برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اوج زیبایی در جعبه خاتم کاری

اوج زیبایی در جعبه خاتم کاری
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

اگر می خواهید نمونه ‌ای از هنر ناب ایرانی را مشاهده نمایید، می توانید در محصولات خاتم کاری شده اوج هنر ایرانی را به نظاره بنشینید. در بین محصولات تهیه شده توسط استادان خاتم کار، جعبه خاتم کاری از شکوه و جلوه خاصی برخوردار می باشد. صنعت صنایع دستی خاتم کاری در ایران از قدمت دیرینه برخوردار است. در محصولات تهیه شده هنر خاتم کاری، به دلیل استفاده از متریال های طبیعی و انجام فرآیندهای منحصر به فرد توسط هنرمندان خاتم کار، از زیبایی و ماندگاری بالایی برخوردار است. به همین منظور در نمایشگاه ها می‌توان نمونه‌ های با شکوه تولید شده در هنر خاتم کاری که به دست استادان خاتم کار در سالها قبل تهیه شده است را مشاهده نمود.

به واسطه هنر خاتم کاری، استادان خاتم کار بر روی جعبه خاتم کاری، تابلوهای تزیینی، انواع گلدان ها در ابعاد مختلف و انواع ظروف و غیره زیباترین هنرها را به واسطه استفاده از اشکال هندسی که در قالب قطعات مختلف تهیه می شود، تهیه می نمایند. در این هنر، هر قدر این قطعات از ظرافت بیشتری برخوردار باشند ارزش و منزلت محصول تهیه شده نیز افزایش می یابد. علاقه مندان به هنر خاتم کاری می ‌توانند به جهت مشاهده و انتخاب انواع محصولات صنایع دستی مخصوصا محصولات خاتم کاری، با مراجعه به وب سایت امیران تبلیغ به آدرس www.amirantabligh.ir  دنیای از محصولات صنایع دستی ایرانی را مشاهده کرده و به راحتی انتخاب و  خریداری نمایند.

تاریخچه تهیه جعبه خاتم کاری

برای هنر خاتم کاری، تاریخچه دقیق و مشخصی وجود ندارد. در این میان می ‌توان به نکته جالب و مهمی نیز درباره هنر خاتم کاری اشاره نمود. طبق شواهد تاریخی هنر با شکوه خاتم کاری را معجزه حضرت ابراهیم علیه السلام می نامند. با توجه به اینکه قدمت بیشتر محصولات جعبه خاتم کاری و دیگر محصولات تهیه شده توسط استادان خاتم کار به شهر تاریخی شیراز برمی‌گردد، می توان شهر شیراز را به عنوان مهد ظهور هنر وزین خاتم کاری معرفی نمود. در این شهر آثار هنری ماندگاری وجود دارد. مانند منبر مسجد شهر عتیق. این اثر را می توان به عنوان یکی از برجسته ترین نمونه‌ های آثار شکیل هنر خاتم کاری معرفی کرد. پس از آن، در زمان حاکمیت شاهان صفوی بر خاک ایران زمین، هنر خاتم کاری به شهر تاریخی اصفهان نیز وارد شد.

این اتفاق را می توان نقطه عطفی به جهت اوج  اجرای این هنر در بین ایرانیان دانست. بر این اساس امروزه زمانی که به شهر اصفهان به عنوان پایتخت هنری جهان سفر می نمایید و در بازار صنایع دستی قدم می زنید، می ‌توانید انواع محصولات خاتم کاری شده مانند جعبه خاتم کاری را در مدل ها و ابعاد مختلف و در طرح ها و زیبایی های متنوع مشاهده و خریداری نمایید.

