برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

تابلو معرق چوب

سفارش و خرید خاص ترین مدل های تابلو معرق | امیران تبلیغ

هنر معرق کاری روی چوب

به دو صورت سنتی یا دست ساز و لیزری قابل تولید است. برای ساخت معرق کاری به روش سنتی گام اول کشیدن طرح بر روی کاغذ و سپس برش توسط دست هنرمند بر اساس نقشه از قبل مشخص شده است.

رنگ و پلی استر دو فرایند فوق العاده مهم در نگهداری و طول عمر تابلو معرق کاری است. هنر صنایع دستی معرق کاری در اصفهان قدیمی ترین هنرهای دست ساز هنرمندان است.

آیا معرق کاری هنری ایده ال برای هدایای سازمانی صنایع دستی است؟

میراث و اثار هنری هنرمندان به تازگی در بورس هدایای تبلیغاتی لوکس بسیار مشتری پسند است.

جذاب ترین مدل تابلو معرق چوب رنگ شده با 500 مدل متنوع همراه با نفیس ترین بسته بندی و ارزان ترین قیمت، شیک ترین و جدیدترین نوع از صنایع دستی مدرن و هدایای تبلیغاتی لاکچری را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ سفارش دهید و خریداری نمایید.

تاریخچه صنایع دستی هنر معرق کاری روی چوب

به شکل فیزیکی چوب ها نگاه بیندازید، رگه هایی بریده بریده مشاهده خواهید نمود. به چنین رگه های بریده شده در هنر “معرق” می گویند.

اما مقاله ما در زمینه ترکیبی از پلی استرهای سیاه رنگ، براق کننده ها است. و همچنین چوب هایی که به صورت دوربری و چوب هایی که از پاشش رنگ های تلفیقی جذابیتی استثنایی پیدا می نمایند.

بر اساس تحقیقات کارشناسان فعال در حوزه معرق چوب، تاریخچه دقیقی از یافته های بشر در این شکل از صنایع دستی “معرق چوب ” در دست نیست.

اما تحقیقات هنرشناسان این امر بی نتیجه نبوده، لذا با پیدایش هنر کاشی معرق بدون تردید یک رابطه مشترک در هر دو مشخص شده است.

معرفی انواع قاب برای تابلو معرق کاری

انتخاب قاب مناسب برای ساخت تابلو معرق کاری از مراحل مهم در نمایش و حفظ این اثر هنری است. قاب‌ها به عنوان یک فضای قابل دیدن و تزیینی برای تابلوها علاوه بر حفظ آثار، در بازار فروش هدایای تبلیغاتی جلوه‌ای خاص به آنها می‌بخشند. در این مقاله، به معرفی انواع مختلف قاب‌ها برای تابلو معرق کاری می‌پردازیم.

  • قاب‌های چوبی

قاب‌های چوبی یکی از پرطرفدارترین انواع قاب‌ها برای تابلو معرق کاری هستند. این قاب‌ها اغلب با چوب‌های با کیفیت مانند گردو ، چوب گنجشک ، چنار تهیه می‌شوند و می‌توانند با رنگ‌ها و بافت‌های مختلف تزیین شوند. قاب‌های چوبی به تابلوها جلوه‌ای گرم و طبیعی می‌بخشند.

  • قاب‌های فلزی

قاب‌های فلزی با استفاده از مواد مانند آلومینیوم یا فولاد ساخته می‌شوند. این قاب‌ها به دلیل سختی و استحکام خود، تابلوها را به خوبی حفظ می‌کنند. قاب‌های فلزی به تابلوها جلوه‌ای مدرن و صنعتی می‌بخشند.

  • قاب های دیواری مسی

قاب‌های مسی از مواد مسی ساخته می‌شوند و می‌توانند با طرح‌ها و الگوهای مختلف تزیین شوند. این قاب‌ها به تابلوها جلوه‌ای شیک و مجلل می‌بخشند و معمولاً در تابلوهای معرق کاری مسی استفاده می‌شوند.

  • قاب‌های شیشه‌ای

قاب‌های شیشه‌ای از شیشه‌های شفاف و شفاف با استفاده از فنون تزیینی مختلف تهیه می‌شوند. این قاب‌ها به تابلوها جلوه‌ای شفاف و زیبا می‌بخشند و مناسب برای نمایش تمام جزئیات تابلو هستند.

