برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

صنایع دستی تبریز و هدایای تبلیغاتی

آنچه در این مطلب می‌ خوانید

صنایع دستی تبریز و هدایای تبلیغاتی ( امیران تبلیغ )

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و سوغات تبریز شامل دو بخش مجزا از یکدیگر می باشد. صنایع دستی و بزرگترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی در فروشگاه امیران تبلیغ در تبریز یکی از ساده ترین روش های دسترسی به بیش از 1500 مدل از صنایع دستی لوکس ، مفید و خلاقانه را به شما معرفی می نماید.

جهت مشاوره رایگان بابت تولید انواع تندیس، تولید هدایای تبلیغاتی خاص، تولید انواع بسته بندی با متریال های متنوع هم اکنون با مشاورین ما در مجتمع سازندگان هدایای تبلیغاتی امیران تبلیغ و تبریز تماس حاصل فرمایید.

هدایای تبلیغاتی در تبریز ، سوغات تبریز

سوغات تبریز یکی از بهترین گزینه های هدیه ای جهت علاقه مندان به این سبک از تبلیغات می باشد. در ضمن از جمله جذاب ترین و متنوع ترین اجناس در بخش سوغات شامل شهر تبریز است. از جمله سوغات تبریز انواع خوراکی ها، شیرینی جات همراه با صنایع دستی بسیار خلاقانه و کاربردی را می توان نام برد.

تاریخچه صنایع دستی تبریز

صنایع دستی تبریز به عنوان یکی از غنی‌ ترین میراث های فرهنگی و هنری ایران شناخته می‌ شوند. این صنایع که قدمتشان به قرون وسطی بازمی‌ گردد، نمایان گر تلاش و هنر هنرمندان تبریزی است. از جمله صنایع دستی تبریز می‌توان به قالی‌ بافی، منبت‌ کاری، جاجیم‌ بافی، نقاشی سفال و منبت‌ کاری چوب اشاره کرد.

4 مورد  تا از خاص ترین صنایع دستی تبریز

  • قالی‌ بافی تبریز هنری که دنیا را شگفت‌ زده می‌کند

یکی از صنایع دستی مهم تبریز، قالی‌ بافی است. قالی‌ های تبریز با طرح‌ها و رنگ‌های چشم‌ نواز خود به عنوان آثاری هنری از دست هنرمندان تبریزی شناخته می‌ شوند.

این قالی‌ ها با استفاده از پشم و پنبه بافته می‌شوند و هر یک از آنها داستان مختص به خود را نقل می‌کنند. تصاویر طبیعت ، شاهنامه ، و الگو های هنری در این قالی‌ها به شکل شگفت‌ آوری ترکیب می‌ شوند.

  • منبت‌ کاری تبریز

منبت کاری نیز ابداعی از دستان هنرمندان این شهر محسوب می شود این صنعت یکی دیگر از صنایع دستی تبریز است که هنرمندان تبریزی در آن بی‌ نظیرند. این تابلو ها از چوب ساخته‌ شده و با طرح‌ های هنری و چشم‌ن واز تزیین می‌ شود.

تکنیک‌ های منبت‌ کاری تبریزی در سراسر دنیا شناخته شده و تحسین‌ب رانگیز است. این اثر ها اغلب تصاویری از مردم، حیوانات، و مناظر طبیعی را به تصویر می‌ کشند.

  • جاجیم‌ بافی

هنری که سنتی و مدرن را ترکیب می‌ کند جاجیم‌ بافی یکی دیگر از صنایع دستی تبریز است که همچنان در حال توسعه است. جاجیم‌ های تبریزی با طرح‌ های سنتی و مدرن تولید می‌ شوند و از موادی چون پشم و نخ تهیه می‌ شوند.

این جاجیم‌ ها به عنوان تزئینات داخلی یا بخشی از دکوراسیون منزل بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

  • نقاشی سفال

نقاشی سفال یکی دیگر از صنایع دستی تبریز است که هنرمندان با استفاده از آن هنر و ذوق خود را بر روی اجسام سفالی به تصویر می کشند.

شاید برای شما مفید باشد : هدایای تبلیغاتی در تهران

سوغات صنایع دستی تبریز امیران تبلیغ

صنایع دستی در تبریز که شکلی از تاریخ و تمدن کهن ان منطقه به شمار می رود. امروزه صنایع دستی تبریز به عنوان لوکس ترین ، کاربردی ترین و خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی در تبریز محسوب می گردد.

اما اکثر قریب به اتفاق صنایع دستی تبریز را با نام فرش تبریز یا چرم تبریز می شناسیم. در صورتی که طیف گسترده ای از هنرهای صنایع دستی بومی در تبریز تولید می گردند.

بشقاب میناکاری 30 سانتی ، هدایای تبلیغاتی تبریز

انواع بشقاب میناکاری 30 سانتی در تبریز از جذاب ترین، بهترین هدیه تبلیغاتی همراه با بسته بندی هایی نفیس از جنس جعبه جیر در تبریز و یا دست نوشته هایی با خط هنرمندان خوشنویس در تبریز که قابلیت درج نام تجاری بر روی انواع بشقاب های میناکاری را دارد. انواع گلدان های مسی میناکاری در تبریز به عنوان نوعی خاص از سبک هنرهای سنتی با بسته بندی های مدرن در بازار شهر تبریز پر فروش ترین مدل از هدایای تبلیغاتی ارزان است.