کاربردها و ویژگی های جعبه خاتم کاری

تهیه جعبه خاتم کاری می تواند برای محافظت و نگهداری از ابزارها و وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته شود. در این میان می توان به استفاده از جعبه خاتم کاری با نقش و طرح های بسیار زیبا به جهت محافظت از جواهرات اشاره نمود. این کاربری را می توان امروزه از مهمترین کاربردهای این محصول معرفی کرد. جعبه خاتم کاری توسط استادان خاتم کار در ابعاد و طرح های مختلفی تهیه می شود. مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود به جهت نگهداری از کتاب های نفیس، فرآورده های گرانبها مانند زعفران و زیورآلات مختلف و  ابزار های ارزشمند به جهت نگهداری و یا اهدای هدیه، کاربری از جعبه های خاتم کاری را انتخاب نمایند. استفاده از این محصول در همایش ها و بزرگداشت ها به جهت اهدای هدایا مورد استفاده قرار گرفته می شود.

حتی می توان با درج لوگو و آرم تجاری شرکت ها و سازمان ها به همراه شعار تبلیغاتی و متن های برگزیده شده بر روی جعبه خاتم کاری، شرایط استفاده از آن را منحصر به فرد نمود. دیگر کاربرد استفاده از این محصول می تواند به عنوان محل قرارگیری هدایای سازمانی معرفی شود. که موجبات تبلیغات هدفمند و استراتژی را برای صاحبان کسب و کار و مدیران فراهم می آورد.

متریال های مورد احتیاج به جهت تهیه جعبه خاتم کاری

برای تهیه جعبه خاتم کاری، متریال های زیر برای استادان و هنرمندان خاتم کار مورد استفاده قرار گرفته می شود:

  •       متریال استخوانهای حیواناتی اعم از شتر یا اسب و یا عاج فیل
  •       متریال رنگ لاک
  •       متریال چسب سریشم
  •       متریال قطعات صدف
  •       مفتولهای فلزی در متریال های متفاوت مانند: آلومینیوم, برنج و نقره
  •       متریال نخ پرک
  •       دستگاه برش چوب به جهت برش چوبهای درختانی مانند:

چوب درخت گردو

چوب درخت بقم

چوب فوفل

چوب درخت آبنوس

چوب درخت کیکم

چوب درخت عناب

چوب درخت کبوده

چوب درخت نارنج

خرید جعبه جواهرات خاتم کاری

ابزار های مورد احتیاج به جهت تهیه جعبه خاتم کاری

ابزارهای متفاوتی که برای تهیه جعبه خاتم کاری مورد استفاده استادان خاتم کار قرار گرفته می شود به شرح زیر است:

  •       دستگاه مته
  •       انواع دستگاه اره و مخصوصا اره فلکه
  •       دستگاه دریل
  •       انواع ابزار چکش
  •       دستگاه سوهان
  •       دستگاه رنده
  •       دستگاه دینام
  •       دستگاه پرس
  •       دستگاه تیره دار
  •       دستگاه خط کش
  •       دستگاه مقار
  •       تنگ های مختلف
  •       ابزار چسب مخصوص

رعایت نکات مهم به جهت خرید جعبه خاتم کاری با کیفیت و ممتاز

  • جعبه خاتم کاری به جهت استفاده از قطعات هندسی نیاز است قبل از خریداری از نظر شرایط جنس بدنه، مورد بررسی قرار گرفته شود. به همین منظور می توانید با دست کشیدن بر روی بدنه جعبه خاتم کاری کیفیت ان را بررسی نمایید. بر این اساس نباید عدم یکنواختی میانه قطعات خاتم استفاده شده وجود داشته باشد و نباید فاصله و شکاف ای بین قطعات دیده شود.
  • جدایی از استفاده از قطعات هندسی در محصولات خاتم کاری از رنگ نیز استفاده می‌شود. به همین منظور باید ترکیب رنگ های استفاده شده از یک نظم و یکنواختی برخوردار باشد هیچ گونه بیرون‌ زدگی مشاهده نشود.
  • شرایط روکش جعبه خاتم کاری باید بسیار پرداخته شده و منظم باشد با توجه به ارزش این محصول، وجود هیچ گونه عیبی قبول نمی باشد.
  • در جعبه خاتم کاری از ترمیم ها و بتونه کاری استفاده شده است و این موارد در زیر کار می باشد و به هیچ عنوان نباید از بیرون تشخیص داده شود.
  • بدنه جعبه خاتم کاری باید طراحی کامل و دقیقی تشکیل شده باشد. خاطر نباید در زمان خرید شرایط را محدود و با شرایط طراحی ساده مشاهده نمایید.
  • به طور معمول شرایط طراحی در جعبه خاتم کاری از اشکال قرینه برخوردار می باشد و باید طراحی زوایای طرح های استفاده شده به خوبی رعایت شده باشد.
  • پس از خریداری جعبه خاتم کاری با گذشت زمان رنگ استفاده شده نباید تغییر نماید.

