برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ست رومیزی اداری شیک یا لاکچری خاتم کاری

ست رومیزی اداری شیک یا لاکچری خاتم کاری
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

در این مقاله سعی بر آن داریم که شما را  با انواع ست رومیزی اداری شیک آشنا کنیم به طور معمول ست های رومیزی اداری کاربرد بسیار زیادی برای کاربر ها دارد ست های رومیزی اداری انواع مختلفی دارد و سلیقه های بسیاری را تامین می کند شما با خرید یک ست رومیزی اداری شیک و یا یک ست رومیزی اداری لاکچری میتوانید میز زیباتری داشته باشید.

ست های رومیزی اداری از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است ما در این مقاله می‌خواهیم راجع به ست رومیزی اداری شیک خاتم صحبت می کنیم.

اولین نکته در مورد ست اداری خاتم کاری این است که از چوب  ساخته شده است جنس چوب خاتم کاری به طور معمول از درخت راش است البته از استخوان شتر و فلز برنج هم در ساخت ست های اداری خاتم استفاده می‌شود این ست رومیزی چوبی بسیار شکیل و زیبا است ما در این مقاله شما را با ساخت ست رومیزی مدیریتی خاتم کاری آشنا می کنیم.

تاریخچه هنر خاتم کاری

خاتم سازی از هنرهای اصیل ایرانی است  این هنر زیبا درایران و چندین کشور دیگر هم وجود دارد اما خواستگاه  این هنر اصیل زیبا ایران است و تمدن اصلی این هنر در ایران است. نمونه های آن منبر خاتم کاری مسجد عتیق شیراز  است از مهمترین هنرهایی که در تاریخ هنر پس از اسلام انجام شده است.

به همین دلیل است که هنر خاتم کاری را به شهر شیراز نسبت می دهند از دیگر نمونه های قدیمی هنر خاتم کاری می‌توانیم به سقف ایوان اصلی  مسجد عتیق شیراز در های خاتم کاری قصر دلشاد در سمرقند و منبر چوبی مسجد لنبان در اصفهان اشاره کنیم.

خاتم کاری چیست ؟

در این قسمت می خواهیم توضیح دهیم که هنر خاتم کاری چیست و مرتبط به کدام یک از شهر های ایران است هنر خاتم کاری مربوط به شهر اصفهان می باشد این نوع از محصولات صنایع دستی بسیار مورد استقبال داخل کشور و حتی خارج کشور می باشد همکاری با طرح و نقشه های موجود در خود زیبایی هنر را به نمایش می گذارد در واقع می‌توان گفت که خاتم کاری پیوند بین هنر و زیبایی و چوب و فلز است که با به کارگیری علم هندسه و ریاضیات خودنمایی می کند.

مراحل خاتم کاری

خاتم کاری را می‌توانیم بر روی ظروف هم انجام دهیم شاید دقت کرده باشید که بعضی از ظروف مسی هم شامل هنر خاتم کاری است اما خاتم کاری روی چوب از گذشته انجام می شده است برای انجام خاتم کاری باید از چوب هایی که دارای رنگ زرد روشن یا قرمز عنابی است استفاده کنیم.

گران قیمت ترین کارهای خاتم از چوب آبنوس ساخته شده است که بسیار با ارزش هستند در ابتدا باید این چوب ها یا مواد اولیه که خام هستند با ابزار خاصی برش داده شوند.

این برش ها باید نازک و یک دست باشد سپس باید این لایه های نازک به قطعات کوچکتری تقسیم شده که طرح‌ها کنار یکدیگر قرار بگیرند و یا به اصطلاح سوار شوند آنها را باید میان دو تخته و با یک گیره بگذاریم به این کار در خاتم کاری <<قامه >> می‌گویند پس از آن که قطعات را مجدداً برش دادیم این و به این قسمت هایی که بریده شده شش می گویند.

