برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

روش های نگهداری دمنوش های تی بگ

آنچه در این مطلب می‌ خوانید

نگهداری از جعبه دمنوش می­تواند ماندگاری و عمر مفید آن را افزایش دهد، با توجه به خواص بی­ نظیر گیاهان دارویی در حفظ و بهبود سلامتی، امروزه استفاده از انواع دمنوش ­های گیاهی بسیار رایج گشته است. دمنوش­ های تی بگ از محبوب ­ترین انواع بسته­ بندی دمنوش هستند که به دلیل سهولت استفاده از آن طرفداران زیادی دارند.

درست کردن چای و قهوه بخش جدایی ناپذیر زندگی خیلی از افراد است که باعث می شود در طول روز احساس انرژی بیشتری داشته باشید و بدون خستگی به فعالیت های روزانه ی خود بپردازید.

اما همانقدر که باید به کیفیت محصول چای، قهوه و دمنوش توجه کرد، نحوه نگهداری از این محصولات برای افزایش ماندگاری و طعم و عطر آنها نیز بسیار مهم است. به عبارت دیگر نحوه نگهداری و تهیه چای به اندازه نوشیدن آن اهمیت دارد.

بهترین روش نگهداری دمنوش های تی بگ استفاده از انواع جعبه ها نظیر جعبه دمنوش و جعبه تی بگ است که به صورت اختصاصی به منظور محافظت از این محصولات در برابر گرد و غبار و رطوبت محیط تولید شده اند. این جعبه ها همچنین از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردار هستند که انرژی مثبتی به محیط می بخشند و انتخابی عالی برای پذیرایی گرم از مهمان ها خواهند بود.

جهت خرید انواع جعبه دمنوش در ابعاد و مدل های مختلف میتوانید با تیم فروش امیران تبلیغ ارتباط بگیرید

روش نگهداری از جعبه دمنوش

روش نگهداری از جعبه دمنوش وابسته به جنس آن است. جعبه­ های چوبی نیازمند رعایت نکات خاصی است تا هم تمیزی و بهداشت آن حفظ گردد و هم عمر مفید آن افزایش یابد. از جمله نکات نگهداری از جعبه دمنوش چوبی روش تمیز کردن آن است.بهتر است از شستشوی مستقیم این باکس ­ها اجتناب کنید و برای تمیز کردن آن از یک اسفنج مرطوب با آب و یا کمی آب و صابون استفاده کرده و قسمت­ های مختلف آن را تمیز کنید، بعد از آن با استفاده از یک دستمال خشک رطوبت آن را بگیرید.

کاربردهای جعبه دمنوش تی بگ

بسته­ بندی بندی دمنوش به صورت تی ­بگ یکی از جذاب­ ترین و کاربردی­ ترین انواع بسته­ بندی این نوع محصولات است.

از کاربردهای اصلی جعبه­ های دمنوش نظم دهی و مرتب کردن بسته ­بندی دمنوش­ های تی ­بگ است، علاوه بر آن کیفیت دمنوش نیز حفظ می ­گردد.

ظاهر شیک و جذاب این نوع جعبه ­ها سبب گشته کاربرد دکوراتیو نیز داشته باشند.

از این رو برای خرید جعبه دمنوش علاوه بر جنس ، باید به ظاهر و طراحی زیبای آن نیز دقت داشته باشید.

هنگام خرید جعبه دمنوش توجه کنید که جنس مقاومی داشته باشد و رنگ و طرح آن هماهنگ ما سایر وسایل میز پذیرایی شما باشد.

این نوع جعبه ­ها گزینه مناسبی برای هدیه دادن نیز هستند، تنوع مدل­ های آن بالا بوده و به راحتی می­ توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

هدیه دادن جعبه ­های تی ­بگ به همراه انواع دمنوش­ ها نشان دهنده اهمیت سلامتی مخاطب برای شما است.

