برای شما شرح داده‌ایم:

  • هدیه نفیس نشان دهنده منحصر به فرد بودن شماست

  • هدیه نفیس ماندگاری بیشتری دارد و کاربردی‎تر است

  • هدایای نفیس به نوعی قدردانی و تشکر از دیگران است

جدید ترین ست مدیریتی برای هدایای تبلیغاتی نفیس و خاص


تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس مدیریتی برای مدیران و دیگر افرادی که برای تجارت و شرکت شما اهمیت دارند؛ یک راه بسیار عالی جهت تشکر و قدردانی از تلاش و همراهی آنها در طول این سال هاست.

یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند مطمئنا برای تمام طول سال نام برند و تجارت شما را در ذهن مخاطب آن یادآوری می کند.

ما در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مجموعه ای از انواع ست هدیه صنایع دستی بسیار نفیس را برای مدیران عزیز در نظر گرفته ایم.

بنابراین دیگر نیازی نیست نگران خرید هدیه ای باشید که واقعا در خور مدیران و سطوح مدیریتی در سازمان ها باشد. در ادامه جذاب ترین هدایای تبلیغاتی نفیس را برای شما ارائه خواهیم داد که بتوانید از آن برای هدایای سازمانی و هدایای شرکتی از آن استفاده کنید.

هدایای مدیریتی چیست؟

سال های زیادی است که هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از اثرگذارترین و موفق ترین روش های بازاریابی در سراسر جهان کاربرد دارند.

در بین هدایای تبلیغاتی، هدایای نفیس مدیریتی، از اهمیت دو چندانی برخوردار هستند. هدایای مدیریتی در واقع به آن دسته از هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزشمند گفته می شود که مخاطبان آن در سطوح مدیریتی و بالاتر نظیر مدیران ارشد، مدیران میانی و حتی کارمندان ارشد سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها قرار دارند.

هدایای مدیریتی ارزنده شامل انواع ست هدیه صنایع دستی با بسته بندی صنایع دستی و جعبه هارد باکس شکیل و همینطور دیگر ست‌ های هدیه ، قلمدان و خودکار خاتم ، ست اداری خاتم ؛ محصولات چوب طبیعی، کتاب ‌های نفیس با جلد چرم طبیعی قلمزنی برجسته و همینطور هدایای دیجیتالی می‌شوند.

در میان این هدایا ، ست های هدیه نظیر انواع ست هدیه صنایع دستی در این سال ها بسیار مورد پسند و محبوب واقع شده اند و اغلب به صورت ترکیبی از محصولات صنایع دستی کاربردی و تزئینی برای میز مدیریت و یا سایر موارد این چنینی کاربرد دارند.

ویژگی های یک هدیه تبلغیاتی نفیس چیست؟

شایان ذکر است که هدایای نفیس مدیریتی فقط مختص به مدیران نیست.

بلکه شما می توانید از این ست های هدیه برای مخاطبین خاص، افراد با جایگاه ویژه و مشتریان با ارزش در سطوح داخلی و بین المللی نیز استفاده نمایید.

ویژگی خاص هدایای نفیس مدیریتی کیفیت و ارزش بالای این محصولات و نحوه بسته بندی فاخر آنها است که موجب می شود یک هدیه تبلیغاتی به هدیه ای فاخر و شایسته مدیران بدل گردد.

اهمیت ارائه هدایای تبلیغاتی برای مدیران چیست؟

خرید هدایای تبلیغاتی برای مدیران یک کانال ارتباطی مفید در جهت جذب موثر مشتری و در نتیجه فروش بیشتر است.

بنابراین با استفاده از هدایای نفیس مدیریتی نظیر انواع ست هدیه صنایع دستی ، بهترین روش بازاریابی و استراتژی فروش را برای تجارت خود انتخاب نمایید.

در هنگام تهیه هدایای مدیریتی باید به سطح کیفیت هدیه مورد نظر و همین طور نوع بسته بندی آن توجه کرد.

