برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خرید انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی

انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

امروزه خرید انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی به دلیل ارزش بالا و جذابیت خاصی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در صنایع دستی فیروزه کوبی همانطور که از نام آنها پیداست، سنگ فیروزه نقش اساسی در ساخت ظروف فیروزه ای دارد. معمولا ظروفی که در این هنر مورد استفاده قرار می گیرند از جنس فلز مس، نقره یا برنج هستند. البته با توجه به اینکه فلز مس انعطاف پذیرتر است و شکل پذیری بیشتری دارد، بیشتر در ساخت صنایع دستی فیروزه کوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

به این ترتیب اجرای تکنیک فیروزه کوبی بر روی ظروف مسی یکی از زیباترین و ارزشمندترین هنرهای ایرانی است که در زمره بهترین صنایع دستی اصفهان قرار می گیرد. مهم ترین مواد اولیه مورد  نیاز برای تهیه این ظروف شامل فلز مس و سنگ فیروزه اصل نیشابور است که به دلیل ارزش فراوان این سنگ؛ صنایع دستی فیروزه کوبی اصل به یکی از گران ترین صنایع دستی ایران تبدیل شده اند. اگر شما هم به خرید انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی علاقه مند هستید حتما این مطلب را دنبال کنید.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ یکی از فروشگاه های معتبر صنایع دستی است که  انواع صنایع دستی ساخته شده با مس را به فروش می رساند برخی از محبوب ترین صنایع دستی این فروشگاه عبارتند از:  الماس تراش ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  و میناکاری و غیره. در این فروشگاه همچنین انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس پیدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

آشنایی با سنگ فیروزه اصل و خرید آن برای ساخت ظروف فیروزه کوبی

فیروزه نوعی سنگ قیمتی طبیعی با رنگ آبی روشن تا سبز مایل به آبی تیره است. سنگ فیروزه در هند به سنگ فیروزا نیز معروف می باشد. سنگ فیروزه نیشابور یکی از بهترین انواع سنگ فیروزه ایران در جهان به شمار می رود که برای پوشاندن ظروف فیروزه در صنایع دستی فیروزه کوبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ظروف مس و فیروزه سفره هفت سین

با این حال افرادی که دانش و تجربه کافی برای تشخیص سنگ فیروزه اصل ندارند باید هنگام خرید سنگ فیروزه برای ساخت ظروف فیروزه کوبی و یا خرید محصولات فیروزه کوبی آماده بیشتر دقت کنند و راه های تشخیص سنگ فیروزه اصل را بدانند. برای خرید آنلاین صنایع دستی فیروزه کوبی اصل که همراه با ضمانت نامه خدمت شما هموطنان عزیز در سراسر ایران و جهان ارائه می شود می توانید همین الان به لینک محصولات فیروزه کوبی در سایت امیران تبلیغ مراجعه نمایید.

فرآیند تولید انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی

فرآیند تولید محصولات فیروزه کوبی شامل سه مرحله است که در این مراحل سنگ های کوچک فیروزه بر روی بدنه ظروف مسی که در طرح های مختلفی ساخته  و اماده شده اند قرار می گیرد. همچنین از یک چسب مخصوص فیروزه کوبی به عنوان نگهدارنده و سفت کننده این سنگ ها روی ظروف مسی استفاده می شود. در نهایت لایه های محافظ پلی استر بر روی ظروف تولید شده قرار می گیرد تا از هر گونه خش و آسیب احتمالی به آن ها جلوگیری شود.

آشنایی با پرفروش ترین ظروف فیروزه کوبی اصفهان

مشتریانی که تمایل به خرید انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی دارند از این محصولات بیشتر به عنوان یک دکوری فوق العاده ارزشمند و هنری در سالن پذیرایی خود استفاده می کنند. آجیل خوری فیروزه کوبی یکی از ظروف پذیرایی زیبا و چشم نواز است که می توان از آن در مهمانی ها برای سرو آجیل، شکلات و غیره استفاده کرد. با این حال ممکن است خیلی ها در پذیرایی های خود اصلا از این ظروف استفاده نکنند و آنها را تنها به عنوان ظروف تزئینی صنایع دستی در زیباسازی فضا به کار بگیرند.