کاربرد شش ها

در این قسمت خاتم کار باید ابتدا طرح مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس بر اساس طرح انتخاب شده قطعات را بریده و از ترکیب فلز  و چوب و استخوان طرح های متفاوت و زیبایی را ایجاد نماید.

در این مرحله باید قطعات را مجدداً برش زده و سوهان کشی کنیم و اگر نیاز بود باید چسب کاری شوند.

مشخصات خرید ست خاتم کاری مرغوب

شما برای خرید یک ست اداری شیک خاتم کاری  مرغوب باید به ‏نکات زیر توجه داشته باشید

۱. اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که بین برش ها و طرح های خاتم نباید فاصله ای وجود داشته باشد.

۲.  ضخامت یک ست اداری خاتم باید یکسان باشد.

۳. زمانی یک کار خاتم با ارزش تر است که نقش ها و مثلث های آن کوچک و ظریف باشند این نوع کار در ست اداری مرغوب محسوب می شود.

۴. اگر سطح خاتم‌کاری شما از چوب الوان ساخته  شده باشد ارزش بیشتری دارد.

5. نوع فلز استفاده شده در خاتم کاری نیز باعث ارزشمندی آن می شود به طور مثال استفاده ازطلا و نقره  کار شما را ارزشمندتر می کند.

۶. در هنر خاتم کاری باید تمامی گل ها و شکل ها و طرح ها قرینه باشند.

صنایع دستی شکوه هویت ایران زمین

کاربردهای خاتم کاری

از وسایل خاتم کاری می توانیم هم تزیین و هم برای کاربردی استفاده کنیم صنایع دستی خاتم کاری دارای انواع مختلفی است از جمله ست رومیزی اداری خاتم که بسیار زیبا و کاربردی است.

 

چگونه از وسایل خاتم کاری باید نگهداری کرد

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه نگهداری ظروف خاتم کاری است برای اینکه همیشه بتوانیم یک خاتم زیبا داشته باشیم و بتوانیم در مدت زمان زیادی از آن استفاده کنیم باید خاتم را از رطوبت و نور مستقیم  یا حرارت دور نگه داریم و با پارچه های خیس و مرطوب یا مواد شیمیایی های خاتم را تمیز نکنید.

پس فقط کافی است که با یک دستمال خشک ست رومیزی اداری خاتم کاری خود را تمیز کنید.حال که با هنر خاتم کاری و ساخت آن آشنا شدید در باره ی انواع ست اداری مانند ست اداری مدیریتی، ست اداری کارمندی ، ست اداری مدرن و…… با شما صحبت می کنیم.

ست اداری رو میزی

امروزه یکی از لوازم اداری که در اداره ها و شرکت ها و دفاتر بسیار پرکاربرد است ست رومیزی اداری است این ست های رومیزی که به عنوان یکی از اکسسوری میز به شمار می رود دارای رنگها شکلها و اندازه های مختلفی است همچنین این ست های اداری رومیزی با جنس و متریال های متفاوتی ساخته می‌شود از جمله

چرم و چوب و اگر شما بر روی میز اداری خود یک سرویس رومیزی داشته باشید باعث می شود که ساماندهی خوبی برروی میز خودداشته باشید.

ست های رومیزی باعث می شود که لوازم اداری در دسترس باشد واز اینکه وسایل گم شود به خوبی جلوگیری میکند.

بر اینکه داشتن ست رومیزی باعث ساماندهی می شود نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن و شیک شدن میز دفتر کار شما دارد این موضوع یکی از مهمترین موضوعاتی است که در ملاقات‌ها و قرارها در کسب و کار تاثیر بسیار خوبی بر روی مشتری دارد.

خرید ست اداری خاتم کاری برای روز پزشک

پس اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی و مرتب بودن محل کار خود اهمیت می دهید حتما در قدم اول از میزکارخود شروع کنید و یک ست رومیزی اداری زیبا خریداری نمایید.