هدایای مدیریتی باید فاخر، زیبا، با ارزش، کاربردی و در عین حال تزئینی باشند.

تمامی ویژگی های مذکور جزو شاخص‌ های مهم برای انتخاب هدایای نفیس مدیریتی به شمار می روند که باید در هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی مدیریتی لحاظ گردد. اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین مطمئن برای خرید ست هدیه مدیریتی فاخر و دارای ضمانت نامه هستید حتما از محصولات ما در فروشگاه امیران تبلیغ دیدن نمایید.

انتخاب یک هدیه مناسب و ویژه ی سطوح مدیریتی به خصوص در کسب و کارهای B2B از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

برای این منظور شما می توانید انواع ست هدیه مدیریتی خاص و جذاب را از فروشگاه امیران تبلیغ تهیه نمایید.

این سایت انواع ست هدیه صنایع دستی با کیفیت و تنوع بالا را به صورت یک تکه تا چند تکه برای افراد با هر سلیقه و بودجه ای به فروش می رساند.

هدایای نفیس مدیریتی ایده ای خاص و ناب

برای مثال شما می توانید از انواع ست اداری چند تکه خاتم، قلمدان و خودکار خاتم، جا قرآنی نفیس خاتم، شکلات خوری و گزخوری نفیس خاتم، انواع جعبه پذیرایی نفیس و همینطور انواع محصولات مس و خاتم کاری اصفهان ، مس و پرداز و الماس تراش همراه با ضمانت نامه اصالت کالا برای هدیه دادن به سطوح  مدیریت چه در داخل و چه خارج از کشور استفاده نمایید.

مطمئن باشید با انتخاب اقلام این چنینی می توانید رابطه ای قوی و پایدار بین تجارت و مشتریانتان برقرار سازید.

ارائه هدایای نفیس مدیریتی در بسته بندی ویژه

توجه داشته باشید که نحوه ارائه هدایای نفیس مدیریتی درست به اندازه انتخاب خود هدیه برای مدیران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ارائه هدیه در واقع اشاره به نوع بسته بندی ست هدیه شما دارد. استفاده از انواع جعبه چوبی و هارد باکس صادراتی مرغوب و همینطور دیگر انواع بسته بندی صنایع دستی می تواند ارزش هدیه شما را چندین برابر کرده و نشان دهنده احترام بیشتر شما به مخاطب هدیه باشد.

همچنین برای مدیران نحوه دریافت هدیه در برخی مواقع حتی از خود هدیه بیشتر مورد توجه است. جالب است بدانید نحوه دریافت هدیه حتی می تواند بیشتر از خود هدیه در ذهن مشتریان باقی بماند.

بنابراین حتما در هنگام ارائه هدایای تبلیغاتی مدیریتی از بسته بندی مناسب استفاده کرده و همینطور برنامه و سناریوی مناسبی داشته باشید.

چرا از ست تبلیغاتی مدیریتی استفاده کنیم؟

انواع ست هدیه تبلیغاتی به صورت یک تکه تا چند تکه تهیه می شوند. بنابراین می توانند به عنوان یک وسیله کاربردی و شیک هر روز مورد استفاده مخاطبان کسب وکار شما قرار بگیرند.

به این ترتیب نام تجارت و برندتان همواره به مشتری و مخاطب تجارت شما یادآوری خواهد شد. هدایایی که به صورت ست در نظر گرفته می شوند از قیمت مناسب تری نسبت به خرید هر کدام از اقلام به صورت مجزا برخوردار هستند.

بنابراین یک ست تبلیغاتی مدیریتی نفیس در کنار شیک بودن، مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

انواع هدایای نفیس مدیریتی

خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ شما می توانید انواع هدایای نفیس مدیریتی را تهیه نمایید. در ادامه به برخی از پر فروش ترین ست هدایای تبلیغاتی موجود در این فروشگاه می پردازیم.