یکی دیگر از محصولات محبوب صنایع دستی فیروزه کوبی، شیرینی خوری و گزخوری فیروزه کوبی است که به خصوص در ایام عید نوروز 1401 برای سرو شیرینی بسیار مورد پسند قرار گرفته است. این محصول دارای محفظه سینی شکل است که بر روی بدنه آن سنگ های فیروزه درخشان و بسیار زیبا قرار گرفته اند.

خرید آینه شمعدان مس و فیروزه

اگر فرصت نکرده اید که در ایام تعطیلات عید نوروز برای خرید انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی به اصفهان سفر کنید اصلا ناراحت نباشید چرا که همین الان از هر کجای ایران می توانید از طریق سایت امیران تبلیغ سفارش خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرید. در این فروشگاه علاوه بر صنایع دستی فیروزه کوبی انواع ظروف  الماس تراش ، خاتم کاری، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  و میناکاری و غیره به فروش می رسد.

ظروف تزئینی فیروزه ای

همانطور که می دانید ظروف فیروزه کوبی علاوه بر اینکه امکان استفاده دارند، از کاربرد تزئینی هم برخوردار می باشند. بسیاری از افراد از این محصولات فقط برای ایجاد فضا و استفاده در دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. تزئینی ترین محصولات عبارتند از: کاسه و بشقاب فیروزه کوبی، گلدان فیروزه کوبی، آینه و شمعدان فیروزه کوبی ، آجیل خوری فیروزه کوبی ، تنگ فیروزه کوبی ، سرویس چای خوری فیروزه کوبی وغیره

البته این محصولات تنها برای تزئین دکوراسیون داخلی کاربرد ندارند و برخی از آنها به گونه ای ساخته شده اند که بتوان از آنها استفاده کرد. مثلا می توانید از کشکول به عنوان میوه خوری فیروزه کوبی استفاده کنید. کشکول فیروزه ای یک ظرف سنتی بسیار زیبا است که با قرار دادن میوه در داخل آن در مهمانی ها جلوه زیبایی به پذیرایی شما می دهد.

تاریخچه فیروزه کوبی

گلدان های فیروزه کوبی نیز یکی دیگر از رایج ترین گزینه ها برای تزیین و فضاسازی در محیط های مختلف است که با طراحی ها و ابعاد مختلفی در بازار صنایع دستی پیدا می شود. گلدان فیروزه کوبی از جمله محصولات دکوراتیو جذابی است که می توانید در دکوراسیون منزل یا محل کار خود از آن استفاده کنید.

خرید انواع محصولات و ظروف فیروزه کوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی و سازمانی

اگر همیشه به دنبال زیباترین و بهترین ها برای هدایای تبلیغاتی و سازمانی خود هستید خرید صنایع دستی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با خرید ظروف فیروزه کوبی سلیقه خود را به طرف مقابل ثابت می کنید. در عین حال گامی مفید در حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی بردارید. صنایع دستی فیروزه کوبی محصولاتی بسیار فاخر و با ارزش هستند که به عنوان هدایای تبلیغاتی بین المللی بسیار پرفروش می باشند. زیبایی ظروف فیروزه ای و رنگ چشم نواز آنها به حدی است که با محیط های مختلف سازگار است و فرد می تواند از آن در دکوراسیون های مختلف استفاده کند.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ یکی از فروشگاه های معتبر صنایع دستی است که  انواع صنایع دستی ساخته شده با مس را به فروش می رساند برخی از محبوب ترین صنایع دستی این فروشگاه عبارتند از:  الماس تراش ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  و میناکاری و غیره. در این فروشگاه همچنین انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس پیدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

امیران تبلیغ