برای سفارش سریع تر و اخذ راهنمایی با شماره ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ تماس بگیرید.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شاهکار آثار مس و پرداز در ایران

شاهکار آثار مس و پرداز در ایران
آنچه در این مطلب می‌ خوانید :

یکی از صنایع دستی اصفهان که بسیار مجلل و باشکوه است صنایع دستی مس و پرداز است که با انبوهی از محصولات به عنوان یک صنایع دستی مدرن و لوکس انتخاب بی نظیری است.

شما می توانید انواع صنایع دستی مس و پرداز را از فروشگاه های معتبر صنایع دستی همچون فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ تهیه نمایید. این روزها علاقه مندان به هنرهای دستی ایران زمین از شاهکار آثار مس و پرداز در ایران با خبر هستند و هر کجای دنیا که باشند برای خرید این محصولات اقدام می کنند. صنایع دستی مس و پرداز  با وجود اینکه یک صنایع دستی نسبتا جدید به شمار می رود اما به سرعت در شهرها و مناطق مختلف در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است.

شاهکار آثار مس و پرداز در ایران به قدری مورد استقبال قرار گرفته که از آن در کنار استفاده های شخصی به عنوان هدایای تبلیغاتی و سازمانی هم به وفور استفاده می شود.

شما می توانید این محصولات را برای اهداف کاربردی و زینتی در نظر بگیرید. برای خرید آثار مس و پرداز همین امروز از این لینک دیدن نمایید.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ یکی از فروشگاه های معتبر صنایع دستی است که انواع صنایع دستی خوش ساخت اصفهان را به فروش می رساند.

برخی از محبوب ترین صنایع دستی این فروشگاه عبارتند از: الماس تراش ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  و میناکاری و غیره.

در این فروشگاه همچنین انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس پیدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

آشنایی با شاهکار آثار مس و پرداز در ایران

اصفهان پایتخت فرهنگی ایران زمین غنی از آثار باستانی و صنایع دستی ارزشمند است که گردشگردان در سراسر ایران و جهان را مجذوب خود می کند.

یکی از محصولاتی که به تازگی به جمع صنایع دستی فاخر اصفهان اضافه شده است آثار مس و پرداز می باشد که در همین مدت نسبتا کوتاه بسیار مورد توجه و عنایت همه مردم و علاقه مندان به هنرهای دستی قرار گرفته است.

شاهکار آثار مس و پرداز در انواع گلدان ها و دیگر ظروف مس و پرداز به خوبی نمایان است. این هنر دست ساز یکی دیگر از هنرهای بسیار خاص اصفهان است که روی بدنه ظروف مسی اجرا می شود.

تاریخچه مس و پرداز

آثار مس و پرداز از طراحی و رنگ آمیزی نقوش بسیار زیبا به رنگ های آبی لاجوردی و فیروزه ای بر روی بدنه مس قرمز تهیه می شود که همین ویژگی محصولات مس و پرداز را به یک اثر هنری شگفت انگیر تبدیل کرده است.

کیفیت مسی که ظروف مس و پرداز از آن ساخته می شود بسیار مهم است و بایستی محکم و ضخیم باشد تا آسیبی نبیند. پس از اتمام طراحی و رنگ آمیزی آثار مس و پرداز نیز از یک لایه پلی استر برای پوشاندن کل محصول استفاده می کنند تا از اکسیداسیون مس جلوگیری نمایند.

این کار به استحکام و دوام هر چه بیشتر آثار هنری و بسیار زیبای مس و پرداز کمک می کند.

اگر به دنبال یک سوغاتی بی نظیر و به یاد ماندنی از شهر اصفهان پایتخت فرهنگ و هنر ایران زمین هستید پیشنهاد می کنیم یکی از انواع محصولات مس و پرداز موجود در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ را تهیه نمایید.

در این فروشگاه علاوه بر مس و پرداز انواع صنایع دستی الماس تراش ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری، مس و خاتم کاری  و میناکاری نیز به فروش می رسد.

