برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آینه و شمعدان مس و فیروزه

آینه و شمعدان مس و فیروزه
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

آینه و شمعدان مس و فیروزه که با تکنیک فیروزه کوبی به زیبایی تزئین شده است یک محصول بسیار جذاب و دوست داشتنی به خصوص برای زوج های جوان است که به دنبال آینه شمعدان منحصر به فرد برای سفره ی عقد خود هستند. همانطور که می دانید تهیه آینه شمعدان برای سفره عقد یکی از رسوم قدیمی و زیبای ایرانیان است که تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرده است. در گذشته گاهی اوقات زوجین برای اولین بار تصویر یکدیگر را در آینه شمعدان نظاره می کردند به همین علت به زیبایی و خاص بودن آن توجه ویژه ای داشته اند. هم اکنون نیز آینه شمعدان به صورت نمادین در دکور خانه های عروس و داماد قرار می گیرد.

ایرانیان آیینه را نشانه ی پاکی و روشنی می دانند و اعتقاد دارند وجود آیینه در سر سفره عقد بسیار شگون دارد. آینه و شمعدان مس و فیروزه عروس ترکیب زیبایی از رنگ فیروزه ای و مسی را به ارمغان می آورد که می تواند بهترین ابزار برای تزئین سفره عقد باشد. ثبت عکس درون این آیینه جلوه‌ ی بسیار جذاب و ماندگاری خواهد داشت.

شما می توانید انواع صنایع دستی فیروزه کوبی را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ پیدا کنید. در این فروشگاه انواع صنایع دستی خاتم کاری ، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  ، میناکاری و همینطور جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس به فروش می رسد. برای سفارش آینه و شمعدان مس و فیروزه کوبی با ما تماس بگیرید.

آینه و شمعدان مس و فیروزه  

آینه در فرهنگ ایرانیان مظهری از روشنایی و خوشبختی است و شمعدان ها نیز مانند نگهبان های محافظ در دو طرف آینه قرار میگیرند تا از بخت روشن عروس و داماد محافظت کنند. تصویری که عروس و داماد هنگام جاری شدن خطبه در آیینه ی سفره عقد از یکدیگر می بینند یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین خاطره ها در ذهن آنها است و چه زیباتر می شود اگر این تصویر در آینه مس و فیروزه نقش بندد.

با توجه به اینکه آینه شمعدان یکی از موارد اصلی سفره عقد است بنابراین خیلی از زوجین می خواهند جذاب ترین و خاص ترین آینه شمعدان را تهیه نمایند. ما برای آن دسته از مشتریان خاص پسند خود که به دنبال یک محصول منحصربفرد هستند آینه و شمعدان مس و فیروزه کوبی را پیشنهاد می کنیم.

خرید آینه شمعدان مس و فیروزه

در این صورت شما علاوه بر این که با این کار یک اثر هنری و یک صنایع دستی ارزنده را تهیه می کنید و جلوه بسیار خاصی به سفره عقد و دکوراسیون خانه خود می بخشید، از هنرمندان عزیزمان در عرصه تولید صنایع دستی نیز حمایت خواهید کرد. شما می توانید انواع صنایع دستی فیروزه کوبی را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ پیدا کنید. در این فروشگاه انواع صنایع دستی خاتم کاری ، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  ، میناکاری و همینطور جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس به فروش می رسد. برای سفارش آینه و شمعدان مس و فیروزه کوبی با ما تماس بگیرید.

چرا آینه ی فیروزه کوبی ؟

فیروزه کوبی یکی از صنایع دستی اصفهان است که هم از جنبه ی هنری و زیبایی، بسیار خوش درخشیده و هم از دوام بالایی جهت استفاده برای مصارف گوناگون برخوردار است. شما می توانید انواع صنایع دستی فیروزه کوبی نظیر میوه خوری ، شکلات خوری، آجیل خوری، سینی و غیره را تهیه نمایید و علاوه بر جنبه دکوری آن یک پذیرایی بسیار خاص و به یادماندنی نیز از مهمان های خود داشته باشید.

آینه و شمعدان مس و فیروزه یکی از ابزارهای خانه عروس و داماد به شمار می‌رود و برای همیشه به عنوان یکی از نفیس ترین یادگاری ها از زندگی مشترک زوجین باقی می ماند، به همین خاطر تهیه این آینه شمعدان را به زوج های جوان پیشنهاد می کنیم. آینه و شمعدان فیروزه کوبی یکی از مناسب ترین انتخاب برای زوجین است و می‌تواند دکور خانه ی عروس را بسیار زیباتر کند. آینه و شمعدان مس و فیروزه از طرح‌ ها و مدل‌های متنوعی برخوردار است، بنابراین شما می توانید بر اساس سلیقه خود این محصول را تهیه نمایید.

آینه و شمعدان مس و فیروزه چگونه ساخته می شود؟

آینه و شمعدان مس و فیروزه با ‌دقت و ظرافت بسیار زیادی طراحی و ساخته می شود. برای این منظور ابتدا شکل و طرح آیینه انتخاب شده و با ورق ‌های مسی با روش های خم‌کاری و فرم دهی ساخته می شود. سپس آینه شمعدان مسی به خوبی تمیز می شود و با استفاده از چسب‌ های محکم زیرسازی آن را انجام می‌ دهند. بعد از این مرحله استاد فیروزه کار با استفاده از تکه ‌های غیرقابل استفاده در کارگاه ‌های فیروزه تراشی، حاشیه‌های آینه و اطراف شمعدان ها را تزیین می‌کند.

توجه داشته باشید ظرافت در انجام این کار بسیار اهمیت دارد و در صورتی که قطعات فیروزه با دقت زیاد و بدون فاصله کنار یکدیگر قرار بگیرند محصول نهایی یک آینه و شمعدان بسیار چشمگیر و ارزشمند خواهد بود. پس از اینکه تزئینات فیروزه کوبی به صورت کامل انجام شد کار نهایی ساب زده می‌شود تا سطح کار براق و یکدست گردد و به نمای بهتر و جذاب تری برسد. در آخر نیز یک لایه پلی‌استر روی آینه و شمعدان مس و فیروزه قرار می گیرد تا ماندگاری آن افزایش یافته و در برابر آسیب و خراش مقاوم تر شود. در این صورت این محصول به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد و از کیفیت آن به هیچ عنوان کم نمی شود.

تاریخچه فیروزه کوبی

شما می توانید انواع صنایع دستی فیروزه کوبی را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ پیدا کنید. در این فروشگاه انواع صنایع دستی خاتم کاری ، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  ، میناکاری و همینطور جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس به فروش می رسد. برای سفارش آینه و شمعدان مس و فیروزه کوبی با ما تماس بگیرید.

خرید آینه و شمعدان فیروزه کوبی برای عروس

آینه و شمعدان مس و فیروزه یکی از آثار دستی بسیار نفیس اصفهان است که علاقه مندان به صنایع دستی از خرید آن استقبال می کنند. این محصول برای تزئین سفره عقد و خانه عروس بسیار جذاب و چشمگیر است. این محصول هم کار دست بوده و هم از دو متریال ارزشمند یعنی مس و سنگ فیروزه تهیه شده است،  به همین خاطر از قیمت بالایی برخوردار است. دقت داشته باشید که آینه و شمعدان فیروزه کوبی با کیفیت را فقط باید از فروشگاه های معتبر و همراه با ضمانت نامه تهیه نمایید.

برای خرید انواع صنایع دستی فیروزه کوبی، خاتم کاری ، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  ، میناکاری و همینطور جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس به فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مراجعه نمایید.

امیران تبلیغ