برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بسته بندی زعفران

بسته بندی تخصصی زعفران | امیران تبلیغ
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

بسته بندی زعفران Saffron packaging  با جعبه هارد باکس Hard box و باکس های چوبیWooden boxes  شیوه های مدرنی برای عملیات محافظتی از گران ترین و معروف ترین ادویه جهان می پردازد. عملیات بسته بندی زعفران به منظور حفظ کیفیت، طعم، عطر و ارزش زعفران و تسهیل در حمل و نقل و توزیع این محصول ارزشمند انجام می گردد.

از سال 2023 بسیاری از شرکت های تولید کننده هدایای تبلیغاتی از زعفران با عنوان ابزاری تبلیغاتی همراه با هل ، زعفران ساب چوبی و انواع صنایع دستی با سایز کوچک داخل هارد باکس های نفیس و جعبه های چوبی خاص با چاپ برند ارزش افزوده ای مضاعف به هدایای سازمانی ارائه نمودند. زعفران محصولی از طبیعت پاک و بسته بندی سازگار با ان یک استراتژی فوق العاده کار آمد در ایده های صادراتی چنین ادویه شناخته شده ای است. در ادامه مقاله تخصصی بسته بندی زعفران جزئیات جامع تری از هنر طبیعت ناب با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بسته بندی زعفران با 2 روش ایده ال در جعبه های لوکس

1) روش اول کاربرد جعبه های هارد باکسی ( کشویی ، تلسکوپی ، مگنت دار ، روکش ترمه ، سه تکه ، لولایی ، استوانه ای ، مکعبی ، بگ شاپی و هارد باکس سامسونتی با قفل رمز دار )

در این روش بسته‌بندی زعفران گام به گام با استفاده از تکنولوژی  به صورت 100 درصد ماشینی و اتوماتیک بدون دخالت دست انجام شود. در هر صورت، هدف اصلی این کار افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت زعفران، جلب مشتریان و تضمین بهداشت و سلامتی محصول است.

2) روش دوم ساخت جعبه چوبی ( جیر ، دکوپاژ ، لولایی ، MDF ، PVC ، جعبه خاتم کاری ، سامسونت چوبی ، چوب با روکش چرم ، چوب با روکش تمام ترمه ) با رعایت استاندارد های لازم

در این روش که 85 درصد بازار هدایای تبلیغاتی در تهران را به خود اختصاص داده طرفداران هدایای سازمانی که به دنبال خاص ترین مدل های هدیه هستند تشکیل میدهند. این قسمت بازار که بخش بسیار بزرگی از فروش زعفران کشور را به خود اختصاص داده نیازمند به بسته بندی های فوق العاده نفیس از جنس جعبه های چوبی خاص هستند و شخصی سازی هدیه زعفران با چاپ لوگو اهمیت ویژه ای دارد. تنها دو شرکت تخصصی در این زمینه فعالیت حرفه دارند.

تخصصی ترین مرکز بسته بندی زعفران و صنایع دستی

 تاثیر بسته بندی خاص زعفران در تجارت موفق

امروزه تجارت قواعد و اصولی را می طلبد که در چهار چوب این فرایند ها بتوان بهترین پاسخ مثبت را از بازار دریافت نمود. صنعت جعبه سازی زیر ساخت اولیه و گام نخست در ساخت محصولی صادرتی است که متاسفانه بسیاری از تجار غافل از این مبحث مهم با شکست های غیر قابل جبرانی مواجه هستند.

گسترش بازارهای غیر بغالی زعفران مستلزم شناخت انواع متریال جعبه برای بسته بندی چنین محصول ارگانیکی را نیاز دارد. یگی از گام های مهم جستجو در پیدا کردن تولید کننده های جعبه هارد باکس و جعبه های چوبی در ایران است لذا بازاریابی دیجیتالی در صنعت بسته بندی زعفران کمک شایانی در این زمینه ارائه خواهد داد. لذا بسته بندی خاص زعفران نیاز به شناخت گام به گام فرایند های جعبه سازی دارد که برخی از آن ها شامل QR کدها ، برچسب گذاری ، درصد کالری و روش های نوین تولید بسته بندی بندی است.

انواع بسته بندی زعفران با تکنیک بازاری ( عام پسند )

  • جعبه‌های کاغذی Paper boxes یا مقوایی این شیوه معمولاً برای زعفران به صورت محصولات خرد شده یا تکه‌های کوچک به کار می‌رود. جعبه‌های کاغذی زیبا و قابل بازیافت استفاده می‌شوند.
  • جعبه‌های پلاستیکی Plastic boxes که از مواد مقاوم به رطوبت هستند و از دستگاه‌های مخصوص برای بسته‌بندی ماشینی بهره می‌برند. این نوع بسته‌بندی معمولاً برای زعفران به صورت رشته‌های بلند یا متمرکز به کار می‌رود.
  • جعبه‌های شیشه‌ای Glass boxes شفاف و زیبایی هستند و به صورت خصوصی برای زعفران با کیفیت عالی استفاده می‌شوند. این نوع بسته‌بندی اغلب برای زعفران‌های پرتغالی و سرخ گران‌تر به کار می‌رود.
  • کیسه‌های نایلونی Nylon bags یا فویلی که از نظر حفظ طعم و عطر زعفران بسیار مؤثر هستند و از تماس با هوا و رطوبت محافظت می‌کنند. این نوع بسته‌بندی معمولاً برای زعفران‌های مرغوب به کار می‌رود.
  • جعبه‌های فلزی  Metal boxes جعبه‌های فلزی معمولاً برای بسته‌بندی زعفران در مقیاس بزرگ و صنعتی به کار می‌روند. این نوع بسته‌بندی معمولاً برای تولیدات صنعتی و صادرات به بازارهای خارجی انجام می‌شود.

بسته بندی لاکچری زعفران ارزش افزوده ای مضاعف در بازارهای صادراتی

در حال حاضر فناوری به روز در صنعت بسته بندی نقش به سزایی در بازار فروش محصولات هنری ، سنتی و طبیعتی ارائه داده است. زعفران از نمونه محصولات طبیعت ، صنایع دستی و هنری از نمونه محصولات سنتی که هر کدام به نوبه خود با تکنولوژی بسته بندی مدرن بازارهای بین الملل مختص به خود همراه با ارزش افزوده ای به مراتب توانمندتر از بارارهای داخلی را به خود اختصاص داده است.

توقع بازارهای صادراتی بسیار بالاتر از داخل است به طوریکه طراحی بسته بندی جدید و نوآوری های مدرن از کشور چین تا اروپا همه روزه در حال تغییرات عمده است. سازگاری با محیط زیست از فاکتور های  اصلی تا زیبایی و خاص بودن باکس زعفران همگی در ارتقاء ارتباط صادراتی بسیار حائز اهمیت است.

شاید به نوعی برگزاری کارگاه های اموزشی از طریق سایت ها سازنده ، طراحی کننده  انواع جعبه های خاص و لوکس برای تاجران و صادر کنندگان که منجر به روز رسانی اطلاعات بسته بندی می شود ، بتواند بخش بسیار اعظمی از بازارهای حاشیه خلیج فارس و حتی اروپا را به مشتریان پایدار مبدل نماید.

4.9/5 - (34)

امیران تبلیغ