ساعت میناکاری با قطر 30 سانتی متری بهترین هدیای تبلیغاتی در تبریز

انواع ساعت های مسی مینا کاری در قطر های متفاوتی در تبریز به صورت فروش های عمده انجام می پذیرد. امکان درج نام تجاری ، حک لوگو در وسط بشقاب های مسی ساعت دار میناکاری در تبریز به راحتی امکان پذیر است. این سبک از هدایای تبلیغاتی در تبریز می تواند تا مدت های طولانی برند سازی و تبلیغ ایده محوری درستی در تبریز به شمار رود.

تولید تندیس میناکاری در تبریز

انواع تندیس های تبلیغاتی از جنس هنر صنایع دستی میناکاری، فیروزه کوبی، مس و الماس تراش با استقبال خوبی در بین شرکت های کانون تبلیغاتی و همچنین سازمان ها در تبریز بسیار پر طرفدار واقع شده است.

فروش تندیس در تبریز

فروش عمده در تندیس های گلدان فیروزه کوبی و صنایع دستی میناکاری در بازار تبریز یکی از عنصرهای اولیه در تولید، طراحی های جذاب و تنوعی بالا در قیمت گذاری متنوع در تبریز است. یکی از بهترین پیشنهادات در فروش عمده تندیس در تبریز استفاده از انواع گلدان های مسی میناکاری و انواع گلدان فیروزه کوبی در تبریز است.

خرید عمده تندیس های میناکاری در تبریز

یکی از بهترین گزینه ها در خرید و سفارش تولید انواع تندیس در تبریز از طریق فروشگاه اینترنتی و سایت امیران تبلیغ است. مجتمع تولید کنندگان انواع تندیس امیران تبلیغ یکی از مراکز تخصصی در طراحی، ساخت و تولید انواع تندیس می باشد. خرید عمده تندیس در تبریز معمولا” از تخفیفات ویژه ای برخوردار می باشد.

ست های جفت گلدان میناکاری هدیه ای تبلیغاتی خاص در تبریز

ست های جفت گلدان میناکاری مسی در تبریز همراه با بسته بندی جعبه های چوبی یکی از هدایای تبلیغاتی لاکچری و با نام ست هدیه مدیریتی معروف است.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی در تبریز

با عصر دیجیتال مارکتینگ بهترین پیشنهاد در خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی ارزان و جدید استفاده از گزینه های خرید اینترنتی با تولیدات تخصصی در هر رشته از هنر ایران زمین می باشد. فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در تبریز چه اهداف مهمی را بایستی دنبال نمایند؟

در درجه اول استفاده از کالاهای داخلی به دلیل ساختار صفر تا صد محصولات ایرانی که در داخل تولید می گردند و در شرایط کنونی ایران جلوگیری بسیار ایده الی در خروج ارز کمک شایانی می نماید. در درجه دوم استفاده از صنایع دستی در تبریز که نشانی از هویت، اصالت و نوآوری و میراثی از شهر تبریز است.

هدایای تبلیغاتی تبریز ، بهترین گزینه‌ برای تبلیغ کسب و کار شما

شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی می توانید باعث افزایش شناخت و ترویج کسب و کار خود شوید. زمانی که به تبلیغات کسب و کار خود فکر می‌ کنید، هدایای تبلیغاتی تبریز می‌ توانند یک ابزار بسیار مناسب باشند. این هدایا، معمولاً با لوگو و شعار کسب و کار شما چاپ می‌ شوند و به مشتریان یا همکاران شما اهدا می‌ شوند.

اهداف هدایای تبلیغاتی و چگونگی استفاده از آن

  • هدف اصلی ترویج کسب و کار

هدایای تبلیغاتی تبریز علاوه بر ارتقاء شناخت برند شما، می‌ توانند به ترویج کسب و کار و در نهایت افزایش فروش شما کمک کنند. این هدایا با نمایش لوگو و شعار شما به مشتریان شما یادآوری می‌ کنند که کسب و کار شما وجود دارد و خدمات یا محصولاتی منحصر به فرد ارائه می‌ دهد. این هدایا می‌ توانند باعث ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان و جلب مشتریان جدید شوند.

  • هدایای با کیفیت کلید موفقیت

یکی از مهم ترین عوامل در استفاده از هدایای تبلیغاتی تبریز، کیفیت و طراحی مناسب آن‌ هاست. هدایا باید جذاب و جلب‌ کننده باشند تا مشتریان بیشتر تمایل داشته باشند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین، لوگو و شعار کسب و کار تان باید به وضوح و خوانا بر روی هدایا چاپ شده باشند.

  • جذب مشتریان جدید

    اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان جدید نیز می‌ تواند نقش مهمی در کسب و کار شما ایفا کند. این اقدام باعث ایجاد حس اعتماد بیشتر می‌ شود و مشتریان جدید به سرعت با  برند شما آشنا می شوند.

  • افزودن لوگو و شعار

یکی از نکات مهم در استفاده از هدایای تبلیغاتی، چاپ لوگو و برند شما بر روی آن‌هاست. این لوگو یا برند باید در رنگهای ایده ال و مرتبط با زمینه فعالیت شما بوده و به وضوح قابل رؤیت باشند این اقدام باعث ایجاد شناخت برند و ترویج آن بین عموم می‌ شود.

استفاده از هدایای تبلیغاتی تبریز در رویدادها

یکی از زمان‌ های موثر برای اهدای هدایای تبلیغاتی تبریز، رویداد ها و نمایشگاه‌ های صنعتی است. در این موارد، مشتریان و همکاران شما به طور مستقیم با کسب و کار شما در تماس هستند و توزیع هدایا می‌ تواند اثر بخش تر باشد.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