برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری اصفهان | خرید انواع گلدان و ست رومیزی خاتم کاری اصفهان | امیران تبلیغ

هنر و تاریخچه خاتم کاری اصفهان چیست؟

خاتم کاری یکی لوکس ترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی و صنایع دستی است. خاتم کاری اصفهان همراه با لیست قیمت ارزان و کیفیت عالی در تولید انواع خاتم کاری در بیش از 444 شکل متفاوت به صورت عمده و تک در فروشگاه امیران تبلیغ موجود می باشد.

می توانید هنر خاتم کاری را در سایت صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان امیران تبلیغ خریداری نمایید.

شما می توانید جهت خرید عمده خاتم کاری و فروش مصنوعات چوبی خاتم کاری با واحد فروش سایت خاتم کاری اصفهان تماس حاصل فرمایید. 09138757742

 

یکی از اصلی‌ترین صنایع دستی اصیل ایرانی می‌توان به ظروف خاتم کاری اصفهان اشاره کرد. این ظروف تا به امروز توانسته‌اند که بخش زیادی از دکور منزل را پوشش دهند.

امروزه هنرمندان خوش ذوق ایرانی هنر خاتم کاری را با دیگر هنرها تلفیق کرده‌اند و این امر باعث به وجود آمدن ظروف بسیار لوکس و شیک شده است.

در ادامه با امیران تبلیغ به صورت کامل این هنر اصیل ایرانی را که دارای قدمت چند ساله است را به صورت کامل برای شما معرفی کرده‌ایم.

علاوه بر این موضوع شما می‌توانید از امیران تبلیغ به سراغ خرید خاتم کاری اصفهان و با هزینه‌های کم اشیای زینتی و کالاهای مرغوب مد نظر خود را خریداری کنید و آن را به عنوان هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی و… ارائه دهید.

مواد به کار رفته در محصولات خاتم کاری اصفهان

اصلی‌ترین موادی که برای ساخت این ظروف زینتی به کار می‌روند به شرح زیر هستند:

  • چوب اعم از گردو، عناب، نارنج، کبوده، آبنوس
  • فلز اعم از برنج، مس، نقره، آلومینیوم
  • استخوان اعم از شتر، عاج فیل
  • سریشم، لاک
معرفی خاص ترین و جذاب ترین محصولات خاتم کاری در اصفهان

مراحل ساخت و تولید محصولات خاتم

امروزه برای تولید خاتم کاری اصفهان، هنرمندان مراحل مختلفی را پشت سر می‌گذارند که هر یک از این مراحل نیازمند به دقت بالا و ظریف کاری می‌باشد تا ظروف خاتم کاری زیبایی را در نهایت به وجود آورند. این مراحل عبارت‌اند از:

تهیه نقشه برای مشخص کردن طرز چیدن قطعات خاتم

  • تهیه و مهیا کردن مواد اولیه موردنیاز بر اساس نوع کار و نوع طرح
  • پیچیدن خاتم (گل‌ها)
  • بریدن و پرس کردن قطعه‌ها
  • تعیین زیرساخت (سطحی که هنر خاتم روی آن پیاده می‌شود)
  • چسباندن برش‌های خاتم روی سطح زیرساخت
  • پرداخت و جلاکاری

در گذشته‌ها هنرمندان برای آن خاتم کاری اصفهان تنها از رنگ سبز استفاده می کرند که به شیوه رنگ زنگاری تهیه می‌شده است.

این در حالی است که امروزه با مرسوم شدن مواد اولیه‌ای اعم از فوفل، عناب کمیاب و…. رنگ‌های متنوع زیادی برای تهیه مثلث‌های رنگی در این ظروف به وجود آمده است.

امکان خرید ظروف خاتم کاری شده اصفهان و شیراز در سایت فروشگاهی صنایع دستی خاتم کاری امیران تبلیغ، همراه با لیست قیمت انواع خاتم کاری ارزان و متنوع برای علاقه مندان به هنر های سنتی و دستی ایرانی خاتم کاری شده با تخفیفات ویژه در سراسر کشور فراهم شده است.

