برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

عوامل موثر در تعیین قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی

آنچه در این مطلب می‌ خوانید

هر کدام از صنایع دستی تکنیک ساخت مختص به خود را دارند. صنایع دستی فیروزه کوبی نیز همانند صنایع دستی دیگر از استانداردها و ویژگی های خاصی برخوردار است. در واقع همین استانداردها هستند که ملاک مرغوبیت ظروف فیروزه کوبی و در نتیجه افزایش قیمت و ارزش این محصولات به شمار می روند.

مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی عبارتند از: درجه کیفیت محصول، برند و تکنیک ساخت، درجه مرغوبیت ، و شیوه بسته بندی با جعبه چوبی، هارد باکس یا جعبه جیر ، مواد اولیه و مصالح مورد استفاده در ساخت محصول که شامل ظرف پایه و همینطور سنگ فیروزه به کار رفته در تولید آن است و غیره.

در صورتی که هر کدام از فاکتورهای فوق کم و زیاد باشند کیفیت و قیمت محصول مس و فیروزه کوب تغییر می کند. به همین خاطر خرید فیروزه کوبی اصل و با ارزش نیازمند دقت و حساسیت بالایی است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به خرید صنایع دستی اصیل و نفیس علاقه مند هستید و می خواهید از قیمتی که بابت یک اثر هنری می پردازید مطمئن باشید حتما از متخصصان این حرفه کمک بگیرید یا از فروشگاه های معتبر صنایع دستی همراه با ضمانت نامه این محصولات را تهیه نمایید.

از جمله مزیت های فوق العاده خوب صنایع دستی فیروزه کوبی در اصفهان که بسیار نیز پرطرفدار است عرضه در بازار فروش عمده هدایای سازمانی لوکس و منحصر به فرد است. که ترکیبی از هنر و تبلیغات سازمانی را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ یکی از فروشگاه های معتبر صنایع دستی ایران است که انواع صنایع دستی اصفهان را همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند. برخی از محبوب ترین صنایع دستی این فروشگاه عبارتند از:

الماس تراش ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری و میناکاری و غیره. در این فروشگاه همچنین انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع تابلو های معرق کاری لوکس پیدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

انواع صنایع دستی فیروزه کوبی

تشویق خریداران عمده صنایع دستی بر تولید جدیدترین محصولات خاص هنری بسیاری از کارگاه های تولید کننده را بر ان داشت تا استراتژی 100 درصد حرفه ای به سراغ طراحی محصولات مسی روی اورند برخی جدیدترین ظروف مسی فیروزه شامل موارد زیر است :

  1. معرق کاری بر روی فیروزه کوب اصفهان از جمله هنرهای بی نظیری است که توسط ساقه گندم این فرایند انجام میگردد.
  2. تابلو های فیروزه کوبی با خوشنویسی دست یا به سبک تابلو های معرق کاری برجسته
  3. فیروزه کوبی به سبک طوری دوزی همانند فرایند ساخت صنایع دستی ملیله کاری
  4. ادغام صنایع دستی الماس تراش با فیروزه کوبی بر روی ظروف مسی

عوامل موثر در تعیین قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی

عوامل موثر در تعیین قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی شامل چندین مورد است که مهم ترین آنها به کیفیت ساخت و اصل بودن سنگ فیروزه به کار رفته در ساخت محصول مربوط می شود.

 

قیمت یک ظرف فیروزه کوبی اعم از شیرینی خوری فیروزه کوبی، گلدان فیروزه کوبی، تندیس فیروزه کوبی ، شمعدان فیروزه کوبی و غیره در وهله اول به نظم و دقت قطعات سنگ فیروزه به کار رفته بر روی محصول بستگی دارد. در واقع هر چقدر سنگ های فیروزه هم اندازه تر باشند و با نظم و دقت بیشتری روی محصول کار شده باشند قیمت محصول بالاتر می رود.

