برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

فروش تابلو معرق در تهران

آنچه در این مطلب می‌ خوانید

تابلوهای معرق‌ کاری، گزینه‌های خوبی برای هدیه‌دادن به افراد هستند. این محصولات تاریخچه هنر ایرانی را به خوبی در معرض نمایش می‌ گذارند. اگر جزو صاحبان کسب‌ و کار هستید، شاید به فکرتان رسیده باشد که برای قدردانی از زحمات پرسنل مجموعه خود و گسترش بازار هدف، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. 

مهم‌ترین نکته‌ای که برای تهیه این هدایا و تابلوها باید در نظر بگیرید، خرید آن‌ها از یک فروشگاه معتبر است. گروه امیران تبلیغ سالیان متمادی است که در این زمینه فعالیت دارد. برای خرید تابلو معرق در تهران به‌عنوان هدیه می‌توانید، روی تیم ما حساب ویژه‌ای باز کنید. برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های ما پیشنهاد می‌کنم، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

تولید انواع محصولات معرق کاری و ترکیب آن‌ها با سایر هنرها

ما تابلوهای معرق را با نوشته‌های مذهبی یا اشعار گوناگون تولید می‌کنیم. هنرمندان چیره‌ دست و بااستعداد امیران ، هنگام خلق این آثار نوآوری‌های زیادی به خرج می‌دهند. 

به طور مثال، با ترکیب هنر میناکاری، ترمه‌ بافی و معرق‌ کاری، زیبایی خیره‌کننده‌ ای به محصولات تولید شده می‌بخشند.

برخی از تابلوهای متنوع معرق‌کاری که توسط تیم پرتلاش ما تولید شده است، شامل موارد زیر می‌شود:

  • تابلو آیت‌الکرسی ترمه (قاب تبلیغاتی) کد TE813S1
  • گران‌ترین تابلو معرق 78*60 کد TE851F1
  • تابلو معرق با بشقاب میناکاری کد K889
  • تابلو معرق خط با کد MT-69
  • تابلو معرق چوب صلوات کد MT-72
  • قاب بشقاب میناکاری معرق کد R19
  • تابلو چهارقل معرق چوبی تابلو فیروزه‌ ای خاص

تیم امیران تمام نمونه تابلوهایی که ذکر کردیم و حتی مدل‌های بیشتری را در مراکز خرید تابلو معرق در تهران به شما ارائه می‌دهد. این موارد تنها گوشه‌ای از محصولات موجود در سایت است. اگر قصد سفارش تابلوهای معرق را دارید، بهتر است حتماً به سایت مراجعه کرده و سپس تصمیم بگیرید. لازم به ذکر است که شما علاوه بر تابلوهای معرق می‌توانید به خرید تابلو میناکاری نیز به عنوان یکی از گزینه‌های تهیه هدایای تبلیغاتی نگاه کنید.

بهترین فروشگاه خرید تابلو معرق در تهران

چوبی که در تولید تابلو به کار می‌رود، اهمیت ویژه‌ای در کیفیت محصول نهایی دارد. تیم تولید امیران از چوب‌های بسیار باکیفیت درختانی مانند گردو، بلوط و سرو برای تولید آثار نفیس خود استفاده می‌کند. به همین دلیل  است که برای خرید تابلو معرق در تهران، انتخاب اول مشتریانی که به کیفیت اهمیت می‌دهند، هستیم.

هر یک از این نوع چوب‌هایی که ذکر کردیم، زیبایی‌های خاص خود را دارند. مهارت طراح در برش چوب و ایجاد شکل‌های ظریف با جزئیات نیز ارزش هنری تابلو را افزایش می‌دهد. پیاده‌سازی برخی از طرح‌ها مشکل است و برای اجرای خوب، باید چند روزی روی آن‌ها کار شود.

ضخامت چوب تابلو حدود 2 تا 3 میلی‌متر است. کاهش ضخامت چوب در تولید تابلو، محصول نهایی را باارزش‌تر می‌کند. این موضوع بر قیمت‌گذاری اثر نیز تاثیر دارد. چوب‌های لک‌دار، پوسیده یا ترک‌خورده از کیفیت کار می‌کاهند. امیران تمام نکاتی که در مورد تولید تابلو باکیفیت بیان کردیم را به خوبی رعایت  می‌کند. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم، چنین مسائل کوچکی بر اعتبار چندین ساله ما لطمه‌ای وارد کند.

