تهیه هدیه تبلیغاتی و ارائه آن به مخاطب هدف قسمتی از سیاستهای بازاریابی برندها و شرکت ها برای جذب مخاطبان بیشتر است. هدیه و گیفت های تبلیغاتی از وسایل بازاریابی مهم در دست کسب و کارها است تا به این طریق ، نام برند را به مشتری معرفی کنند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هدیه تبلیغاتی باید توانایی آن را داشته باشد که نام برند را برای مخاطب تداعی کند و مخاطب نیز بتواند به درک درستی از ماهیت هدیه برسد.
معرفی هدایای تبلیغاتی 1403
هدیه تبلیغاتی 1403 راهی برای یادآوری برند و کسب و کارما هستند. این هدایای تبلیغاتی هرشکلی از تبلیغ شبکههای اجتماعی، و یا رسانه اجتماعی را کامل میکند.
در واقع ، گیفت های تبلیغاتی به اثرگذار ترین شکل تبلیغات عمل می کنند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه 1403 نسبت به جنس، موضوع کار و یا هدف میتوان دسته بندی کرد. همین امر سبب شده تا هدایای مناسبتی در مجموعه امیران تبلیغ دارای دسته بندی های زیاد و انواع گسترده ای باشند کهبه بعضی از آن ها اشاره میکنیم.
جهت استعلام قیمت و مشاهده ی جدید ترین سبک هدایا تبلیغاتی 1403 با ما در ارتباط باشید
انواع هدیه تبلیغاتی در سال 1403
یکی از مهم ترین چالش های بسیاری از افراد درخصوص تهیه هدیه تبلیغاتی ، تنوع جدید یا بروزمحصولات در مجموعههای ارائه کننده است. معمولا برای در نظر گرفتن کالاهای تبلیغاتی میزان کاربرد، کیفیت، جنس و سطح استقبال از آن در میان افراد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
برخی از جدید ترین هدیه تبلیغاتی 1403 به شرح زیر هستند:
- ست مدیریتی
- ست اداری
- ست پذیرایی
- ست هدیه زعفران و گلدان
- محصولات فیروزه کوبی
- ست رومیزی خاتم کاری
- ست هدیه سررسید
- ست هدیه ماگ و فلاسک
- ست هدیه مدیریتی دمنوش ساز
- تندیس هدیه خاتم کاری
- ست هدیه خاویار و زعفران
ظروف پذیرایی ، بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1403
از دیگر ایده های جدید برای بهترین هدیه تبلیغاتی سال 1403، تهیه ظروف پذیرایی است. ظروف پذیرایی در دسته هدایای سازمانی صنایع دستی قرار میگیرند و معمولا شامل انواع مختلفی هستند. هریک باتوجه به ساختاری که دارند از کاربردهای مهمی برخوردار می باشند.
- سرویس پذیرایی چای خوری
- سرویس پذیرایی دمنوش خوری
- ست پذیرایی مسی
- جعبه پذیرایی آجیل خوری
- جعبه پذیرایی چای و نسکافه
- جعبه پذیرایی و دمنوش لوکس
- شکلات خوری چوبی
- شکلات خوری مسی
- شیرینی خوری مس و خاتم
- ست شیرینی خوری و قندان مس
- بشقاب الماس کاری تراش
- ست بشقاب میناکاری
استعلام قیمت انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی جدید در سال 1403
چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی 1403 تهیه کنیم؟
مواردی را انتخاب کنید که در اصل ویترین شرکت شما باشد. این نکته بسیار مهم است که برند خود را با ارائه هدیههای تبلیغاتی خاص، بی نظیر و مفید به مخاطب هدف، معرفی کنید.
یادتان نرود که هدف از ارائه هدیه تبلیغاتی این است که زمان بیشتری با مشتری خود در ارتباط باشید. به عنوان مثال برای ارائه هدیههای تبلیغاتی در زمینه مدیریتی از ملزومات مورد نیاز اداری استفاده کنید. توجه داشته باشید که حتما هدیهای مرسوم و بروز تهیه کنید.
طبق گفته کارشناسان فعال در حوزه تبلیغات، انتخاب یک هدیه مناسب با نیاز مخاطب میتواند برداشتهای مثبت زیادی از برند را در ذهن آنها برجای بگذارد.
به عبارت دیگر، به جای فکر کردن در مورد خواسته خودتان، به آنچه که دیگران میخواهند باید فکر کنید. این روش اطلاعات مربوط به برند را ارائه دهد و در نوع خود فرآیندی بسیار تخصصی بهشماره خواهد رفت.
یادتان نرود که هدایای تبلیغاتی باید دوستداشتنی، معتبر و هیجانانگیز باشند.محصولات تبلیغاتی یکی از بهترین بازدههای سرمایه گزاری برای درست هزینه کردن بودجه تبلیغات هستند.
