برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

بازاریابی سنگ های قیمتی و تکنیک های فروش

بازاریابی سنگ های قیمتی یکی از موضوعات چالش‌انگیز برای فعالان این حوزه است. انسان از زمان‌های قدیم به جواهرات و سنگ‌های زینتیی علاقمند بوده است، به همین دلیل‌ هیچ فردی به‌طور قطعی نمی‌ تواند پیش‌بینی کند جواهرات چه زمان کشف شدند. 

بازاریابی سنگ‌های قیمتی روش‌های مختلفی دارد. در قدیم فقط به شیوه حضوری و تلفنی این امر امکان پذیر بود؛ ولی در حال حاضر در بستر فضای مجازی هم می‌توان به راحتی بازاریابی سنگ‌های قیمتی را انجام داد. روند بازاریابی هم نیازمند مرحله‌های گوناگون مانند تحقیق از مشتریان، برندسازی قوی برای ارائه محصول، تبلیغات در فضاهای مختلف است. 

11 قانون طلایی برای بازاریابی سنگ های قیمتی

11 قانون طلایی برای بازاریابی سنگ های قیمتی

در این قسمت به نکاتی خواهیم پرداخت به طور کاملا” رایگان فروش عمده انواع سنگ های قیمتی به شما اموزش می دهد.

  1. اطلاعت فنی کافی در باره انواع سنگ های قیمتی
  2. مشخص کردن بازار خرید
  3. کاتالوگی جذاب و شگفت انگیز تهیه نماید.
  4. مشاوره با شرکت های برندینگ
  5. راه اندازی سایت فروش انلاین سنگ های قیمتی
  6. اشنایی با شرکت های بسته بندی سنگ قیمتی در ایران
  7. انگیزه فروش در کارمندان شرکت
  8. شرکت در نمایشگاه های بین المللی سنگ های قیمتی
  9. هوشمندانه در بازار هدایای تبلیغاتی وارد شدن
  10. هویت بصری جذابی از سنگ ارائه نمایید.
  11. با اصول مذاکره در فروش آشنایی کامل و جامعی داشته باشید.

محرک‌های اصلی بازاریابی سنگ قیمتی

یکی از محرک‎ های اصلی بازاریابی سنگ‌ های قیمتی، بیشتر شدن درخواست برای تهیه کالاهای لوکس در بین مصرف‌ کنندگان است. 

ترکیب سنگ با محصولات مختلف و ساخت صنایع دستی گوناگون باعث افزایش دامنه فروش و بیشتر شدن تمایل افراد برای تهیه این محصول می‌شود. به‌ طور کلی سنگ های قیمتی در ایجاد جذابیت بیشتر کالاها نقش اساسی دارند و این موضوع یکی از موارد مهم برای افزایش کارایی این سنگ‌ها می‌شود.

چشم انداز بازار سنگ های قیمتی

به سبب بازاریابی گسترده سنگ‌ های قیمتی و علاقه خریداران به تهیه آن‌ها، این محصولات با افزایش فروش و رشد چشمگیر بازار مواجه شده است. 

سنگ‌هایی مثل سنگ زمرد، یاقوت و یاقوت کبود با ازجمله مصادیق مهم سنگ های قیمتی هستند که با افزایش تقاضا زیادی روبرو شده‌اند.

البته علت اصلی این موضوع بیشتر به جهت این است ‌که خریداران به دنبال ساخت و طراحی جواهرات خاص و لوکس هستند. 

این امر موقعیت‌های تازه‌ای را برای تولیدکنندگان و فروشندگان سنگ های قیمتی فراهم کرده است. الماس‌ها سنگ‌های گران قیمت و پرطرفدار در جهان هستند که یکی از پایه های اصلی بازار جواهرات به‌شمار می‌روند .

محرک‌های اصلی بازاریابی سنگ قیمتی

۷ روش فروش مدرن سنگ‌ های قیمتی

فروش انواع فیروزه از نظر سنگ شناسی علارغم تاثیر گسترده‌ای که بر ظاهر جواهرات مختلف دارند و میزان فروش آن‌ ها نیز در سطح بالایی قرار گرفته است. البته توجه به تکنیک‌ های فروش این محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است .

برخی از مهم‌ترین روش‌های عرضه این محصولات به شرح زیر هستند:

  • شناخت ابتدایی سنگ‌های قیمتی برای ارائه اطلاعات تخصصی به مشتری
  • تهیه کاتالوگ و بروشورهای اختصاصی مرتبط با هر محصول
  • دریافت مشاوره‌های تخصصی از مراکز یا شرکت‌های تولیدکننده موفق
  • در نظر گرفتن شناسه معتبر برای محصول به منظور بازاریابی هوشمندانه
  • تعیین بازار هدف و بررسی میزان فروش یا نیاز مشتری
  • معرفی محصولات در در سطح ملی و بین‌المللی
  • ایجاد بستری هدفمند در فضای مجازی و اینترنت

معرفی بهترین و سود آورترین سنگ های قیمتی که به ترکیه صادر میگردد

سود آور ترین سنگ قیمتی

سنگ الماس

گران ترین و یکی از با ارزش ترین سنگ های قیمتی در جهان است. چرا که امکان شکل گرفتن این مدل سنگ در اعماق زمین بوده و در مجوع تعداد بسیار کمی از ان ها استخراج شده است.( حداقل عمق 120 مایلی زمین )

مشخصات رنگی سنگ الماس بی رنگ ، ابی ، قرمز ، سیاه و نارنجی بیشتر یافت شده است.

