برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

فیروزه کوبی و خاتم کاری بهترین انتخاب ها برای هدایای تبلیغاتی

خاتم کاری روی چوب
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

فیروزه کوبی و خاتم کاری اصفهان با بسته بندی جعبه چوبی و جعبه هارد باکس جدیدترین نسل هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و پرطرفدارترین گیفت تبلیغاتی سازمانی در بین مدیران شرکت ها شناخته شده است.

حس رقابت بین برند ها با حضور در نمایشگاه های بین المللی ( داخلی یا خارجی ) و انتخاب در خرید هدایای تبلیغاتی خاص و جدید بزرگ ترین چالش برای مدیران شرکت ها است.

لذا سایت فروش هدایای تبلیغاتی صنایع دستی امیران تبلیغ این امکان را برای شما مهیا نموده با ارسال بیش از 3500 نمونه تولید شده هدایای شرکتی ، هدایای ویژه شب یلدا ، هدیه به مهمان خارجی ، هدیه ویژه نوروز ، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی با انواع ظروف خاتم کاری و فیروزه کوبی در اصفهان و همچنین با لاکچری ترین متد بسته بندی 0 تا 100 چالش خرید هدیه را برای شما بر طرف نماید.

ترفند خرید خاتم کاری و فیروزه کوبی جایگزین هدایای تبلیغاتی خارجی برای برندینگ

بسیاری از شرکت های تولید کننده و حتی شرکت های بازرگانی در ایران با شرکت های خارجی در ارتباط همکاری جهت خرید یا فروش محصول یا خدمات می باشند.

لذا تا کنون به این نکته فکر کرده اید به یک مهمان خارجی چه سبک هدیه ای باید ارائه نماید؟ پاسخ :

بسیاری از مدیران شرکت ها به دلیل مشغله های فراوان به این نکته بسیار مهم کمتر توجه دارند ، که هدایایی از جنس تمدن و فرهنگ پارسی چقدر در ذهن مهمان خارجی می تواند چالش بر انگیز باشد.

 پس به شما پیشنهاد میکنیم از دو صنایع دستی خاص خاتم کاری اصفهان و فیروزه کوبی در سایز های کوچک با بسته بندی جعبه هارد باکس یا جعبه چوبی با درج مشخصات مهمان خارجی بر روی باکس و بیوگرافی تولید و مراحل ساخت فیروزه کوبی یا خاتم کاری و قدمت صنایع دستی که صفر تا 100 توسط شرکت هدایای تبلیغاتی امیران تبلیغ قابل اجرا است و مشاوره های لازم  از طریق سایت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با ما در میان بگذارید.

 

چرا فیروزه کوبی و خاتم کاری بهترین هدایای تبلیغاتی ؟

به یاد داشته باشید رقبای شما در طول سال به دنبال سررسید ، پاور بانک ، ماگ تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی یا فلاش تبلیغاتی و سایر اقلام خارجی هستند.

لذا کمتر شرکتی به فکر شیوه های مدرن جعبه هدیه به صورت سنتی یا کلاسیک با جعبه چوبی و جعبه هارد باکس  و همچنین محصولات 100% ایرانی و دارای بیوگرافی کهن ایرانی است.

اگر مالک کسب و کار چه در سطح کلان و چه کوچک هستید به شما پیشنهاد میکنیم از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در طبقه خاتم کاری و فیروزه کوبی اصفهان مشاوره های خرید بیشتری بگیرید.

سایت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی خاتم کاری و فیروزه کوبی چه مزیت هایی دارد؟

امروزه انواع سایت هدایای تبلیغاتی هزاران هزار گیفت تبلیغاتی مشابه به ویژه در فروش هدیه انلاین تهران مشاهده می نماید فکر می کنید دلیل این نکته طلایی چیست؟ پاسخ :

یک دلیل مهم نا آشنایی شرکت ها و سایت های انلاین هدایای تبلیغاتی در تهران با انواع صنایع دستی به ویژه خاتم کاری اصفهان و فیروزه کوبی همچنین شیوه های مدرن و کلاسیک در جعبه و بسته بندی و نوع کاربرد هدیه است.

اما این نا اشنایی شرکت های تبلیغاتی در تهران با صنایع دستی اصفهان و نوع کاربرد چه پیامدهایی برای خرید هدایای تبلیغاتی در تهران ایجاد مینماید؟

  • به هدر رفتن بودجه در خرید هدایای تبلیغاتی یک بار مصرف
  • پیشی گرفتن رقیب کسب و کار شما در برندینگ تنها به دلیل اصول خرید حرفه ای هدایای تبلیغاتی
  • ندادن اطلاعات کافی در باره کادو و هدیه به دلیل جنس ، طول عمر ، ارزش هنری با گذشت زمان در ذهن مشتری وفادار شما

 هدایای تبلیغاتی صنایع دستی خاتم کاری و فیروزه کوبی را از کجا خریداری کنیم؟

این باور درست را فراموش نکنید خرید هدیه تبلیغاتی خاص می تواند نگرش مشتریان را تا هزار برابر به وفاداری برند شما تضمین نماید.

