برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

سفارش تابلو معرق

آنچه در این مطلب می‌ خوانید

سفارش تابلو معرق به شرایط سلیقه ای بستگی دارد که می تواند طرحی از آیه های مذهبی ، جملات دانشمندان و اشعار بزرگان باشد. معمولا زمان خرید تابلو معرق با چند مدل رو به رو می شویم. مدل اول تابلو معرق کاشی ، دوم تابلو معرق بشقاب میناکاری ، سوم قاب معرق کاری چوبی و گلدان های میناکاری، چهارم تابلو معرق کاری تمام چوبی رنگ و پلی استر شده.بابت سفارش تابلو معرق به صورت عمده، سعی کنید که راحت طلب نباشید.

زمانی میتوانید در اوج پیشرفت قرار بگیرید که تمام وقت در فکر خرید سفارش تابلو معرق به صورت عمده باشید.هر روز برای بهبود راه کارهای کلیدی خرید عمده قاب معرق تلاش مستمر داشته باشید.فکر های بزرگ از (( سفارش تابلو معرق )) در سر داشته باشید تا به ثروت بیشتری دسترسی پیدا کنید.در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ بیش از 350 عدد در حال حاضر مدل های متفاوت تابلو معرق کاری طراحی و همراه با بسته بندی های نفیس تولید شده است.فروش تابلو معرق اصفهان در نقش های کاشی کاری بسیار مناسب تر از دیگر مدل تابلو معرق می باشند

ساخت تابلو های معرق یک هنر سنتی ایرانی است که در آن از ترکیب قطعات چوبی به شکل هندسی یا نقوش گلی بر روی یک پایه استفاده می‌شود. البته که امروزه این تابلو ها با متریالی مانند کاشی نیز تولید می شوند. این قطعات چوبی با دقت بالا و توسط استاد کاران این حرفه برش داده می‌شوند و به شکل موزاییک های چوبی در امتداد هم به یک پایه چسبانده می‌شوند.

هنر تابلو معرق به دقت و صبر و تجربه بسیاری نیاز دارد و معمولاً با الگوهای هندسی یا نقوش طبیعی زیبا تزئین شده است. این هنر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است و نمونه‌های آن به عنوان تابلو های هنری لوکس و زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

.در واقع یکی از شیک ترین متد های خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه که از نام صنایع دستی برخوردار می باشند و در ضمن از هدایای تبلیغاتی ارزان به حساب می ایند. همین تابلو معرق کاشی می باشند.در واقع یکی از وجه تشابهات معرق کاری بر روی قاب کاشی کاری و معرق کاری قاب های چوبی در شیوه تولید تابلو معرق، طرح و نقش هایشان است که از ترکیب قطعات رنگین جنس مورد نظر شکل میگیرند.

از نمونه های بارز تلفیق تابلو معرق چوب و کاشی کاری یک نمونه (درب) باقی مانده از دوران صفویه نشان از ترکیب هنر صنایع دستی دارد و هم اکنون در موزه اصفهان گردی نمایش داده میشود. اما سابقه تاسیس اولین مرکز اموزشی معرق کاری در ایران در ابتدا در شهر بزرگ تهران در سال 1309 با کمک استاد بزرگ هنر معرق کاری ( حسین طاهرزاده بهزادیان ) و گروهی از قاب سازان ان دوران تشکیل و راه اندازی گردید.با نام مستظرفه بنیان گذاری و تا کنون ادامه دارد.جهت خرید عمده تابلو معرق چوب، تابلو معرق بشقاب میناکاری، تابلو معرق کاشی و حتی سفارش های اختصاصی در طراحی قاب های معرق با واحد فروش صنایع دستی انلاین امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید.

سابقه معرق کاری

معرق در معنای کلامی ( هر چیز رگه دار و تکه تکه را معرق گویند ). اما در عصر کنونی تفاوت های زیادی پیدا کرده است. به هنری که از دور بری چوب و پاشش رنگ و پلی استر تشکیل شده باشند معرق کاری گویند. اما ترکیب قاب معرق با بشقاب میناکاری، یک ترکیب منحصر به فرد در صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی ایجاد نموده است. همچنین از تطبیق تابلو معرق کاری با هنر شایسته کاشی کاری نمونه ای از برجسته کاری ارزشمند خلق گردید.