  • قاب های خاتم کاری

قاب خاتم کاری با دقت و حوصله بالا تهیه می‌شود. اجزای مختلف قاب می‌توانند شامل الگوها، رشته‌ها، نقوش می باشند. هنرمندان تولید کننده قاب خاتم کاری با ترکیب این اجزا به یکدیگر، جلوه‌ای منحصربه‌فرد به محصولات جواهری می‌بخشند.

  • قاب‌های اختصاصی

قاب‌های اختصاصی با توجه به سلیقه و نیاز هنرمند یا مشتری ساخته می‌شوند. این قاب‌ها معمولاً با ترکیب مواد و الگوهای مختلف ساخته می‌شوند و به تابلوها جلوه‌ای منحصربه‌فرد و خاص می‌بخشند.

مراحل ساخت تابلو معرق چوبی با برش لیزری

  • طراحی اولیه با سایز مورد نظر
  • برش چوب های 3 میل با دستگاه لیزری
  • پاشش رنگ فیروزه ای با ترکیب رنگ طلایی بر روی چوب ها
  • برش پی وی سی
  • مونتاژ کاری قطعات بر روب قاب

خرید تابلو معرق در اصفهان

تحقیق درباره صنایع دستی اصفهان و نتیجه گیری ان به طور منطقی بازگشت به اصل و ریشه ایرانی دارد. فروش تابلو معرق کاری در اصفهان با سایر مناطق ایران متفاوت تر است و این وجه متمایز به دلیل ساختار قاب سازی از جنس خاتم کاری در اصفهان است.

استایل معرق کاری بر پایه چوب و رنگ

همچون باستان تولید معرق کاری با الهام گرفتن از طبیعتی زیبا است. لذا ترکیب و نماد رنگ بر روی چوب بایستی توسط هنرمند معرق کار انتخاب گردد. کد رنگ های معرق کاری روانشناسی تاریخی در خود دارد.

معرق کاری به سبک برجسته چیست؟

سبکی مدرن و تراشیدن سطح چوب به صورت برجستگی های کاملا” واضح که تصویر به حالت سه بعدی نمایش داده می شود.

انواع معرق کاری

معرق یکی از هنرهای زیبا و فرهنگی است که در آن از ترکیب قطعات مختلفی از مواد چوبی، فلزی یا سایر مواد تزیینی، تصاویر و طرح‌های مختلف در صنایع دستی  ایجاد می‌شود. این هنر از قرون گذشته تا به امروز با جزئیات دقیق و طراحی‌های متنوع، به عنوان یکی از شاهکارهای صنایع دستی هنری اصفهان و تزیینی شناخته می‌شود.

  • معرق کاری چوبی

معرق کاری چوبی یکی از رایج‌ترین انواع معرق کاری است که در آن از قطعات کوچک چوبی با رنگ‌ها و بافت‌های مختلف استفاده می‌شود. این نوع معرق کاری به تزیین مبلمان، دیوارها، جعبه‌های چوبی و اشیاء تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • معرق کاری شیشه‌ای

معرق کاری شیشه‌ای از قطعات کوچک شیشه‌ای با رنگ‌ها و الگوهای مختلف برای ایجاد تصاویر و طرح‌های زیبا استفاده می‌شود. این نوع معرق کاری به تزیین پنجره‌ها، لوسترها و اشیاء تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرد

  • معرق کاری فلزی

معرق کاری فلزی از قطعات کوچک فلزی مانند مس، مسکونی و طلا برای ایجاد تصاویر و طرح‌های مختلف استفاده می‌شود. این نوع معرق کاری به تزیین اشیاء تزئینی، تخته‌ها و سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • معرق کاری سنگی

معرق کاری سنگی از قطعات کوچک سنگی با رنگ‌ها و بافت‌های مختلف برای ایجاد تصاویر و طرح‌های زیبا استفاده می‌شود. این نوع معرق کاری به تزیین دیوارها، زمین‌ها و اشیاء تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • معرق کاری پارچه‌ای

معرق کاری پارچه‌ای از قطعات کوچک پارچه‌ای با الگوها و رنگ‌های متنوع برای ایجاد تصاویر و طرح‌های زیبا استفاده می‌شود. این نوع معرق کاری به تزیین لباس‌ها، پارچه‌ها و اشیاء تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • معرق کاری مسی

معرق کاری مسی از قطعات کوچک مسی برای ایجاد تصاویر و طرح‌های مختلف استفاده می‌کند. این نوع صنایع دستی  به عنوان یکی از انواع معرق کاری‌های تبلیغاتی  و زیبایی‌دهنده مورد توجه قرار دارد.