نکات مهم خاتم کاری اصفهان | امیران تبلیغ

ظروف خاتم کاری اصفهان

  •  سرویس چای خوری مس و خاتم کاری شده
  • گلدان مسی خاتم کاری
  • ساخت ، تولید شکلات خوری خاتم کاری
  •  تولید خاویار خوری خاتم کاری مسی و چوبی
  •  سرویس آجیل خوری خاتم کاری
  •  سنگاب خاتم کاری روی مس
  • جا خودکاری نفیس خاتم کاری
  •  اینه و شمعدان خاتم کاری
  • سنبلدان خاتم کاری مسی
  •  خودکار خاتم کاری
  •  پیپ خاتم کاری

تمامی محصولات خاتم کاری با تنوع بالای ” 444 عددی “، دارای جعبه های هارد باکس لاکچری و نفیس است.

قندان خاتم کاری بدون پایه

قیمت محصولات خاتم کاری چه قدر است؟

به دلیل تولید ظروف خاتم کاری در دو شهر شیراز و اصفهان قیمت ظروف خاتم کاری متفاوت است.

لذا میزان کیفیت خاتم در ساخت و مرغوبیت ظروف خاتم کاری از عوامل تعیین کننده قیمت خاتم کاری به شمار می رود.

خرید بهترین ظروف خاتم کاری در سایت فروش و خرید خاتم کاری امیران تبلیغ ، تجربه ای نو از محصولات لاکچری می تواند باشد.

مهم‌ترین و پرفروش ترین ظروف خاتم کاری اصفهان

  • خاتم ابری

این خاتم کاری در اصفهان در حقیقت نمونه خاتم 6 ضلعی می‌باشد که واحد گل‌های این ظروف 6 ضلع دارند و برای تهیه آن 20 عدد 6 ضلعی و 50 عدد پره باید بر روی آن طراحی شود.

  • خاتم نه گلی ساده

این دسته از خاتم کاری‌ها در دسته ساده و کم کار قرار گرفته‌اند و رنگ‌هایی که برای تولید این ظروف به کار می‌روند معمولاً سیاه و سفید هستند.

  • خاتم 6 ضلعی با واژه قمی یا پره‌واروی عالم زر

از دیگر محصولات خاتم کاری اصفهان می‌توان به این نوع خاتم کاری اشاره کرد.

این نوع خاتم کاری در حقیقت از نوع 6 ضلعی می‌باشد که در ساخت آن از مفتول 22 استفاده شده است و پره‌های آن به جای 4 مثلث دارای 9 مثلث است.

  • خاتم گرہ

علاوه بر محصولاتی که در بالاتر برای شما ذکر شد، برخی از محصولات خاتم به صورت گره استفاده می‌شوند. به زبان ساده‌تر در اجزای تشکیل دهنده خاتم به جای استفاده کردن از مثلث، نقاط مختلف یک گره هستند.

  • خاتم پره وارو

این خاتم کاری در حقیقت شبیه خاتم عالم زر می‌باشد که از مفتول 22 ساخته شده است و در گلوهای آن 39 مثلث دارند.

محصولات خاتم کاری

ظروف خاتم کاری اصفهان به صورت کلی به 2 دسته خاتم کاری بر روی چوب و خاتم کاری بر روی مس تقسیم بندی شده‌اند. در ادامه برخی از محصولات خاتم کاری اصفهان را برای شما شرح داده‌ایم:

  • محصولات خاتم کاری روی چوب

چند نمونه از محصولات خاتم کاری اصفهان که امیران تبلیغ آن را به شما ارائه می‌دهد عبارت‌اند از:

  • قلمدان خاتم

بدون شک بسیاری از افراد با این محصول در دوران دبستان خود آشنایی پیدا کرده‌اند. در کودکی به قلمدان خاتم جا مدادی نیز گفته می‌شده است.

در دوران قدیم به دانش آموزان زمانی که نمرات خوب و رتبه خوبی می‌گرفته‌اند قلمدان خاتم را به عنوان جوایز می‌داده اند.

قیمت خاتم کاری اصفهان با توجه به انواع مختلفی که دارد اعم از ساده، کشودار، مربع، مثلث، مستطیل، استوانه‌ای و…. تعیین خواهد شد.

  • شکلات خوری خاتم کاری

از دیگر ظروف خاتم کاری اصفهان می‌توان به شکلات خوری خاتم کاری اشاره کرد. این ظروف در انواع مختلفی تولید می‌شوند. برخی از این خاتم کاری در اصفهان می‌توان به شکلات خوری مربعی، طرح گل، بیضی شکل، 8 ضلعی و…. تولید شده‌اند.