سنگ مروارید

در اعماق دریاها و درون صدف ها یافت میگردد وزن های متفاوتی با حجم نامشخصی دارند شکل فیزیکی سنگ مروارید به طور قطع و 100 در 100 گرد یا دایره ای شکل نیست.

سنگ یاقوت

سنگ یاقوت از نظر درجه بندی محبوب ترین سنگهای قیمتی در جهان است مشابهت بسیار زیادی با تقلبی ان دارد و انالیز این سنگ در هنگام خرید یا فروش بایستی انجام گردد.

سنگ زمرد

سنگ زمرد مدل های متفاوتی دارد گذر اشعه ماورا بنفش نشان از اصل بودن این سنگ قیمتی است.

سنگ فیروزه

از شناخته شده ترین سنگ های ایرانی است در هنر صنایع دستی اصفهان فوق العاده کاربری داشته اصل بودن این مدل سنگ ها در برابر نور شفافیت بی نظیری دارند.

پیشرفت فناوری و بازاریابی سنگ های قیمتی

پیشرفت‌های فناوری نیز در رشد بازاریابی سنگ‌ های قیمتی نقش داشته است. فناوری‌ های جدید، ساخت سنگ‌ های قیمتی را برای تولید کنندگان راحت تر و ‌به‌صرفه‌ تر کرده است و به طور کلی نیازهای افراد را به‌ خوبی در این زمینه برآورده می‌کند. فناوری‌ هایی مثل روش‌ های تصویربرداری بروز و همینطور روش‌های برش دقیق نیز به بهبود زنجیره تولید کمک کرده‌است. 

این امر سبب شد تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را برای بازاریابی هوشمندانه تبلیغ کنند. استقبال زیاد از الماس‌های آزمایشگاهی و باقی سنگ‌ های قیمتی مصنوعی فرصت‌هایی را برای بازاریابی این سنگ‌ها به وجود می‌آورد تا تولیدکنندگان از روش‌های جدید برای ساخت محصولات درجه یک استفاده کنند و گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری را  که با استفاده از فناوری جدید تولید شده‌ به عموم افراد ارائه دهند.

گسترش بازار سنگ‌های قیمتی

بازار‌های فروش سنگ های قیمتی در حال حاضر به دلیل بهبود تولیدات تخصصی در حال گسترش است. محبوبیت روزافزون سنگ های قیمتی پرطرفدار، فرآیند هدایت بازار را برعهده دارد. 

در حالی که الماس هنوز تقاضای بسیار بالایی دارد، اما سنگ‌های قیمتی دیگری مانند اوپال، توپاز، اسکندریت و تانزانیت نیز در بازار محبوبیت پیدا می‌کنند و انتظار می رود که این امر به فروش گسترده و رو به رشد سنگ های قیمتی کمک کند. گسترش بازار خرید ای محصولات به‌قدری اهمیت یافته است که گروهی از افراد در صدد چگونگی زنده کردن سنگ فیروزه مرده هستند.

چگونه تقاضا برای سنگ های قیمتی رنگی در میان مصرف کنندگان جوان افزایش می یابد؟

سنگ های قیمتی رنگی همچون بهترین سنگ فیروزه به زودی شاهد تقاضای بسیار زیادی از چین و آمریکا و هند خواهند بود و انتظار می‌ رود در یک دوره زمانی قابل پیش‌بینی میزان فروش آن‌ها افزایش یابد. بر اساس تحقیقات‌ متخصصان منابع طبیعی، محبوبیت سنگ‌های قیمتی رنگی در سال های اخیر بیشتر شده است.

لازم به ذکر است که قیمت سنگ های قیمتی رنگی در چندین سال گذشته به میزان 100 درصد افزایش یافته است. این موضوع به جهت آن است که خریداران علاقه مند به تهیه سنگ های قیمتی رنگی هستند. 

به‌طور کلی این دسته از محصولات در دسته سنگ‌های خاص قرار دارند و به نوعی نمادی از ظاهری لوکس را خواهند داشت.از آن‌جایی که خرید سنگ های قیمتی رنگی در بین افراد جوان در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است.

لازم به ذکر این نکته می‌باشد که عواملی مهم در افزایش طرفداران این محصول دو مورد است. قیمت مناسب و منحصر به فرد بودن این سنگ‌ها دو عامل نهم برای افزایش طرفداران این سنگ‌ها است.

بازاریابی سنگ های قیمتی یکی از موضوعات مهم و بحث‌ برانگیز برای افرادی است که به‌ طور تخصصی در این حوزه فعالیت دارند. به سبب افزایش میزان کاربرد سنگ‌ های قیمتی در ساخت جواهرات زنانه، بازارهای فروش سنگ های قیمتی به‌ طرز قابل‌ توجهی گسترش پیدا کرده‌ اند. 

5/5 - (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

امیران تبلیغ