برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

هدایای تبلیغاتی تهران

سفارش عمده هدایای تبلیغاتی در تهران - امیران تبلیغ

معرفی برند یکی از اهداف اصلی مشاغل کوچک و بزرگ است. اما به نظر شما چگونه می توان هم برند و محصولات را به خوبی معرفی کرد و هم در ذهن مشتریان برای مدت ها باقی ماند؟ استفاده از هدایای تبلیغاتی یک راه ساده برای رسیدن به این هدف و افزایش آگاهی مشتریان از برند شما است.

از این رو اغلب کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی تهران ، اصفهان و سایر شهرهای دیگر برای بازاریابی بهتر و موثرتر تجارت خود استفاده می کنند. گنجاندن این ابزار بازاریابی موثر در استراتژی بازاریابی کسب و کارها به افزایش وفاداری مشتریان نیز کمک می کند.آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از طریق دادن هدیه به مشتریان داخل و خارج از کشور، به تبلیغ از برند و کسب و کار خود بپردازید؟ اگر چنین است، به نظر شما بهترین و موثرترین هدیه تبلیغاتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هدایای تبلیغاتی تهران

این روزها محصولات تبلیغاتی سفارشی نظیر انواع ست هدیه صنایع دستی ، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی شما هستند. شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از انواع محصولات موجود در فروشگاه امیران تبلیغ را به عنوان هدایای تبلیغاتی تهران استفاده نمایید. هدایای تبلیغاتی به جذب مشتری و ایجاد جذابیت تجاری کمک زیادی می کنند. شما می توانید هدایای تبلیغاتی تهران را در انواع جعبه هارد باکس و بسته بندی صنایع دستی با آرم و برند خود قرار دهید و در مناسبت ها یا اعیادی همچون عید نوروز، برای مشتریان خود ارسال نمایید

تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی سعی می کنند قیمت این محصولات را در توزیع انبوه پایین نگه دارند. بنابراین اغلب هدایای تبلیغاتی با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس شما هستند، اما در عین حال تأثیر آنها بر گیرندگان بسیار زیاد است. همچنین جالب است بدانید بیش از 50 درصد از افرادی که محصولات تبلیغاتی را دریافت می کنند از آن ها در زندگی روزمره خود استفاده می کنند. مشتریان همچنین تمایل دارند این موارد را به جای دور انداختن به دیگران بدهند. به این ترتیب استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای مشاغل جدید و تازه تاسیس شده کاملاً مناسب است.در واقع از آنجا که این اقلام برای مدت طولانی در خانه ها، دفاتر و غیره باقی می مانند ، مارک شما به طور مداوم به گیرنده ی هدیه یادآوری می شود و در نتیجه به محض نیاز به کالا یا خدمات شما، به احتمال قوی اولین کسی که به خاطر می آورد، شما هستید. شما می توانید از انواع ست هدیه صنایع دستی ، جعبه دمنوش ، جا دستمال کاغذی خاتم کاری ، جعبه دستمال کاغذی چوبی و جعبه تی بگ موجود در مجموعه ی امیران تبلیغ به عنوان هدایای تبلیغاتی تهران استفاده کنید. همین الان برای سفارش با ما تماس بگیرید.

کدام مشاغل به هدیه تبلیغاتی نیاز دارند؟

بسیاری از شرکت ها به مشتریان خود هدایایی می دهند که حاوی نام و نشان خودشان باشد. اما این صرفا یک هدیه نیست. بلکه یک روش موثر بازاریابی است. تقریبا بیشتر مشاغل نظیر صنایع غذایی، شرکت های ساخت و ساز، شرکت های مشاوره و بازاریابی، مشاغل استارتاپی، لباس فروشی ها یا هر شغل دیگر برای تبلیغات و بازاریابی خود به هدایای تبلیغاتی نیاز دارند. هنگامی که نشان تجاری، لوگو و شعار شما بر روی هدایای تبلیغاتی هک شده و در قالب یک هدیه به مشتری ارائه می شود، برای سال ها در ذهن مشتری ماندگار خواهد شد.

شما می توانید برای خرید هدایای تبلیغاتی اصفهان ، تهران و دیگر شهرها به بودجه و نیاز خود توجه نمایید. مثلا اگر می خواهید به مدیران شرکت های بزرگ هدیه تبلیغاتی بدهید باید از ست مدیریتی تبلیغاتی استفاده نمایید. همچنین استفاده از انواع ست هدیه صنایع دستی نفیس نظیر محصولات صنایع دستی اصفهان و بطور مشخص انواع محصولا خاتم کاری، الماس تراش ، مس و پرداز و غیره، یک هدیه ارزشمند و کاربردی برای مشتریان ویژه و شرکت های بزرگ داخل و خارج است کشور است.