فروش جدید ترین مدل های محصولات خاتم کاری در اصفهان

این شکلات خوری‌ها در سایزهای مختلف بزرگ و کوچک وجود دارند که شما می‌توانید آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی از امیران تبلیغ خریداری کنید.

بدون شک شما با خرید شکلات خوری خاتم کاری شده می‌توانید شکلات‌های خود را در داخل جعبه‌های شیک بریزید و آن‌ها را جذاب‌تر از قبل جلوه دهید.

  • ست اداری خاتم کاری

ست اداری خاتم کاری شامل محصولات مختلفی اعم از قلمدان، کارد نامه بازکن، جا کاغذی، جا چسبی و…. برای انجام کارهای اداری از آن‌ها استفاده می‌شود.

محصولات خاتم کاری اصفهان را می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی برای دیگر شرکای خود تهیه کنید.

بدون شک هدیه دادن باعث زیاد شدن محبت خواهد و دل‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

  • جعبه جواهرات خاتم

یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به مدیران خانم می‌توان به جعبه جواهرات خاتم اشاره کرد.

خاتم کاری اصفهان در دسته محصولات بسیار لوکس و زیبا قرار گرفته است به خصوص جعبه جواهرات خاتم که تمامی بانوان در هنگام استفاده از آن لذت خواهند برد.

  • جادستمالی خاتم کاری

بدون شک همه ما در منزلمان جعبه دستمال را در داخل جادستمالی قرار می‌دهیم، حال فرض کنیم که جا دستمالی ما خاتم کاری اصفهان باشد! شما می‌توانید ازن محصول را در امیران تبلیغ در مدل‌ها و طراحی‌های مختلف خریداری کنید و منزل خود را منظم‌تر و زیباتر از قبل نشان دهید.

خرید جادستمال کاغذی خاتم کاری در تنوع مدلی بالا

شما می‌توانید چند مدل مختلف از این جعبه‌ها را خریداری کنید، این هدایای تبلیغاتی می‌تواند همیشه در ذهن مشتری‌های خود باقی بمانید.

  • سطل خاتم کاری

داشتن سطح کنار اتاق کار، سالن و آشپزخانه یکی از واجبات هر منزل و شرکتی به شمار می‌رود. در صورتی که تصمیم دارید سطح زباله شما از جنس سطل خاتم کاری اصفهان باشد که در کنار جادستمالی، جا قاشق و چنگالی خاتم کاری قرار گرفته باشد می‌تواند ست بسیار زیبایی را به وجود آورد.

  • صفحه شطرنج و تخته نرد خاتم کاری

افرادی که به بازی شطرنج و یا تخته نر علاقه دارند، می‌توانند به سراغ خرید این محصولات بروند.

انواع جعبه شطرنج خاتم کاری

خرید خاتم کاری اصفهان به عنوان هدایای مدیریتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار برود.

  • پرچم خاتم

در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها وجود پرچم یک یا چند ملیت، برند مجموعه‌ها و یا مجموعه‌های حامی از ضروریات شرکت به شمار می‌رود.

برای این پرچم‌ها می‌توان از پایه‌های خاتم کاری شده استفاده کرد و به محل کار زیبایی چند برابر را ارائه داد. علاوه بر این موضوع وجود محصولات خاتم کاری اصفهان باعث ایجاد آرامش خاصی خواهد شد.

  • خودکار خاتم کاری

از دیگر محصولات خاتم کاری اصفهان می‌توان به خودکار خاتم کاری اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید این نوع از محصولات جنس چوب نیستند.

این نوع از خودکارهای لوکس می‌تواند افراد را به نوشتن وسوسه کنند. هدیه دادن خودکار خاتم کاری اصفهان به افرادی اعم از اهل قلم ، شاعران، نویسندگان، کارمندان، دانش آموزان، معلمان، مدیران و افرادی از این قبیل ایده جذابی باشد.

انواع بشقاب مسی خاتم کاری شده

بشقاب مسی خاتم کاری شده از متد های جدید در تولید صنایع دستی هنر خاتم کاری بر روی فلز مس است. انواع بشقاب مسی خاتم کاری شامل لب دالبری و ساده هستند.

بهترین بشقاب مسی خاتم کاری را می توانید در سایت خاتم کاری امیران تبلیغ به صورت خرید عمده بشقاب خاتم کاری مسی سفارش دهید و از تخفیفات ویژه بر خوردار شوید.

