برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

هدایای تبلیغاتی برای بیمه ها

آنچه در این مطلب می‌ خوانید

هدایای تبلیغاتی برای بیمه‌ ها نقش قابل توجهی در جذب مخاطب و مشتری دارند. همان طور که می‌ دانید هدایای تبلیغاتی امروزه حرف اول را در صنعت بازاریابی و مدیریت می‌ زنند.

از آن جایی که فضای رقابتی شرکت‌ ها با توجه به خدمات و امکانات گوناگون آن ها افزایش یافته است، استفاده از هدایای تبلیغاتی مناسب می‌ تواند به شما در پیروز شدن در این رقابت کمک قابل توجهی نماید. بدین منظور شما می‌ توانید از تبلیغات خلاقانه در پلتفرم‌ های گوناگون و متنوع استفاده نمایید.

برای مثال ماگ‌ ها و لیوان‌ ها، فلش مموری، کیف مدارک و… از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی برای بیمه‌ ها به حساب می‌ آیند. نکته‌ای که در انتخاب و اهدای این هدیه‌ ها باید در نظر داشته باشید این است که بدانید کدام هدایا را در چه موقعیت و به کدام مشتری اهدا کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با تمامی نکات هدایای تبلیغاتی برای بیمه‌ ها آشنا کنیم.

روش دسترسی و دستیابی به گیفت تبلیغاتی برای دفاتر بیمه

به منظور دسترسی و خریداری هدایایی تبلیغاتی برای بیمه‌ ها راه‌ های مختلفی پیش روی سازمان‌ ها و شرکت‌ ها وجود دارد. از جمله این راه‌ ها و روش‌ ها می‌ توان به دسترسی به نمایشگاه‌ های مختلفی که برای ارائه این هدایا در سطح کشور احداث شده‌ اند، اشاره کرد. افراد قادر خواهند بود بهترین نمونه‌ های هدایای تبلیغاتی بیمه را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند.

معمولاً هدایای تبلیغاتی بانکی را به صورت عمده سفارش داده و خریداری می‌ کنند. زیرا در این صورت قیمت هدایا کاهش یافته و افراد قادر خواهند بود با هزینه بسیار مقرون به صرفه این گیفت‌ها را تهیه کنند. همچنین کارفرمایان یا ادارات می‌ توانند این هدایا را به صورت هدایایی تبلیغاتی کلکسیونی دریافت کنند.

در این صورت هدایای تبلیغاتی برای بیمه به صورت بسته‌ های جامع توسط مراکز توزیع به شما ارائه خواهند شد. یکی دیگر از گزینه‌ های مناسب برای تهیه هدایای تبلیغاتی برای دفاتر بیمه استفاده از فوم است. زیرا دوام این نوع متریال بسیار بالا بوده و شما می‌ توانید مدل‌ های مختلفی از آن را از بازار ها خریداری نمایید.

انواع هدایای تبلیغاتی بیمه

انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌ های بیمه وجود دارند که شما می‌ توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید‌. ۱۰ مورد از بهترین هدیه‌ ها و گیفت‌ هایی که می‌ شود، بدین منظور از آن ها استفاده کرد، در ادامه برای شما شرح داده خواهند شد:

سر‌رسید و سالنامه

 سر رسید و سالنامه از جمله هدایای تبلیغاتی برای شرکت بیمه به حساب می‌ آیند که بسیار پر طرفدار بوده و کاربرد بسیار زیادی برای کارکنان و افراد دارند. انواع مختلفی از سالنامه‌ ها وجود دارند که افراد می‌ توانند به منظور هدیه دادن از آن ها استفاده کنند. افراد معمولاً با شروع سال جدید تصمیم می‌ گیرند این گونه هدایا را به کارکنان تقدیم نمایند.

توجه داشته باشید که طراحان هدیه‌ های تبلیغاتی، خلاقیت‌های بسیار زیادی در نمایش دادن تاریخ‌ ها و مناسبت‌ های خاص در انواع سالنامه‌ ها و سررسیده‌ ها به کار خواهند برد.

یکی از ایده‌ هایی که در تولید سالنامه برای هدایایی تبلیغاتی وجود دارد این است که تاریخ‌ های مهم شرکت بیمه خود را در آن ها ذکر کنید از جمله این تاریخ‌ ها می‌ توان به اولین گردهمایی هیئت مدیره برای تنظیم اساسنامه شرکت، روز تاسیس شرکت، روزهایی که شرکت بیمه جشنواره تخفیف برای مراجعان در نظر دارد و… اشاره کنید. 

