برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

هدیه روز پرستار

آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

هدیه روز پرستار

هدیه روز پرستار با گرانبهاترین هدایای ویژه نیز قابل تقدیر نیست. لذا به پاس قدردانی از تلاش های بدون وقفه پرستاران عزیز، پیشنهاد خرید هدایای تبلیغاتی ویژه روز پرستار توسط سایت تخصصی صنایع دستی اصفهان در مناسبت های متفاوت جهت علاقه مندان به هنرهای فاخر ایرانی ارائه می گردد. هدیه روز پرستار بایستی در اولویت اول گرانبها بوده و ارزش ریالی بسیار زیادی داشته باشد. پیشنهاد بهترین هدیه روز پرستار، انواع صنایع دستی مسی به صورت ظروف و یا انواع تابلوهای دیواری ( تابلو قلم زنی با قاب خاتم کاری، تابلو میناکاری دیواری مخصوص روز پزشک، انواع ساعت های چوبی لوکس) می باشد.جهت مشاوره بهترین هدیه روز پرستار و کادر درمانی همراه با مدرن ترین و جدیدترین بسته بندی های هارد باکس و جعبه چوبی ، با واحد فروش سایت هدایای تبلیغاتی خلاقانه امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید.

روز پرستار در تقویم ایرانی چه روزی است ؟

روز پرستار در تقویم ایرانی 5 جمادی الاول، سالروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. حضرت زینب ( س ) ، در روز پنجم جمادی الاول سال 5 یا 6 هجرت در مدینه چشم به جهان گشودند.

بهترین هدیه برای روز پرستار

  •  تولید تندیس روز پرستار، با ترکیب انواع ظروف صنایع دستی( گلدان میناکاری، بشقاب میناکاری، گلدان فیروزه کوبی، گلدان الماس تراش و گلدان مس و خاتم کاری اصفهان ) همراه با سفارش های اختصاصی در ساخت تندیس ویژه هدیه روز پرستار
  •  یکی از جذاب ترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی روز پرستار، ظروف مسی الماس تراش ها ( انواع شکلات خوری مس و الماس تراش، ست چایی خوری و قهوه خوری مسی الماس تراش قندان الماس تراش و … )
  •  ظروف فیروزه کوبی مسی ( ست شربت خوری فیروزه کوبی مسی، خاویار خوری سه پایه مس و فیروزه کوبی، تابلو مسی فیروزه کوبی ) از نمونه های گرانبهاترین و بهترین هدیه برای روز پرستار است.

ظروف میناکاری طرح مس و پرداز بهترین هدیه روز پرستار

صنایع دستی خلاقانه مس و پرداز از نمونه نقاشی های مدرنی است که بر روی مس کشیده می شود. سایت هدیه تبلیغاتی ، با تخفیفات ویژه انواع ظروف مس و پرداز با بسته بندی نفیس در خرید عمده میناکاری را امکان پذیر نموده است.چگونه انواع ظروف میناکاری طرح مس و پرداز می توانند بهترین هدیه روز پرستار باشند؟ ماندگاری و ارزش معنوی و هنری هدیه روز پرستار یکی از دلایل استفاده از ظروف میناکاری در هدایای تبلیغاتی مفید است.

تندیس ویژه روز پرستار

نمونه عکس تندیس مخصوص روز پرستاری در سایت هدایای خاص تبلیغاتی، که ترکیبی از صنایع دستی و صنعت خلاقانه تندیس سازی است می تواند پیشنهاد و راه کاری های انتخاب بهترین هدیه روز پرستار قرار بگیرد. کارگاه تندیس سازی، به مناسبت روز پرستار و ارج نهادن به کادر درمانی پر تلاش کشور خاص ترین تندیس ویژه روز پرستار را در تنوعی بالای 87 مدل از شاخه هدایای تبلیغاتی ماندگار با لیست قیمت های ارزان انواع تندیس تولید نموده است.

