برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

تولید کننده جعبه چوبی

امیران تبلیغ مرکز تخصصی تولید جعبه چوبی
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

تولید جعبه چوبی

تولید جعبه چوبی یا به عبارتی “جعبه سازی” از تکنیک های خلاقانه در ساخت انواع جعبه های چوبی است. ساخت و تولید انواع جعبه چوبی مصارف گوناگونی دارد. سایت و فروشگاه آنلاین امیران تبلیغ با تنوعی بالای 279 مدل جدید از ساخت جعبه های چوبی با انواع چوب های راش و گردو مبادرت به جعبه سازی چوبی با تیراژ حداقل “100 عددی “به بالا و حتی ساخت و طراحی انواع جعبه چوبی بزرگ جهت مصارف صنعتی را در ظرفیت تولید خود دارد.

لذا جهت سفارش ساخت انواع جعبه های چوبی مانند جعبه چوبی پذیرایی با واحد فروش انلاین مجتمع جعبه سازی چوبی تماس حاصل فرمایید و جهت مشاوره رایگان در طراحی و ساخت انواع جعبه های چوبی اختصاصی اطلاعات لازم را کسب نماید.

ساخت جعبه چوبی کاربرد بسیار زیادی در بسته بندی محصولات مختلف دارد. بسیاری از افراد برای هدیه دادن یا بازاریابی کسب و کار خود از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

همه این هدایا باید دارای بسته بندی باشند. یکی از بسته بندی‌هایی که بیشتر از دیگر موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد جعبه چوبی است. محصولات زیادی قابل بسته بندی با این جعبه هستند. صنایع دستی، هدایای چوبی و ست‌های هدیه می‌ توانند با خرید جعبه چوبی در آن‌ها قرار بگیرند.

جعبه‌ های چوبی انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ ها برای بسته بندی هدایا و محصولات مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بیشتر این جعبه‌ ها برای بسته بندی صنایع دستی استفاده می‌ شوند، زیرا طرح‌های سنتی دارند. معمولا تولیدکنندگان از چوب‌های مختلفی برای ساخت جعبه چوبی استفاده می‌کنند. در نتیجه، می‌توانید جعبه مورد نظر خود را در رنگ و طرح دلخواه خریداری نمایید.

محصولات و هدایای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند، بنابراین، سایزهای آن‌ها یکسان نیست و جعبه‌های چوبی هم باید با توجه به این موضوع انعطاف پذیر باشند.

درب جعبه‌ ها به شکل‌ های مختلفی باز و بسته می‌شود و معمولا از یک پوشش پارچه ای یا انواع دیگر در آن استفاده می‌ شود تا محصول موردنظر آسیب نبیند. قیمت جعبه چوبی بر اساس چوب انتخاب شده و اندازه آن تعیین می‌ شود. هر چه جعبه چوبی ساده‌ تر و کوچک‌ تر باشد، قیمت نهایی برای خرید جعبه چوبی نیز پایین‌ تر است.

 

تاریخچه طراحی و ساخت جعبه چوبی از صفویه

تاریخچه جعبه چوبی از کهن ترین تولیدات کالاهای در جهان است که بسیار پرکاربرد می باشد. دوران صفوی با الهام از نقوش شمسه ، بته جقه و نقوش شاهنامه  از باکس چوبی با کاربرد جعبه جواهرات هدیه برای شاهان استفاده میگردید. در دوران قاجار طرح های گل و بته و قلمکاری برای ساخت جعبه چوبی با کاربری لوازم شخصی ، زین اسب استفاده میگردید.

سفارش ساخت جعبه چوبی

سفارش ساخت انواع جعبه چوبی فرمول های مخصوص به خود را دارد. در کل صنعت جعبه سازی حداقل تعداد سفارش ( چنان چه تعداد سفارش جعبه چوبی عمده به بالای 1000 عدد برسد از لیست قیمت پایین تری برخوردار خواهد بود. کیفیت مقوای سخت مورد مصرف، ابعاد جعبه چوبی و نوع چوب همگی در سفارش های اختصاصی در ساخت انواع جعبه چوبی موثر است. سبکی جدید در سفارش ساخت انواع جعبه چوبی توسط فروشگاه انلاین یا سایت های معتبر که به موازات ان کارگاه های تولید انواع جعبه سازی را دارند، ایجاد شده است به این صورت که ارائه انواع عکس و تصاویر جعبه چوبی همراه با مشخصات فنی می تواند راهی آسان در سفارش انواع جعبه چوبی در کارگاه های جعبه سازی باشد.