جعبه ­های تی ­بگ از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که می­ تواند نظر اکثر افراد را به خود جلب کند، از این رو اگر به دنبال معرفی کسب و کار و برند خود از طریق هدایای تبلیغاتی هستید. این نوع جعبه­ های می­ تواند یک انتخاب مناسب برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه باشد، با چاپ لوگو و پیام کسب و کار خود روی این هدایا می­ توانید ارتباط و تعامل بیشتری با مخاطبین خود برقرار کنید و اعتبار بیشتری را کسب نمایید.

 

اگر شما هم به مدل های مختلف جعبه دمنوش علاقه مند هستید میتوانید با پر کردن فرم رو به رو اطلاعات و پیغام خود را برای گروه تبلیغاتی امیران تبلیغ قرار دهید.

تیم پشتیبانی مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و خاص ترین و جدید ترین سبک های جعبه دمنوش را برای شما ارسال کرده و آماده ی شنیدن سوالات شما عزیزان می باشد.

ویژگی ­های جعبه دمنوش تی بگ

به منظور خرید جعبه دمنوش در تهران و سایر مناطق کشور می­ توانید به فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مراجعه کنید. با ترکیب این باکس­ ها با اقلام دیگر مانند انواع دمنوش­ ها، فرنچ پرس، فنجان و غیره یک ست هدیه جذاب خواهید داشت. برای تصمیم گیری بهتر و خرید جعبه دمنوش در تهران لازم است ابتدا با مشخصه ­ها و ویژگی ­های این نوع باکس ­ها بیشتر آشنا شوید.

نگهداری از جعبه دمنوش وابسته به نوع و جنس مواد به کار رفته در تولید آن دارد، جنس این جعب ه­ها متفاوت است. برخی از انواع آن از جنس استیل بوده و برخی دیگر شیشه ­ای هستند. باکس ­های چوبی از رایج­ترین و محبوب­ترین مدل­­ها هستند و مقاومت و دوام بالایی نیز دارند.

مدل و شکل ظاهری این جعبه ­ها نیز بسیار تنوع داشته و مطابق با سلایق مختلف است، اندازه این جعبه ­ها نیز متغیر است و بسته به نیاز خود می ­توانید اندازه مناسب را استفاده کنید.

برخی از انواع به صورت ساده طراحی گردیده است در حالی که بعضی مدل ­ها به صورت لوکس و شیک تولید ­می­گردند و برای تزئینات آشپزخانه و محل کار مناسب هستند، فضای داخلی این باکس ­ها اغلب تقسیم بندی می­ شود و قابلیت نگهداری چندین نوع دمنوش و تی­ بگ را دارد و در کنار آن می ­توانید تنقلات مختلف را نیز نگهداری نمایید.

از دیگر ویژگی­ های این نوع جعبه ­ها کیفیت ساخت آن است، استفاده از متریال با کیفیت و ساخت خوب در کنار رعایت نکات نگهداری از جعبه دمنوش سبب افزایش کارایی آن می ­گردد.

انواع مدل­ های جعبه دمنوش

مدل­ های مختلف جعبه دمنوش سبب پوشش دهی انواع سلایق گشته است، اگر به دنبال باکس ­های ساده­ تر هستید مدل­ های کلاسیک انتخاب مناسب ­تری برای شما خواهد بود، انواع مدل­ های کلاسیک از جنس چوب و یا مقوای فشرده طراحی و تولید گشته ­اند.

از طرفی اگر به دنبال مدل­ های لوکس­تر هستید می ­توانید مدل­ های هارد باکس خاتم کاری شده، جعبه ­های چرمی قلم زنی شده، باکس ­های مینا کاری شده و یا مدل­ های جیر را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از جعبه دمنوش

  • جعبه دمنوش مانع از رسیدن نور مستقیم به تی بگ و دمنوش می شود

اگر می خواهید طعم ، عطر و همینطور رنگ تی بگ و چای کیسه ای شما حفظ شود باید مطمئن شوید که چای کیسه ای خود را در جایی قرار می دهید که نور مستقیم خورشید یا حتی نور مصنوعی روی آن نمی تابد.