نمونه تندیس های خاص تولید شده روز پرستار

  •  تندیس های پایه چوبی همراه با گلدان میناکاری 16 سانتی
  •  تولید تندیس چوبی و ترکیب با انواع گلدان مس و خاتم کاری 16 سانتی
  •  تندیس صنایع دستی گلدان 16 سانتی فیروزه کوبی شده اصفهان
  •  تندیس پرستاری با ساخت گلدان مسی الماس تراش 20 سانتی

فروشگاه صنایع دستی و هدیه روز پرستار

فروشگاه هدایای تبلیغاتی ضمن عرض تبریک به مناسب زحمات یکساله گذشته پرستاران عزیز با تمام مشقت ها با در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می توان در جشن قدردانی خاطره ای ماندگار ثبت نمود.  چگونه بهترین انتخاب را برای هدیه روز پرستار انتخاب نماییم ؟ آیا هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ایرانی می تواند جذاب ترین و خاص ترین هدایای ویژه روز گرامیداشت پرستاری باشد ؟ نقش فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ساخت هدیه و بهترین پیشنهاد هدیه روز پرستاری می تواند اثر گذار باشد ؟

هنر لوکس ساعت میناکاری جذاب ترین هدیه روز پرستاری

انواع ساعت های دیواری میناکاری در سایزهای بزرگ همراه با بسته بندی و حک نام پرستار بر روی ساعت میناکاری، از صنایع دستی مفید و کاربردی در انتخاب و خرید هدیه روز پرستار است.

نمونه هایی از خلاقانه ترین دست سازه های هنری انواع ساعت میناکاری و خاص ترین هدیه مخصوص جشن مناسبت روز پرستار

  •  ساعت میناکاری با قطر 16 سانت
  •  ساعت میناکاری با قاب خاتم کاری 20 سانتی متر هدیه خاص روز پرستار
  •  انواع ساعت دیوار کوب میناکاری 25 سانت با نقاشی هنری مس و پردازی

هدیه خاص روز پرستار

به دلیل ساعات زیاد کاری در کادر درمانی، بسیاری از پرستارهای خوش سلیقه با انتخاب جذاب ترین وسایل دکوری و تزئیناتی از جنس صنایع دستی به صورت دیواری یا دکوری انتخاب های بسیار شایسته و کاربردی انجام می دهند. لذا در این رابطه بهترین گزینه انتخاب هدایای لوکس و کاربردی کادو روز پرستار حتی اشخاص مشکل پسند را خوشحال خواهد نمود.

 

نمونه ای از هدیه خاص روز پرستار

  •  انواع شکلات خوری فیروزه کوبی مسی همراه با بسته بندی ویژه ، هدیه نو و کاربردی در روز پرستار
  •  ست جام شربت خوری مسی الماس تراش مفید ترین کادو روز پرستار خانم

خرید هدیه و کادو برای روز پرستار

به دلایل اشتغال به کار دو قشر آقا و خانم در حرفه مقدس پرستاری همه ساله به پاس همدلی با کادر درمان، انتخاب و خرید هدیه برای روز پرستار مرد و همچنین خانم، بایستی با دقت خریداری گردد. خرید کادو روز پرستار از سایت تخصصی صنایع دستی شرکت امیران تبلیغ قبل از خرید با ارسال عکس های نمونه هدایای ویژه پرستار خانم و اقا و لیست قیمت هدایای تبلیغاتی تصمیم درست در خرید انجام خواهید داد. انواع قاب های دیواری میناکاری یک نمونه از هدایای مشترک روز پرستار خانم و اقا است که یاد و خاطره جشن های پرستاری را تا سالیان سال در یادها و خاطره ها زنده نگه می دارد.

فروش هدیه خاص روز پرستار

فروش تخصصی هدیه ای مناسب و دوست داشتنی برای پرستاران که بتوان نهایت خوشحالی را در بین مناسبت های کادر درمانی ایجاد نمود؛ تنها در تخصص برخی از تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی اختصاصی است. در این راستا با مشاهده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان در سایت تبلیغاتی و هدایای فرهنگی می توان حتی برای سخت پسندان نیز هدایای ویژه ای را تولید نمود. بازار فروش هدیه روز پرستار در تهران بیشتر بازارهای دیجیتالی و انلاین است. لیست قیمت هدایای تبلیغاتی در فروش انلاین بهترین استعلام قیمت برای فروش کادو روز پرستار است. برای خرید هدیه مناسب روز پرستار و تولید هدایای خاص ایرانی از جنس صنایع دستی مفید و اختصاصی با متخصصین طراحی ما تماس حاصل فرمایید.

