برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

خرید صنایع دستی

خرید جذاب ترین مدل های صنایع دستی
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

صنایع دستی ایران یکی از قطب های اصلی و شناخته شده در عرصه ی هنرهای دستی و تجسمی است که از تاریخی درخشان و غنی برخوردار است. بی شک یکی از عوامل پایداری صنایع دستی ایران، استعداد و قدرت خلاقیت هنرمندان و استادان ایرانی و علاقه ی آنها به خلق آثار هنری بی بدیل است. با توجه به ارزش و قدمتی که انواع ظروف میناکاری، خاتم کاری، قلمزنی و غیره دارد، خرید صنایع دستی ایران از دیرباز تا کنون در میان هنردوستان داخلی و خارجی بسیار رواج داشته است.

اگر شما هم به انواع ست هدیه صنایع دستی ایران علاقه دارید برای خرید صنایع دستی و انواع هدایای جعبه هارد باکس ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه دمنوش ، جعبه تی بگ ، انواع محصولات خاتم نظیر جا دستمال کاغذی خاتم کاری و انواع ظروف فیروزه کوبی، میناکاری اصفهان ، مس و خاتم و … به همراه جعبه بسته بندی صنایع دستی نفیس روی لینک فروشگاه امیران تبلیغ کلیک کنید.

کاربرد های صنایع دستی

  • کاربردهای گوناگون صنایع دستی

آوازه و شهرت صنایع دستی ایران در همه ی دنیا پیچیده است. چرا که این محصولات یکی از شاخص ترین و بهترین صنایع دستی به شمار می روند که ریشه عمیقی در فرهنگ و تاریخ سرزمین ما دارند.

انواع صنایع دستی ایران علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی که دارند؛ به عنوان کاربردی ترین هنرها نیز شناخته می شوند.

 

 

شما می توانید از اغلب ظروف میناکاری، خاتم کاری، مس و پرداز و غیره برای پذیرایی گرم از مهمان ها و عزیزان خود استفاده کنید و یا آنها را به عنوان یک ست دکوری لوکس و جذاب متناسب با سلیقه ی خود در هر گوشه از خانه و یا دفتر کار قرار دهید. برای خرید انواع ست هدیه صنایع دستی و جعبه های کاربردی همچون جعبه هارد باکس ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه دمنوش ، جعبه تی بگ و غیره به محصولات این فروشگاه سر بزنید.

  • تنوع بالای محصولات

یکی دیگر از ویژگی های مهم صنایع دستی ایران تنوع بالای این محصولات است. صنایع دستی ایران شامل طیف گسترده ای از هنرها است که از این لحاظ نیز کشور ما در زمره کشورهای برتر جهان قرار دارد. انواع ست هدیه صنایع دستی مس و پرداز، خاتم و مس، خاتم کاری، میناکاری، الماس تراش، قلمزنی، فیروزه کوبی تنها بخشی از صنایع دستی نفیس و منحصر به فرد کشور عزیزمان است. برای خرید این ست ها پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه امیران تبلیغ دیدن نمایید.

ما در اینجا بهترین صنایع دستی این سرزمین باستانی را برای مشتریان عزیز داخل و خارج از کشور جمع آوری کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی از میان صدها محصول موجود در این فروشگاه، صنایع دستی مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

  • منحصر به فرد بودن محصولات

یکی دیگر از شاخص ترین ویژگی صنایع دستی ایران منحصر به فرد بودن این محصولات است، به طوری که هیچ یک از دست سازهای ایرانی به یکدیگر شباهت ندارند و هر کدام از ظرافت، تکنیک و هنر خاص خود برخوردار هستند. در واقع صنایع دستی ایران ریشه در اعتقادات مذهبی، قومی و همچنین ابتکار و خلاقیت استادان ایرانی در مناطق مختلف ایران دارد و همین موضوع باعث شده که صنایع دستی متفاوتی در این سرزمین یافت شود که هرکدام داستان جمعیت های متنوع فرهنگی را در مناطق مختلف ایران پهناور روایت می کنند.

خرید صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی

این روزها خرید صنایع دستی به عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی بسیار رایج شده است. انواع ست هدیه صنایع دستی به عنوان ست هدیه مدیریتی و سازمانی در این فروشگاه به فروش می رسند. علاوه بر ست ها، محصولات چشم نوازی مانند انواع ظروف تک میناکاری، مس و پرداز، فیروزه کوبی و همینطور انواع جعبه های کاربردی مانند جعبه دمنوش و جعبه تی بگ نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی بسیار پر طرفدار هستند.

