برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

ساعت دیواری چوبی ؛ زیبنده محیط خانه

ساعت دیواری چوبی ؛ زیبنده محیط خانه
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

یکی از ملزومات برای محیط منزل، وجود ساعت دیواری است. مدل های متفاوتی از ساعت دیواری در بازار موجود است که می تواند بر اساس هر سلیقه و دیزاینی، مورد انتخاب قرار گیرد. اما در انواع ساعت دیواری، نوع ساعت دیواری چوبی با همه مدل ها متفاوت است. این نوع از ساعت ها به دلیل وجود عنصر طبیعی چوب، که در ساخت آنها به کار برده شده است، جدایی از زیبایی خاصی که دارند، حس فوق العاده ای را به فضای خانه انتقال می دهند. در این مقاله قصد داریم درباره ساعت دیواری چوبی ، مطالبه جالبی را خدمت شما ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که استفاده از لوازم چوبی و رنگ های گرم، موجب می شود فضای خانه گرم نگه داشته شود. این شرایط در شب های سرد زمستان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. به همین خاطر با توجه به اهمیت وجود ساعت دیواری، بهترین انتخاب می تواند ساعت دیواری چوبی باشد.

خصوصیات ساعت دیواری چوبی

در ساخت ساعت چوبی از متریال چوب استفاده شده است، به همین خاطر از طبیعت گرمی برخوردار است و این حس را به مخاطب انتقال میدهد. به طور کلی در دکوراسیون منزل هرچقدر از چوب بیشتر استفاده شده باشد، فضای منزل رنگ و حس خاصی به خود خواهد گرفت. به همین خاطر است که می تواند حس و انرژی خاصی را در فضا ساطع نماید. استفاده از اجسام چوبی به عنوان لوازم منزل یا دکوراسیون، از مزایایی مانند دوام بیشتر، نگهداری راحت تر، داشتن قابلیت بازیافت، انتقال حس آرامش، داشتن جذابیت بصری و وجود سازگاری مناسب با محیط زیست برخوردار است.

در ساخت ساعت های دیواری چوبی از متریال های متفاوت دیگری نیز استفاده می شود. در ساخت این ساعت ها می توان از موادی اعم از پلاستیک، فلز، اکریلیک، شیشه، سنگ مرمر و دیگر مواد شبیه به این موارد استفاده نمود. در ساعت های چوبی دیواری استفاده از مواد متفاوت، بسته به سلیقه و نوع کاربری از آن می باشد. بر این اساس نکته مهمی که وجود دارد، استفاده از عنصر طبیعی چوب در این نوع از ساعت ها است. به همین منظور، به واسطه دوام بالایی که چوب دارد و البته حس فوق ‌العاده‌ای که به بیننده منتقل می نماید، همیشه این نوع از ساعت ها با استقبال ویژه ای از جانب مشتریان برخوردار می باشد.

خرید ساعت دیواری امیران تبلیغ

نکات کاربردی برای خرید ساعت دیواری چوبی

اگر قصد خرید ساعت دیواری چوبی را دارید، قبل از آن به نکاتی که در ادامه به شما ارائه می شود دقت نمایید. توجه به این مطالب می تواند آگاهی شما را نسبت به خرید افزایش دهد.
– محل نصب ساعت دیواری را مشخص نمایید و آن را متناسب با فرم بافت و رنگ دیوار انتخاب نمایید.
– اگر قصد دارید بر روی ستون ها یا همان دیوارهای باریک ساعت دیواری را نصب نمایید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ساعت های دیواری چوبی باریک می باشد. توجه داشته باشید اگر دیوار شما پهن است، استفاده از ساعتهای کوچک جلوه زیبایی نخواهد داشت.
– ظاهر ساعت دیواری چوبی را بر اساس رنگ و سبک دکوراسیون اطراف، و اندازه آن را بر اساس قاب عکس های اطراف و با توجه به اندازه دیوار انتخاب نمایید.
– محل قرارگیری ساعت دیواری چوبی را بر اساس شکل ظاهری آن انتخاب نمایید. اگر قصد دارید در آشپزخانه یا اتاق نشیمن، بر روی دیوار از ساعت دیواری چوبی استفاده نمایید، سعی کنید از مدل های فانتزی انتخاب کنید که با فضا مطابقت داشته باشد. به عنوان نمونه، برای محیط آشپزخانه طرح های به شکل قاشق و چنگال می تواند انتخاب مناسبی باشد.