  • انواع ست هدیه صنایع دستی نظیر گلدان و سنبلدان مس و خاتم، شکلات خوری و گزخوری خاتم کاری اعلاء، قلمدان خاتم کاری، جعبه قرآن خاتم کاری، تخته نرد و شطرنج و …
  • ست دیوان حافظ با جعبه چرمی قلمزنی برجسته
  • انواع ست های اداری خاتم و مس و الماس تراش
  • انواع جعبه های پذیرایی نفیس نظیر خرید جعبه دمنوش و جعبه تی بگ
  • انواع هدایای چرمی یا هدایای چوبی نفیس
  • انواع ساعت دیواری نفیس و …

انواع هدایای تبلیغاتی برای هدیه به ارگان ها

 خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی و ترکیب آن با صنایع دستی

به نظر شما تفاوت بین هدیه روز کامند و خرید هدیه ویژه مدیران چیست؟

همان گونه که اطلاع دارید تاریخ کهن ایران سرشار از مناسبت هایی مانند شب یلدا ، نوروز و . . . می باشد.

لذا هدیه دادن در ایران از قدیمی ترین رسوم بوده و همچنان ادامه دارد.

امروزه هدایای تبلیغاتی دچارتغییرات شگفت انگیزی شده است. به عنوان مثال از فرهنگ ایرانی شامل انواع صنایع دستی اصفهان جایگاه ویژه ای در خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی دارد.

روایت های متعددی از تاریخ ایران نشان از رسومی جذاب در هدیه دادن است. شاهنامه یکی از مراجع اصلی و با هویت حاکی از منابع ارزنده ای در رسوم گذشتگان را بیان نموده است.

خرید هدایای تبلیغاتی مدیرتی به سبک صنایع دستی زنده نگه داشتن رسوم گذشتگان و تثبیت فلسفه تمدن ایرانی است.

دوران سلجوقیان و غزنویان در تاریخ بسیار شاهد موضع هدیه به رسم های متعدد بوده ایم. در ایران باستان تنها در برگزاری انواع جشن ها رسم هدیه دادن و هدیه گرفتن مرسوم بود.

در سیاست های خارجی دوران قبل خرید هدیه جنبه سیاسی و اقتصادی داشت. که این امر همچنان در صنعت صنایع دستی همراه است.

امروزه طبقه بندی هدایای تبلیغاتی بیشتر دز زمینه برندینگ سازمانی مرسوم است. همجنان در ادامه مقاله به نکات مهم قبل از خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی خواهیم پرداخت.

نکات مهم درباره خرید هدایای تبلیغاتی نفیس

  • ارزش گذاری به رسم هدیه دادن با توجه به مناسبت تقویم
  • نوع اقلام هدیه قبل از خرید با توجه به کاربرد آن برای خود مشخص نماید.
  • انواع هدایای تبلیغاتی را مورد بررسی از نظر بصری قرار دهید.
  • هویت تاریخی برای خرید هدیه بسیار مهم است.
  • انتظار هدیه گیرنده را مد نظر داشته باشید.
  • شیوه بسته بندی هدیه تبلیغاتی مدیریتی توجه ویژه داشته باشید
  • جایگاه گیرنده هدیه در قیمت  خرید هدایای تبلیغاتی مدیرتی بسیار مهم است.
  • از وبسایت و فروشگاه انلاین هدایای تبلیغاتی مدیریتی دیدن نماید.
  • از تجربیات سال های گذشته در خرید هدیه کمک بگیرید.
  • به طیف رنگ و روانشناسی رنگ ها قبل از خرید هدایای مدیرتی توجه داشته باشید.

بهترین ایده ها برای هدایای تبلیغاتی نوروزی | امیران تبلیغ

چرا صنایع دستی بهترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی نفیس مدیریتی است ؟

ادبیات خرید صنایع دستی تبلیغاتی متمایز از سایر اقلام تبلیغاتی خارجی است. همان گونه که در فلسفه هدیه توضیحات لازم ارائه شد شاخص های متعددی را باید برای هدیه مدیرتی در نظر گرفت.