هر یک از این محصولات با صدتا طرح و اندازه در این فروشگاه موجود است و انتخاب را برای شما مشتریان عزیز آسان تر کرده است. همین الان از هدایای تبلیغاتی خلاقانه موجود در این فروشگاه دیدن کنید.

خرید صنایع دستی مستقیم از تولید کننده ( کارگاه صنایع دستی )

Handicraft workshop کارگاه های صنایع دستی در نقش جهان جای متمرکزی ندارند لذا چنانچه دسترسی شما به صورت مستقیم با کارگاه های تولیدی امکان پذیر باشد هزینه ها خرید عمده به شدت کاهش خواهد یافت اما راه رسیدن به تولید کننده ها و هنرمندان مستقر در کارگاه ها با کدام تکنیک میسر است؟

سایت صنایع دستی امیران تبلیغ بزرگترین شوروم  صنایع دستی ، لیست تولید کنندگان ، معرفی جعبه سازان در ایران ، معرفی مشهورترین صنعگران هنرمند در سراسر کشور این امکان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازارچه های انلاین هنر دستی یک راهکار ایده ال برای دسترسی به پایین ترین و ارزان ترین قیمت صنایع دستی در ایران است. تجربه های خرید از گالری ها و نمایندگی ها برای هر فرد پیش آمده اما تکنولوژی نوین برای ارتقاء سطح کیفیت و قیمت مناسب راه حلی امن و به مراتب ایده ال تر است. این تاثیرات مثبت از بازخورد مشتریان در فضای اینترنتی کاملا” مشخص است.

فروش و خرید صنایع دستی در بازار هدایای تبلیغاتی سازمانی

 بازار هدایای تبلیغاتی سازمانی می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای تقویت شناخت و شناخته شدگی سازمان شما در میان مشتریان، همکاران و مخاطبان دیگر عمل کند. تبلیغات مستقیم هدایای تبلیغاتی با لوگو یا نشان تجاری سازمان شما به مشتریان معرفی می‌شوند و می‌توانند به تبلیغ مؤثر برای کسب و کار شما تبدیل شوند.

از طرفی ارتقاء شناخته شدگی استفاده از هدایای تبلیغاتی متمرکز بر صنایع دستی می‌تواند به تفاوت سازمانی شما در مقایسه با رقبا کمک کند و شناخته شدگی برندتان را افزایش دهد. انتخاب صنایع دستی به عنوان هدایای شرکتی می‌تواند به شما امکان ارتقاء هنر و فرهنگ محلی و تشویق هنرمندان محلی را بدهد.

تولید هدایای تبلیغاتی با کیفیت ایرانی و بازده ممکن است هزینه کمتری داشته باشد، به ویژه اگر از صنایع دستی استفاده شود.

خرید از گالری های صنایع دستی

گالری های هنری کلکسیونی از زیبایی های ذهنی هنرمندان معاصر و قدیمی تر که آثای ماندگاری را خلق نموده اند به صورت یک جا در معرض تماشای عموم قرار میگیرد.تلفیق هنر با دستان انسانی معرفتی از تاریخ بشر در طول دوران ها را به نمایش میگذارد. لذا هنر جاذبه بی پاپانی  از هنرمندان بی نظیر تشکیل شده است.

صنایع دستی ، بهترین و به یادماندنی ترین سوغات ایران زمین

اگر به سفر علاقه مند هستید قطعا می دانید که سفر به کشورها، شهرها و روستاهای سراسر جهان یک فرصت عالی برای شناخت فرهنگ زندگی افراد مختلف است. اما اگر می خواهید گوشه ای از این فرهنگ را به عنوان یادگاری با خود به خانه ببرید پیشنهاد می کنیم یکی از انواع صنایع دستی در آن منطقه را خریداری نمایید. زیرا صنایع دستی به تنهایی می توانند نشان دهنده تاریخ و فرهنگ یک تمدن باشند.