برخی از دسته بندی هدایای تبلیغاتی و پرفروش ترین ها :

  • هدایای تبلیغاتی مدیریتی با جعبه نفیس چوبی
  • هدایای تبلیغاتی خاص
  • هدایای تبلیغاتی بانک ها
  • هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی
  • جدیدترین هدایای تبلیغاتی
  • هدایای تبلیغاتی کاربردی

اما چرا تاکید داریم از صنایع دستی خاتم کاری یا فیروزه کوبی به عنوان گیفت هدیه سازمانی خریداری نماید؟

امروزه مشتریان سادگی و در عین حال و در عین حال ارزش معنوی و مادی کادو و هدیه را بسیار با ارزش تصور می نمایند. لذا این دو مدل صنایع دستی تمامی مولفه های فوق را در خود دارد. و قدردانی ان ها نشان از بازتاب 100% هدیه شما خواهد بود.

در ضمن این فرم هدایا تا مدت ها در ذهن ها نقش می بندد.

آشنایی با صنایع دستی اصفهان

خاتم کاری و فیروزه کوبی 2 صنایع دستی ناشناخته در هدایای تبلیغاتی

در نسل جدید بازارهای انلاین برای خرید و فروش خوشبختانه صنایع دستی جایگاه با ارزشی در شرکت های تبلیغاتی و سازمان ها پیدا کرده است.

به دلیل مراحل ساخت خاتم کاری و فیروزه کوبی به صورت کاملا” سنتی در اصفهان قیمت تمام شده این مدل صنایع دستی در ارزان ترین دسته هدایای سازمانی قرار دارد.

شما چند بار از صنایع دستی با عنوان لوکس ترین هدایای تبلیغاتی سنتی خرید کرده اید؟

5 نکته طلایی برای هدیه دادن خاتم کاری و فیروزه کوبی اصفهان

1.به بسته بندی و جنس جعبه دقت نماید.

2.در بسته بندی الزاما” از جعبه چوبی یا جعبه هارد باکس استفاده نماید.

3.از صنایع دستی برند دار خریداری نماید.

4.کارت طلایی یا ضمانت نامه 10 ساله داخل باکس هدیه قرار دهید.

5.خلاصه مراحل ساخت فیروزه کوبی یا خاتم کاری بر روی پلاک داخل باکس هدیه تبلیغاتی قرار داده شود.

در ادامه با معرفی 2 محصول فیروزه کوبی و 3 گیفت تبلیغاتی خاتم کاری به شما معرفی خواهیم کرد.تا یکبار برای همیشه از مشکل دسترسی به خرید لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی را تجربه نماید.

هدایای تبلیغاتی مدیران ( خاص ترین صنایع دستی ) با کد GIFT1402-024

یکی از لاکچری ترین بسته های تبلیغاتی ویژه مدیران به مناسبت هدیه روز کارمند و همچنین هدیه ویژه نوروز که شامل 2 عدد گلدان مس و فیروزه کوبی اصفهان با ارتفاع 25 سانت به همراه بسته بندی با جعبه هارد باکس با رنگ سورمه ای و با طراحی درب مورب است.

ست مدیریتی لاکچری و خاص با کد E28

جنس بسته بندی از کیف فانتزی و لوکس با ترکیب رنگ زرشکی و طلایی که شامل جفت گلدان 16 مس و فیروزه کوبی به همراه قاب دیواری سنگی با خوشنویسی دست طراحی شده است.

جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاتم کاری با کد Gift1402-041

این بسته تبلیغاتی مدرن شامل بسته بندی با کیف سامسونتی به رنگ مشکی و شامل جا چسبی خاتم کاری ، خودکار خاتم کاری ، جا قلمی 16*24 خاتم کاری ، جای دستمال کاغذی خاتم کاری است.

حک لوگو بر روی کیف توسط طلا کوب یا چاپ سیلک امکان پذیر است.

ست مدیریتی لاکچری با کد E7

جنس باکس هدیه از جعبه هارد باکس مگنت دار با رنگ طوسی و شامل جفت گلدان مس و خاتم کاری و جا قلمی خاتم کاری نفیس است.

ست هدیه تبلیغاتی خاتم کاری صادراتی با کد Xcdf21-2085

به نظر شما جنس جعبه این هدیه شرکتی چیست؟ و بعد از هدیه چه کاربردهایی دارد؟ پاسخ :

متریال جعبه از pvc با ترکیب دو رنگ طلایی و مشکی در ابعاد 34*28*7 سانتی متر است.

اقلام داخل باکس شامل جعبه خاتم کاری به سبک قدیمی ترین صنایع دستی ، قلمدان خاتم کاری ، گلدان 20 سانتی مس و خاتم کاری تشکیل شده است.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