به طور کلی استفاده از صنایع دستی ایران به عنوان هدایای تبلیغاتی یک پیشنهاد فوق العاده و البته پر طرفدار برای بیشتر کسب  و کار هاست. چرا که همه از ارزش و اصالت این محصولات مطلع هستند و با دریافت آن به عنوان هدیه قطعا خوشحال خواهند شد.

ست هدیه تبلیغاتی تهران با بهترین قیمت

آیتم های هدایای تبلیغاتی تهران کدام است؟

خوب است بدانید بسیاری از مشتریان هنگام انتخاب خدمات و محصولات میان شرکت هایی که هدیه تبلیغاتی می دهند و نمی دهند، شرکتی را انتخاب می کنند که به طور مشخصی با ارائه هدایای تبلیغاتی، قدردانی خود را نسبت به مشتریان خود نشان داده است.

هدایایی که برای شریک تجاری یا مشتری خود انتخاب می کنید باید خلاقانه و متناسب با مناسبت مورد نظر باشند. شما می توانید با توجه به اهداف و مناسبت موجود، هدایای تبلیغاتی خاصی را تهیه نمایید. این هدایا شامل هدایای سفارشی برای نمایشگاه ها و رویدادها ، هدایای شخصی برای همکاران و مشتریان ویژه و ست هدیه های سفارشی برای مدیران داخلی و خارجی شرکت ها. بنابراین می توانید کاملا مطابق با هدف خود یک هدیه تبلیغاتی نفیس و به یادماندنی را برای شخص مورد نظرتان تهیه نمایید.

در انتخاب هدایای تبلیغاتی تهران دقت کنید. شما باید هدیه ای بدهید که مشتریان بالقوه و موجود بارها و بارها از آن استفاده کنند و در نتیجه برند شما در ذهن آنها ثبت گردد. طبق تجربه کاری ما انواع ست هدیه صنایع دستی می تواند برای سال ها در ویترین و میز پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد و یادآور برند شما برای مشتریان باشد. ما می توانیم آرم اختصاصی شرکت و برند شما را بر روی هدایا چاپ نماییم.

همچنین نیازی نیست هدیه شما خیلی بزرگ باشد تا در ذهن مشتری بماند، هدیه های کوچک و کاربردی نیز باعث می شوند مشتری احساس خوبی داشته باشد. شما می توانید از انواع جعبه دمنوش و جعبه های پذیرایی لوکس، جعبه های چوبی دستمال کاغذی ، لیوان دمنوش و موارد مشابه دیگر به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده نمایید.

بهترین هدایای تبلیغاتی در تهران با صنایع دستی

امروزه صنایع دستی به عنوان قوی ترین استراتژی تبلیغات در سازمان ها رویکردهای بسیار خوبی پیدا کرده است. شاید کمتر مدیرانی در طول دوران خدمت خرید صنایع دستی با عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس را تجربه کرده باشند. لذا یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در پایتخت صنایع دستی نقش جهان است.

خوشبختانه در حال حاضر شرکت های تولید کننده جعبه هارد باکس و جعبه های چوبی در تهران کم نیست و این مهم تاثیر گذارترین عملکرد در بسته بندی خاص صنایع دستی به همراه فضای مناسب برای درج لوگو است.قیمت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در تهران گران نیست لذا خاص ترین ست هدیه سازمانی با صنایع دستی تولید میگردد.

 

معرفی هدایای تبلیغاتی خاص در تهران با ارزان ترین قیمت

دقت داشته باشید انتخاب هدیه برای برند شما و متناسب با مشتریان اهمیت ویژه ای دارد. این مهم راهی ساده و تاثیر گذار برای تبلیغات شرکتی است.

شرکت های تبلیغاتی در تهران بسیار پویا و با رونق هستند 74 درصد این مساله مهم تعامل صنایع دستی اصفهان و مراکز فروش هدیه در تهران است. قیمت گام مهم بعدی است که به نسبت اقلام تبلیغاتی خارجی با هنرهای سنتی قابل مقایسه نیست و فوق العاده گران تر به دست مصرف کنندگان می رسد.قیمت هدایای تبلیغاتی در تهران به شدت تابع کیفیت و جنس محصولات تبلیغاتی است به عنوان مثال انواع خودکار ، ست هدیه سررسید ، بچ سینه ارزان ترین هستند.

یک نکته مهم تعداد هدیه خاص تبلیغاتی در قیمت ان ها بسیار تاثیر گذار است. اما هدایای تبلیغاتی صنایع  دستی تنها کیفیت در قیمت تاثیر گذار است.

مرکز خرید فیروزکوبی در اصفهان | امیران تبلیغ
ست هدایای تبلیغاتی الماس تراش کد GS-02
ست مدیریتی گلدان قلمدان و خودکار خاتم کد GS-39

خرید هدایای سازمانی در تهران با بسته بندی نفیس

یکی از پارامترهای اصلی برای صاحبان سلیقه در شرکت ها قبل از خرید هدیه سازمانی در تهران شیوه های مدرن و خاص بسته بندی یا جعبه هدیه برای تبلیغات است.