هدف از سفارش خریده عمده انواع جعبه چوبی استحکام، مقاومت بالا و ماندگاری این مدل جعبه ها می باشد. طراحی در ترکیب بندی قفل، لولا و همچنین مدل درب جعبه های چوبی از مهم ترین تکنیک در ساخت جعبه ساری مدرن است. شناخت نوع جنس در مراحل ساخت جعبه سازی چوبی می تواند در کیفیت و قیمت جعبه های چوبی بسیار موثر باشد.

سایت و فروشگاه ساخت انواع جعبه های چوبی می تواند یکی از پیشنهادات مفید در خرید عمده جعبه چوبی با دسترسی اسان در اختیار علاقه مندان به صنعت نجاری و جعبه سازی با تکنیک چوب در سراسر کشور باشد.

مراحل ساخت جعبه چوبی

مراحل ساخت انواع جعبه چوبی، نوع متریال چوب و انتخاب رنگ و پلی استر مرغوب در صنعت جعبه سازی بسیار حائز اهمیت است. چرا که کیفیت، قیمت و طول عمر جعبه چوبی و همچنین لوکس و خاص بودن جعبه همگی به استفاده از متریال های فوق بستگی دارد. مراحل ساخت جعبه چوبی همچون دیگر مدل های جعبه سازی در قدم اول نیاز به مهارت و تکنیک طراحی اولیه دارد. به دلیل اینکه فرمول سفارش جعبه های چوبی در حداقل 100 عدد به بالا امکان پذیر است، لذا دقت در مراحل ساخت تک تک جعبه ها از نظر کنترل کیفیت در حین تولید و ساخت جعبه سازی چوبی از دقت بالایی برخوردار است. سایت فروش عمده انواع جعبه چوبی به صورت انلاین می تواند یک راه کار ویژه در انتخاب بهترین جعبه چوبی از نظر کاربردی باشد و همچنین با مشاهده انواع عکس جعبه های چوبی می توان تصمیم اسان تری در خرید عمده انواع جعبه ها داشت.

 

ساخت جعبه چوبی
مراحل ساخت انواع جعبه چوبی

  1. طراحی حرفه ای و دقیق بر اساس نوع مصرف جعبه چوبی
  2.  استفاده از جنس چوب (چوب راش، چوب روسی، چوب گردو و … ) متناسب با سلیقه خریدار عمده جعبه چوبی
  3.  برش کاری چوب بر اساس ابعاد طراحی شده به صورت کاملا” دقیق و اصولی
  4.  سمباده کاری ( هر چه زمان سمباده کاری طولانی تر باشد، کیفیت پاشش رنگ بالاتر و در نتیجه جذابیت و جلای جعبه چوبی بیشتر خواهد بود. )
  5.  چسباندن و مونتاژ کاری قطعات چوب برش خورده با چسب چوب به صورت پازل بندی
  6.  پاشش زیر رنگ و سپس رنگ اصلی بر روی جعبه چوبی و درب که هنوز مجزا از خود جعبه است
  7.  پاشش پلی استر مرغوب و با کیفیت که براقی و زیبایی جعبه چوبی را نشان دهد.
  8.  مونتاژ درب و نصب لولا و قفل درب

انواع جعبه چوبی در بسته بندی هدایای تبلیغاتی

ساخت جعبه چوبی در مدل‌ های مختلفی صورت می‌پذیرد که به شرح زیر هستند:

  • جعبه چوبی لوکس

بر خلاف جعبه‌ های ساده ، این جعبه‌ ها از تزیینات زیادی برخوردار هستند و قیمت بیشتری دارند. با توجه به حکاکی‌ هایی که روی آن‌ ها انجام می‌ شود، برای قرار دادن هدایای گران قیمت مناسب هستند و اگر به دنبال یک جعبه زیبا و در عین حال گران قیمت هستید، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. چوب راش بهترین متریالی است که برای ساخت جعبه چوبی لوکس در نظر گرفته می‌شود. امیران تبلیغ، بهترین تولید کننده جعبه ساعت چوبی در مدل‌ های لوکس است.

  • جعبه چوبی ساده

اگر به جعبه‌ های تولید شده دقت کنید ، آن‌ هایی که هیچ حکاکی و تزییناتی ندارند و به ساده‌ ترین شکل ممکن تولید شده اند، قیمت کمتری دارند و برای استفاده جهت هدایای تبلیغاتی عمده و تعداد بالا مناسب هستند. جعبه چوبی اصفهان یکی از مدل‌ های ساده به حساب می‌ آید.