استفاده از خاتم کاری در هدایای تبلیغاتی چیست؟

هنر خاتم کاری بر روی دو متریال چوب و مس باعث گردیده انواع ست مدیریتی صنایع دستی لاکچری را از ترکیب دو هنر تولید خاتم کاری روی چوب ( انواع ساعت خاتم کاری اصفهان، انواع قاب قلمزنی و … ) و همچنین خاتم کاری روی متریال فلز مس (انواع گلدان خاتم کاری مسی کشکول خاتم کاری و … ) در جعبه های هارد باکس ترکیب زد و به عنوان نوعی از هدایای تبلیغاتی مدیریتی در سازمان ها و ارگان ها در همایش ها استفاده نمود.

نوعی از تلفیق دو هنر خاتم کاری و میناکاری در بسیاری از هدایای تبلیغاتی ارزان صنایع دستی مدرن و خاص کاربرد فراوانی دارد.

قاب خاتم کاری با پلاک قلمزنی نیز سبکی ترکیبی از هنر لوکس و امضاء دار سایت فروش خاتم کاری است.

انواع خاتم کاری در سایت صنایع دستی خاتم کاری امیران تبلیغ در کنار اطلاعاتی درباره خرید خاتم کاری، فروش خاتم کاری، تولید ظروف خاتم کاری اصفهان، نحوه نگهداری و تمیز کردن خاتم کاری ارایه شده است.

اما از موثرترین عوامل تخریب کننده ظروف خاتم کاری نور مستفیم افتاب است که در هر دو شکل چوبی و فلزی ضررهایی جدی به هنر ساخت خاتم کاری وارد می نماید.

قیمت گلدان خاتم کاری اصفهان

تمامی عزیزانی که به تولید هنر تولید گلدان مسی خاتم کاری اصفهان علاقه دارند، می توانند اطلاعات فنی تولید خاتم کاری را در سایت صنایع دستی خاتم کاری اصفهان مشاهده نمایند.

تمامی هنر لوکس صنایع دستی گلدان خاتم کاری شده اصفهان را می توانید؛ جهت لوکس شدن منازل و دفاتر کار استفاده نمایید.

البته بسیار از صنایع دستی خاتم کاری جنبه کاربردی دارد. در سایت فروشگاهی ما، گلدان خاتم کاری مسی با انواع گلدان های شلغمی یا شکم دار خاتم کاری، گلدان مسی طرح صراحی در سایز های متفاوت دارای قیمت هایی متفاوت هستند. 

خاص ترین مدل گلدان خاتم کاری در اصفهان

در ادامه این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت.

  1. قیمت عمده ظروف خاتم کاری
  2.  خرید اینترنتی ظروف خاتم کاری
  3.  لیست قیمت ظروف خاتم کاری
  4.  ساعت خاتم کاری اصفهان
  5.  تابلوهای قلم زنی با قاب خاتم کاری

اما قیمت گلدان خاتم کاری مسی بر اساس میزان متریال خاتم، متفاوت است. کارگاه تولیدی خاتم کاری تماما” در شهر اصفهان دایر است.

لذا قیمت گلدان خاتم کاری را می توان گزینه ای مناسب در سایت فروشگاهی و تولید کننده خاتم کاری امیران تبلیغ جستجو نمود.

خلق اثاری جدید از خاتم کاری توانسته قسمت اعظمی از بازار تهران را به فروش تخصصی صنایع دستی خاتم کاری مسی و چوبی به خود اختصاص دهد.

در ادامه لیستی از پر طرفدارترین محصولات خاتم کاری در اصفهان را برای شما همرهان عزیز قرار مدهیم.

خرید اینترنتی خاتم کاری

هنر خلاقانه و لوکس خاتم کاری در اصفهان در ردیف صنایع دستی جذاب، شکیل و بسیار فرایند پر زحمتی دارد.

فروش جدیدترین مدل از ظروف خاتم کاری توسط سایت و فروشگاه خرید اینترنتی خاتم کاری بهترین معرف این مدل صنایع دستی در بازار خاتم کاری خواهد بود.

ساخت ظروف خاتم کاری مسی در فرایند های گوناگونی انجام می گردد و در بسته بندی مخصوص خاتم کاری از جعبه های چوبی بزرگ و جعبه های هارد باکس استفاده می گردد.