جعبه جواهرات خاتم کاری

در زمان تهیه خرید جعبه خاتم کاری اگر هر کدام از موارد گفته شده مشاهده شود، باید در اصالت آن محصول شرکت نمایید.

پر طرفدارترین صنایع دستی اصفهان در فروشگاه امیران تبلیغ بسیار زیاد است. به طوری که در این فروشگاه انواع ساعت دیواری چوبی کلاسیک ، تندیس مینا کاری ، گلدان فیروزه کوبی ، گلدان مینا کاری ، بشقاب مینا کاری همراه با شیک ترین بسته بندی صنایع دستی با انواع جعبه هارد باکس و چوبی به فروش می رسد.

کاربرد جعبه خاتم کاری برای بسته بندی زعفران صادراتی

امروز کاربرد جعبه های سنتی برای بسته بندی طلای سرخ ایران جایگاه ویژه ای در صادرات و ارز اوری این محصول با ارزش پیدا کرده است. لذا انواع جعبه خاتم کاری بزرگ یکی از بهترین مولفه های بسته بندی مدرن و خاص زعفران صادراتی ایران است.

رقابت قیمت جعبه خاتم کاری اصفهان در مقایسه با جعبه های وارداتی باعث گردیده بسیاری از کارگاه های تولید جعبه خاتم کاری اصفهان به صورت تخصصی تنها در ساخت جعبه فعالیت نمایند.

تنوع رنگ ، اضلاع هندسی ( جعبه شش ضلعی خاتم ، هشت ضلعی و … ) و مدل های متفاوت نقاشی و مینیاتور مهم ترین المان های انتخاب در بسته بندی زعفران صادراتی با جعبه خاتم کاری شده است.

مشاورین ما در این مجموعه پاسخگوی هر گونه مشاوره درباره :

* انواع جعبه خاتم کاری

* بانک اطلاعات و تولید کنندگان جعبه خاتم کاری شده

* آموزش و فروش لوازم خاتم کاری

* سفارش اختصاصی در لوکس ترین بسته بندی زعفران صادراتی با جعبه خاتم کاری

* راه اندازی و مشاوره کسب و کارهای فروش اینترنتی خاتم کاری

* ارائه به روزترین لیست قیمت جعبه خاتم کاری

* طراحی بسته بندی انواع جعبه دمنوش خاتم کاری ، جعبه پذیرایی چوبی خاتم کاری و جعبه تی بگ

* نوع کیفیت و مرغوبیت بین خاتم کاری شیراز و اصفهان

* بورس پخش و فروش عمده جعبه خاتم کاری شده در تهران

جعبه جواهرات خاتم کاری اصفهان

جعبه های سنتی خاتم کاری با زیر ساخت چوب یکی از شکیل ترین مدل های جعبه جواهرات ایران است. خرید جعبه جواهرات یکی از بهترین گزینه در هدیه دادن است. جعبه جواهرات خاتم در سایزهای کوچک و بزرگ طراحی و تولید شده است. انواع جعبه جواهرات خاتم را می توانید با ارزان ترین قیمت در هر کجای ایران سفارش خرید زده و در کمترین زمان ممکن نیز به دست شما عزیزان برسد.

کیفیت بالا و لوکس بودن جعبه جواهرات خاتم کاری باعث گردیده  مورد توجه بسیاری از خانم های جنتلمن قرار بگیرد و صندوقچه ای جذاب از کلکسیون اشیاء با ارزش از ان بهره ببرید.