  • جعبه چوبی کادویی

علاوه بر اهداف بازاریابی ، هدایای تبلیغاتی برای افراد عادی هم قابل استفاده هستند. به همین دلیل، برای هدایای مناسبتی، جعبه‌هایی در نظر گرفته شده است که طراحی زیبایی داشته و از خلاقیت در تزیین آن‌ها استفاده شده است. بیشتر از طرح‌های مدرن برای حکاکی این جعبه‌ها استفاده می‌شود تا مورد پسند مخاطب قرار بگیرد.

  • جعبه چوبی کلاسیک

این نوع جعبه طراحی لوکسی ندارد و از کمی حکاکی روی آن استفاده شده است. بیشتر هدایای چوبی در این جعبه قرار داده می‌شوند تا آسیب نبینند.

شاید برای شما هم مفید باشد : کاربردهای هدایای تبلیغاتی که باید بدانید

تفاوت تولید و ساخت جعبه چوبی لیزری و  جعبه ام دی اف

در صنعت ساخت جعبه چوبی تفاوت در دو متریال زیر ساخت جعبه های ام دی اف خام یا رنگ شده و چوب طبیعی کاملا” مشخص است. در تولید جعبه های چوبی ام دی اف تنها از دو فرایند استفاده می گردد. یکی برش کاری چوب ام دی اف توسط دستگاه لیزر و سپس مونتاژ کاری و در نهایت تولید شدن جعبه چوبی ام دی اف با ارزان ترین قیمت های موجود در بازار فروش عمده و بورس جعبه در سراسر کشور است.

دومین تفاوت در استحکام و مقاومت در بین دو سبک جعبه چوبی است. طبیعتا” جعبه چوبی غیر لیزری این شرایط را دارد. سومین تفاوت سنتی بودن در شکل ظاهرتولید جعبه سازی چوب نسبت به جعبه های لیزری می باشد. چهارمین تفاوت در ساخت جعبه های چوب راش رنگ بر اساس سلیقه خریدار انجام می گردد که خود عاملی جهت طول عمر بیشتر جعبه چوبی با تکنیک چوب راش است. اما در جعبه های ام دی اف یا لیزری رنگ دخالتی در ساخت جعبه چوبی ندارد.

لیست قیمت جعبه چوبی

با لیست قیمت انواع جعبه چوبی در شرایطی که نوسانات قیمت چه در بازار بورس و چه در بازار تغییری نکند، خریدار عمده جعبه چوبی و همچنین کارگاه جعبه سازی به طور بسیار اسان تری می توانند به توافق در ساخت انواع جعبه های چوبی برسند. در اکثر سایت های فروشگاهی و فروش های انلاین لیست قیمت انواع جعبه های چوبی به صورت کاملا” شفاف در اختیار خریداران و فروشندگان عمده در بسته بندی جعبه های چوبی قرار می گیرد.
جعبه های چوبی ارزان قیمت که معمولا” از متریال چوب ام دی اف در ساخت ان ها مورد استفاده قرار می گردد، لذا لیست قیمت انلاین در فروشگاه و سایت تخصصی در فروش عمده جعبه سازی با چوب در سراسر ایران امکان پذیر است.

کاربرد انواع جعبه چوبی

انواع جعبه چوبی در بسته بندی مدرن و سنتی و هنر فاخر صنایع دستی اصفهان سهمی بسیار بزرگ دارد. انواع ظروف میناکاری اصفهان شامل انواع گلدان میناکاری و بشقاب میناکاری با بسته بندی های لوکس و جدید از سبک جعبه های قدیمی و صندوقچه های طرح قدیمی مدلی متنوع در بسته بندی انواع ظروف میناکاری است. در صنعت بزرگ ساخت و تولید انواع سنگ های تزئیناتی و ساختمانی که به عنوان نمونه های ارسالی جهت صادرات به سایر کشورها ارسال می گردد، تماما” از انواع جعبه های چوبی با تیبک های خاص طراحی در ساخت جعبه سازی و صادرات سنگ ها استفاده می شود.

برخی از موارد کاربردی در سفارش و ساخت جعبه سازی چوبی

  • بسته بندی انواع صنابع دستی ( صنایع دستی مس و پرداز، صنایع دستی الماس تراش، صنایع دستی مس و خاتم کاری اصفهان و . . . )
  • ساخت انواع جعبه چوبی در سفارش بسته بندی عسل
  • ساخت انواع جعبه دمنوش با تکنیک ساخت جعبه چوبی
  • کاربرد در کانون های تبلیغاتی تهران در ست های مدیریتی و هدایای تبلیغاتی خلاقانه
  • ساخت جعبه طلا و جواهر با الگو برداری از جعبه های چوبی

سازندگان و تولید کنندگان جعبه طلا و جواهر از به روزترین تکنولوژی از طراحی تا ساخت و تولید جعبه های فانتزی و لوکس در فرایند سفارش های عمده جعبه سازی طلا استفاده می نمایند. در صنعت جعبه سازی، لوکس ترین و جذاب ترین مدل از بسته بندی طلا و جواهر به دلیل گرانبها بودن این دو متریال در ساخت ان ها استفاده می گردد. انتخاب چوب با کیفیت مرغوب، سمباده کاری در مدت زمان بسیار طولانی در آماده سازی زیر رنگ و انتخاب رنگ جذاب که یکی از پیش شرط های لازم در ساخت تخصصی انواع جعبه های طلا و جواهر است و باید به ان ها توجه خاص داشت.