ست مدیریتی رومیزی خاتم کاری

ست میز اداری خاتم کاری اصفهان سبکی از هدایای تبلیغاتی خاتم کاری شده است که با بسته بندی لوکس و مدرن هارد باکس در بازار به فروش می رسد. ست مدیریتی، رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه در بین سازمان ها است.

مرغوبیت و کیفیت عالی در تولید ظروف خاتم کاری دلیلی بر وجود 2885 عدد کارگاه های فعال در زمینه تخصصی تولیدات خاتم کاری مسی و چوبی می باشند.

ست جاخودکاری، سرکلیدی و خودکار خاتم p12

شکلات خوری خاتم کاری اصفهان

انواع شکلات خوری مسی خاتم کاری به دو شکل پایه دار و بدون پایه، سبکی مدرن از هدایای تبلیغاتی خاص صنایع دستی است که در بسته بندی های لاکچری و جذاب صنایع دستی قرار می گیرند و به دو شیوه کاربردی و تزئیناتی مورد استفاده در منازل و دفاتر کار قرار می گیرند.

سایت فروشگاهی شکلات خوری خاتم کاری مسی از مرغوب ترین کیفیت خاتم در ساخت و تولید شکلات خوری خاتم کاری استفاده کرده است و همراه با تخفیفات ویژه صنایع دستی خاتم کاری را عرضه می نماید.

انواع شکلات خوری خاتم کاری

  1. شکلات خوری 8 ضلعی خاتم کاری اصفهان
  2. شکلات خوری شش ضلعی خاتم کاری
  3. شکلات خوری پایه دار مسی خاتم کاری شده
  4. شکلات خوری خاتم کاری بدون پایه

قیمت خرید شکلات خوری خاتم کاری در تهران در سایت خاتم کاری امیران تبلیغ و همچنین تولید انواع شکلات خوری در تهران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فروش شکلات خوری در تهران به صورت عمده با فرمول های ارائه شده در سایت تولید کننده خاتم کاری در تهران کاملا” واضح است.

شکلات-خوری-بزرگ-خاتم-کاری-با-سه-محفظه-مجزا

تابلو خاتم کاری اصفهان

تولید قاب خاتم کاری اصفهان در تهران با توجه به نوع مصرف خاتم کاری تولیداتی متفاوت و همچنین قیمت متغیری خواهد داشت.

سایت خرید قاب خاتم کاری در تهران می تواند راه حلی مناسب در کسب اطلاعات، قیمت، مشخصات فنی، ابعاد و توضیحات قاب خاتم کاری به صورت کاملا” شفاف ارائه شده است.

انواع قاب خاتم کاری اصفهان و شیراز

  1. تولید انواع قاب خاتم کاری و کاربرد در صنایع دستی قلم زنی
  2. تولید و ساخت خاتم کاری و استفاده در لوح های تقدیر نامه ها
  3. فروش قاب خاتم کاری به منظور تولید ساعت میناکاری و ساعت خاتم کاری
  4. فروش تخصصی قاب خاتم کاری و کاربرد ان در نقاشی های مینیاتور

قاب خاتم با سایز 21 * 30 یکی از پر فروش ترین قاب های خاتم کاری است که موارد کاربردی ان در قاب لوح تقدیر نامه ها می باشد.

تابلو گلدان فیروزه کوبی و خاتم کد S12

قیمت خودکار خاتم کاری

قیمت خودکار خاتم کاری در سایت خرید خودکار خاتم کاری در بیش از 25 مدل متفاوت مشخص شده است.

اما با فرمول قیمت خودکار خاتم کاری بر اساس نوع جنس خودکار خاتم و تکنیک تولید خاتم روی خودکار بستگی دارد.

البته بسته بندی خودکار خاتم کاری با انواع جعبه های لوکس چوبی و جعبه های جیر امکان پذیر است.