تفاوت معرق کاری با منبت کاری چیست؟

همان طور که اشاره شد معرق کاری یک هنر تزیینی است که در آن از ترکیب قطعات کوچک و نازک از چوب، فلز یا سایر مواد، تصاویر و طرح‌های مختلف ایجاد می‌شود.

  • متریال اسفاده در ساخت

اما منبت کاری یک هنر تزیینی است که در آن از برش و حک کردن روی سطح چوب یا مواد دیگر با استفاده از ابزارهای ویژه‌ای اقدام می‌شود. در این هنر، اشکال، طرح‌ها و تصاویر به صورت سه‌بعدی روی سطح مواد حک می‌شود. صنایع دستی منبت کاری نیز از دوران باستانی تا به امروز در ایران تبارزده و با انعطاف‌پذیری و دقت خاص خود، به عنوان یکی از هنرهای ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌ها بین معرق کاری و منبت کاری، موادی است که در هر هنر به کار می‌روند. در صنایع دستی معرق کاری، از قطعات کوچک و نازک از چوب، فلز یا مواد دیگر استفاده می‌شود، در حالی که در منبت کاری، از سطح چوب یا مواد دیگر با استفاده از ابزارهای مناسب حک می‌شود.

  • روش اجرا

معرق کاری بیشتر به عنوان یک هنر سطحی شناخته می‌شود. در این هنر، قطعات کوچک تصاویر و طرح‌ها را تشکیل می‌دهند. اما در منبت کاری، سه‌بعدی‌ترین اثرها ایجاد می‌شوند. با حک و برش روی سطح، تصاویر و اشکال سه‌بعدی و قابل لمس به وجود می‌آیند.

  • کاربردهای مختلف

استفاده‌های مختلفی برای هر دو صنایع دستی  وجود دارد. معرق کاری اغلب به عنوان تزیین دیوارها، مبلمان، جعبه‌ها و اشیاء تزیینی به کار می‌رود. اما منبت کاری به عنوان یک هنر تولید اشیاء تزیینی، مثل جعبه‌ها، ظروف و سفره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع طرح‌ها و سبک‌های معرق کاری

  • طرح‌های هندسی

طرح‌های هندسی یکی از انواع معرق کاری هستند که از خطوط، شکل‌های هندسی و الگوهای هنری تشکیل شده‌اند. این طرح‌ها با دقت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و تصویری از تنوع و ترتیب ایجاد می‌کنند. طرح‌های هندسی به دلیل تقارن و تعادلی که دارند، به تزیین داخلی فضاها جلوه‌ای خاص می‌دهند.

  • طرح‌های گل و گیاهی

طرح‌های گل و گیاهی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع معرق کاری هستند. در این طرح‌ها از تصاویر گل، برگ و گیاهان مختلف استفاده می‌شود. این طرح‌ها با جزئیات دقیق و پیچیده، زیبایی طبیعت را به فضاها منتقل می‌کنند و جلوه‌ای از زندگی و رنگ‌های طبیعت را به اشیاء مختلف می‌بخشند.

  • طرح‌های منظره و مکان های تاریخی

طرح‌های منظره و شهر نمایی از مناظر طبیعی یا شهرها را به تصویر می‌کشند. از تپه‌ها و کوهستان‌ها گرفته تا خیابان‌ها و بناهای شهری، این طرح‌ها جلوه‌ای از زندگی شهری یا طبیعت را به فضاها و اشیاء مختلف می‌بخشند. این طرح‌ها به تخصص هنرمندان در ترسیم و انتقال جزئیات معروف‌اند.