انواع قسمت های ست رومیزی اداری

یک ست رومیزی اداری کامل شامل کازیه و جای کاغذ یادداشت و پایه چسب وجای نامه و پانچ و منگنه است.

البته تمام ست های اداری رومیزی همه این تکه ها را ندارند و می توانید شما بنا به نیاز خود ست های اداری با تکه های کمتر را تهیه نمایید.

بعضی از ست رومیزی اداری کنار هم و یا بر روی هم سوار می شوند اگر شما محدودیت استفاده از ست های اداری را دارید می توانید از این مدل ست های اداری استفاده نمایید که جای کمتری راروی میز به خود اختصاص می دهد.

به طور معمول اگر شما از یک ست اداری که دارای جا قلمی و برگه یادداشت و کازیه باشد استفاده کنید می توانید نیازهای اولیه خود را برطرف کنید.

ست رومیزی مدرن

ست رومیزی اداری مدرن به ستی گفته می شودکه از جنس چرم باشد که در رنگ های مختلف قهوه ای و زرشکی در بازار موجود می باشد و تمامی قطعات یک ست اداری را دارد.

ست رومیزی خاتم

ست رومیزی اداری خاتم از چوب ساخته شده اند و با تکه های خاتم تزئین شده است .

این ست های رومیزی نیز شامل جاقلمی ، جای برگه یاداشت، خودکار خاتم ، جاقلمی ایستاده می باشد.

طرح های خاتم موجود در بازارشامل طرح خاتم یکدست و طرح خاتم گل و مرغ می باشد .

که شما می توانید با توجه به میز اداری خود هر کدام از طرح ها بیشتر مورد پسندتان است را انتخاب کنید.

قیمت ست رومیزی اداری خاتم کاری

به طور کلی قیمت ست های رومیزی اداری به انتخاب نوع خاتم وتعداد ست خریداری شده بستگی دارد.اگر شما خاتم مرغوب را انتخاب کنید به طور قطع باید هزینه ی بیشتری بپردازید و یا اگر تعداد کاملی از ست رومیزی را انتخاب کنید باید هزینه بیشتری بابت خرید یک ست رومیزی بپردازید.

هدیه روز دانش آموز

مرکز فروش ست رومیزی اداری خاتم کاری

مرکز فروش ست رومیزی اداری خاتم کاری در شهر اصفهان است که شما اگر تصمیم به خرید حضوری داشته باشید می توانید به میدان نقش جهان اصفهان سری بزنید و ست اداری خاتم رومیزی خود را خریداری کنید.

اما اگر در شهر های دیگر هستید می توانید با مراجعه به اینترنت و از طریق سایت های معتبر ست رومیزی خاتم مورد علاقه ی خود را خریداری کنید فقط توجه داشته باشید که حتما سایت معتبری را انتخاب کنید تادر اولین فرصت کالای خود را تحویل بگیرید.

چه ارگان هایی بیشتر به ست های رومیزی نیاز دارند؟

به طور معمول ارگان هایی هستند که برای هدیه دادن به مدیران و یا مشتریان برتر خود حتما هدیه های تبلیغاتی را استفاده می کنند این شرکت ها به طور معمول خرید های زیادی را انجام میدهند که در واقع می توان گفت خریدعمده انجام میدهند تا از لحاظ قیمت این هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه باشد .

اما به طور قطع فروش عمده هدایای تبلیغاتی با فروش آن به صورت تکی کاملا متفاوت است به این صورت که اگر ارگان های بزرگ تصمیم به خرید هدایایی برای کارکنان خود داشته باشند ابتدا فروشنده های معتبر را برسی کرده و پیدا کنند در مرحله ی بعدی باید از تمامی فروشنده ها بخواهند که محصولات خود را به همراه لیست قیمت برای ارگان مورد نظر ارسال نمایند.