انواع خودکار خاتم کاری

برخی سوالات متداول در مورد خودکار خاتم کاری

  • خودکار خاتم کاری اصفهان چیست؟
  • موارد کاربردی خودکار خاتم کاری چیست؟
  • تولید خودکار خاتم کاری اصفهان چگونه است؟
  • چگونه می توان مرغوبیت خودکار خاتم کاری را تشخیص داد؟
  • نحوه نگهداری انواع خودکار خاتم کاری چگونه است؟
  • قیمت خودکار خاتم کاری بر چه اساسی تعیین می گردد؟
  • سایت فروشگاه اینترنتی خرید عمده خودکار خاتم کاری در تهران
  • کارگاه تولید خودکار خاتم کاری در تهران کجاست؟
  • فروش عمده خودکار خاتم کاری بر چه اساسی است؟

 

تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری

انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری اصفهان ، ترکیبی جدید از دو سبک از صنایع دستی اصفهان، که کالایی لوکس و بسیار کاربردی می باشد ، تولید شده است.

انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری شده را می توان در هدایای تبلیغاتی لاکچری و جالب در تهران خریداری نمود. و در دفاتر کار و منازل از ان ها استفاده نمود.

این ترکیب از قدیمی ترین هنرهای سنتی ایرانی به شمار می رود. خرید عمده انواع تابلو قلم زنی با قاب خاتم کاری در سایت فروشگاهی صنایع دستی خاتم کاری همراه با مشاوره رایگان در دسترس خریداران قرار دارد.

قیمت تابلو قلم زنی با قاب خاتم کاری بر اساس ابعاد پلاک مسی و ابعاد قاب چوبی که بر روی ان هنر خاتم کاری انجام شده مشخص می گردد.

فروش تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری در تهران از طریق سایت صنایع دستی اصفهان امکان پذیر است.

تابلوی دیواری قلمزنی مسی 24×30 سانتیمتری

جا قلمی خاتم کاری

انواع جا قلمی رومیزی خاتم کاری از جمله شیک ترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان است.

جا قلمی خاتم کاری را می توان بر روی انواع میز های پرسنلی، میز دانش اموزی و میزهای اداری و .. استفاده نمود. برخی از جا قلمی های خاتم کاری دارای فضای مناسب جهت قرار گرفتن کاغذ یادداشت را دارند.

انواع شکل هندسی جا قلمی خاتم کاری اصفهان ( لوزی، مستطیل، هشت ضلعی، شش ضلعی و مربع ) تولید می گردند که می تواند تمامی سلیقه های این سبک از تولید صنایع دستی خاتم کاری را پوشش دهد.

قیمت جا قلمی رومیزی خاتم کاری نسبت به سبک های مشابه خارجی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سایت فروش جا قلمی خاتم کاری شده اصفهان بیش از 58 مدل متنوع با ارزان ترین قیمت ها را به شما معرفی می نماید.

قلمدان-چوبی-خاتم-کاری-شده-با-درب-لولایی

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری

جعبه های خاتم کاری به شکل های متفاوت و بر اساس مصارف خانواده ها تولید می گردند.

اما یک نمونه از جعبه خاتم کاری اصفهان جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری است. 95 درصد از ظروف خاتم کاری اصفهان کاربرد های مصرفی دارند و در هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی بسیار پر طرفدار است.

مرغوبیت و کیفیت انواع جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری شده با بهترین جنس تولید می گردد.

جعبه-دستمال-کاغذی-خاتم-کاری-با-نقلشی-اسلیمی

قیمت جعبه دستمال کاغذی بسیار ارزان قیمت بوده، سایت فروشگاهی جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان دارای بیش از 25 مدل از خاتم اعلاء و با کیفیت اصفهان و شیراز است.

خرید عمده جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری شده در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی امیران تبلیغ با تخفیفات ویژه بر اساس تعداد در اختیار علاقه مندان قرار داده می شود.

کف جعبه خاتم کاری دستمال کاغذی به صورت کشویی بوده تا بتوان به راحت ترین شکل ممکن دستمال کاغذی را تعویض نمود.

بررسی تاریخچه هنر خاتم کاری

وقتی صحبت از مهم ترین و نفیس ترین صنایع دستی ایران می شود، همیشه خاتم کاری اصفهان در رتبه های اول فهرست آثار هنری ارزشمند قرار می گیرد.

 اگر به دقت یک ظرف خاتم را مشاهده کنید متوجه ظرافت و زیبایی این کار دستی شگفت انگیز می شوید که قطعا نشان دهنده ی حوصله و توجه زیاد استاد خاتم ساز است.

قدمت خاتم کاری در ایران به دوره سلجوقیان و حتی قبل تر از آن یعنی دوره دیلمیان می رسد و ابداع آن در شهر شیراز بوده است.