خرید هدایای تبلیغاتی نیازمند چند نکته است که برایتان شرح میدهیم:
مخاطب خود را بشناسید
شاید اصلی ترین نکته در انتخاب هدایای تبلیغاتی، تحقیق در مورد مخاطبان و جست و جو درباره سلیقه مخاطب باشد. برای بازخورد مثبت گرفتن از مخاطب، باید هدیه تبلیغاتی را متناسب با شرایط مخاطبان انتخاب کنید.
اگر با تعداد محدودی از مخاطبین، مثل تعدادی از کارمندانتان روبرو هستید راجب سلیقه و علایقشان باید تحقیق کنید. رده سنی و شرایط زندگیآنها را در نظر بگیرید و بعد از بدست آوردن اطلاعات کافی از مخاطبین به سراغ خرید هدایا بروید.
باخرید هدیه مورد پسند مخاطب است که کمپین بازاریابی شما موفقیت آمیز خواهد بود. اما شاید به دلیل نداشتن وقت یا تعداد زیاد مخاطبین، شناخت درست و کاملی از آنها ندارید. شما میتوانید از شکلات خوری فیروزه کوبی و یا صنایع دستی و…، استفاده کنید.
طرحی زیبا اما ساده انتخاب کنید
اگر میخواهید هدیه تبلیغاتی شما برای یک دوره زمانی طولانی مدت در ذهن مخاطب باقی بماند، باید به پروسه طراحی و جذابیت هدیه توجه داشته باشید زیرا، مخاطب از طریق مشاهده آن متوجه هدف و پیام برند شما میشوند.
یکی از دیگر نکات مهم در این زمینه انتخاب هدیه مناسب مطابق وضعیت مخاطب هدف است. معمولا برای مدیران سازمانی از هدایای تبلیغاتی نفیس که دارای طراحی ماندگار و جذاب هستند استفاده میشود. این موضوع در حالی است که برای کارمندان شرکتی از ستهای ساده و اقلام تحریری در نظر گرفته خواهد شد.
میزان قیمت
یکی از اشتباهات رایج و همیشگی، توجه به میزان قیمت هدیه است. هدیههای تبلیغاتی از تنوع قیمت زیادی برخوردار هستند اما در نهایت نباید فراموش کرد که قیمت بالای یک کالا، به معنی نفیس بودن و جذابیت آن نخواهد بود. به عنوان نمونه شکلات خوری فقروزه کوبی یک نمونه هدیه جذاب و نفیس است که کیفیت و کارایی را توام باهم دارد.
بسیاری از هدیههای تبلیغاتی گران قیمت، فقظ ظاهری قشنگ و فریبنده دارند و برای مخاطب تقریبا بدون کاربرد هستند. این هدایا ممکن است در نگاه اول بسیارلوکس و شیک به نظر برسند اما در نهایت، با وجود قیمت بالا شاید مخاطب فقط یک بار استفاده کند.
مزایای خرید هدایای تبلیغاتی 1403
اولین مزیت خرید هدیه تبلیغاتی خلاقانه 1403 نسبت به سایر روش های بازاریابی این است که هر برند می تواند هدیه ارزشمند و پرکاربرد را با هزینه مناسب تهیه و ارائه کند و از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون بهصرفه و کاربردی باشد.
آیتم بعد ، گستردگی هدایا و انعطاف پذیری اقلام در این سبک از هدایا تبلیغاتی بسیار بالا است و به راحتی میتوان مطابق با سلایق کارفرمایان آنها را انتخاب کرد. این موضوع بدان جهت لست که معمولا برای چیدمان هدایای تبلیغاتی نیازمند مخاطب مدنظر قرار میگیرد و باتوجه به آن نوع کالا انتخاب میشود. تمامی این نقطه نظرها در افزایش میزان تمایل مشتری برای ارتباطگیری و رجوع به برند افزایش پیدا خواهد کرد.
برای مثال یک کارت حافظه ساده که نام برند بر آن چاپ شده باشد به عنوان یکی ازگزینه های مناسب و بروز برای ارائه هدیه تبلیغاتی محسوب میشود. از دیگر نقاط قوت هدیه تبلیغاتی، برقراری رابطه خوب و صمیمی با همکاران و کارمندان مجموعه یا دیگر شرکتهای مرتبط با حوزه کاری است.
تهیه هدایای تبلیغاتی معمولا با هدف انجام بازاریابی هوشمندانه و معرفی اطلاعات برند به مشتری انجام میشود. از دیگر نقاط قوت مهم هدیه تبلیغاتی این است که آگهیهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه از بین میروند، در یک دوره مشخص به فراموشی سپرده میشوند اما هدایای تبلیغاتی ارزش افزودهای مناسب را افراد به همراه دارد.