از جمله محتوا و معنادار بودن تبلیغ برای یک مدیر با هوش بسیار با اهمیت است. آشنایی با موضوعیت تجزیه و تحلیل جایگاه مدیران در سیستم های مدیرتی و تصمیم گیری تبلیغاتی در برنامه ریزی ها سود اور شرکت ها امری اجتناب ناپذیر است.

نحوه ساخت انواع صنایع دستی اصفهان و اگاه سازی مدیران برای ترغیب خرید انواع گیفت های هنری و ماندگار یک تقسیم بندی مهم در برنامه ریزی های سود اوری برای شرکت ها است.

صنایع دستی فیروزه کوبی جذاب ترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی 1402

بر خلاف مراحل ساخت انواع صنایع دستی مسی ، چوبی ، برنجی و نقره که به صورت کاملا” سنتی با هنر دست تولید میگردد نحوه خرید ، فروش و قیمت گذاری انلاین از لحاظ شیوه های ماندگار انواع هدایای سازمانی و مدیرتی از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی امیران تبلیغ امکانن پذیر است.

از نظر طبقه بندی صنایع دستی قدیمی و جدید و حتی شیوه های بسته بندی با باکس چوبی و هارد باکس و جعبه جیر به قصد خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی فیروزه کوبی اصفهان ساختاری مدرن و خاص از نمونه هدیه خلاقانه و خاص برای مدیران است.

چه مواردی می‌تواند هدیه تبلیغاتی نفیس باشد؟

هدیه تبلیغاتی نفیس باید به گونه‌ای طراحی و انتخاب کنید که علاوه بر آن که ذهن مخاطب شما را درگیر کند؛ بلکه باید بر روی قلب و احساسات مشتری‌های شما نیز تأثیر بگذارد.

بدون شک شما برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی نفیس باید هزینه بیشتری را صرف کنید در نتیجه بهتر است در هنگام خرید آن‌ها دقت بالاتری را به کار ببرید. برخی از هدیه‌هایی که شما می‌توانید در این راستا از امیران تبلیغ خریداری کنید عبارت‌اند از:

  • کیف و محصولات چرمی
  • ست رومیزی
  • صنایع دستی
  • خودکار و روان نویس
  • ست مدیریتی

کیف ومحصولات چرمی: شیک و کاربردی

یکی از گزینه‌هایی که برای خرید هدایای مدیریتی هدیه نفیس برای مدیران پیش پا دارید ست کیف و محصولات چرمی می‌باشد.

این نوع از محصولات همیشه چشمگیر بوده‌اند و در عین حال ساده و شیک تلقی می‌شوند. شما با انتخاب و خرید این نوع از محصولات می‌توانید دل هر فردی را به دست بیاورید.

جدید ترین محصولات چرمی برای هدیه تبلیغاتی نفیس و خاص

این دسته از محصولات به دلیل چرم بودن جنس آن‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ چرم دارای ماندگاری بسیار بالایی است به همین دلیل به عنوان هدایای مدیریتی نفیس انتخاب و خریداری می‌شود.

ست رو میزی: هدیه‌ای در منظر دید همگان

یکی از هدایای تبلیغاتی لوکس و پرکاربرد می‌توان به ست‌های رومیزی اشاره کرد. این ست‌ها به دلیل آن که همیشه بر روی میز قرار خواهند گرفت نظر هر بیننده‌ای را می‌تواند به سمت خود جلب کند.

