برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

انواع روکش جعبه هارد باکس

معرفی انواع مدل های روکش برای جعبه هارد باکس
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

مشتریان ما اغلب پس از انجام بررسی های گوناگون یکی از انواع جعبه هارد باکس را برای بسته بندی صنایع دستی و محصولات دیگر انتخاب می کنند. علاوه بر این جعبه هارد باکس یک انتخاب عالی برای بسته بندی خاص هدایای تبلیغاتی ، سازمانی و مدیریتی است. اما پس از انتخاب نوع بسته بندی نوبت به بررسی و انتخاب داخله هاردباکس و همینطور بررسی انواع روکش جعبه هارد باکس می رسد.

توجه داشته باشید نحوه ساخت جعبه هارد باکس و متریالی که در داخل و روی جعبه کار می شود روی ظاهر، کیفیت و قیمت نهایی این جعبه ها تاثیر می گذارد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روکش جعبه هارد باکس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

شما همچنین می توانید انواع صنایع دستی را به صورت یک ست هدیه صنایع دستی فیروزه کوبی ، میناکاری ، مس و خاتم ، مس و پرداز، الماس تراش و غیره در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ تهیه کنید و به همراه جعبه هارد باکس سفارشی با داخله و روکش مورد نظر تحویل بگیرید. فراموش نکنید امروزه توجه به کیفیت بسته بندی محصولات برای بازاریابی و تبلیغات امری حیاتی است.

قیمت روکش جعبه هاردباکس چگونه مشخص می شود؟

تعیین قیمت برای روکش جعبه هارد باکس به عواملی مختلفی بستگی دارد. برای مثال جنسی که برای روکش انتخاب کرده اید بسیار موثر است، چون روکش های مانند کاغذ ساده قیمت های پایین تری دارند و روکش های با جنس چرم یا مخمل، قیمت بیشتری دارند.

براساس ارزش هدیه ای که قرار است داخل جعبه هاردباکس بگذارید، می توانید جنس روکش را انتخاب کنید. روکش های گران مانند چرم بیشتر مناسب هدیه های نفیس مثل جواهرات هستند. نکته ی دیگری که در قیمت روکش جعبه موثر است، تعداد سفارش شما و یا ابعاد جعبه انتخابی تان می باشد. به هر میزان که تعداد سفارش شما بیشتر باشد، قیمت روکش نیز کمتر محاسبه می شود.

حال اگر شما از جمله افرادی هستید که نمی خواهید مبلغ زیادی را برای جعبه هاردباکس تان بپردازید، می توانید از جعبه هارد باکس آماده استفاده کنید. جعبه های آماده از پیش طراحی و روکش کشی شده اند و کار شما بسیار آسانتر کرده اند.

همچنین یکی از نکاتی که در قیمت روکش جعبه هاردباکس موثر است، انتخاب یک فروشگاه ارائه دهنده جعبه هاردباکس با قیمت های بسیار مناسب است.مجموعه امیران تبلیغ که یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده جعبه های هاردباکس با تنوع بسیار بالا است

جهت ارتباط با تیم فروش و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما ارتباط بگیرید

کاربرد انواع روکش جعبه هاردباکس

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم ، روکش های جعبه های هارد باکس انواع مختلفی دارند. هر کدام از این جنس ها برای جعبه ها و کاربردهای خاصی مناسب هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

  • روکش کاغذ گلاسه

کاغذ گلاسه برای انواع جعبه های هاردباکس کاربرد و قیمت مناسبی نیز دارد.

  • روکش گالینگور

این روکش دوام نسبتاً بالایی دارد و از تنوع زیاد در طرح ها برخوردار می باشد.

  • روکش سلفون مات

روکش سلفون مات برای آن کسب و کارهای مناسب است که قصد دارند درباره محصول یا برندشان اطلاعاتی را به چاپ برسانند. روکش سلفون مات برای چاپ و ایجاد طرح های طلاکوب بسیار مناسب است.