 

شما می‌ توانید تقویم رومیزی طراحی کنید و آن را به مشتریانتان هدیه دهید. معمولاً به منظور این چنین طراحی‌ های هنری لازم است از طراحان با تجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید که بتوانند سالنامه و سررسیدی را طراحی کنند که نظر مخاطبان را جذب کرده و سبب شوند شرکت بیمه شما همواره در ذهن آن ها پررنگ بماند.

کیف مدارک

کیف مدارک نیز انتخاب دیگری برای هدایای تبلیغاتی بیمه به حساب می‌ آید که شاید در نگاه اول گزینه چندان مناسبی به نظر شما نیاید، زیرا نام و لوگوی یک شرکت بیمه روی آن ثبت شده و ممکن است حس خوشایندی به مشتری شما ندهد. معمولاً هدایای تبلیغاتی بانکی می‌ توانند بسیار چالش برانگیز باشند.

حتی گاهاً دیده شده که برخی افراد از قبول هدیه تبلیغاتی که لوگوی بیمه بر روی آن درج شده باشد، خودداری می‌ کنند. اما لازم است بدانید در صورتی که بتوانید از طراحی حرفه‌ای و ظریف در تمامی هدیه‌ های تبلیغاتی همچون کیف مدارک استفاده کنید، علاوه بر این که افراد از آن زده نمی‌ شوند، بلکه علاقه بسیار زیادی نیز برای دریافت آن نشان خواهند داد. 

بنابراین بسیار حائز اهمیت است سعی کنید در این چنین موارد همچون کیف مدارک لوگوی خود را به گونه‌ای بر روی آن درج کنید که زیبایی و ظرافت خود را حفظ کند.

مخاطبان معمولاً کیف مدارک را در تمامی ادارات دولتی و غیر دولتی به همراه خود می‌ برند. بنابراین شما می‌ توانید همواره با مخاطب خود در مکان‌ های عمومی همراه باشید.

خودکار تبلیغاتی

همان طور که می‌ دانید اغلب افراد در طول روز استفاده بسیار زیادی از خودکار دارند؛ بنابراین یکی دیگر از جالب‌ ترین و مقرون به صرفه‌ ترین هدیه سازمانی و گیفت تبلیغاتی برای دفاتر بیمه، خودکار تبلیغاتی است. 

به منظور هدیه دادن خودکار تبلیغاتی می‌ توانید از خودکار پلاستیکی یا خودکار فلزی تبلیغاتی استفاده کنید. این هدیه سبب می‌ شود که تبلیغات مربوط به دفتر بیمه شما به صورت مستمر در جلوی دید افراد باشد.

نکته بسیار مهمی که در این خصوص باید در نظر داشته باشید، این است که خودکاری که قصد دارید آن را هدیه دهید، نباید ساده باشد یلکه بهتر است طراحی خاصی داشته باشد تا توجه مخاطب را به خود جلب کند. حتی برخی افراد ترجیح می‌ دهند یک روان نویس زیبا را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنند.

جاکلیدی تبلیغاتی

جا کلیدی نیز یکی دیگر از مواردی است که به علت مقرون به صرفه بودن آن می‌ توان به عنوان هدایایی تبلیغاتی بیمه از آن استفاده کرد.

احتمالاً دقت کرده‌اید که جاکلیدی همواره در تمام روز همراه شما است. بنابراین اگر بتوانید طرح یا لوگوی شرکت بیمه خود را بر روی جا کلیدی به نحو زیبا و ظریفی ثبت کنید، می‌ تواند برای تبلیغات و به یاد ماندنی شدن شرکت بیمه شما بسیار کار آمد باشد. 

جنس‌ های مختلفی از جا کلیدی وجود دارند و شما می‌ توانید این محصول را با استفاده از متریال مختلفی سفارش دهید. بهتر است از متریالی استفاده کنید که استحکام و دوام بالایی داشته باشند. معمولاً افراد از چرم برای جا کلیدی استفاده می‌ کنند. زیرا علاوه بر دوام و ماندگاری بالا، زیبایی خارق‌ العاده‌ای نیز دارند که سبب جلب نظر مخاطبان می‌شوند.

پاور بانک تبلیغاتی

یکی دیگر از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای ارائه هدایایی تبلیغاتی برای دفاتر بیمه پاور بانک‌ های تبلیغاتی هستند که می‌ توانند برای قشر جوان و نوجوان بسیار مناسب باشند. البته لازم است توجه داشته باشید که هزینه خریداری پاور بانک‌ ها نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی کمی بیشتر خواهد بود‌ و پاور بانک هدیه تبلیغاتی لاکچری به حساب می‌ آید.