 اما مورخان تکامل و توسعه ی این هنر زیبا را به دوره ی صفویه و به شهر اصفهان نسبت داده اند. شاهکارهای قابل توجهی از خاتم کاری در شهر شیراز، اصفهان، اردبیل، تهران و غیره یافت شده است.

 از میان آنها می توان به منبر و سقف مسجد جامع عتیق شیراز، منبر چوبی مسجد لنبان اصفهان، مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی در اردبیل و درهای آینه کاخ گلستان اشاره نمود.

در دوره زندیه که شیراز پایتخت ایران بود، خاتم کاری مجددا در این شهر رونق گرفت و جمعی از هنرمندان خاتم ساز در شیراز گرد هم آمدند.

تاریخچه خاتم کاری اصفهان | امیران تبلیغ

یک نکته جالب دیگر در تاریخچه خاتم کاری تاثیر حمله مغول در تکامل این محصولات است.

در اصل چیزی که ما الان به عنوان هنر خاتم سازی می شناسیم از قرن هجدهم تا کنون رواج پیدا کرده است که به شکل مثلث های کوچک روی سطوح اشیا چسبانده می شود.

 این درحالی است که قبل از قرن هفدهم به جای مثلث از مربع استفاده می شد. به این ترتیب هنرمندان خلاق ایرانی با الهام گرفتن از سبک و روش چینی ها آثار بهتر و جذاب تری را خلق نمودند.

معرفی برترین هنرمندان خاتم کاری ایران

همانطور که گفته شد خاتم کاری اصفهان در دوره صفویه شکوفا شده است.

در آن زمان هنرمندانی از سراسر ایران به اصفهان آمدند و برای احیای هنرهای فراموش شده ی کشور همچون هنر نفیس خاتم کاری تلاش زیادی کردند.

همچنین از هنرمندان خواسته شد تا بناها و اماکن مقدس را با هنرهایی مثل منبت کاری، کاشی کاری، خاتم کاری اصفهان و سایر فعالیت های خود آباد کنند.

پروفسور محمد غفاری، فردی بود که با تلاش های خود به تاسیس مدرسه صنایع مستظرفه در سال 1908 میلادی در آغاز دوران پهلوی کمک زیادی کرد.

این هنرستان توانست بار دیگر هنرهای دستی را شکوفا کند و پس از آن کارگاه‌های صنایع دستی زیادی در وزارت فرهنگ سابق تأسیس شد.

برخی از برترین هنرمندان خاتم کاری اصفهان و شیراز که نام آنها در تاریخ پرشکوه خاتم کاری ایران با افتخار ثبت شده است عبارتند از:

  • مرحوم استاد عبدالعلی گلریز‌خاتمی

  • استاد عباس خاتمی فرد

  • مرحوم استاد مهدی ناطق پور و پسرشان استاد علی ناطق پور

  • استاد یوسف قنبری

پرفروش ترین محصولات خاتم کاری در اصفهان | امیران تبلیغ

مهم ترین ویژگی های محصولات خاتم کاری اصفهان

  • سطح کار باید کاملا صاف باشد و هیچ جای خالی از خاتم وجود نداشته باشد.
  • رنگ محصول و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن باید یکنواخت باشد.
  • محصول خاتم کاری اصفهان نباید به مرور زمان تغییر رنگ یا تغییر شکل دهد.
  • نباید هیچ گونه ترمیم‌کاری‌ یا بتونه‌کاری‌ روی سطح کار قابل تشخیص باشد.
  • تمامی گل‌ها و اشکال هندسی و همینطور زوایا و اضلاع باید قرینه باشند

راهنمای خرید محصولات خاتم کاری در اصفهان

در صورتی که شما قصد خرید انواع خاتم کاری در اصفهان را دارید به این نکته توجه داشته باشید این محصولات به دلیل ساخت خاص و متفاوتی که با دیگر صنایع دستی دارند بسیار ارزشمندتر از آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

این نوع از صنایع دستی که به نام Inlaid Work معروف شده‌اند به محصولات مختلفی تقسیم بندی شده است که در اشکال منظم هندسی و یا چند ضلعی‌های منظم از 3 الی 10 ضلعی تقسیم بندی شده‌اند.