  • روکش کرافت

روکش کرافت نسب به سایر جنس ها، قیمت پایینتری داشته و برای کسب و کارهای که نمی خواهند هزینه زیادی کنند مناسب می باشد.

  • روکش کاغذ رنگی

روکش کاغذ رنگی با تناژ رنگی بی نهایت می تواند در هر رنگی قابل اجرا باشد با این هدف که می توان بر روی آن چاپ نیز انجام داد تا به خوبی برند را به سایر افراد معرفی کند.

  • روکش ترمو

ترمو با عنوان روکش چوبی نیز شناخته می شود. این روکش بسیار شکیل و خاص می باشد و می تواند برای ارائه هدیه به عزیزانتان بسیار مناسب باشد. قیمت این روکش نسبتا بالا است.

  • روکش چرم

روکش چرم برای کادوهای بسیار شیک و گران مناسب است و به هاردباکس شما ظاهری بسیار خاص می دهد.

در صورتی که خارج از تایم ساعت کاری این مقاله را می خوانید جهت ارتباط کارشناسان ما فرم زیر را تکمیل کنید

مراحل ساخت جعبه هاردباکس

برای توضیح درباره مراحل ساخت جعبه هارد باکس می توانیم در ابتدا به انتخاب مدل جعبه و کاربرد آن اشاره کنیم. در واقع شما مشخص کنید که جزئیات ظاهری جعبه به چه شکل باشد. سپس باید جنس جعبه را مشخص کنید تا مرحله برش زدن آن آغاز شود.

در مرحله ی بعدی برش های ایجاد شده را برای تشکیل بدنه و یا کف جعبه بکار می برند. پس از این که جعبه شکل گرفت، برای تزیین آن و روکش جعبه باید اقدام کرد. روکش می تواند براساس سلیقه شما انتخاب شود. و در آخر هم می توانید از چاپ برند خودتان روی جعبه هاردباکس استفاده کنید.

چه اجزایی در ساخت جعبه هاردباکس استفاده می شود؟

  • معمولا در مراحل ساخت جعبه هاردباکس از مقوا یا چوب استفاده می شود.
  • از چسب ها استفاده می کنند تا بخش های مختلف جعبه را به یکدیگر بچسبانند.
  • از روکش ها در مرحله آخر برای شکیل کردن جعبه هاردباکس استفاده می شود که انواع و جنس های مختلفی دارند.
  • برخی جعبه ها دارای قفل یا بسته بندی هستند. از قفل یا جعبه های بسته بندی، جهت ایجاد حفاظت بیشتر در هاردباکس استفاده می شود.
  • برخی دیگر از جعبه ها دارای دستگیره های فلزی یا حتی پارچه ای هستند تا آسانتر حمل و نقل شوند.

هاردباکس ها مناسب چه کسب و کارهای هستند؟

  • شرکت های آرایشی و بهداشتی
  • شرکت های تولید کننده تلفن همراه
  • تولید کننده لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی
  • شرکت های صادراتی
  • تولید کننده های زیورآلات و جواهرات
  • تولید کننده های مواد غذایی

اما به صورت کلی بهتر است به این نکته اشاره کنیم که محدودیتی برای استفاده از جعبه هارد باکس برای ارگان یا مجموعه ای وجود ندارد. یکی از بهترین ایده ها برای بسته بندی انواع هدایای در حوزه های مختلف استفاده از انواع جعبه های چوبی و جعبه هارد باکس است.

خرید جعبه هاردباکس با روکش دلخواه از امیران تبلیغ

شرکت هدایای تبلیغاتی اصفهان امیران تبلیغ ، برای مشتریان گرامی فراهم آورده است که بتوانند جعبه هاردباکس های با روکش های باب سلیقه شان خریداری کنند. شما می توانید در هر سبک و سیاقی که می خواهید و براساس هر میزان بودجه ای که دارید، هاردباکس مدنظرتان را سفارش دهید. شما در امیران تبلیغ با طیف وسیعی از جنس های متنوع برای روکش بندی جعبه ها مواجه می شوید و هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