چیدمان دقیق و ظریف سنگ های فیروزه اصل

یکی از تکنیک های مهم در ساخت ظروف فیروزه کوبی تمیز و یک سطح بودن سطح کار نهایی است که استادان با تجربه بسیار به آن اهمیت می دهند. در واقع هر چقدر سنگ‌های فیروزه مورد استفاده در ساخت صنایع دستی فیروزه کوبی چیدمان تمیزتری داشته باشند و لاک سیاه به کار رفته در آن کمتر مشخص باشد، قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی بالاتر می رود.

سطح کاملا یکدست و یکنواخت ظروف

یکی از عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی، سمباده کشی صحیح ظروف در انتهای کار است به طوری که سطح روی بخش ‌های فیروزه کوبی شده با سطح ظرف تفاوتی نداشته باشد. ظروف فیروزه کوبی باید درخشان و جذاب باشند و در واقع سطح این ظروف باید براق باشد و جلا داشته باشد.

شایان ذکر است قیمت این محصولات بسته به میزان کیفیت محصول می تواند بین چندصد هراز تومان تا چند میلیون تومان باشد. که این قیمت البته علاوه بر تکنیک ساخت و موارد ذکر شده در بالا به سایز ظرف و همینطور میزان سنگ فیروزه ای که در آن به کار رفته نیز بستگی دارد.

شاید برای شما مفید باشد : بهترین سنگ فیروزه چیست؟

خرید انواع ظروف فیروزه کوبی با قیمت مناسب

هنگامی که می خواهید صنایع دستی فیروزه کوبی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید باید به چند عامل موثر در تعیین قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی توجه نمایید. یکی از این موارد جنس زیر کار است یا به عبارت دیگر جنس ظرفی که هنر زیبای فیروزه کوبی بر روی آن اجرا شده است.

ظروف فیروزه کوبی مسی یا برنجی؟

ظروف خامی که در تهیه صنایع دستی فیروزه کوبی مورد استفاده قرار می گیرند معمولا از جنس مس و یا برنج هستند. همانطور که می دانید آلیاژ برنج از مس گرانتر است. بنابراین ظروف فیروزه کوبی برنجی قطعا از ظروف فیروزه کوبی مسی گرانتر خواهند بود.

از آنجایی که جنس ظروف خامی که در تهیه صنایع دستی فیروزه کوبی استفاده می شوند در زیبایی، جذابیت و کیفیت نهایی محصول تاثیر چندانی ندارد، اگر می خواهید ظروف فیروزه کوبی را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به دنبال ظروف فیروزه کوبی مسی درجه یک باشید.

روکش پلی استر روی ظروف فیروزه کوبی

ظروف مرغوب فیروزه کوبی مسی حتما از روکشی با جنس پلی استر پوشانده می شوند تا مس با اکسیژن واکنش پیدا نکند و سیاه نشود. بنابراین روکش پلی استر، دوام، کیفیت وجلای ظروف فیروزه کوبی را برای سال ها حفظ می کند.

در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ انواع تکنیک های صنایع دستی بر روی مس به صورت حرفه ای توسط استادان باتجربه و متخصص پیاده سازی شده است و شما می توانید با خیال راحت صنایع دستی میناکاری روی مس، خاتم کاری روی مس و فیروزه کوبی روی مس را از این سایت تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ جامع ترین و بهترین مرجع ثبت سفارش خرید انلاین انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی فیروزه کوبی ، میناکاری ، خاتم کاری ، الماس تراش ، ملیله کاری ، مس و خاتم کاری ، مس و پرداز و غیره است. برای سفارش این محصولات با ما تماس بگیرید.

