برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

هدیه صنایع دستی خاتم کاری

هدیه صنایع دستی خاتم کاری
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

همانطور که می دانید خاتم کاری یکی از مشهورترین و محبوب ترین صنایع دستی ایران به شمار می رود که دارای ارزش هنری فوق العاده زیادی است. هنر زیبا و فاخر خاتم سازی یک هنر بسیار قدیمی در ایران است که ابتدا در شیراز و بعد از آن در اصفهان رواج پیدا کرده است. در تکنیک ساخت خاتم، سطح اشیای چوبی با مثلث های کوچک و ظریف از جنس عاج، چوب های مختلف ، استخوان و فلزات تزئین می گردد. با توجه به محبوبیت محصولات خاتم در میان عموم مردم ایران و حتی جهان، خرید ست هدیه صنایع دستی خاتم کاری یک انتخاب عالی برای مناسبت های گوناگون رسمی و غیر رسمی است.

فروشگاه امیران تبلیغ در حال حاضر طیف وسیعی از انواع ست هدیه صنایع دستی خاتم کاری از جمله ساعت خاتم، جعبه خاتم، جا دستمال کاغذی خاتم کاری ، شکلات خوری خاتم کاری و غیره را برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته است. علاوه بر این شما می توانید انواع جعبه های چوبی خاتم همچون جعبه پذیرایی خاتم ، جعبه دمنوش خاتم ، جعبه تی بگ خاتم و جعبه های کاربردی دیگر را از این فروشگاه خریداری نمایید. این محصولات در یک جعبه بسته بندی صنایع دستی نفیس همچون جعبه هارد باکس به مشتریان تحویل داده می شوند.

شایان ذکر است در این فروشگاه به جز هدیه صنایع دستی خاتم کاری انواع ست هدیه صنایع دستی فیروزه کوبی ، میناکاری ، مس و خاتم ، مس و پرداز، الماس تراش و غیره نیز موجود است. جهت دریافت مشاوره خرید حتما با ما تماس بگیرید.

انواع ست هدیه صنایع دستی خاتم کاری در فروشگاه امیران تبلیغ

  • ساعت دیواری خاتم

هنگام تهیه یک هدیه صنایع دستی خاتم کاری حتما به انواع مدل های ساعت دیواری خاتم توجه کنید. این ساعت ها علاوه بر زیبایی خاصی که به محیط پیرامون خود می بخشند، یک وسیله کاربردی و لازم برای نشان دادن ساعت در طول روز به شمار می روند. تهیه ساعت دیواری خاتم به عنوان هدیه صنایع دستی خاتم کاری برای مدیران، مشتریان و اعضای خانواده پیشنهاد می شود.

انواع ساعت دیواری خاتم در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ با تجربه و شور و عشق، طی چندین پروسه برای مشتریان عزیز طراحی و تولید شده اند. برخی از محصولات ساعت دیواری خاتم ما که به عنوان هدیه مناسب هستند، عبارتند از:

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S11

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S14

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S13

  • ست میز اداری خاتم

انواع ست اداری خاتم در فروشگاه امیران تبلیغ شامل قلمدان خاتم، خودکار خاتم، جا یادداشتی خاتم، جا خودکار خاتم و غیره است. این ست یک هدیه تبلیغاتی نفیس برای مشتریان خاص از جمله مدیران شرکت ها خواهد بود. زیبایی و اصالت ست میز اداری خاتم به فضای اداری شرکت و همینطور میز کار شما جلوه خاصی می دهد. برخی از انواع ست میز اداری خاتم در فروشگاه امیران تبلیغ عبارتند از:

ست رومیزی مدیریتی نفیس خاتم کاری کد Set-1642

ست رومیزی کارمندی خاتم کاری کد Set-1643

ست رومیزی خاتم کاری کد Set-1655

  • سطل و جا دستمال کاغذی خاتم کاری

ست هدیه صنایع دستی کاربردی و فوق ‌العاده زيباي سطل و جا دستمال کاغذی خاتم کاری جلوه‌ بسیار خاص و ایده آلی به دکوراسیون و فضاي سالن پذیرایی شما مي ‌بخشد. این ست برای هدیه دادن و یا پذیرایی از مهمان ها بسیار مناسب و شیک است. جدیدترین محصولات ست هدیه صنایع دستی سطل و جا دستمال کاغذی خاتم کاری در فروشگاه امیران تبلیغ  عبارتند از:

سطل و جا دستمال کاغذی خاتم کاری

جاکاردی و سطل و جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری

  • شکلات خوری خاتم

شکلات خوری خاتم کاری یکی دیگر از محصولات محبوب و پرفروش خاتم در این فروشگاه است. این محصول جزو صنایع دستی تزئینی-کاربردی به شمار می رود. شکلات خوری خاتم یک هدیه عالی برای علاقه مندان به شکلات و شیرینی است. شکلات خوری خاتم در رنگ ها و مدل های مختلف تولید شده و زینت بخش میز پذیرایی شما خواهد بود. برای خرید شکلات خوری خاتم به عنوان هدیه این محصولات را به شما پیشنهاد می کنیم:

شکلات خوری خاتم کاری هشت گوش کد Gh-1424

شیرینی و گز خوری خاتم کاری کد Shi-1521

شکلات خوری خاتم کاری کوچک کد Gh-1423

شکلات خوری خاتم کاری و دیوان حافظ کدGh-1418

  • جعبه خاتم کاری

جعبه خاتم کاری نه تنها می تواند برای محافظت و نگهداری وسایل گوناگون از جمله طلا و جواهرات مورد استفاده قرار بگیرد، بلکه برای بسته بندی محصولات صادراتی نظیر زعفران و همینطور کادو دادن سکه و طلا در جشن ها نیز بسیار کاربرد داد. البته ابعاد این جعبه ها بسیار متفاوت بوده که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. مثلا جعبه خاتم کاری برای نگهداری از قرآن از ابعاد بزرگتری نسبت به جعبه خاتم زعفران برخوردار است. شما می توانید این جعبه ها را به عنوان هدیه یا جعبه هدیه تهیه کنید. برای خرید جعبه خاتم کاری به عنوان هدایای تبلیغاتی و سازمانی پیشنهاد می کنیم به این محصولات سر بزنید:

جعبه طلا و جواهرات خاتم کاری کد Jab-1787

جعبه هدیه زعفران کد Jab-1783

جعبه سکه خاتم کاری کد Jab-1781

شما می توانید انواع جعبه های چوبی خاتم همچون جعبه پذیرایی خاتم ، جعبه دمنوش خاتم ، جعبه تی بگ خاتم ، جعبه زعفران خاتم، جعبه ساعت خاتم و جعبه های کاربردی دیگر را از این فروشگاه خریداری نمایید. این محصولات در یک جعبه بسته بندی صنایع دستی نفیس همچون جعبه هارد باکس به مشتریان تحویل داده می شوند.

  • گلدان خاتم

گلدان خاتم معمولا به همراه انواع دیگر ست هدیه صنایع دستی مانند شکلات خوری خاتم و غیره در یک جعبه بسته بندی صنایع دستی مخصوص (جعبه هارد باکس) در این فروشگاه عرضه می شود. گلدان خاتم در ابعاد و طرح های گوناگون موجود بوده و هدیه ای عالی برای خاص پسندان است. برای خرید انواع گلدان خاتم به عنوان هدایای تبلیغاتی و سازمانی پیشنهاد می کنیم به این محصولات سر بزنید:

گلدان مسی خاتم کاری با کد ۲۱۷

هدیه صنایع دستی گلدان خاتم کاری با جعبه نفیس کدGh-1421

گلدان خاتم کاری با جعبه کد ZK7

خرید انواع گلدان و تندیس مس و خاتم

ویژگی های هدیه صنایع دستی خاتم کاری

برای خرید یک هدیه صنایع دستی خاتم کاری باکیفیت و اصیل حتما به این موارد توجه کنید:

– هنگام خرید محصولات خاتم حتما به نقش ها و مثلث های خاتم توجه کنید، هر چه این نقش ها کوچک و ریزتر باشند ، کیفیت و ارزش و زیبایی محصول بیشتر است.

– هدیه صنایع دستی خاتم باید از چوب الوان با رنگ طبیعی تهیه شده باشد و در آن در درجه اول از فلزاتی همچون طلا و نقره و در درجه دوم از برنج ، مس، آلومینیوم، عاج، صدف یا انواع چوب استفاده شده باشد.

–  شما نباید روی سطح کار هیچ گونه فاصله ای بین برش ها و محل اتصالات مشاهده نمایید.

– بهتر است از بتونه برای پر کردن فواصل محصول استفاده نشده باشد و یا حتی الامکان دیده نشود.

– نقوش کار شده روی سطح هدیه صنایع دستی خاتم کاری باید کاملا قرینه و مساوی باشند و نقش یا طرحی ناکامل نباشد.

– تمام سطح خاتم باید از ضخامت یکسان برخوردار باشد.

– سطوح کار حتما باید با لاک مخصوص یا پلی استر پوشانده شده باشد وگرنه در صورت تماس با رطوبت و هوا خیلی سریع پوسیده و از بین می رود.

– اگر هدیه خاتم مورد نظر شما به صورت قاب است باید از ایستایی آن مطمئن شوید.

– جعبه های خاتم کاری برای هر 15 سانتی متر به یک لولا به صورت لولای مخفی نیاز دارند. در خصوص جعبه های خاتم درب دار هم توجه کنید که دو قطعه دقیقا بر روی هم جفت شوند.

برای خرید انواع ست هدیه صنایع دستی خاتم کاری اصل و باکیفیت پیشنهاد می کنیم حتما به محصولات خاتم فروشگاه امیران تبلیغ در این لینک مراجعه کنید.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