بدون شک ترکیب دیوارکوب معرق کاری و میناکاری، همچنین تلفیق تابلو معرق کاری و بشقاب مینا کاری و گلدان میناکاری، ترکیب معرق کاری و کاشی کاری نمونه هایی از رابطه مشترک با ریشه ای کهن است.به عنوان نمونه می توان کارهای معرق کاری از گنبد های شوش که در زمان ایلخانیان ساخته شده است؛ نام برد.این گنبد نمونه ای بارز از ساده ترین شکل ممکن از معرق کاشی کاری می باشد.

معرق کاشی کاری و معرق چوبی در زمان مغول نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، چنانچه در دوران صفویه معرق کاری به اوج و شکوفایی خود رسید به طوری که اثار بسیار ارزشمندی همچون سر دره بازار قیصریه و بدنه های بازار، نمونه های بارز از کاشی و معرق کاری می باشد.

در دوران قاجاریه اندک نمونه هایی از معرق کاری به چشم میخورد.اما نقش هایی که هم اکنون در معرق کاری استفاده میگردد هنوز بر گرفته از همان دوران میباشند، نقش های قاب های معرق کاری با طرح های اسلیمی،ختایی و تذهیب که همچنان بر روی معرق کاشی کاری نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید تابلو معرق کاشی

یکی از پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی، تابلو معرق کاشی کاری به دلیل ارزان بودن و نام صنایع دستی همراه با بسته بندی های فوق العاده نفیس می باشد. اما ترکیب شدن قاب معرق رنگی چوبی و معرق کاشی چشم نوازی و زیبایی فوق العاده ای خلق نمود.در طی سالیان، معرق کاری چوبی رنگی و تابلو معرق مینا کاری همپای حرکت زمان پیشرفت های ارزنده ای کرد و تحولات و نو اوری های مختلفی در طراحی معرق پدیدار شد.

در مورد حرفه ( فروش تابلو معرق کاشی ) بسیار جدی عمل نمایید. از همین امروز تصمیم به فروش عمده تابلو معرق کاشی بگیرید. اراده کنید یکی از بزرگترین مارک های پر فروش قاب های کاشی کاری باشید.

همیشه در همه حال نظر مشتری را از خرید قاب کاشی کاری جلب نمایید.بابت اشنایی بیشتر در فروش محصولات صنایع دستی ( هدایای تبلیغاتی اصفهان ) در سیر تکاملی زمان و با مسیر حرکت های نو اوری در زمینه طراحی هنرهای ماندگار قاب معرق کاری چوبی ، معرق کاشی، ترکیب معرق چوب رنگی و بشقاب های میناکاری، تلفیق هنر تابلو معرق کاری و انواع گلدان میناکاری در سامانه انلاین صنایع دستی جستجو فرمایید.

فضای مناسب در تابلو معرق کاشی جهت حک لوگو و همچنین بسته بندی های نفیس، این مدل محصولات صنایع دستی اصفهان ( هدایای تبلیغاتی اصفهان)) و همچنین به دلیل پایین بودن قیمت، معرق کاشی کاری به یک مدل از پر فروش ترین محصولات تبدیل شده است.

دست نوشته های ایه های مذهبی مانند وان یکاد … بر روی تابلو معرق کاشی نمونه بارز از تیراژ عمده فروشی این کالاها به شمار میروند. با امیران تبلیغ در یادها جاودانه شود. ترکیب سنگ های دست نوشته همراه با ایه های مذهبی چهار قل با قاب معرق کاشی کاری یک مدل از هدایای تبلیغاتی ارزان و پر فروش ترین کالا در شهر تهران به حساب میروند.

سفارش تابلو معرق چوب

تابلو های معرق چوبی یکی از انواع بسیار پر طرفدار در صنایع دستی کشور مان محسوب می شود. علاوه بر این این گونه تابلو ها جنبه کادویی نیز دارند و بسیاری به عنوان هدیه آن ها را تهیه می کنند.