هدایای مدیریتی خاص با کاربردی باشد تا بتواند دسترسی راحت مدیران را به ارمغان بیاورید، دقیقاً همان کاری که این ست رومیزی انجام می‌دهد! انتخاب و خرید این ست‌های رو میزی به عنوان نفیس‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

صنایع دستی: ایده‌ای عالی برای خرید هدایای تبلیغاتی نفیس

انتخاب و خرید صنایع دستی اصیل ایرانی به عنوان هدایای تبلیغاتی می‌تواند حس سنتی و اصیل بودن را به مخاطبین شما ارائه دهد. هنر و زیبایی که در این ظروف دیده می‌شود می‌تواند بسیار خیره کننده‌تر از دیگر هدایای تبلیغاتی خود را به رخ بکشد. از طرف دیگر این دسته از هدیه‌ها می‌تواند ارزش و ماندگاری بالاتری داشته باشند. هدایای تبلیغانی مدیریتی با زیبایی که دارند باید بخشی از هر مکانی را به خود اختصاص دهند تا مخاطب همیشه به یاد شما باشد و با دیدن هدیه فوق‌العاده شما حس ارزشمند بودن را داشته باشد. برخی از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظروف مسی با حک طرح قلمکاری
  • صنایع میناکاری
  • ظروف مسی
  • ظروف میناکاری اصفهان
ست هدیه صنایع دستی ایده برای هدایای تبلیغاتی نفیس

ست مدیریتی: هدیه‌ای متنوع

ست‌های مدیریتی دارای تنوع بسیار بالایی هستند به گونه‌ای که انتخاب و خرید آن‌ها به عنوان هدایای مدیریتی خاص می‌تواند بسیار ساده و آسان باشد. ست‌های مدیریتی با تمامی سلیقه‌ها و بودجه‌ها خود را تطبیق داده است. این گروه از هدایای نفیس تبلیغاتی می‌تواند ترکیبی از وسایل دیجیتالی و اداری باشد. وسایلی اعم از پاوربانک، هندزفری، فلش مموری و…

۴ مورد مهم که برای خرید هدایای تبلیغاتی باید در نظر بگیرید!

1) افراد و شرکت‌هایی که قصد خرید نفیس‌ترین هدایای تبلیغاتی را دارند، باید نکات متنوعی را در این راه در نظر داشته باشند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نکات زیر کالای ارزشمند و مناسبی را خریداری کنید:

2) در هنگام خرید هدیه تبلیغاتی نفیس شما نباید هدفتان خرید یک کالای گران قیمت باشد! بلکه اول باید به کاربرد و تأثیر هدیه بر روی روحیه و افکار مخاطب فکر کنید.

هدایای مدیریتی نفیس زمانی خاص خواهد بود که ارزش مادی بالایی داشته باشد و ارزش معنوی خود را نیز حفظ کرده باشد.

3) یکی از روش‌هایی که امروزه شرکت‌های بسیاری از آن بهره گرفته‌اند استفاده از کالا و طرح‌های ترند شده می‌باشد.

شما با خرید محصولات پرتکرار و کلیشه‌ای دیگر نمی‌توانید حس ارزش را به مخاطبین برسانید در نتیجه بهتر است در این راه از خلاقیت خود استفاده کنید.

4) در نظر داشتن جایگاه مخاطب خود و سلیقه‌ای که دارد می‌تواند در خرید هدایای تبلیغاتی نفیس به شما کمک شایانی کند. رعایت کردن این نکته می‌تواند کالای ارزشمندی را به شما ارائه دهد.

سخن آخر

مردم همیشه به دنبال خاص بودن، بودند و هستند و خواهند بود! در نتیجه شما برای قدردانی کردن از مشتری‌های خاص خود، مدیران و کارمندان ویژه می‌توانید به سراغ انواع هدایای تبلیغاتی نفیس بروید.

شما با خرید این دسته از هدیه‌های تبلیغاتی می‌توانید ضمن حفظ شأنیت فرد دریافت کننده به رونق خود و کسب و کارتان نیز کمک شایانی کرده باشید.

لازم به ذکر است خرید هدیه نفیس معمولاً از محصولات ارزشمند و گران قیمت شروع می‌شوند. این دسته از هدیه‌ها می‌تواند ماندگاری طولانی داشته باشند.

4.7/5 - (101)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