برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

هدایای سازمانی صنایع دستی

خرید هدایای سازمانی صنایع دستی
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

هدایای سازمانی صنایع دستی بهترین گزینه‌ برای کسانی است که قصد دارند نام و نشان کسب‌ و‌ کار خود را نگه ذهن مخاطبان خود حک کنند.هر چه هدایای سازمانی تبلیغاتی کاربردی‌ تر باشد بیشتر در معرض دید قرار می‌ گیرد و این هدیه علاوه‌ بر اینکه برای مخاطب کاربرد مناسبی دارد ، باعث افزایش تمایل آن ها برای استفاده از خدمات کسب‌ و‌ کار می‌ شود.

انتخاب هدایای سازمانی خلاقانه برای تاثیرگذاری بر مخاطبان نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. البته این به معنای خرید هدیه گران قیمت نیست بلکه باید هدایای تبلیغاتی به صورت هوشمندانه انتخاب شوند تا اثر بخشی بالایی بر روی مخاطب داشته باشند.

چرا هدایای سازمانی صنایع دستی اهمیت دارد؟

بررسی علت اهمیت بسیار زیاد خرید هدایای سازمانی به افراد این امکان را می‌ دهند که با اطلاعات کامل و به‌ صورت دقیق‌ تر برای این محصولات اقدام کنند و هدف اصلی خود را برای ارائه این هدایا به درستی تعیین نمایند.

برخی از مهم‌ ترین دلایل تهیه هدایای تبلیغاتی به شرح زیر است:

  • تشویق و ترغیب

  • ارائه هدایای سازمانی تبلیغاتی به کارکنان یک مجموعه باعث می‌شود که افراد نسبت به انجام وظایف خود انگیزه بیشتری داشته باشند و غالبا نسبت به محل کار خود احساس مطلوب‌تری پیدا کنند.
  • ایجاد ارتباط‌های مثبت

اهدای هدیه سازمانی می‌تواند به ایجاد ارتباط‌های مثبت و دوستانه در محیط کار کمک کند و باعث ایجاد احساس همفکری و همدلی بیشتر میان کارکنان با کادر اصلی مجموعه شود.

  • معرفی برند

افرادی که دارای کسب‌ و‌ کارهای نوپا هستند یا قصد دارند نام برند خود را در ذهن مخاطبان مختلف ماندگار سازند می‌ تواند از مجموعه هدایای سازمانی صنایع دستی استفاده کنند.

خرید هدایای سازمانی صنایع دستی

خرید صنایع دستی به عنوان هدایای سازمانی خلاقانه مانند محصولات الماس تراشی و کارهای دستی مسی یک تجربه فرهنگی و هنری بی‌ نظیر برای ارائه به گروه‌ های مختلف اجتماعی ازجمله کارکنان اداری است. گلدان میناکاری ، پارچه قلمکاری ، دارای طرح و نقوش سنتی هستند و به نوعی هنر و دستاوردهای فرهنگی ایران را بیان می‌ کند.

این محصولات به عنوان یک هدیه جذاب و دیدنی نشان دهنده سلیقه ، شکوه و استعداد هنری است. همچنین انتخاب تابلو معرق کاری به‌معنای ارزش‌گذاری و افق دید مناسب برای ترویج ارزش‌ گذاری میان مخاطبان این هدایا خواهد بود.

از جمله نکات مهم در خرید هدایای سازمانی صنایع دستی توجه به سطح کیفیت، دوام و همچنین ارزش‌گذاری ظاهری آن است. صنایع دستی به جهت قدمت تاریخی مهمی که دارند، اغلب از ارزش‌های فرهنگی والا و مهمی برخوردار هستند و همواره از آن‌ها به عنوان یک گزینه‌ مناسب برای تجلیل از گروه‌های خاص اداری یاد می‌ شود.

بهترین هدیه سازمانی صنایع دستی

انتخاب هدایای سازمانی صنایع دستی باید با توجه به مخاطبان هدف و نوع کسب و کار صورت گیرد. با این حال ، در این قسمت به معرفی برخی از مهم‌ ترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای ارائه به کادر سازمانی اشاره می‌شود:

  • انواع ترمه

 یک هنر قدیمی در ایران است مهارت و دقت هنرمند در ساخت ترمه ، هر قطعه را به یک اثر هنری زیبا و منحصر به فرد تبدیل می‌ کند. از طرح‌های سنتی گرفته تا طرح‌های مدرن، ترمه ها به خوبی جزئی از تاریخ و فرهنگ ایران را نشان می‌دهند.

  • فیروزه کوبی

یکی دیگر از هنر های صنایع دستی ایران است که به وسیله کوبش و تزئین سنگ فیروزه، جواهرات زیبا و دلنشینی را ایجاد می‌ کند. نقوش و طرح‌های متنوع در فیروزه کوبی، زیبایی و ثبات فیروزه را برجسته می‌کنند و به هدیه شما ارزش ویژه‌ ای می‌ بخشند.

  • ظروف مسی

هدیه دادن ظروف مسی یک انتخاب فوق العاده زیبا و بکر برای هدیه دادن به افراد خاص است. ظروف مسی با جذابیت و زیبایی خاص خود، نشان  هنر و ارزش گذشته فرهنگ ایرانی می‌باشند. این ظروف اغلب به صورت دستی و با استفاده از فنون صنایع دستی ساخته می‌ شوند.