بازار جعبه چوبی

فروش انلاین باکس چوب بهترین مراکز در رتبه دوم و سوم فروشگاه ها و گالری های هدیه و بازار تهران می باشد. نگرش های جدید کاربرد Wooden Box در ارزش افزوده محصولات اماده برای بسته بندی های منحصر به فرد و قابل کاربرد امروزه باعث گردیده یکی از بزرگترین فناوری های جدید و پر رقابت شکل بگیرد. بهترین هدایای تبلیغاتی  “The best promotional gifts” در صنعت شناوری برند با ماندگاری و چالش ارزش افزوده بالا در ذهن مشتریان از طریق ترفند های خاص ست زدن انواع صنایع دستی ( ظروف خاتم کاری اصفهان ، فیروزه کوبی ، ملیله کاری ، مس و پرداز ، میناکاری ، قلمزنی اصفهان )   یکی از تکنیک های بازار فروش عمده Wooden Box در ایران است.

مزیت های کاربرد جعبه چوبی در بازارهای مختلف  

  • باکس چوب بهترین راهکار بسته بندی در جهان برای کاهش اثرات مخرب زیست محیطی شناخته شده است. در گذشته و حال بهترین بسته بندی حمل و نقل های مختلف ( دریایی ، کارگو ، زمینی و ریلی )
  • بازار پشند و خاص
  • یکی از فاکتورهای مهم در شناوری برند
  • سازگار با بسته بندی محصولات لوکس ، شیمیایی و خوراکی

ساخت جعبه چوبی چگونه است؟

برای ساخت جعبه چوبی مراحل مختلفی در نظر گرفته می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • مشخص کردن نوع جعبه

جعبه‌ های چوبی مدل‌ های مختلفی دارند که باید بر اساس آن‌ها مشخص کنید که چه مدلی مد نظرتان است. بیشتر جعبه‌ها در سه مدل ساده، کلاسیک و سنتی ساخته می‌ شوند. مدل سنتی بیشتر برای بسته بندی صنایع دستی به کار برده می‌شود. جعبه چوبی اصفهان یکی از باکیفیت‌ترین جعبه‌ها به حساب می‌آید.

  • طراحی تزیینات جعبه

با توجه به نوع چوب انتخاب شده، طرح‌ها و تزیینات روی جعبه نیز باید مشخص شوند. اگر چوب دارای طرح باشد، معمولا تزیینات آن بسیار ساده انتخاب می‌شود و اگر چوب ساده باشد عکس این موضوع در نظر گرفته می‌شود.

  • ابعاد جعبه

همه جعبه‌ ها با توجه به موضوعی که به آن اشاره کردیم ، یکسان نیستند و اندازه‌ های متفاوتی دارند. تولید کنندکان با توجه به محصولات موجود در بازار اندازه‌های مشخصی تعیین می‌کنند و جعبه‌ها را می‌سازند.

  • روش ساخت

روش‌ های متفاوتی برای ساخت جعبه‌های چوبی وجود دارد که تولید کننده جعبه با توجه به بودجه خود بهترین روش را انتخاب می‌کند. برش لیزری یکی از روش‌ هایی است که برای این کار انجام می‌ شود و محبوبیت بیشتری نسبت به روش‌ های دیگر دارد.

سفارش ساخت جعبه چوبی و خرید مدل‌های متنوع از امیران تبلیغ

ساخت جعبه چوبی برای هدایا و محصولات مختلف مزایای زیادی دارد. اگر هدایای تبلیغاتی بدون بسته بندی مناسب به مخاطب ارائه شوند، ممکن است در حین جابجایی آسیب ببیند یا این که مخاطب با دیدن آن حس می‌کند که ارزشی برای او قائل نیستید. در نتیجه، هدیه شما نیز هیچ تاثیری روی او نمی‌ گذارد. برای خرید جعبه چوبی از امیران تبلیغ بهترین تولید کننده جعبه چوبی، می‌توانید به قسمت مورد نظر در سایت مراجعه کنید.

5/5 - (4)

امیران تبلیغ