  • طرح‌های اسلیمی

طرح‌های اسلیمی از الگوها و شکل‌های هندسی مشخصی تشکیل شده‌اند که در هنر اسلامی به کار می‌روند. این طرح‌ها عمدتاً از الگوهای تکراری و تناوبی تشکیل شده‌اند که جلوه‌ای از تناسب و تعادل را به اشیاء مختلف می‌بخشند. این طرح‌ها به تزیین معابد، مساجد و آثار و همچنین هدایای تبلیغاتی میناکاری  هنری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • نقاشی‌های پیچیده به سبک میناتوریست

نقاشی‌های پیچیده نمایش‌های تصویری از داستان‌ها، افسانه‌ها یا مناظر وجود دارند. در این طرح‌ها از جزئیات دقیق و نقاشی‌های پیچیده استفاده می‌شود تا تصاویر با شرح و تفصیلی دقیق به تصویر کشیده شوند. این نوع طرح‌ها به دلیل جذابیت و کاربردهای مختلف، مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است.

فرایند ساخت تابلو معرق با چوب

  • انتخاب طرح و طراحی اولیه

اولین مرحله در ساخت تابلو معرق، انتخاب طرح مناسب است. هنرمند باید یک طرح دقیق از تصویر یا طرح مورد نظر داشته باشد. سپس با استفاده از ابزارهای مخصوص چوب، این طرح را روی چوب ترسیم می‌کند.

  • انتخاب و برش قطعات چوبی

بعد از ترسیم طرح، قطعات کوچک چوبی به ابعاد دقیق و مشخصی برش می‌خورند. این قطعات باید به گونه‌ای باشند که در ترکیب با یکدیگر، تصویر نهایی ایجاد شود. برش قطعات به دقت بسیار انجام می‌شود تا انطباق کامل در تابلو حاصل شود.

  • چسباندن قطعات

بعد از برش قطعات، آن‌ها به یکدیگر چسبانده می‌شوند. این مرحله نیازمند دقت و صبر بسیار است. قطعات کوچک با استفاده از چسب مخصوص یا چسب چوبی به یکدیگر چسبیده و تدریجاً تصویر مورد نظر ایجاد می‌شود.

  • پر کردن فضاهای خالی

پس از چسباندن قطعات، ممکن است در برخی قسمت‌ها فضاهای خالی باقی بماند. در این مرحله، از قطعات کوچک دیگری با ابعاد مشابه استفاده می‌شود تا این فضاها پر شوند و تصویر کامل و یکپارچه به نظر بیاید.

  • تنظم و تراش قطعات

بعد از چسباندن و پر کردن فضاهای خالی، قطعات باید به گونه‌ای تنظیم و تراش شوند که سطح صاف و یکنواختی داشته باشند. این مرحله نیازمند استفاده از ابزارهای دقیق و دانش فنی بالاست.

  • رنگ‌آمیزی و تزیینات

بعد از تنظیم قطعات، می‌توان به رنگ‌آمیزی و تزیینات اضافی پرداخت. این مرحله به عنوان آخرین لمس‌ها به تابلو اضافه می‌شود. از رنگ‌های چوبی و مواد تزیینی مختلف برای زیبایی بیشتر تابلو استفاده می‌شود.

  • نهایی‌سازی

بعد از انجام تمام مراحل، تابلو نهایی می‌شود و با پوشش و محافظت مناسب از خوردگی، گرد و غبار و خورشید حفظ می‌شود. این تابلو می‌تواند به عنوان یک اثر هنری بی‌نظیر به نمایش گذاشته شود یا جهت تزیین داخلی فضاها استفاده گردد.

نکات طلایی خرید هنر معرق کاری برای هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی باید به گیرنده ارزش ویژه‌ای اضافه کند. با انتخاب یک قطعه هنر معرق کاری با طرح و الگوی منحصربه‌فرد، شما می‌توانید به گیرنده احساس توجه و اهمیت داشته باشد.

خرید صنایع دستی معرق کاری به عنوان یک زبان بی‌کلام، پیام‌های شما را با زیبایی و هنرمندی منتقل می‌کند. انتخاب یک هدیه تبلیغاتی هنری معرق کاری، به مخاطبان شما نشان می‌دهد که شما به جزئیات و زیبایی‌ها توجه دارید. هدایای تبلیغاتی باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشند تا در طولانی‌مدت تأثیر خود را حفظ کنند. انتخاب چوب یا فلز با کیفیت برای هنر معرق کاری اهمیت دارد.