برای خرید جعبه جواهرات لوکس خاتم کاری تنها با چند کلیلک یا از طریق پیج خاتم کاری امیران تبلیغ همراه با ارزان ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال میگردد.

هنر خاتم کاری کاری اصفهان با قدمت ترین و اصیل ترین هنرهای صنایع دستی ایران است. در این راستا با وجود کارگاه های تولید خاتم کاری متعدد افراد بسیار زیادی در مشاغل خانگی و کارگاهی مشغول به فعالیت نموده است. با مهیا شدن زیر ساخت های خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می توان به حمایت و رونق کسب و کار در سازمان های بهزیستی کمک ارزنده ای نمود.

انواع جعبه خاتم کاری زعفران

انواع جعبه خاتم کاری شده

.جعبه طلا و جواهرات خاتم کاری شده اصفهان

. جعبه ویژه سکه

. جعبه های کادویی خاتم کاری

. جا دستمال کاغذی خاتم کاری ( مدل اسلیمی ، تذهیب ، صلیبی و… )

. جعبه کشویی خاتم کاری مخصوص بسته بندی زعفران صادراتی

. جعبه مدل قلبی خاتم کاری

. جعبه های امیخته با هنر مینیاتور با تلفیق خاتم کاری روی چوب

. جعبه انگشتری خاتم کاری اصفهان

. رحل قران خاتم روی چوب

. جعبه قران خاتم کاری شده

. جعبه زعفران صادراتی خاتم کاری

روانشناسی رنگ طلایی در فروش عمده جعبه خاتم کاری

امروزه بر اساس تحقیقات علمی ثابت گردیده تمامی رنگ ها در تبلیغات روانشناسی مختص به خود دارند. طراحی لوگو ، تم رنگ و سایر ویژگی های اختصاصی در سازمان ها و کارخانه های تولیدی و … هدف گذاری در تبلیغات برندینگ بسیار حائز اهمیت است.

انواع جعبه خاتم کاری شکلات خوری

انواع شکلات خوری خاتم کاری حرفه ای با تلفیق دو رنگ طلایی و مشکی از بی نظیرترین شاهکارهای صادراتی امیران تبلیغ است.

فروشگاه اینترنتی خاتم کاری در تهران

جهت مشاهده و خرید 299 مدل از انواع جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری ، جعبه قران خاتم کاری شده ، رحل قران خاتم ، خاتم کاری روی چوب ، خرید لوازم خاتم کاری ، قیمت انواع جعبه خاتم کاری و جعبه انگشتر خاتم کاری و کسب  اطلاعات لازم جهت خرید عمده از گالری فروش صنایع دستی امیران تبلیغ هم اکنون با واحد فروش خاتم کاری تماس حاصل فرمایید.

برخی سوالات متداول در باره جعبه خاتم کاری

. بورس و فروشگاه انواع مدل جعبه و باکس خاتم کاری در تهران کجاست؟

. وجه تمایز جعبه خاتم کاری شیراز و اصفهان چیست؟

. لیست قیمت جعبه خاتم کاری قدیمی و موزه ای چگونه محاسبه میگردد؟

. انواع لوازم خاتم کاری را از کجا تهیه کنیم؟

. تفاوت قیمت خاتم طلیبی با خاتم مثلثی گره چینی در ساخت و تولید جعبه خاتم کاری چیست؟

همچنین می توانید جهت خرید بهرین اقلام هدایای تبلیغاتی مدرن و خاص در اصفهان و تهران از جنس صنایع دستی فیروزه کوبی ، میناکاری ، کیف های قلمکاری و ترمه ، ملیله کاری ، مس و خاتم ، مس و پرداز ، انواع جعبه پذیرایی لوکس دمنوش ها و جعبه تی بگ همراه با بسته بندی صادراتی صنایع دستی ایران از طریق سایت و کانال تلگرام و پیج اینستاگرام امیران تبلیغ ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان ممکن با ارسال رایگان هدایای تبلیغاتی سازمانی را تحویل گیرید.

امیران تبلیغ