برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو
Close this search box.

قاب بشقاب میناکاری چهار قل

قاب بشقاب میناکاری چهار قل
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

قاب بشقاب میناکاری چهار قل

لوکس ترین قاب های چوبی و ترکیب دو هنر خوشنویسی و میناکاری بر روی بشقاب مسی، با بیش از 350 مدل از جدیدترین قاب های دیواری را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ خریداری فرمایید. زمانی که نام کلمه تابلو به گوشمان می رسد، اولین تصویر در ذهن ما یک فرایند هنری می باشد. دنیای تابلو ها بسیار پر تنوع است و امروز هر بنگاه اقتصادی یک مدل مخصوص به خود را تولید می نماید. چه خوب است طراحی و تولید تابلوها همیشه بر مبنای یک سری از مفاهیم و خلاقانه طراحی شوند، چرا که ممکن است این اثر تا سالیان متوالی بر روی دیوارها نصب گردند. پس چه زیباست که قاب ها دارای معنای و مفاهیمی از کلام خدا و آیه های مذهبی و اشعاری عارفانه از شعرای ایران زمین باشند مانند :

به حسن و خلق توان کرد صید اهل نظر                                     به دام و دانه نگیرند مرغ دانا را

خلاقیت و ابتکار در صنعت قاب بشقاب دیواری و ترکیب با هنر میناکاری فضایی بسیار بزرگ دارد، لذا کارگاه هایی می توانند در این بین از دیگر رقبا سبقت بگیرند که تمامی فنون و تکنیک های تولید، بسته بندی و بازاریابی با متد های به روز را رعایت نمایند. نمونه ای برگزیده از معانی و خلاقیت در کار طراحی، خوشنویسی چهار قل بر روی بشقاب میناکاری قاب دار می باشد.

 

قاب بشقاب میناکاری چهار قل-1

کاربرد قاب بشقاب میناکاری چهار قل

معمولا بسیاری از مدیران در انتخاب نوع هدایای سازمانی دچار سردرگمی می شوند، چرا که جنس هدیه را متناسب با روز های سال و همچنین نوع مراسم هماهنگ نمی کنند.

چگونه می توان با بسته بندی نفیس قاب بشقاب میناکاری، در بازار تهران نفوذ کرد ؟
بیش از 70 درصد قاب های دیوارکوب موجود در بازار تهران بدون بسته بندی می باشند و این نمادی از بی اهمیتی در برند سازی و بالا بردن سطح کیفیت تابلوها می باشد. در صورتی که بزرگترین تکنیک در برند سازی بنگاه های اقتصادی، سرمایه گذاری در طراحی نفیس ترین متدهای روز بسته بندی می باشد.

قاب بشقاب میناکاری چهار قل، هدیه تبلیغاتی خاص

در عصر کنونی اکثر قریب به اتفاق سازمان ها برای جدیدترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی، جهت کنار گذاشتن رقبا سرمایه گذاری هایی انجام می دهند. اما کمتر سازمانی در فکر خرید از کلکسیون لوکس هنر های صنایع دستی می باشد. شاید یکی از مسیرهای فروش محصولات هنری به عنوان هدایای تبلیغاتی، بازاریابی حرفه ای ان هم به صورت انواع فروشگاه ها (( بنگاه های اقتصادی ، فروشگاه های اینترنتی ، چاپ کاتالوگ و. . . )) می باشد.
در حال حاضر تنوع قاب بشقاب های میناکاری تولید شده در اصفهان به بیش از 350 مدل کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند. اما مشهورترین و خاص ترین شکل آن ها، تابلو بشقاب میناکاری خوشنویسی آیه شریفه چهار قل می باشد. قاب چهار قل از مجموعه کلکسیونی بسیار جذاب، یکی از پرفروش ترین کالاهای تبلیغاتی در سال 99 در شهرهایی مانند مشهد، تهران، اصفهان و کرمان بوده است که همچنان با گسترش بازاریابی در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ، همچنان در سایر شهرها بازار فروش بسیار ایده الی پیدا کرده است.