در بسته بندی هدایای تبلیغاتی ظروف مسی انواع محصولاتی مانند لیوان ، بشقاب‌ها ، قوری‌ها ، سینی‌ ها و دیگر وسایل مشابه وجود دارد. زیبایی ظاهری ظروف مسی معمولاً با استفاده از الگوها، نقوش و طرح‌های مختلف صنایع دستی مسی انجام می‌ شود، که از جمله آن‌ ها می‌ توان به خطوط خاتم کاری ، شکل‌ های هندسی و روزنه‌ های زیبا بر بدنه آن اشاره کرد.

ظروف مسی به عنوان یک محصول ارزشمند و خاص به افراد مختلف هدیه داده می‌ شوند. این دسته از هدایا معمولا برای ، تجلیل از دستاورد ها در مناسبت‌های خاص ارائه شوند. گزینه‌های مرتبط با صنایع دستی همچون ظروف مسی نشان از ارزش قدیمی و تاریخی این محصول و همچنین ذوق هنری افراد در انتخاب هدیه است.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی قیمت مناسب

گروهی از هدایای به سبب برخورداری از قیمت مناسب و به‌صرفه‌، فروش بیشتری دارند و معمولا در اکثر سیستم اداری و سازمانی ارائه می‌ شوند. برخی از مهم‌ ترین هدایای سازمانی صنایع دستی با قیمت مناسب ، به شرح زیر هستند:

  • هدایای سازمانی تبلیغاتی لاکچری

هدیه تبلیغاتی جذاب و منحصر به‌ فرد شامل گلدان فیروزه است. تمامی این محصولات که با استفاده از تکنیک صنایع دستی فیروزه کوبی ساخته شده است. این هدایا با جزئیات ظریف و کیفیت مناسبی‌ که دارد به عنوان یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دسته از هدایا تبلیغاتی مدیریتی به شما امکان می‌دهند تا به مخاطبان خود یک تجربه بصری فراگیر و لوکس را ارائه دهید و از نماد ارزشمند هنر و ذوق ایرانی حمایت کنید.

  • ست گلدان و بشقاب میناکاری با جعبه ترمه

در صورتی که به دنبال یک هدیه مناسب هستید، یک ست بشقاب و گلدان میناکاری اصیل اصفهان می‌ تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این ست شامل بشقاب و گلدانی است که با استفاده از هنر میناکاری در اصفهان ساخته شده‌ اند. این هدایا دارای یک جعبه ترمه زیبا هستند که زیبایی و ارزش آن را دو چندان می‌کند.این ست بشقاب و گلدان میناکاری مناسب و بسیار با ارزش برای هدایای تبلیغاتی در هنر‌های زیبای اصفهان است.

رنگ‌ بندی بشقاب میناکاری نیز بسیار ویژه و منحصر به فرد است. این ست گلدان و بشقاب میناکاری یک هدیه تبلیغاتی نفیس است که برای هدیه دادن به افراد یا سازمان‌های مختلف بهترین گزینه‌ خواهد بود.

  • باکس زعفران

ست هدیه زعفران از دیگر گزینه‌ های جذاب و شگفت انگیز برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی است. این محصول یک هدیه بسیار جالب و جدید است که بسته بندی آن شامل یک باکس چوبی با روکش راکش است. این باکس از جنس چوب با کیفیت ساخته شده است و با روکش راکش مزین شده است که به آن ظاهری زیبا و شیک می‌ بخشد. به‌طور کلی محتویات این بسته شامل یک زعفران ساب چوبی و یک ساب چوبی با کیفیت است.

از دیگر گزینه‌های مناسب برای تهيه هدایای سازمانی تبلیغاتی، قوری زعفران مسی با طرح‌ها و نقوش زیبا است که در دسته صنایع دستی مسی قرار می‌گیرد. این قوری مناسب برای سرو نوشیدنی زعفران است و از جزئیات ظاهری جذاب و بسیار شکیل برخوردار می‌باشد.

شیشه حاوی هل اماراتی از دیگر محصولات پرفروش امیران تبلیغ برای ارائه هدیه سازمانی است. این محصول دارای یک شیشه با درب بازشو و حاوی مقادیری از هل اماراتی با کیفیت است. این شیشه به عنوان جایگزینی برای نگهداری حجم متوسط زعفران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری

با ارائه هدایای سازمانی صنایع دستی می‌ توانید ارتباط نزدیک‌ تری با مخاطب هدف یا گروه سازمان خود داشته باشید و باعث افزایش تشویق و تعامل بیشتر آن‌ ها شوید. ارائه هدایا در روز خاص به مخاطب حس ارزشمند بودن را به ارمغان دارد و باعث می‌شود که افراد با دریافت آن‌ ها اعتماد به‌نفس بیشتری را کسب کنند.

بنابراین انتخاب هدایای سازمانی تبلیغاتی مناسب یک استراتژیک خاص برای دست یافتن به یک هدف مهم است. لازم است که افراد برای تهیه بهترین نوع این محصول حتما به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر ماندد فروشگاه امیران تبلیغ مراجعه کنند و با یک انتخاب تخصصی، برای خرید آن اقدام کنند.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