5 ایده در انتخاب و خرید جذاب ترین هدایای روز پرستار

  1.  خرید تابلو قلم زنی مسی با 465 طرح و ابعاد متنوع
  2.  خرید ست های دکوری ویترینی از جنس هنر لوکس جا دستمال کاغذی و جای چنگالی خاتم کاری شده اصفهان
  3.  خرید انواع گلدان های مسی تزئیناتی با تکنیک ساخت مصنوعات چوبی
  4. خرید ساعت چوبی از جنس چوب راش
  5.  خرید ظروف مسی الماس تراش

تاریخچه روز پرستار در اروپا

سال 1965 درخشش و ارزش به هویت پرستاری در اروپا بود. در این سال پرستاران تصمیم گرفتند از طریق سازمان بین المللی حمایت از پرستاری اروپا روز 12 مه روز جهانی پرستاری نام گذاری نمایند.امریکا و کانادا دو کشوری هستند که در تاریخ 6 مه جشن پرستاری برگزار مینمایند.

به هر حال در اوایل قرن بیستم و در سال 1982 با حمایت از سازمان بهداشت جهانی روز پرستار بین المللی شد.روز پرستار در ایران همانند قدر دانی از پزشکان ، روز مهندس ، روز معلم و سایر مناسبت های مهم جشن های جذابی برگزار میگردد.

بهترین پیشنهاد خرید هدیه برای پرستار مرد چیست؟

برگزاری جشن پرستاری بین خانم و اقا تفاوتی نیست اما خرید گیفت روز پرستاری بانوان و اقایان و کاربرد ان ها نیاز به اگاهی بیشتری دارد.پیشنهاد میگردد از طریق سایت صنایع دستی امیران تبلیغ نگاهی به ست رومیزی خاتم کاری ، تندیس روز پزشک با گلدان میناکاری 30 سانت و قاب دیواری خاتم کاری با طرح سه گل یا ترنج  گزینه های مناسبی برای هدیه ای در خور پرستار مرد انتخاب نماید.

خرید هدیه ویژه پرستار خانم

بانوان پرستار در جامعه کنونی اقشار خوش سلیقه ای هستند که باید تمامی جوانب کادو پرستاری برای ان ها در نظر گرفته شود.

هدایای نو اورانه ، جدید و خاص از قبیل صنایع دستی خاص همراه با شیوه های نوین در بسته بندی با خلاقیت تبریک روز پرستار در بالاترین کیفیت پیشنهاد مناسبی است.لازم به ذکر است هر چه هدیه ارزشمندی بالاتری از نظر قیمت و جذابیت داشته باشد تعهد کارکنان پرستار کیفیت بالاتری خواهد داشت لذا برای خرید هدیه روز پزشک بدون در نظر گرفتن قیمت بهترین کادو را انتخاب نماید.

7 ویژگی های مهم قبل از خرید هدیه روز پرستار ویژه خانم و آقا

1.جزئیات مهم و دوست داشتنی از روند کار پرستاری در هدیه نمایان باشد.

2.از هدایای ارزش افزدوه خریداری نماید.

3.هدیه روز پرستار شخصی سازی شده و با ایده های خلاقانه تولید گردد.

  1. از خرید هدایای سلامت محور اجتناب کنید ( دستگاه فشار سنج و . . . )

5.تفاوت هدایای سنتی با معنی دار اگاه باشید.

6.هدیه روز پرستار باید نشان دهنده قدردانی و ارزش به جایگاه اجتماعی در پی داشته باشد.

7.قبل از هر پیشنهادی کاتالوگ و سایت صنایع دستی امیران تبلیغ را مشاهده نماید.