شما نیز می‌ توانید تابلو های معرق چوبی بسیار زیبا و منحصر به فردی برای خود داشته باشید. برای سفارش تابلو معرق ، شما می‌توانید به سایت امیران تبلیغ مراجعه کرده و پس از انتخاب طرح مدنظر خودتان با خیال راحت آن را سفارش دهید. و یا به صنعتیان ماهری که در این هنر تخصص دارند مراجعه کنید این صنعتیان می‌توانند با شما همکاری کنند تا یک طرح و الگوی مناسب برای تابلو معرق شما ایجاد کنند.

برای سفارش تابلو معرق چوبی ، مراحل زیر را دنبال کنید :

  • تعیین طرح

در ابتدا طرح مد نظر خودتان را از بین عکسهای موجود در سایت یا فروشگاه انتخاب کنید که این طرح ها می‌ تواند مانند یک الگوی هندسی، نقش‌های گلی یا حتی بصورت خوشنویسی باشد.

  • انتخاب چوب

پس از مشورت با افراد مطلع یا کارشناس واحد فروش مد نظرتان چوب مناسب برای تابلو خود انتخاب کنید. چوب های مختلفی از جمله گردو، عناب یا نارنج برای این منظور مناسب هستند.

  • برش و معرق‌ کاری

صنعتیان توانمند و ماهر تکه‌ های چوبی را با دقت برش می‌ دهند و سپس آن ها به شکل معرق بر روی پایه اصلی چسبانده می‌شوند.

  • پولیش و تکمیل

استاد کاران تکه‌ های چوبی برش خورده را پس از چسباندن به پایه اصلی سنگ می‌ زنند تا زبری های سطح چوب گرفته شود و سطح صافی ایجاد شود. سپس پوشش طبیعی یا لاک بر روی تابلو اعمال می‌شود تا سطح چوب براق شده و زیبایی چوب به بهترین شکل بیان شود.

برای سفارش تابلو معرق چوبی مطابق با سلیقه و فضای خود،به فروشگاه های آنلاین و یا کارگاه هایی که در این زمینه وجود دارند مراجعه کنید و طرح مورد نظرتان را به واقعیت تبدیل کنید. این قطعات هنری زیبا و منحصر به فرد می تواند کالای تزئینی مناسبی برای منزل یا محل کار شما باشد.

شاید برای شما مفید باشد : ویژگی‌ های یک تابلوی معرق باکیفیت

خرید تابلو معرق وان یکاد

چرا مشتری باید خرید تابلو معرق و ان یکاد را در قالب قاب معرق به عنوان بهترین مدل از هدایای تبلیغاتی سازمانی انتخاب نماید؟ یک سری از واقعیت هایی در ارتباط با فروش و حتی خرید قاب های معرق در دانسیته فروش از اهمیت خاصی برخودار می باشند که به اختصار به برخی از ان شرایط فروش قاب معرق وان یکاد میپردازیم.نباید فراموش کرد در عصر کنونی تعداد فروشندگان محصولات صنایع دستی ( هدایای تبلیغاتی ، قاب معرق ) بیشتر از خریداران می باشند.

فرایند فروش تابلو معرق وان یکاد در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگری امری پیچیده تر و تخصصی تر شده است، لذا تفاوت یک فروش بهتر کیفیت و مرغوبیت،تنوع بیشتر، اشنایی با فرایند تولید و از همه مهم تر خرید مستقیم از تولید کننده محصولات صنایع دستی ( هدایای تبلیغاتی، قاب معرق ) میباشد.

امروزه نسبت به گذشته سفارش تابلو معرق، تابلو معرق چوب، تابلو معرق بشقاب مینا کاری در فرایند فروش نیاز به تمرکز بیشتری را طلب میکند. جلب اعتماد مشتری بابت فروش قاب معرق، قاب معرق پی وی سی معرق ها، امروزه بیش از هر زمان دیگری در فروش امری الزامی و مهم از نظر تکنیک های فروش محسوب میگردند.جهت فروش هرچه بهتر محصمولات صنایع دستی ( میناکاری ،بشقاب میناکاری، قاب معرق چوب و بشقاب میناکاری ) باید اصول اولیه در امر فروش را بسیار مورد توجه قرار داد.

