برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین

ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

امروزه با وجود انواع محصولات دکوراتیو سنتی و مدرن چیدمان سفره هفت سین بسیار متنوع تر و چشم نواز تر شده است. هر یک از خانم های ایرانی می توانند بر اساس سبک و سلیقه ی خود یکی از انواع ظروف را برای تزیین و تکمیل سفره هفت سین عید نوروز انتخاب نمایند. شما با استفاده از ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین ، می توانید یکی از چشمگیرترین و با شکوه ترین چیدمان سفره هفت سین را برای سال 1400 داشته باشید.

در این مقاله به ایده های زیبا برای چیدمان سفره هفت سین با انواع ظروف صنایع دستی می پردازیم. همچنان با ما همراه باشید.

در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ  انواع نمونه‌های صنایع دستی ایران نظیر صنایع دستی خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  ، میناکاری را می توان یافت. در این فروشگاه علاوه بر صنایع دستی انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس نیز پیدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین  

اکثر ما تصویری مشابه از سفره هفت سین با چیدمان سنتی و قدیمی داریم. اما این روزها سفره هفت سین را می توان با ظروف مدرن امروزی به بهترین شکل ممکن تکمیل کرد. همچنین اگر جزو کسانی هستید که برای چیدمان لوکس منزل خود از صنایع دستی مدرن و امروزی استقبال می کنید خرید ظروف مس و فیروزه کوبی سفره هفت سین را به عنوان یک ایده عالی برای چیدمان سفره هفت سین امسال به شما پیشنهاد می کنیم. این ظروف هم به سبک سنتی و هم به سبک مدرن و فانتزی در غالب سفره ی زیبای هفت سین قابل استفاده هستند. اما علاوه  بر ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین  شما می توانید از ظروف میناکاری سفالی و مسی و همینطور ظروف خاتم کاری نیز برای تزئین سفره هفت سین خود استفاده کنید.

عید نوروز یکی از اعیاد اصیل و باشکوه ایرانی است. بنابراین چیدن سفره هفت سین با ظروف با اصالت صنایع دستی بهترین و زیباترین ایده برای تکمیل دکور خانه شما به شمار می رود که به شکلی خاص خودنمایی می کند. صنایع دستی ایران طرح ها و نقش های متنوعی دارد که هرکدام به نحو قابل توجهی با اجزای سفره ست می شود و طراحی چشمگیری ایجاد می کند.

فیروزه کوبی روی مس

رومیزی ترمه و رومیزی قلمکار

پهن کردن رومیزی های ترمه و یا رومیزی های قلمکار و سپس چیدن سفره هفت سین با ظروف صنایع دستی یک پیشنهاد ویژه برای مشتریانی است که به فرهنگ و قدمت هنری این مرز و بوم توجه ویژه ای دارند. معمولا از پولک و منجوق و ملیله و یا سرمه برای تزئین لبه ی رومیزی ترمه استفاده شده است که به زیبایی و جلوه ی این محصول می افزاید. بهتر است رومیزی سنتی خود را با رنگی متضاد از رنگ ظروف هفت سین تهیه نمایید تا سفره هفت سین شما به بهترین شکل ممکن خودنمایی کند.

در این فروشگاه انواع رومیزی قلمکاری و ظروف خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  ، میناکاری برای تزئین دکور هفت سین و پذیرایی از مهمان ها در ایام عید موجود می باشد. علاوه بر صنایع دستی انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس  نیز برای آماده سازی باکس هدایای تبلیغاتی عید نوروز موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

صنایع دستی ؛ بهترین انتخاب برای تزئین سفره هفت سین و پذیرایی از مهمان ها در ایام نوروز 1400

پهن کردن سفره هفت سین یکی از مهم ترین مراسم و آیین ‌های به جا مانده از ایران باستان است که هر ساله در ایران و سایر کشورهای جهان به شکل با شکوهی انجام می شود. سفره هفت سین هم روی زمین و هم روی میز پهن می شود و مهم ترین اجزای آن شامل قرآن، ماهی، آینه و هفت سین شامل سیر، سرکه، سنجد و… است.

در هفت سین ۱۴۰۰ نیز مانند هر سال می‌توانید از نمادهای ارزشمندی مانند قرآن و آینه استفاده کنید. اما می توان این آیتم ها را از بین صنایع دستی انتخاب کرد. آینه فیروزه کوبی شده، شمعدان فیروزه کوبی ، جا قرآن خاتم کاری و همینطور ظروف میناکاری یا ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین برای قراردادن اجزای هفت سین بهترین انتخاب به شمار می روند. تزئین سفره با صنایع دستی مدرن تلفیقی از سبک های مدرن و سنتی است که با هر دکوراسیونی در منازل و دفاتر کار سازگار است و به خوبی با محیط ست می شود.

تاریخچه فیروزه کوبی

ظروف سفالی، ظروف مسی ، ظروف چوبی، ظروف شیشه ای، ظروف سنگی و ظروف پلاستیکی از جمله پرفروش ترین ظروف برای چیدمات سفره هفت سین هستند. ظروف مسی هفت سین از جمله محبوب ترین ظروف هفت سین هستند که هم به شکل ظروف مسی چکش خورده و هم به شکل ظروف فیروزه کوبی و میناکاری پرداخت شده قابل تهیه می باشند. خیلی از ایرانیان ترجیح می  دهند سفره هفت سین خود را با ظروف مسی آماده کنند و برای تزئین این سفره با فاکتورهای سنتی و اصیل ارزش بسیاری قائل هستند. شما می توانید انواع صنایع دستی مسی مانند ظروف فیروزه کوبی و ظروف میناکاری شده را از فروشگاه امیران تبلیغ تهیه نمایید.

خرید آجیل خوری و شکلات خوری صنایع دستی از فروشگاه امیران تبلیغ

علاوه بر خرید ظروف میناکاری و ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین  ، جهت پذیرایی از مهمان ها در ایام نوروز هم می توان از آجیل خوری و شکلات خوری های خاتم، مس و خاتم ، مس و پرداز ، فیروزه کوبی و غیره استفاده کرد. هنرمندان این ظروف را بسیار خلاقانه و حرفه ای تهیه می نمایند تا با نیاز روز بازار همخوانی داشته باشد.

اگر می خواهید عید امسال سفره هفت سین متفاوتی داشته باشید و یا پذیرایی متفاوت و به یادماندنی از مهمان های خود داشته باشید خرید صنایع دستی را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این با خرید صنایع دستی ایران به رونق کار هنرمندان عزیز کشورمان نیز کمک خواهید کرد.

در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ  انواع ظروف پذیرایی صنایع دستی نظیر جعبه پذیرایی خاتم کاری ، آجیل خوری فیروزه کوبی ، شکلات خوری مس و پرداز ، کاسه های میناکاری را می توان یافت. در این فروشگاه علاوه بر صنایع دستی انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس نیز پیدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

امیران تبلیغ