شاید برای شما مفید باشد : مراحل ساخت صنایع دستی فیروزه کوبی

انتخاب ظروف فیروزه کوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی

فیروزه کوبی از جمله صنایع دستی مدرن است که هم جنبه تزئینی فوق العاده خیره کننده ای دارد و هم بسیار کاربردی است و می توان از آن جهت پذیرایی شیک و لوکس از مهمان ها استفاده کرد. معمولا ظروف فیروزه کوبی مسی با ابعاد کوچکتر مانند گلدان های فیروزه کوبی در تعداد زیاد به عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس سفارش داده می شوند.

همچنین جهت خرید هدایای مدیریتی و هدایای تبلیغاتی بین المللی می توان از ظروف بزرگتر و تندیس های فیروزه کوبی استفاده نمود. از آنجایی که این محصولات جلوه هنری و بسیار خاصی دارند و هم از ارزش مادی و هم هنری قابل توجهی برخوردار هستند، قطعا در یادها باقی می مانند. به همین خاطر صنایع دستی فیروزه کوبی برای هدیه دادن یا سوغات بسیار مناسب و شکیل هستند.

اگر شخصی روزی به شما ظروف فیروزه کوبی را هدیه داد قطعا بدانید که برای آن شخص بسیار گرانقدر هستید. این ظروف روز به روز بر ارزش و قیمتشان افزوده می شود بنابراین یک سرمایه ی گرانبها نیز محسوب می شوند.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ جامع ترین و بهترین مرجع ثبت سفارش خرید انلاین انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی فیروزه کوبی ، میناکاری ، خاتم کاری ، الماس تراش ، ملیله کاری ، مس و خاتم کاری ، مس و پرداز و … است. 

چسباندن سنگ فیروزه کوبی بر روی هر متریالی امکان پذیر است اما ابزار خود را نیاز دارد اما این موضوع کاملا” واضح است قبل از تولید هر محصول جدیدی در این رابطه نیاز به شناخت بازار فروش عمده دارد تحقیقات گسترده در طی 10 ساله گذشته نشان از فروش صنایع دستی با عنوان هدایای سازمانی دلیل اصلی زنده ماندن هنر شناخته شده است.

فیروزه کوبی روی چوب ممکن است برای هر سلیقه ای مناسب نباشد چرا که فلز مس آلیاژی قیمتی و با ارزش فضای خوبی در بازار دارد. اما با ترکیب صنایع دستی چوبی و استفاده از پتانسیل ظروف چوبی می توان بخش اعظمی از بازار هدایای تبلیغاتی لوکس را با ترکیب سنگ فیروزه بر روی ظروف چوبی به دست گرفت.

یکی از پارامترهای بسیار مهم در ساخت صنایع دستی چوبی با سنگ فیروزه کوب انتخاب چوب مناسب است اکثر صنایع دستی نامرغوب انتخاب نادرست زیر ساخت با کیفیت بالا است.
قیمت فیروزه کوب بر روی چوب بسیار ارزان تر از مس به مرحله تولید نهایی می رسد لذا کاربرد ان در هدایای تبلیغاتی اقتصادی فوق العاده پرطرفدار است.

شاید برای شما مفید باشد : بهترین هدایای تبلیغاتی برای خانم ها 

توسعه فروش عمده صنایع دستی فیروزه از طریق بسته بندی لوکس

بسته بندی لوکس قانون اول فروش و بازاریابی در هر حوزه ای است. شما بدون تردید با بسته بندی لوکس جزئیات داخل باکس را با کیفیت تر در اختیار خریدار قرار خواهید داد. آیا تاکنون از قانون طلایی تلاش غیر مستقیم مطلبی شنیده اید؟

ارتباطات بین جعبه هارد باکس و بازار فروش تعاملی بسیار مهم است لذا نادیده گرفتن این موضوع کسب و کار شما را تضعیف میکند. فیروزه کوبی با جعبه های نفیس از این قاعده مستثنی نیست یکی از بهترین هدایا تبلیغاتی در رویدادها ، هدیه روز کارمند ، مراسم تقدیر و تشکر در عرصه تبلیغات کاربرد دارد.

5/5 - (2)

امیران تبلیغ