اگر به تازگی به ایران سفر کرده اید یا در حال گشت و گذار در شهرهای مختلف ایران هستید و به دنبال یک یادگاری یا سوغاتی نفیس برای خود و عزیزانتان می گردید قطعا خرید صنایع دستی می تواند بهترین سوغاتی برای شما باشد. چرا که این سوغاتی ها بسیار ارزشمند و ماندگار هستند و با هر بار دیدن، زیباترین لحظات و خاطرات زندگی برای شما یادآور می شود. اما برای داشتن یکی از زیباترین صنایع دستی ایران دیگر نیازی نیست حتما از نزدیک به این کشور یا شهر اصفهان سفر کنید.شما همین الان می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری انواع ست هدیه مدیریتی را از همین سایت تهیه نمایید و از دیدن آن شگفت زده شوید! بنابراین همین الان دست بکار شوید و یکی از محصولات این فروشگاه را خریداری نمایید.

خرید صنایع دستی از فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ

خرید صنایع دستی بسیار مهم است و تأثیرات مفیدی بر روی اقتصاد ایران و افزایش اشتغال دارد. صنایع دستی حتی به عنوان دومین منبع درآمد برخی از مناطق روستایی و عشایری ایران شناخته می شود. خوشبختانه این روزها روستاییان بیش از هر زمان دیگر امکان دسترسی به بازارهای شهری را دارند و می توانند اصیل ترین صنایع دستی خود را در کمترین زمان به متقاضیان شهری ارائه دهند.

فروشگاه صنایع دستی امیران تبلیغ صرفاً یک فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه این آنلاین شاپ با هدف معرفی و عرضه انواع صنایع دستی بی نظیر ایران و اصفهان به مشتریان ایرانی و خارجی در سراسر جهان راه اندازی شده است. ما به دنبال معرفی هنر اصیل ایران زمین به سراسر دنیا هستیم.

برای تهیه بهترین سوغاتی تورهای ایران و خرید صنایع دستی اصل همراه با کارت ضمانت و شناسنامه، پیشنهاد می کنیم حتما از صنایع دستی این فروشگاه دیدن نمایید. همچنین برای خرید انواع جعبه های کاربردی صنایع دستی همچون جعبه هارد باکس ، جعبه دستمال کاغذی چوبی ، جعبه دمنوش ، جعبه تی بگ ،  انواع بسته بندی صنایع دستی نفیس و غیره به محصولات این فروشگاه سر بزنید.

در سرزمین هنرهای سنتی با تمدنی غنی از صنایع دستی فرهنگ سازی در شرکت ها برای خرید هدیه روز کارمند ، هدایای یلدایی شرکتی ، هدیه ویژه نوروز و تاثیر ان ها بر برند سازی نیز تاثیر به سزایی دارد.تلفیق صنایع دستی با هدایای تبلیغاتی به دلیل ساخت توسط دست  خاص ترین هدایای تبلیغاتی است.قیمت صنایع دستی گران نیست و به کیفیت متریال های کارگاه تولید کننده قیمت های متفاوتی دارند.

خرید آنلاین صنایع دستی

امروزه بازارچه های متفاوتی برای خرید اینترنتی هنرهای سنتی وجود دارد.اما شناخت قبل از خرید از نظر کیفیت به نسبت قیمت بسیار مهم است. یکی از نکات مهم رزومه سایت صنایع دستی در مدت زمان فعالیت ان است لذا از وبسایت هایی که چنین مزیتی ندارند از خرید اجتناب کنید.

قبل از خرید  انلاین صنایع دستی قیمت ها را مقایسه کنید. و تا مطمئن نشده اید قیمت ها منطقی است هزینه ی صنایع دستی را پرداخت نکنید.از صنایع دستی برند دار خریداری کنید.دقت کنید وزن ظروف مسی به نسبت اندازه ان ها تناسب داشته باشند.

بازار فروش صنایع دستی در اصفهان

اصفهان یکی از بزرگترین قطب های تولید کننده صنایع دستی و دارای مراکز فروش هنرهای دست ساز در ایران مشهور است.تلفیق هنر و فرهنگ در سایر اثار نقش جهان مانند فیروزه کوبی ، میناکاری ، ملیله کاری ، الماس تراش ، خاتم کاری اصفهان تنها بخش کوچکی از این بازار سنتی نقش جهان است.