خرید هنر معرق کاری به عنوان یک هنر خلاقانه، امکان تنوع بسیاری در طرح‌ها و الگوها را دارد. انتخاب طرح‌های متنوع و متناسب با مخاطبان هدیه، تأثیر بیشتری بر جذب توجه خواهد داشت.

طرح‌ها و الگوهای منحصربه‌فرد معرق کاری، به راحتی توجه مخاطبان را جلب می‌کنند. این جذب توجه، باعث می‌شود که پیام تبلیغاتی شما به خوبی منتقل شود. خرید صنایع دستی معرق کاری به دلیل طراحی‌های دقیق و کیفیت ساخت بالا، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با اثربخشی طولانی‌مدت عمل می‌کند. این اثربخشی باعث می‌شود که نام و برند شما در ذهن مخاطبان به خوبی جا بیفتد.

استادان معرق چوب

اما در ارتباط با شکل گیری و شروع اموزش های حرفه ای در زمینه معرق چوب به سال 1309 هجری شمسی باز می گردد. که به طور رسمی به عنوان هنرهای سنتی در سازمان هنرهای دستی با تلاش فراوان استادانی از قبیل استاد ارجمند ” حسین طاهر زاده بهزاد” و با همکاری دیگر هنرمندان در تهران بنیان گزاری گردید.

اولین مرکز فراگیری و آموزش معرق چوب در کدامین شهر و با چه نامی اغاز به فعالیت نمود؟

با گرد هم امدن برخی از هنرمندان با مدیریت استاد بزرگ “طاهرزاده” در شهر تهران مدرسه صنایع مستظرفه تاسیس گردید. به طوری که با گذر زمان همچنان با نام های گوناگونی به فعالیت خود ادامه داده است.

هم اکنون زیر نظر وزارت فرهنگ و افرینش های هنر صنایع دستی مشغول به فعالیت هایی پیشرفته می باشد. اما بعد ها در سال 1362 با تاسیس اداره اموزش و پرورش، مکانی جهت یادگیری عموم مردم قرار گرفت و به مدیریت استاد بزرگ آن زمان ” استاد سید کمال میر طیبی ” همچنان به گسترش هنرآموزی در زمینه معرق چوبی ادامه داد.

اولین کارگاه اموزشی هنر تابلو معرق چوب توسط کدام استاد و در چه سالی افتتاح گردید؟

در سال 1310 به سرپرستی استاد ارجمند “استاد احمد امامی” تاسیس و با کمک استادان بزرگی همچون پرویز زابلی، عباس شهمیرزادی، علی و خلیل امامی و احمد رعنا به کمک و یاری یکدیگر در راه اندازی هنر معرق چوب و تابلو معرق چوبی در تهران بسیار زحمات ارزنده ای کشیدند.

اما استفاده از چوب معرق در تزئینات بسیاری از استادان این حوزه را بر ان داشت تا با طراحی متنوعی از نقش های اسلیمی شکلی نو و خاص در ساخت معرق چوب و تابلو معرق چوب ایجاد نمایند.

خرید انواع محصولات معرق کاری

تفاوت معرق چوب از نظر استادان معرق در قدیم و در حال چگونه بوده است ؟

در ان دوران معرق کاری چوب به روش فرایند هندی ها تولید می گردید. بدین شکل که هنرمند طرح مورد نظر را با کارد کنده کاری می کرد.

سپس تمامی چوب های کنده کاری شده را رنگ و سمباده کاری و در نهایت کنار یکدیگر می چسابنیدند.نخستین نمونه تاریخی از تابلو معرق چوب توسط کدام استاد و در چه سالی تولید شد ؟

اولین نمونه ترکیبی چوب های رنگی تابلویی در سال 1313 با طرح دو سوارکار و در سال 1314 با طرح یک خانم که اولی توسط ” استاد بزرگ احمد رعنا ” و دومی توسط ” استاد بزرگ عباس شهمیرزادی ” اجرا شده است.

 

صاحب سبک در هنر تابلو معرق چوب به چه کسانی اطلاق می گردد ؟

استادانی که در حرفه خود به صورت خلاقانه و ابتکارانه دست به طراحی نوعی جدید از هنر بزنند. به آن ها استادان صاحب سبک گفته می شوند.یکی از این اساتی به نام ” استاد حمید رضا مهرپرور ” می باشد.