تاثیرات مثبت هدیه روز پرستار برای پرستاران

با توجه به مشغله های بسیار شغل پرستاری که هم جسم و هم روح را تحت تاثیر قرار می دهد، خرید هدیه برای پرستاران نه تنها یک ادای احترام و سپاسگزاری است، بلکه می‌ تواند برایشان تأثیرات مثبتی نیز داشته باشد. در ادامه تعدادی از فواید خرید هدیه برای پرستاران را مطرح خواهیم کرد:

  • احترام و تشویق

هدیه دادن نشان از احترام و قدردانی از زحمات پرستاران است. این اقدام می‌ تواند حس همدلی و صمیمیت را در آن ها ایجاد کند و در کنار آن باعث تشویق و تقویت اراده پرستاران برای ادامه کارشان شود.

  • افزایش معنویت

در محیط پرستاری، افزایش حس معنویت و ایجاد حس عرفانی در پرستاران باعث بهبود کارایی آن ها می‌ شود. یک هدیه ساده مثل تابلو های معرق کاری با آیات قرآنی ممکن است به راحتی این احساس را به آن ها ببخشد.

  • استراحت و رفاه

اهداء هدایای مرتبط با استراحت و رفاه، مانند یک کتاب، ماساژور یا بسته‌ هایی از محصولات آرام‌ بخش مثل جعبه های دمنوش، به پرستاران این امکان را می‌ دهد که از اوقات فراغت و استراحت خود لذت کافی ببرند.

  • هدایای تخصصی

اگر هدیه با موضوعات پرستاری یا حوزه تخصصی آن ها مرتبط باشد، می تواند این احساس را به پرستاران بدهد که توجه ویژه‌ تری از سوی شما به حرفه و دانش آن ها وجود دارد.

  • حمایت روحی

ممکن است پرستاران در مواقع خاصی تحت فشار زیادی قرار گیرند. یک هدیه می‌ تواند نشان از حمایت روحی شما باشد و آن ها احساس کنند که تلاش‌ ها و فداکاری‌ هایشان دیده شده است.

  • تقویت ارتباطات

اهدای هدیه به پرستاران می‌ تواند ارتباطات بین شما و آن ها را تقویت کند. این ارتباطات مثبت می‌ توانند به بهبود همکاری و ارتباطات شما در زمینه‌ های حرفه‌ای منجر شوند.

  • تقویت تعامل اجتماعی

هدایای مرتبط با تعامل اجتماعی، مانند کتاب ها یا بازی های تیمی، می‌ توانند محیطی دوستانه تر و شاد تر را در محیط کار برای پرستاران فراهم کنند و در نتیجه باعث تقویت روحیه آن ها در روز های شلوغ کاری شوند.

  • تنوع در روز های کاری

هدایای مرتبط با تحرک و سرگرمی، مثل بلیط مجموعه های تفریحی، می‌ توانند به پرستاران این امکان را بدهند که از زندگی خود خارج از محیط کار لذت ببرند.

تقویت احساس ارزشمندی

اهدای یک هدیه با ارزش می‌ تواند احساس ارزشمندی و اهمیت را به پرستاران بدهد. این احساس می‌ تواند به آن ها انگیزه بیشتری برای ادامه کار با کیفیت ببخشد.

  • پیشرفت حرفه‌ای:

برخی از هدایا می توانند به پیشرفت حرفه‌ ای پرستاران کمک کنند، هدایایی مانند دوره‌ های آموزشی یا کتب مرتبط با حوزه پزشکی و درمان.

  • حفظ سلامت

اهدای وسایل یا محصولات مرتبط با حفظ سلامت، مانند پک های دمنوش و چای سبز یا محصولات آرایشی و بهداشتی به پرستاران این امکان را می‌دهد که به بهترین نحو ممکن از سلامت فردی خود مراقبت کنند.

  • تسهیل در کار

برخی از هدایا می توانند باعث تسهیل در انجام وظایف روزمره پرستار شوند، مانند پک لوازم التحریر و سررسید، یک کیف حرفه‌ای یا حتی کفش مناسب ممکن است به پرستاران در انجام بهتر کارهایشان کمک کند.

5/5 - (2)

امیران تبلیغ