  • معرفی انواع آثار مس و پرداز در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ

شکلات خوری مس و پرداز با جعبه چوبی کدXcvh23-2083

آجیل خوری میناکاری مدل گلد کدMin-2067

شکلات خوری مس و پرداز مدل سفینه کدMes-2066

پک هدیه صنایع دستی مس و پرداز کد Pak-1687

بشقاب میناکاری و گلدان مس و پرداز کد Had-1682

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی مس و پرداز Had-1589

هدیه سازمانی گلدان مسی پرداز جعبه دستمال کاغذی چوبی کدHad-1640

سرویس چایی خوری مس و پرداز کد Ser-1652 و …

بهترین صنایع دستی مس و پرداز چگونه قمیت گذاری می شود؟

برای ساخت بهترین آثار هنری مس و پرداز ابتدا مس خام درجه یک را به شکل ظرف مورد نظر در می آورند و پس اینکه ظروف مسی آماده ی پرداخت شد. استادان ماهر تکنیک مس و پرداز را روی ظرف اجرا می کنند.

به این صورت که چند طرح زیبا روی بدنه مس کشیده و آنها را با رنگ های مخصوص رنگ آمیزی می کنند و در نهایت با یک لایه پلی استر روی ظرف را می پوشانند.

نقش رنگ ها در انتخاب هدیه

برای قیمت گذاری این ظروف دست ساز از دو جنبه به محصول مورد نظر توجه می شود. جنبه اول اندازه و وزن ظروف مسی و کیفیت مس خام استفاده شده برای ساخت ظروف است.

علاوه بر این میزان ظرافت و تمیزی نقوش مس و پرداز اجرا شده بر روی ظرف و همین طور میزان کار و زمان صرف شده برای ساخت ظروف مس و پرداز نیز در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال آثار مس و پرداز اصل و باکیفیت هستید حتما از فروشگاه هایی خرید کنید که همراه با محصول ضمانت اصالت کالا ارائه می دهند.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ تمام صنایع دستی مس و پرداز،  الماس تراش ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری، مس و خاتم کاری  و میناکاری خود را همراه با بهترین بسته بندی صنایع دستی و ضمانت نامه اصالت کالا ارائه می نماید.

برای سفارش عمده این محصولات جهت ارائه هدایای سازمانی یا تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

  • تکنیک میناکاری و ساخت ظروف مس و پرداز

در ساخت ظروف زیبای مسی پرداز از تکنیک بسیار اصیل و فاخر میناکاری استفاده می شود در واقع می توان گفت مس و پرداز سبکی نوین از اجرای میناکاری بر روی ظروف مسی است که هنرمندان خوش ذوق اصفهانی آن را ابداع کرده اند.

این هنر نفیس صنایع دستی اصفهان به خاطر ماهیت خود که تلفیقی از سبک های قدیمی و جدید است جذابیت بیشتری برای مردم و علاقه مندان به هنرهای دستی پیدا کرده است.

اگر شما هم به دنبال صنایع دستی مدرن و خاص برای تکمیل دکوراسیون خانه خود و عزیزانتان هستید پیشنهاد می کنیم از صنایع دستی مس و پرداز غافل نشوید.

انواع طرح های میناکاری

  • آثار مس و پرداز تلفیقی از هنر میناکاری

همانطور که گفته شد آثار مسی پرداز اصفهان از ترکیب دو هنر دستی مینا کاری اصفهان و مصنوعات مس ساخته می شود. این هنر اگر چه قدمت زیادی ندارد و به عنوان هنرهای سنتی اصفهان محسوب نمی شود اما سبک نوین طراحی و ساخت آن مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و خیلی ها به این سبک طراحی صنایع دستی علاقه نشان داده اند.

افرادی که در تزئین دکوراسیون مدرن منزل خود به دنبال المان های سنتی نیز هستند می توانند از انواع ظروف و محصولات مسی پرداز استفاده کنند. شما می توانید با استفاده از این هنر زیبا، میز پذیرایی خود را به سبکی اصیل و مجلل تکمیل نمایید.

فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ یکی از فروشگاه های معتبر صنایع دستی است که انواع صنایع دستی خوش ساخت اصفهان را به فروش می رساند.

برخی از محبوب ترین صنایع دستی این فروشگاه عبارتند از: الماس تراش ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری، مس و پرداز ، مس و خاتم کاری  و میناکاری و غیره.

در این فروشگاه همچنین انواع جعبه های کاربردی مختلف مانند جعبه هارد باکس ، جعبه دمنوش و جعبه دستمال کاغذی چوبی و انواع ساعت دیواری چوبی لوکس پیدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

امیران تبلیغ