از نمونه هنر های معرق چوب استاد حمید رضا مهرپرور نام ببرید ؟ استاد حمید رضا مهرپرور دارای کسب 5 مدال در دوره های متوالی و مقام اول و برگزیده نمایشگاه های بین المللی تهران می باشند.

این استاد بزرگ بیش از یکصد اثر عالی در هنر معرق چوب ثبت رکورد داشته و همین عامل نشان از فعال ترین هنرمند در تاریخ معاصر صنایع دستی دارد.

استاد حمید رضا مهرپرور متولد بابل از مرکز استان مازندران می باشند.یکی از بزرگترین اثار استاد حید رضا مهر پرور کدام است ؟

این اسطوره مازندرانی خالق اثری به یاد ماندنی و جاودانه به نام “جام جهان بین ” است. که بزرگترین اثر هنری معرق چوب را به ثبت یونسکو رسانیده و به عنوان ثبت ملی از با ارزش ترین صنایع دستی به شمار می رود.

اثر جام جهان بین علاوه بر اصالت کیفیت، گواهی نامه های متعددی دریافت نموده است.

تابلو معرق وان یکاد با کد MT-68

تابلو معرق چوب وان یکاد

تابلوهای معرق چوب مزین شده با ایه شریفه و ان یکاد جزء کادوهای بسیار شکیل و با پاشش طیف های مختلفی از رنگ ها جذابیت خاصی به ان ها داده است.

در حال حاضر تنوع تابلو معرق چوب وان یکاد چنان فراوان می باشد که اکثر خریداران را دچار مشکل انتخاب اصلی ترین نوع معرق چوب می نماید.

چگونه می توان تشخیص داد تابلو معرق چوب وان یکاد با هنر دست تولید شده است؟

بیش از 85 درصد تابلو های معرق چوبی با برش دستگاه های لیزر برش کاری و در نهایت به فرایند پاشش رنگ و پلی استر می روند.

اما یکی از تکنیک های تشخیص اصلی بودن یک هنر معرق چوب برش کاری کناره های چوب برجسته می باشد.

کاملا می توان تشخیص داد که با دست سمباده کاری شده یا به صورت برش صنعتی بریده شده است.

تابلو معرق ون یکاد | امیران تبلیغ

ساخت تابلو معرق چوب وان یکاد

  1. در ابتدا نوع فونت خوشنویسی انتخاب میگردد.
  2. ایه شریفه و ان یکاد توسط استاد خوشنویس نوشته می شود.
  3. طرح خوشنویسی ایه “و ان یکاد” توسط طراح در سیستم طراحی می گردد.اما از اساسی ترین متد ها طراحی خوشنویسی تابلو معرق چوب وان یکاد می باشد. هر چه زیباتر به نمایش گذاشته شود در نهایت بازار فروش بیشتری خواهد داشت.
  4. اماده سازی چوب های ام دی اف با ضخامت های 5 و 8 میلی متر جهت قرار گرفتن در دستگاه برش لیزری جهت برش کاری طرح اماده شده.
  5. ارسال چوب ها به مرحله پاشش رنگ.
  6. بعد از رنگ نوبت به پاشش پلی استر
  7. پس از برش کاری نوبت به اماده سازی زیر ساخت مسطح با پارچه جیر می باشد.
  8. در اخرین مرحله مونتاژ کردن قطعات به یکدیگر می باشد.

ایا از تابلوهای معرق چوب وان یکاد می توان در هدایای تبلیغاتی بی نظیر استفاده نمود ؟

این تابلوها به دلیل مقرون به صرفه بودن بسیار پر فروش می باشند. و در انواع مراسم های سازمانی و همچنین به عنوان هدایای سامانی از آن اسفاده می نمایند.

تابلو معرق چوب طرح گل

استفاده از گل طبیعی در طراحی های تابلو معرق چوب جذابیت خاصی به هنر طراحان و هنرمندان در ساخت تابلو معرق چوب می دهد.

به دلیل زیبایی طرح گل بر روی معرق چوب معمولا در همه جا از این مدل طرح استفاده میگردد.

به دلیل احساس ارامش و حس طبیعت دوستی در خریداران بیشتر تولید کنندگان از طرح گل استفاده می نمایند.