نمونه هایی از ساعت دیواری چوبی

مدل های ساعت دیواری چوبی ، از تعداد فوق‌العاده زیادی برخوردار است. به این دلیل که سلیقه ها بسیار متفاوت است. دکوراسیون های منزل نیز هرکدام شرایط خاص خود را دارند به همین خاطر طبیعی است که باید برای خرید، از دقت بسیار زیادی برخوردار بود.
در انواع ساعت های دیواری چوبی می توان به ساعت های گرد چوبی، مدل های فانتزی، مدل های پلکسی، مدل های امگا، مدل های والتر، مدل های دو طرفه، ساعت دیواری های چوبی دیجیتالی، آینه ای، رومی، مدل های ایستاده، مدلهای همراه با جنس پلی استر و غیره اشاره نمود.

ساعت دیواری چوبی مدرن

1- انتخاب ساعت های دیواری چوبی در مقیاس بزرگ

اگر قصد دارید ساعت دیواری چوبی با مقیاس بزرگ را در دکوراسیون منزل استفاده نمایید، باید توجه کنید که این نوع ساعت ها فقط یک ساعت نیستند. می ‌توان آنها را به عنوان یک تابلو معرفی نمود. به همین خاطر به ظرافت های موجود در این نوع ساعت ها خیلی دقت نمایید.

2- انتخاب ساعت دیواری چوبی از نوع مدرن

مردم به واسطه وجود سبک های متفاوت که بر اساس پیشرفتهای موجود در علم به وجود آمده است، بیشتر علاقه مند به سبک های مدرن می باشند. اما هنوز هستند افرادی که، به استفاده از سبک های غیر مدرن نیز استقبال نشان می دهند. اگر دکوراسیون منزل خود را بر اساس سبک رومی چیده اید، بهترین انتخاب برای ساعتهای دیواری چوبی مدل رومی می‌باشد. ویژگی منحصر به فرد در این نوع سبک اسن است که در دکوراسیون های مدرن و سنتی قابل استفاده است.

3- انتخاب ساعت دیواری چوبی پاندول دار

اگر انتخاب این نوع ساعت ها برای شما جذاب است، قبل از خرید محل نصب را به خوبی شناسایی نمایید. با توجه به حجم این نوع ساعت های چوبی باید فضای مناسبی را برای این نوع از ساعت ها در نظر بگیرید. امروزه شرایط تهیه این نوع ساعت ها تغییر کرده است. بر این اساس موجب شده است که مشکل داشتن فضای مناسب برطرف شده و به واسطه مدلهای کلاسیک ساعت دیواری چوبی پاندول دار، دیگر نگران داشتن فضای مناسب برای این نوع از ساعت ها نباشید.به همین خاطر می‌توان گفت که این نوع از ساعت ها غالبا در هر فضایی قابل استفاده می باشد.

ساعت دیواری چوبی سنتی

4- انتخاب ساعت دیواری چوبی پازلی

این نوع ساعت ها بسیار شیک و فانتزی می باشند و در دکوراسیون های مدرن بیشتر از این ساعت ها استفاده می شود. تماشای این ساعت ها برای انسان، از جذابیت خاصی برخوردار است. به همین خاطر می توان این ساعت ها را فقط به عنوان یک ساعت معرفی نکرد. چرا که خود به تنهایی می توانند نقش یک دکور را ایفا نمایند. این نوع ساعت ها امروزه در مدل های بیشمار و در سایزهای متفاوتی در بازار موجود می باشند.

به همین خاطر می توان بر اساس دکوراسیون های متفاوت، آنها را انتخاب نمود. ساعتهای دیواری چوبی از نوع پازلی در حالتهای پلکسی، آینه ای و البته مدل مدرن رافائل، در بازار موجود می باشد.

5- انتخاب ساعت دیواری چوبی لوتوس

ساعت های چوبی دیواری لوتوس، ظاهر کلاسیک دارند و می توانند در فضاهای مدرن نمای ویژه‌ای داشته باشند. این نوع ساعت ها در سبک های مختلف در بازار عرضه شده است. به همین خاطر برای انتخاب و تطبیق پذیری دکوراسیون، از شرایط محدودی برخوردار نخواهید بود. ساعت دیواری چوبی مدل لوتوس، در انواع مدرن رافائل، نوع ساعت های باران عشق و به همراه طراحی ‌های ویژه دکوراتیو، می توانند جلوه فوق العاده را به فضای منزل شما انتقال دهند.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