امروزه در بازار صنایع دستی تحولات عظیمی شکل گرفته است.فروش هدایای سازمانی لوکس و بسته بندی با جعبه هارد باکس و جعبه چوبی در این بازار و ارائه محصولاتی با کیفیت و اصیل ایرانی بازار هدایای تبلیغاتی در اصفهان را متحول نموده است.

این بازار فروش اصفهان را به شهری گردشگری مبدل نموده است. به طوریکه از سراسر ایران و سایر ملل بازدید کنندگان متعددی دارد.

خرید عمده صنایع دستی Buying handicrafts  جادوی هنر هدایای تبلیغاتی سازمانی در تهران و اصفهان شناخته میگردد. 85 درصد فروش عمده صنایع دستی از جمله مس و پرداز ، میناکاری اصفهان ، کیف های سنتی قلمکاری ، خاتم کاری روی مس ، صنایع دستی چوبی ، تشعیر ، الماس تراش ، قلمزنی روی برنج ، تابلو های نفیس A4 با کاربرد لوح تقدیر دیواری و در مجموع پایه تولیدات کارگاه های صنایع دستی در اصفهان تابع خرید هدایای سازمانی از جنس هنر دست سازه ایرانی است.

عشق به خرید صنایع دستی نیاز به درک تاریخ ، تمدن و فرهنگ ایران دارد. اما بر اساس روانشناسی مدرن در بازاریابی کسب و کارهای کوچک و بزرگ خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی راهی برای ایجاد تغییرات مثبت در فروش سازمانی است.

خرید صنایع دستی در بازار سنتی

خرید صنایع دستی از بازار سنتی به معنای خرید محصولات ساخته شده به دست کارگران و هنرمندان محلی در بازارها و مناطق سنتی است. این نوع خرید به عنوان یک تجربه فرهنگی و همچنین حمایت از هنرمندان و صنایع دستی محلی تلقی می‌شود.

تجربه فرهنگی از بازارهای سنتی معمولاً مکان‌هایی هستند که از نمایش هنر و فرهنگ محلی پرداخته و این به شما فرصت می‌دهد تا با تاریخچه و فرهنگ محلی آشنا شوید. به عنوان نمونه بازار چهل ستون اصفهان یا بازار قیصریه در نقش جهان با قدمت 600 ساله قیمت خرید تک محصولات هنری در بازار سنتی فرمول گران قیمت دارد و باید از نمایندگی ها یا گالری های معتبر انجام گردد.

خرید صنایع دستی منحصر به فرد ( خاص )

محصولات منحصر به فرد در اثار هنری محصولاتی هستند که در گالری های لوکس صنایع دستی قابل خریدند، معمولاً دارای طراحی و نمایش منحصر به فردی هستند که در سایر مکان‌ها به سادگی پیدا نمی‌شوند.

برخی از نمونه شاهکارهای خاص هنر تخته نرد خاتم کوبی ، شطرنج خاتمکاری ، میز پذیرایی و صندلی های لوکس خاتم کاری شده در اصفهان می باشد. خرید صنایع هنری کلکسیونی برای بسیاری از علاقمندان شناخته شده تر به نظر می رسد این علاقمندان دوستدار خاص بودن و یا به عبارتی تک بودن اثر هنری با تکیه بر معاصر یا تاریخی بودن ان خرید های چندین دلاری انجام میدهند.

فروش آنلاین صنایع دستی ایده ال ترین راهکار برای عموم علاقمندان به هنر

فروش آنلاین صنایع دستی می‌تواند یک راهکار ایده‌آل برای بسیاری از افراد یا سازمان ها برای خرید هدایای شرکتی باشد، اما برای موفقیت در این حوزه نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و انجام تحقیقات است.

رقابت شدید در بازار آنلاین باعث شده  مشتریان نیازمند به خرید عمده با قیمت هایی بسیار منطقی و محصولاتی با کیفیت انتخاب نمایند.

خوشبختانه در حال حاضر تعداد سایت های فروش صنایع دستی در ایران کم نیستند و همه روزه به تعداد ان ها افزوده میگردد این مهم مشکلات قیمت گذاری و استعلام در کمترین زمان ممکن را مهیا نموده به ویژه برای مدیران کسب و کارهایی که نیاز به خرید عمده چنین محصولات با اصالتی دارند لذا پیشنهاد میگردد از این روش مدرن تحقیقات لازم را انجام دهید.

5/5 - (2)

امیران تبلیغ