قاب بشقاب میناکاری چهار قل چه نقشی در فرهنگ سازی بومی ایفا می کنند ؟

یکی از مهم ترین اثر بخشی قاب های هنری، ترویج هنر و فرهنگ کهن ایران عزیز خواهد بود که در ایجاد حجم بسیار زیادی از مشاغل خانگی خانم ها کمک شایانی خواهد نمود.

 

تابلو بشقاب میناکاری معرق کد R36

قیمت قاب بشقاب میناکاری چهار قل با قاب چوبی

قیمت گذاری بر محصولات میناکاری باعث افزایش فروش و در نتیجه سود اوری بیشتری می گردد. ایجاد بازار امنیتی و بازار اعتماد سازی دو مقوله ای بسیار گسترده در ارتباط با قیمت گذاری محصولات می باشند. اما درباره بازار امنیتی در قیمت گذاری محصولات، این گونه می توان تصور کرد که تمامی خریداران این مدل از هدایای تبلیغاتی به دلیل داشتن قیمت ها و مشخص بودن درصد تخیف بر اساس تعداد خرید، دچار سر در گمی نشده و خریداران با امنیت خاطر خریدشان را انجام می دهند. اما از دیگر تکنیک های فروش، لیست قیمت گذاری و اعتماد سازی در بازاریابی کالا و اطمینان مشتریان در هنگام عقد قرار داد خرید می باشد.

لیست قیمت قاب ها چگونه می تواند در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری اثر گذار باشد ؟

خواه ناخواه تمامی بنگاه های اقتصادی تمام تلاش خود را در جهت افزایش کسب سود اوری بیشتر در فروش انجام می دهند، لذا در این بین چنانچه برخی از نکات مهم در بازاریابی از قلم افتاد، به موازات ان فروش افت پیدا می نماید. لذا یکی از این اصول استراژی در ارائه هر چه بهتر در خدمات رسانی به مشتریان و ارزش گذاری در برند سازی داخل و خارج از بنگاه اقتصادی و همچنین ارزش نهادن به لیست قیمت خریداران بسیار مهم می باشد. اما تلفیق شدن قاب بشقاب میناکاری چهار قل با صنعت بزرگ هدایای تبلیغاتی و قرار گرفتن این محصول در ردیف هدایای لاکچری و خاص، نیاز این مدل محصولات صنایع دستی به دارا بودن قیمت گذاری بیشتر از پیش اهمیت پیدا کرد.

قاب بشقاب میناکاری معرق کد R12

 

خرید قاب بشقاب میناکاری چهار قل در تهران

در عصر کنونی خرید ها به روش های مدرن و پیشرفته ای صورت می پذیرند. اما بزرگترین شکل ممکن در حجمی کلان از بازار توسط فروشگاه های اینترنتی است؛ که الزام به داشتن قیمت می باشند. اما در شهر بزرگی همچون تهران بیش از 60 درصد خرید ها به صورت انلاین انجام می شود. خریدهای انلاین به دلیل داشتن شرایط خوب جهت ارائه خدمات پس از فروش به یکی از رقابتی ترین بنگاه های اقتصادی مبدل شده است. یکی از نمونه های خدمات، بازگشت اجناس خراب و حتی ارسال رایگان در تمامی نقاط کشور می باشد. درصد تخفیفات مناسب یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه های اینترنتی به شمار می رود.

بازاریابی اجتماعی، چه کمک شایانی در جهت خرید بیشتر صنایع دستی قاب بشقاب میناکاری چهار قل در کلان شهری مانند تهران انجام می دهد ؟

این مدل از بازاریابی شکلی مفید و موثرتر از سایر تکنیک ها دارد. یکی از مزیت های ان ارسال سریع نمونه فیزیکی کالا جهت رویت و اطمینان خاطر خریدار از جهت به هدر نرفتن سرمایه، انتخابی درست و خلاقانه در خرید است. مدیریت ارتباط با مشتری یکی دیگر از شگرد های خرید عمده در محصولات قاب بشقاب میناکاری به شمار می رود. این شکل از ارتباط نیاز به یک سری اموزش هایی در حد خرید های کلان در جایگاه های متناسب دارد، به عنوان نمونه درصد تخفیفات خریداران تیراژ بالا با خریدارن خورده ، بسیار متفاوت خواهد بود. این مدل از کسب و کار در مدیریت مشتری مداری بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

امیران تبلیغ