چرا امیران به عنوان مرکز فروش تابلو معرق در تهران حرف اول را می‌زند؟

در طی سال‌های فعالیت در زمینه تولید صنایع‌دستی، عزم و اراده عوامل تولید امیران بر مبنای تولید کالای باکیفیت بوده است. ما موفقیت امروز خود را مرهون تیم تولید قوی که متشکل از کارشناسان حرفه‌ای و خبره صنایع‌دستی است، همچنین مشاورین فروش و تبلیغات شرکت هستیم.

بر اساس همین دلایل انتخاب اول سازمان‌های مختلف خصوصی و دولتی برای خرید هدیه‌های تبلیغاتی به شمار می‌رویم.

بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف با یکبار خرید از شعبه فروشگاه تابلو معرق در تهران ، به مشتریان وفادار و ثابت ما تبدیل شده‌ اند. نیروهای بااستعداد مجموعه امیران ، محصولات صنایع‌دستی را به شکل‌های بسیار متنوع و زیبایی تولید می‌کنند؛ بنابراین کالاهای تولیدی ما تنها به معرق‌کاری ختم نمی‌شود. 

ما در عرصه تولید محصولات خاتم‌کاری، فیروزه کوبی، میناکاری، الماس‌تراش و ظروف مسی نیز به طور منظم فعالیت داریم.

ارگان‌های دولتی و خصوصی مانند بیمه ایران، بانک ملی، سازمان تأمین اجتماعی، بانک شهر، شرکت ملی گاز ایران، بانک تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه البرز سال‌ها است که در زمینه خرید تابلو معرق و سایر صنایع‌دستی با ما همکاری می‌کنند. دستگاه‌های لیزری و چاپی مجموعه ما لوگوی سازمان‌ها را به شکل زیبایی روی سفارشات مختلف حکاکی می‌کنند.

نکات مهمی که برای خرید از سایت باید بدانید!

وب‌سایت ما اطلاعات کاملی از محصولات مختلف را در اختیار مشتریان و افراد کارفرما قرار می‌دهد. شما می‌ توانید بعد از مشاهده محصول و برداشتن اطلاعات آن از طریق شماره‌های موجود روی سایت، با مشاوران بازاریابی ما صحبت نمایید. اگر در مورد خرید محصول شک دارید، راهنمایی‌های کارشناسان ما می‌تواند چاره‌ساز باشد.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید از ما هرگز پشیمان نمی‌شوید. اگر مایل به خرید تابلو معرق مسی در تهران هستید، می‌توانید همین‌الان از طریق سایت اقدام کنید و در مدت‌زمان کوتاهی سفارش خود را تحویل بگیرید.

همان‌طور که گفتیم آثاری که ما تولید می‌کنیم از نظر اندازه و شکل تنوع زیادی دارند به همین دلیل شما هر سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید محصول دلخواه خود را پیدا کنید. اگر باز هم نتوانستید چیزی که مدنظرتان است را پیدا کنید، می‌توانید طرح دلخواه خود را به ما بدهید. نکته‌ای که وجود دارد این است که چنین مواردی در دسته کارهای سفارشی قرار می‌گیرند؛ بنابراین ممکن است قیمت آن‌ها کمی بیشتر باشد.

برای سفارش‌هایی که با حجم بالا ثبت می‌شوند باید مقداری از هزینه کل را به ‌عنوان بیعانه پرداخت نمایید. مابقی مبلغ را پس از آماده‌شدن کل سفارش می‌توانید پرداخت کنید. البته این‌ موارد جزو شرایطی هستند که شرکت ما حتماً پیش از ثبت قرارداد با شما توافق می‌کند. دو طرف وظیفه دارند بر اساس بندهای قرارداد به تعهدات خود عمل کنند.

برای سفارشاتی که قرار است با حجم بالایی تولید شوند باید از یک ماه قبل یا بیشتر سفارش خود را نهایی کنید. هنگامی که سفارش می‌دهید، ما بازه زمانی که برای آماده‌کردن کل سفارشات لازم است را به صورت تقریبی به شما می‌گوییم، اما اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی ممکن است این محدوده زمانی را تحت‌تأثیر قرار دهند.

5/5 - (4)

امیران تبلیغ