نکته بسیار مهمی که در این خصوص باید در نظر بگیرید این است که از پاور بانک‌ هایی بدین منظور استفاده کنید که دارای کیفیت بسیار خوبی باشند تا نام دفتر بیمه شما به خوبی در ذهن مردم باقی بماند.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

یکی از رایج‌ ترین هدایای تبلیغاتی برای دفاتر بیمه‌، تقویم رومیزی تبلیغاتی است. معمولاً مخاطبان و مشتریان در طی سال همواره با تقویم سر و کار دارند و برای مشاهده مناسبت‌ های خاص از آن استفاده خواهند کرد. بنابراین اگر شما بتوانید به گونه خاص و جالبی شرکت بیمه خود را در این تقویم‌ ها تبلیغ کنید، می‌ توانید برای همیشه در ذهن مشتری بمانید.

برای استفاده از این هدیه سازمانی معمولاً پیشنهاد می‌ شود تقویم‌ های تبلیغاتی دارای جلد براق، شیک و کاغذ های با کیفیت باشند تا بتوانند رضایت تمامی مخاطبان را به خود جلب نمایند.

لیوان تبلیغاتی

لیوان‌ ها یا ماگ‌ های تبلیغاتی از آن دسته هدایایی تبلیغاتی به حساب می‌ آیند که تاثیر بسیار قابل توجهی بر روی ذهن کودکان و نوجوانان خواهند گذاشت. بنابراین در صورتی که بتوانید طراحی خاص و ویژه‌ای از لوگو و طراحی شرکت بیمه خود بر روی لیوان‌ ها و ماگ‌ ها داشته باشید، می‌ توانید تاثیر بسیار زیادی بر روی ذهن کودکان و خانواده آن ها داشته باشید. 

خوشبختانه لیوان‌ ها برای تمامی گروه سنی مناسب هستند و می‌ توانند دفتر بیمه شما را برای تمامی گروه سنی تبلیغ کنند. انواع لیوان‌ های تبلیغاتی بر اساس جنس و متریال به کار رفته در آن ها که شما می‌ توانید به منظور تبلیغات از آن ها استفاده کنید، به شرح زیر هستند:

  • لیوان سرامیکی تبلیغاتی با قابلیت چاپ سابلیمیشن
  • لیوان پلاستیکی تبلیغاتی با قابلیت چاپ سیلک
  • لیوان فلزی تبلیغاتی با قابلیت چاپ سیلک و حک لیزر

فلش مموری تبلیغاتی

شاید به عنوان بهترین و کاربردی‌ ترین هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌ های بیمه بتوان از فلش مموری‌ های تبلیغاتی نام برد. توجه داشته باشید که برای هدیه دادن فلش مموری‌ ها، لازم است از فلش مموری‌ هایی استفاده کنید که کیفیت بالا، طرح‌ های خاص و جدید داشته باشند تا بتوانند نظر مشتریان و مخاطبان را به خود جلب کنند. فلش مموری نیز هدیه تبلیغاتی لاکچری به حساب می‌ آید و باید هزینه بسیاری برای خرید آن بپردازید.

همچنین لازم است لوگو و نام شرکت بیمه شما به نحوی بر روی فلش مموری ثبت و هک شده باشد که نظر مشتریان را به خود جلب کند. معمولاً فلش مموری‌ ها برای همه گروه‌ های سنی مناسب هستند و برای آن ها کاربرد دارند. فقط کافی است توجه کافی در خصوص انتخاب طرح مناسب هر گروه سنی را به عمل آورید.

اگر بودجه شما در حدی است که بتوانید از فلش مموری‌ ها برای تبلیغات استفاده کنید، پیشنهاد می‌ کنیم حتماً این کار را انجام دهید زیرا تاثیر بسیار زیادی بر روی جذب مخاطب و مشتری خواهد داشت.

سخن پایانی

برای این که در ذهن مخاطبان باقی مانده و در رقابت سنگین بین شرکت‌ های بیمه حرف اول را بزنید، گیفت تبلیغاتی برای دفتر بیمه نقش قابل توجهی دارد. شما می‌ توانید از انواع هدایا بدین منظور استفاده کنید تنها باید این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی لوگو و نام شرکت بیمه شما باید به قدری خاص باشد که بتواند در ذهن مخاطب نفوذ کند.

5/5 - (4)

امیران تبلیغ