بسته بندی نفیس برای تبلیغات هوشمندانه ترین قسمت تولید هدیه است. این تصمیم شما مدیران است که به چه شیوه ای برند سازی در بازار انجام دهید.اگر جذابیت هدیه برای گیرنده مهم است اهمیت هزینه و مقدار بودجه خود را به جهت بسته بندی لاکچری هدیه اختصاص دهید.60 درصد انتخاب اقلام تبلیغاتی و مابقی فرم جعبه هدیه قبل از سفارش است.

معرفی بهترین مراکز خرید هدایای سازمانی در تهران

در تهران بیش از 4000 مراکز خرید هدایای تبلیغاتی وجود دارد.دلیل این موضوع وجود 15000 سازمان و شرکت های فعال و تجارت های بین المللی در پایخت ایران است.هر کدام از این مراکز تخصص های چاپ ، بسته بندی ، بچ سینه ، تولید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ، کلاه تبلیغاتی و . . . مشغول به فعالیت هستند.

شما برای خرید هدایای سازمانی چه روشی دنبال میکنید؟

پیشنهاد ما خرید انلاین هدایای تبلیغاتی و اشنایی با کلکسونی از نمونه های خاص از قبیل صنایع دستی فروزه کوبی ، خاتم کاری ، مینا کاری ، مس و خاتم ، مس و پرداز و قلم زنی می باشد.به نظر شما بازار هنر لوکس میناکاری در اصفهان مرکز خرید مناسبی برای ایتم های تبلیغاتی در تهران  است؟

خرید هدایای سازمانی در تهران با بسته بندی نفیس

یکی از پارامترهای اصلی برای صاحبان سلیقه در شرکت ها قبل از خرید هدیه سازمانی در تهران شیوه های مدرن و خاص بسته بندی یا جعبه هدیه برای تبلیغات است.بسته بندی نفیس برای تبلیغات هوشمندانه ترین قسمت تولید هدیه است. این تصمیم شما مدیران است که به چه شیوه ای برند سازی در بازار انجام دهید.اگر جذابیت هدیه برای گیرنده مهم است اهمیت هزینه و مقدار بودجه خود را به جهت بسته بندی لاکچری هدیه اختصاص دهید.60 درصد انتخاب اقلام تبلیغاتی و مابقی فرم جعبه هدیه قبل از سفارش است.

معرفی بهترین مراکز خرید هدایای سازمانی در تهران

در تهران بیش از 4000 مراکز خرید هدایای تبلیغاتی وجود دارد.دلیل این موضوع وجود 15000 سازمان و شرکت های فعال و تجارت های بین المللی در پایخت ایران است.هر کدام از این مراکز تخصص های چاپ ، بسته بندی ، بچ سینه ، تولید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ، کلاه تبلیغاتی و . . . مشغول به فعالیت هستند.

شما برای خرید هدایای سازمانی چه روشی دنبال می کنید؟

پیشنهاد ما خرید انلاین هدایای تبلیغاتی و اشنایی با کلکسونی از نمونه های خاص از قبیل صنایع دستی فروزه کوبی ، خاتم کاری ، مینا کاری ، مس و خاتم ، مس و پرداز و قلم زنی می باشد.به نظر شما بازار هنر لوکس میناکاری در اصفهان مرکز خرید مناسبی برای ایتم های تبلیغاتی در تهران  است؟

نقش هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در بهبود روابط کارمندان و مشتریان

در حال حاضر صنایع دستی در تهران از پارامترهای بسیار مهم در هدایای سازمانی است.

خرید صنایع دستی فراتر از کاربردی بودن جنبه دکوراسیون و ارزش افزوده برای گیرنده هدیه به همراه دارد.

به یاد داشته باشید برای ساخت برند اهمیت به مناسبت های مختلف و خرید هدیه متناسب با ان الزامی است.

 

شکلات خوری الماس تراش مسی کد ZA55
ست چایی خوری ملیله کاری و کتاب حافظ
شکلات خوری خاتم با جعبه روکش ترمه

معرفی 3 هدیه تبلیغاتی صنایع دستی برای نشان دادن قدردانی

  1. شکلات خوری 22 فیروزه کوبی :

از نمونه هدایای لوکس و تاثیر گذار و دنیای از هنر ایرانی

  1. شکلات خوری مس و خاتم کاری :

خاتم کاری روی مس از هنرهای باستانی نقش جهان است.

رنگ طلایی خاتم بر روی مس جذابیت خاصی به این کالای تبلیغاتی ماندگار داده است.

3.گلدان 25 فیروزه کوبی :

ساختار گلدان های فیروزه کوبی اصفهان به قدری خاص و منحصر به فرد است به طوریکه محبوبیت بالایی در هدایای نمایشگاهی بین المللی دارد.

صنایع دستی فیروزه کوبی از هنرهای دست نخورده گنجینه هنر نقش جهان است.

4.6/5 - (47)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