معرق چوب طرح گل به غیر از تابلو در چه مواردی از ان استفاده می گردد؟

در تابلو منبت کاری در دست سازه هایی مانند انواع درب ها ، مبل ها و تابلو منبت کاری از طرح گل بسیار استفاده می گردد.

ناگفته نماند انواع طرح گل برای ساخت کیف قلمکار و ترمه اصفهان بسیار پر کاربرد است.

از دیگر نمونه های هنر دست در استفاده از طرح گل هنر دوست داشتی گلدوزی می باشد.

اما بیشترین کاربرد در ساخت تابلو معرق چوب طرح گل از نمونه هایی است که گل،گیاه و طبیعت هر سه ترکیب در ان استفاده می گردد.

فرایند تولید قاب تابلو معرق چگونه است؟

  1. طرح گل مورد نظر را انتخاب می نماییم.
  2. مرحله انتقال دادن طرح روی چوب کلیشه
  3.  در این مرحله چیدن قطعات به صورت پازل کردن.
  4. در نهایت دوربری روی چوب های پازل شده.

انتخاب نوع رنگ تا چه اندازه به زیبایی تابلو معرق چوب طرح گل کمک می نماید؟

در معرق کاری روی چوب علاوه بر انتخاب بهترین متریال چوب، انتخاب رنگ های جذاب و بدون عیب و حتی استفاده از رنگ های ترکیبی در خلق اثار جاودانه بسیار مهم می باشد.

تابلو معرق چوب طرح گل چند درصد از صادرات صنایع دستی اصفهان را در خود جای داده است؟

این طرح از معرق های چوبی بیشتر به کشورهای کویت، عمان صادر می گردد و تقریبا سهمی معادل 14 درصد از صادرات هنرهای دستی را شامل می شود.

تابلو معرق چوب منظره نیز بسیار پر طرفدار است. ما در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ امکان خرید اینترنتی تابلو معرق چوب گل بری شما فراهم کرده ایم.

تابلو معرق خط شعر با کد MT-61

قیمت تابلو معرق چوب در بازار چه قدر است؟

موفقیت در هر مدل کسب و کاری ریشه در قیمت گذاری درست و اصولی کالا و خدمات خواهد داشت. انواع مدل های تابلو معرق از بازه قیمتی 200 الی 900 هزار تومان در بازار موجود می باشد.

لذا استراتژی فروش مهندسی محصولات با کیفیتی ایده ال با هنر دست معرق چوب باید با تکنیک های کارشناسان این حرفه مشخص گردد.

قیمت گذاری صحیح تابلو معرق چوب تا چه اندازه می تواند در رقابت بازار موثر واقع گردد ؟

به همان شکلی که کیفیت و مرغوبیت و به موازات ان بسته بندی، اولویت های اولیه در فروش می باشند. اما برای کنار گذاشتن رقبا لیست قیمت تعیین شده با فرمول های گفته شده نیز بسیار اهمیت دارد.

تعریف قیمت گذاری پویا در محصولات تابلو معرق چوبی چیست ؟

با توجه به نوسانات بالا در کشور به دلایل متعدد اقتصادی هر بنگاه اقتصادی و کارگاه های تولیدی در پایان هر ماه بایستی لیست جدیدی از قیمت های به روز شده به بازار فروش ارسال نمایند.

این حرکت در بازاریابی و فروش نمونه ای از تعاریف عمیق قیمت گذاری پویا به شمار میرود.

قیمت گذاری تابلو معرق چوب در بازار صنایع دستی چه محاسنی دارد؟

جلوگیری از تورم و نا به سامانی هایی که از پس تورم ایجاد می گردد. جلو گیری از بازار سیاه و حذف دلالان از بازار سرمایه.

ارزش گذاری به مشتری از دیگر محاسن قیمت گذاری بر روی تابلو ها می باشد.

اصلاح استاندارد های قیمت گذاری بر بازار فروش.برای خرید تابلو معرق چوبی با قیمت مناسب تر، آدرس معرق کاری در اصفهان مفید خواهد بود.

معمولا میدان نقش جهان بهترین منبع است. خرید تابلو معرق چوب را از تولیدی امیران تبلیغ انجام دهید.

تابلوهای معرق روی چوب در طرح ها و ابعاد مختلف در مجموعه ما طراحی و تولید می شوند.

4.4/5 - (41)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

امیران تبلیغ