پس از اینکه تمامی لیست های قیمت بررسی شد برای خرید از فروشنده تصمیم گیری می کنند البته که در انتخاب فروشنده به حتما باید به این که کالایی را که تحویل می دهند کاملا سالم باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید دقت کرد درزمان ارسال محصولات خاتم کاری به بسته بندی این محصولات باید بسیار دقت کنیم به این دلیل که امکان اینکه ضربه بخورد و آسیب بیبند هست .

بهتر است که محصولات خاتم را در نایلون های ضربه گیر قرار دهیم تا اگر ضربه خورد از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کند و فروشنده بتواند کالای مورد نظر را سالم به دست خریدار برساند.

در پایان به شما همراهان عزیز توصیه می کنیم که برای خرید یک ست رومیزی اداری شیک و مدرن به نکاتی که در مقاله توضیح داده شد دقت کنید یکی از مهمترین این نکات انتخاب کالا با کیفیت بالا است که در ماندگاری کالای ما تاثیر به سزایی دارد و نکته مهم بعدی دقت در نگهداری خاتم است که اگر درست نگهداری شود شما می توانید ست رومیزی خود را سالیان زیادی استفاده کنید و بر روی میز کار خود یک ست رومیزی اداری لاکچری داشته باشید.

به عنوان هدیه بسیار هدیه ی زیبا و شیکی است که شما حتی می توانید به دوستان خود برای استفاده در محل کار آنها هدیه بدهید امیدواریم که توانسته باشیم به شما همراهان عزیز در خرید یک ست رومیزی اداری شیک کمک کنیم.

خرید ست رومیزی خاتم از امیران تبلیغ

شیک ترین و لاکچری ترین ست اداری رومیزی خاتم کاری

هدایای تبلیغاتی کلاسیک تعریف مشخصی دارند. اما برخی هدایای تبلیغاتی و در 99% مواقع در تهران توسط مشاورین برندینگ تبلیغاتی خریداری میگردند. امروزه با اختصاصی شدن در طراحی هدایای تبلیغاتی نو و خاص و همچنین رقابت بالا در بین شرکت های تبلیغاتی در بازار گوگل و استرانژیک های مدرن در فروش انلاین هدایای تبلغاتی مفید با کاربری طولانی مدت و با کیفیت بر اساس تم رنگ و لوگو و برند سازی هزینه هایی نا کار امد در پی دارد. لذا ما به شما پیشنهاد میکنیم در اولین فرصت برای خرید هدایای تبلیغاتی انلاین از جنس هدایای سازمانی صنایع دستی جدید همراه با بسته بندی با متریال های جعیه مخمل ، جعبه هارد باکس و جعبه های چوبی از فروشگاه انلاین صنایع دستی مدرن امیران تبلیغ دیدن فرمایید.

قیمت مناسب در خرید عمده انواع ست رومیزی چوبی خاتم کاری شیک و لاکچری با مدل هخامنش همراه با هدایای ویژه جا دستمال کاغذی خاتم کاری و شکلات خوری خاتم کاری بهترین ها را هدیه دهید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را با یکی از مهمترین و زیباترین هنر های دستی ایران آشنا کنیم هنر خاتم کاری از هنر هایی است که دارای قدمت بالایی است و بسیار مورد استقبال توریست ها هم قرار می گیرد.شما در این مقاله با روش های نگهداری خاتم آشنا شدید و به این نکته نیز اشاره کردیم که یکی از تولیدات خاتم ست رومیزی اداری شیک خاتم یا ست رومیزی اداری لاکچری خاتم است که بسیار مورد استفاده برای میز های اداری می باشد.

اگر تصمیم به خرید یک ست رومیزی اداری شیک دارید ختما به جنس چوب آن دقت کنید که از نوع چوب راش مرغوب باشد.تا بتوانید مدت زمان بیشتری ازست رومیزی اداری خود استفاده کنید.

قیمت یک ست رومیزی اداری خوب به کیفیت چوب و خاتم آن بستگی دارد بنابر این توصیه می کنیم که محصول با کیفیت خریداری کنید.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