حتما توجه داشته باشید که نور مستقیم ماندگاری چای را کاهش می‌دهد و حتی می‌تواند بر طعم چای تأثیر بگذارد، بنابراین مهم است که تی بگ ها را دور از آن نگهداری کنید. برای این منظور می توانید از انواع جعبه دمنوش موجود در این فروشگاه استفاده کنید.

  • جعبه دمنوش از مرطوب شدن چای کیسه ای جلوگیری می کند

بسیار مهم است که دمنوش های تی بگ را از رطوبت دور نگه دارید، خواه این رطوبت کاملا قابل لمس باشد یا فقط رطوبت هوا باشد! بدیهی است که تا زمانی که چای خود را دم نکرده اید، نمی خواهید رطوبت به چای یا دمنوش شما برسد زیرا به شدت کیفیت آن را کاهش خواهد داد، این در صورتی است که مردم گاهی اوقات این رطوبت را فراموش می کنند.

مثلا یخچال ها یک مکان بسیار مرطوب هستند که به هیچ عنوان نباید چای یا دمنوش را در آنها نگهداری کرد. در واقع، مکان های مرطوب زیادی در آشپزخانه وجود دارد. مثلا کابینت های کنار سینک، ماشین ظرفشویی یا بالای گاز می تواند بسیار مرطوب باشد. بنابراین برای اینکه ماندگاری و طعم چای خود را بهبود ببخشید باید از جعبه های ضد نفوذ آب و رطوبت مانند جعبه های دمنوش استفاده کنید. همین الان انواع مدل جعبه دمنوش و جعبه تی بگ را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مشاهده کنید.

  • جعبه دمنوش تی بگ ها را از حرارت دور نگه می دارد

قرار گرفتن در معرض گرما و حرارت بطور منظم می تواند طول عمر و طعم چای کیسه ای را به خطر بیندازد.

این یک دلیل دیگر برای دور نگهداشتن چای های کیسه ای از کنار اجاق گاز است.

برای این منظور می توان از جعبه دمنوش استفاده کرد که یک محیط مناسب برای نگهداری از تی بگ ها به وجود می آورد.

مطمئن شوید چای و دمنوش های کیسه ای را در یک مکان تاریک و خنک نگه می دارید. کمدها، کشوها و میزهایی که دور از نور خورشید، رطوبت، حرارت و بو هستند، همگی گزینه های خوبی برای این کار به شمار می روند.

فقط به یاد داشته باشید که حتما این محصولات را ابتدا در یک جعبه مخصوص قرار می دهید.

همچنین اگر از جعبه های شفاف مانند جعبه دمنوش شیشه ای استفاده می کنید باید حتما مطمئن باشید که جعبه دور از نور مستقیم خورشید نگهداری می شود.

  • جعبه دمنوش مانع از رسیدن هوا و بو به چای و دمنوش می شود

چای و دمنوش ها دارای خاصیتی هستند که می توانند به راحتی هر چیزی را که در اطراف خودشان است جذب کنند. بوی تند ادویه ها یا بوی سطل زباله می تواند بر طعم چای شما تأثیر بگذارد. مهم است که چای را به گونه ای نگهداری کنید که از تماس با  بو یا هوای زیاد با چای جلوگیری شود. برای این منظور می توان از انواع جعبه دمنوش استفاده کرد.

بنابراین حتما این محصولات را در نوعی ظرف دربسته قرار دهید که موجب جلوگیری از بسیاری از مشکلات ذکر شده در بالا، نفوذ بو یا رطوبت به چای و دمنوش می شود. همین الان انواع مدل جعبه دمنوش و جعبه تی بگ را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مشاهده و خریداری کنید.

5/5 - (1)

امیران تبلیغ