سفارش تابلو معرق مینا کاری

سفارش تابلو های معرق مینا کاری نیز یک انتخاب فوق‌ العاده زیبا و منحصر به فرد است. تابلو معرق مینا کاری ترکیبی از هنر تابلو معرق و مینا کاری می‌باشد و نتیجه‌ ای چشم نواز و فرهنگی را به نمایش می‌ گذارد.

برای سفارش تابلو معرق مینا کاری، می‌ توانید مراحل زیر را پیگیری کنید:

  • انتخاب طرح تابلو 

به فروشندگان یا هنر مندانی که در این هنر تخصص دارند مراجعه کنید و طرح و الگوی مورد نظر خود را مشخص کنید.طرح ها می‌ تواند بصورت مینا کاری با طرح‌ های گلی، حیوانی یا حتی مناظر طبیعی باشد.

  • انتخاب چوب و مواد معرق

پس از هم فکری با فروشندگان، چوب و مواد معرق مناسب برای تابلو خود انتخاب کنید. این مواد باید با مینا کاری سازگار باشند در غیر این صورت از کیفیت تابلوی شما کاسته می شود.
برش و معرق‌ کاری: تکه‌ های چوبی و مواد معرق با دقت بالا برش می‌ خورند و مانند مراحل قبلی که به آن اشاره کردیم اشکال معرق بر روی پایه اصلی چسبانده می‌ شوند.

  • پولیش و تکمیل

تکه‌ ها را پس از چسباندن به پایه اصلی سنگ می‌ زنند تا سطح صافی ایجاد شود. سپس پوشش طبیعی یا لاک بر روی تابلو اعمال می‌شود تا زیبایی چوب و مینا به بهترین شکل بیان شود. تابلو های معرق مینا کاری نمادی از زیبایی هنری و فرهنگی می باشد و می‌ تواند به عنوان یک قطعه تزئینی خاص و منحصر به فرد در خانه یا محیط کار شما خدمت قرار بگیرد.

بهترین فروشگاه های تابلو معرق

در ایران و سراسر جهان، تعداد زیادی از فروشندگان و کارگاه‌ های تابلو معرق وجود دارد که کالا های متنوع و با کیفیتی ارائه می‌ کنند اما بهترین فروشگاه های تابلو های معرق آن هایی هستند که از تجربه مهارت و دقت بسیار بالایی برخوردارند و در نهایت اثر هنری بی نقص و با کیفیتی خلق می کنند و بهتر است که برای سفارش تابلو معرق به چنین فروشندگانی مراجعه کنید . در ادامه، به برخی از بهترین فروشگاه‌ ها و منابع معتبر برای تهیه تابلو معرق اشاره می‌کنیم:

  • بازار تابلو معرق

بازار تابلو معرق در تهران یکی از بزرگ ترین مراکز فروش تابلو معرق و مینا کاری است. که شما می‌ توانید در آن جا انواع و اقسام قطعات تابلو معرق و مینا کاری را پیدا کنید.

  • گالری‌ های هنری

گالری‌ های هنری در شهر های مختلف ایران و جهان اغلب دارای مجموعه‌ های زیبا از تابلو معرق هستند. که می‌توانید اثار هنرمندان معروف را در این مراکز مشاهده و خرید کنید.

  • بازار آنلاین

وب‌ سایت‌ ها و بازار های آنلاین مختلفی از جمله فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ نیز تنوع و اطلاعات زیادی از تابلو های معرق‌ها را ارائه می‌دهند که دست شما را برای انتخاب باز تر می کند . شما می‌توانید از وب‌ سایت‌ های مختلف برای مقایسه انتخاب بهترین گزینه برای خود استفاده کنید.

  • کارگاه‌ های هنری

در شهر های مختلف ایران کارگاه‌ های تابلوی معرق وجود دارند که می‌ توانید از آن ها تابلو های دست‌ ساز با کیفیت بالا خریداری کنید. همچنین از این راه می‌ توانید هنرمندان محلی را حمایت کنید.

توصیه می‌ شود که قبل از سفارش تابلو معرق، تحقیقات دقیقی انجام دهید و از اعتبار و شهرت فروشنده یا کارگاه مطمئن شوید. انتخاب قطعات تابلو معرق نیازمند دقت و بررسی دقیق از نوع چوب، طرح و کیفیت معرق است.

4/5 - (1)

امیران تبلیغ