در هنگام خرید خاتم کاری اصفهان بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید رضایت کامل را داشته باشید:

  • رعایت شدن تقارن

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که شما در هنگام خرید ظروف خاتم کاری اصفهان باید به آن توجه داشته باشید، رعایت شدن طرح قرینه اشکال هندسی بر روی ظروف می‌باشد.

رعایت نکردن این امر که یکی از اصلی‌ترین وجه‌های این ظروف به شمار می‌روند نشانه بی کیفیت بودن محصولات خواهد بود.

  • صیقلی و صاف بودن سطح

 در هنگام خرید محصولات خاتم از مرکز خاتم کاری در اصفهان بهتر است بر روی کارها دست بکشید تا از صاف بودن و صیقلی بودن کامل آن اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که در پشت محصولات برجستگی و یا بیرون زدگی دیده شود نشانه خاتم کاری نامرغوب می‌باشد.

  • رنگ آمیزی اصولی

در هنگام خرید محصولات خاتم کاری در اصفهان را دارید بهتر است به رنگ آمیزی آن‌ها توجه داشته باشید تا به هیچ وجه از طرح و نقوش بیرون نزده باشد و یا درهم ریختگی دیده نشود.

راهنمای خرید انواع محصولات خاتم کاری اصفهان

  • پر بودن تمام فضاها بر روی محصولات خاتم کاری شده

در مرکز خاتم کاری در اصفهان اساتید در هنگام تولید محصولات خود در بین مثلث‌های ظروف خاتم کاری شده را با استفاده از بتونه کاری پر خواهند کرد تا هیچ فضای خالی بین آن‌ها دیده نشود.

به این نکته توجه داشته باشید که محصولات با کیفیت خاتم کاری در اصفهان باید کاملاً هم سطح با طرح‌های مثلث آن‌ها باشند و برجستگی بر روی آن‌ها دیده نشود.

  • اندازه نقوش و طرح‌ها

در هنگام خرید این محصولات برای آن که بتوانید تشخیص دهید که خاتم کاری مرغوب و اصیل است بهتر است به اندازه نقوش و طرح‌های بر روی ظروف توجه داشته باشید.

این طراحی‌ها هر چه ریزتر و ظریف‌تر کار شده باشند به معنای حرفه‌ای بودن ظروف است و ارزش هنری آن‌ها بسیار بالاتر خواهد بود.

  • آستر از جنس چسب سریشم

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما با خرید از مرکز خاتم کاری در اصفهان می‌توانید از مرغوب بودن محصولات خود مطمئن شوید.

امیران تبلیغ تمامی محصولات خاتم کاری شده خود را در بالاترین کیفیت برای مشتری‌های خود ارائه داده است.

  • لاک کاری حرفه‌ای

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که شما در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید لاک کاری سطح ظروف خاتم کاری اصفهان می‌باشد.

لاک کاری بر روی این ظروف باعث می‌شود که ظروف براق‌تر و زیباتر از قبل دیده شود که در هنگام لمس ظروف این امر کاملاً مشخص خواهد بود.

در صورتی که بر روی ظروف خاتم کاری در اصفهان لاک کاری نشده باشد، در اثر گرما و نفوذ رطوبت از بین خواهند رفت.

  • وزن محصول

همان طور که در بالاتر اشاره شد خاتم کاری بر روی مس و یا برنج صورت می‌گیرد. در نتیجه ظروف خاتم کاری نباید وزن پایینی داشته باشند. در صورتی که وزن آن‌ها پایین باشد ساخت آن‌ها مرغوب نبوده است.

  • شناسنامه

بهتر است در هنگام خرید این محصولات علاوه بر توجه به قیمت ظروف خاتم کاری اصفهان به داشتن شناسنامه آن‌ها نیز توجه داشته باشید.

کلیه صنایع دستی با توجه به شناسنامه‌هایی که دارند شناخته می‌شوند. در این شناسنامه اطلاعات مهمی اعم از شخص سازنده، مکان ساخت و مواد تشکیل دهنده آن ارائه داده شده است.

امیران تبلیغ با دارا بودن سال‌ها تجربه مفید و رضایت بالای مشتری‌ها در زمینه فروش انواع محصولات خاتم کاری به عنوان هدایای نفیس تبلیغاتی و قیمت‌های مقرون به صرفه توانسته است اطمینان بسیاری از عزیزان را کسب کند.

4.5/5 - (129)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

امیران تبلیغ